No pěkně! Už je tu přes 600 příspěvků, jen za posledních 12 hodin 55 nových. To není na 14 let starou hru zlé :D
Já nevím, ale přijde mi, že to mnozí moc hrotí. Hodnotí hru, kterou ani nechtěli hrát nebo hráli z donucení, i když je zjevně nebavila. Co k tomu víc dodat - kdybych tohle dělal já, tak bych pak taky strhal kdejakou hru... Těžko dám něčemu, co mě tak k smrti nebaví, dobré hodnocení. Takové hry prostě nehraju...
Já mám rád hry různých žánrů a mám rád příběhy. Nevadí mi to ani v FPS, i když tam příběh není zase tak podstatný. Chaser je čistokrevná střílečka a příběh v něm beru jako bonus, který to celé drží tak nějak pohromadě. On ten příběh není zase tak blbej, ale je to především střílečka, tak nechápu, co od toho očekáváte za strhující dílo. I tak pro mě bylo vždy příjemné si po náročných přestřelkách na chvíli odpočinout a shlédnout další animaci, která posunula děj příběhu někam dál a navnadila mě na další misi. Pamatuji si, že mě to dokázalo i přes své nedostatky spolehlivě vtáhnout do hry, i když dneska už to asi na hráče zjevně moc nefunguje. Podle mě je to celé o tom, že lidi už jsou z toho kvanta her otrávený a znechucený, že prostě čekají něco extra, co ještě neviděli. Jste moc zmlsaní :D kdybyy mtehdy místo Half Life vyšel Chaser, vsadil bych se, jak by tu dnes všichni vychvalovali strhující úvod na Majesticku stejně, jako onu legendární a z dnešního pohledu zcela nezábavnou jízdu vlakem...
Spoustu zde zmíněných her jsem samozřrjmě hrál taky a bavili mě obdobně jako Chaser. Některé mají fajn příběh, jiné zase skvělou hratelnost. Ale zrovna třeba takový Half Life mě upřímě nijak neoslovil. Ano, hrál jsem ho až zpětně a už to na mě tak nezapůsobilo, ale dokážu pochopit, že ve své době, kdy neměl konkurenci, to byla naprostá bomba. Kdybych si to ale měl zahrát dnes a hodnotit dle měřítek některých z vás, dal bych tomu tak 10% jako Paul Chaserovi. Jenže jsem dost soudný na to, abych k té hře měl určitý respekt a ocenil její jedinečnost, třebaže už byla dávno překonána jinými tituly.
Navíc, dost tu porovnáváte hry, které narozdíl od Chasera měly úplně jiný rozpočet a o nichž se dá hovořit jako o AAA titulech. Chasera jsem nikdy jako AAA titul nebral, i když ho pro sebe považuji za jednu z nejlepších her, které jsem měl tu čest si kdy záhrát. Samozřejmě je spousta lepších a propracovanějších her než je Chaser, to bezesporu. Ale čím déle hraji, přijde mi, že jsou ty hry pořád na jedno brdo. Asi stárnu a čím víc jsem toho viděl, tím méně mě něco dokáže oslovit tak, jako kdysi Chaser. Třeba můj synovec teď Chasera hraje, je to jeho první FPS s příběhem, kterou kdy hrál - a jak ho to baví ;-)
No nic, to jsem se zase rozepsal... Jsem rád, že to tu žije, ale možná je na čase to utnout. Zkrátka každého baví něco jiného, všichni máme různé požadavky, co od her očekáváme. Proto je zcela přirozené, že jednoho daná věc baví a druhého vůbec. Pokud je mi známo, tak ještě nikdy nikdo nevytvořil takovou hru, která by bavila úplně všechny :-)
Já nevím, ale přijde mi, že to mnozí moc hrotí. Hodnotí hru, kterou ani nechtěli hrát nebo hráli z donucení, i když je zjevně nebavila. Co k tomu víc dodat - kdybych tohle dělal já, tak bych pak taky strhal kdejakou hru... Těžko dám něčemu, co mě tak k smrti nebaví, dobré hodnocení. Takové hry prostě nehraju...
Já mám rád hry různých žánrů a mám rád příběhy. Nevadí mi to ani v FPS, i když tam příběh není zase tak podstatný. Chaser je čistokrevná střílečka a příběh v něm beru jako bonus, který to celé drží tak nějak pohromadě. On ten příběh není zase tak blbej, ale je to především střílečka, tak nechápu, co od toho očekáváte za strhující dílo. I tak pro mě bylo vždy příjemné si po náročných přestřelkách na chvíli odpočinout a shlédnout další animaci, která posunula děj příběhu někam dál a navnadila mě na další misi. Pamatuji si, že mě to dokázalo i přes své nedostatky spolehlivě vtáhnout do hry, i když dneska už to asi na hráče zjevně moc nefunguje. Podle mě je to celé o tom, že lidi už jsou z toho kvanta her otrávený a znechucený, že prostě čekají něco extra, co ještě neviděli. Jste moc zmlsaní :D kdybyy mtehdy místo Half Life vyšel Chaser, vsadil bych se, jak by tu dnes všichni vychvalovali strhující úvod na Majesticku stejně, jako onu legendární a z dnešního pohledu zcela nezábavnou jízdu vlakem...
Spoustu zde zmíněných her jsem samozřrjmě hrál taky a bavili mě obdobně jako Chaser. Některé mají fajn příběh, jiné zase skvělou hratelnost. Ale zrovna třeba takový Half Life mě upřímě nijak neoslovil. Ano, hrál jsem ho až zpětně a už to na mě tak nezapůsobilo, ale dokážu pochopit, že ve své době, kdy neměl konkurenci, to byla naprostá bomba. Kdybych si to ale měl zahrát dnes a hodnotit dle měřítek některých z vás, dal bych tomu tak 10% jako Paul Chaserovi. Jenže jsem dost soudný na to, abych k té hře měl určitý respekt a ocenil její jedinečnost, třebaže už byla dávno překonána jinými tituly.
Navíc, dost tu porovnáváte hry, které narozdíl od Chasera měly úplně jiný rozpočet a o nichž se dá hovořit jako o AAA titulech. Chasera jsem nikdy jako AAA titul nebral, i když ho pro sebe považuji za jednu z nejlepších her, které jsem měl tu čest si kdy záhrát. Samozřejmě je spousta lepších a propracovanějších her než je Chaser, to bezesporu. Ale čím déle hraji, přijde mi, že jsou ty hry pořád na jedno brdo. Asi stárnu a čím víc jsem toho viděl, tím méně mě něco dokáže oslovit tak, jako kdysi Chaser. Třeba můj synovec teď Chasera hraje, je to jeho první FPS s příběhem, kterou kdy hrál - a jak ho to baví ;-)
No nic, to jsem se zase rozepsal... Jsem rád, že to tu žije, ale možná je na čase to utnout. Zkrátka každého baví něco jiného, všichni máme různé požadavky, co od her očekáváme. Proto je zcela přirozené, že jednoho daná věc baví a druhého vůbec. Pokud je mi známo, tak ještě nikdy nikdo nevytvořil takovou hru, která by bavila úplně všechny :-)