@Bodkin (20.12.2016 11:13): Dark Souls komiks? Vzhledem ke způsobu vyprávění příběhu by musel být plný "..." (asi jako Xenogears / Xenosaga) :-)
Diskuze
Ty krávo, zjistil jsem, že ten comics Dark Souls už vycházel, má celý 4 díly a žádný další už nevyšel, takže to asi úspěch nemělo... Nu, první issue stálo devadesát centíků tak jsem to prubnul a teda nic darksoulsího na tom není, ani hovno. A během jednoho sešitu toho nakecali pomalu víc, než v celém DS dohromady...
Pokud má náhodou někdo taky tyhle masochistické sklony - https://www.comixology.eu/Dark-Souls-1/d ... aWRlckxpc3Qvc2VyaWVz
preEdit - Tak ne, tvl. Jednou už třetí sérii jestli to vidím správně, přes toho jejich autora
Pokud má náhodou někdo taky tyhle masochistické sklony - https://www.comixology.eu/Dark-Souls-1/d ... aWRlckxpc3Qvc2VyaWVz
preEdit - Tak ne, tvl. Jednou už třetí sérii jestli to vidím správně, přes toho jejich autora
@mazar1234 (09.11.2016 09:13): S názvy je to problém. Počítal jsem s tím, že většina hráčů prostě sáhne po češtině, ale možná že se časy mění, hráči už jsou na ENG verze her zvyklí a rozumí natolik dobře, že je čeština nezajímá.
@ad142 (09.11.2016 07:34): Díky! Jsem rád, že se to také někomu líbí :) Pokračování bude průběžně vznikat. A možná tě ještě něčím zajímavým překvapím :)
@ad142 (09.11.2016 07:34): Díky! Jsem rád, že se to také někomu líbí :) Pokračování bude průběžně vznikat. A možná tě ještě něčím zajímavým překvapím :)
@ad142 (09.11.2016 07:34): Nuzák to je ten Deprived?, akože bez povolania čo štartuje na lvl 1 a staty má 6?
Nikdy som nepochopil, prečo by to malo byť v niečom viac hardcore (nemá v ničom žiadne obmedzenia ani postihy).
Ja som za neho dohral ako SotFS tak aj DS3 a žiadny viac hardcore pocit som nikdy nezaznamenal (tým myslím prvý gameplay hier, lebo viac krát som ich nehral).
@Lukaskon (08.11.2016 21:30): Jo ja sa v tom úplne zle orientujem kvôli tým českým názvom (hrám takéto hry s pár riadkami textu v ENG).
Nikdy som nepochopil, prečo by to malo byť v niečom viac hardcore (nemá v ničom žiadne obmedzenia ani postihy).
Ja som za neho dohral ako SotFS tak aj DS3 a žiadny viac hardcore pocit som nikdy nezaznamenal (tým myslím prvý gameplay hier, lebo viac krát som ich nehral).
@Lukaskon (08.11.2016 21:30): Jo ja sa v tom úplne zle orientujem kvôli tým českým názvom (hrám takéto hry s pár riadkami textu v ENG).
@Lukaskon (08.11.2016 21:30): Výborný návod! Nemám výhrad. Pekne prehľadne spracované, skvelá práca. Nevadí mi ani názov Asylový démon. Tiež som hral v češtine, zvykol som si na ten názov. A až teraz som konečne zistil, že čo znamená ten záhadný biely krúžok a že sa môže ešte vo Svätyni Ohňospoje nachádzať skrytý priestor...:) No a to mám odohrané Dark Souls 1 za skoro všetky povolania (okrem hardcore - nuzáka) a nahraných doteraz 221 hodín (tak ukazuje Steam) Momentálne idem pokus o speedrun na dexteritu, iba s Uchikatanou do konca ...) som veľmi zvedavý na pokračovanie!
@Kunick (08.11.2016 20:45): U češtiny je to uváděné právě takto. Máš pravdu, že originál název by se hodil. Forma je zatím taková spíše neurčitá. Jak se znám, budu si s tím ještě hodně pohrávat. Dark Souls se dá fantasticky zpracovávat heslovitou formou alá wikipedie, jenže takhle to dělá každý, takže chci vykoumat nějakou jinou stravitelnou formu. Díky.
@HolyMeatball (08.11.2016 20:52): Jojo, s těmihle základy do budoucna počítám. Sám si vzpomínám jaké jsem měl problémy se vyznat v tom, co je co. :) Taky díky.
@HolyMeatball (08.11.2016 20:52): Jojo, s těmihle základy do budoucna počítám. Sám si vzpomínám jaké jsem měl problémy se vyznat v tom, co je co. :) Taky díky.
@Kunick (08.11.2016 20:45): Za mě bych doporučil hlavně víc vysvětlit rozdíly mezi těmi druhy magie, význam všech států a dalších věcí v meníčkách, atd. Myslím, že to novým hráčům pomůže nejvíc. Pokud to tam teda už někde nemáš, na mobilu se mi to nechce prohlížet celé.
@Lukaskon (08.11.2016 20:23): ja teda nevím jak to je s češtinou ale pokud je jednou Asylum přeložené jako útočiště tak proč je potom boss pojmenovaný Asylový demon? Možná bych uváděl i originální nazvy, třeba v závorce.
A možná bych pracoval i s velikostí nadpisů a celkově s formátováním. Je to trochu nepřehledné.
A možná bych pracoval i s velikostí nadpisů a celkově s formátováním. Je to trochu nepřehledné.
Sepisuji cosi jako návod určený spíše casual hráčům. Zatím je to v první fázi, určitě se najde i pár chyb, ale myslím, že je to na dobré cestě. Kdo má zájem, mrkněte na to. Názory a připomínky se vítají.
@mazar1234 (24.10.2016 20:05): Aha, narážel jsem na čas na Steamu, ale jestli jsi hrál s jinou postavou, tak to opravdu bez instalace nepůjde a to po Tobě samozřejmě nechci :-) Tak moc to zase vědět nepotřebuju.
@Phoenix (24.10.2016 19:59): Je a mala by sa dat stale normalne kupit sa mi zda, ja mam v kniznici obidve verzie pac som povodne kupoval tu normal hned v case ked vysla. Na rozdiel od jednicky uz bola rovno bez GFWL a na steame.
@Phoenix (24.10.2016 19:59): Lenze presne aby som to videl, by som musel loadnut save (nemam instalovanu hru) lebo som potom nejaky cas heral new game s novou postavou, ale to uz som nepresiel no nejakych par desiatok hodin tam urcite naskakalo z tej hry takze by mi nestacilo pozriet kolko mam total game time v Steame.
@Phoenix (24.10.2016 19:59): Lenze presne aby som to videl, by som musel loadnut save (nemam instalovanu hru) lebo som potom nejaky cas heral new game s novou postavou, ale to uz som nepresiel no nejakych par desiatok hodin tam urcite naskakalo z tej hry takze by mi nestacilo pozriet kolko mam total game time v Steame.
@mazar1234 (24.10.2016 19:25): Když píšeš, že si přesně nepamatuješ ... původní dvojka není na Steam?
@Phoenix (24.10.2016 18:25): Myslim, ze je to presne 12x a trvalo to no, uz si presne nepamatam ale tusim tak 180 hodin asi urcite :-D
Ale v SotFS je to trosku zmenene a v niektorych lokalitach maju navyse nekonecny respawn, kvoli multaku. V standard verzii boli co si pamatam iba jedine 3 miesta ("miestnosti"), kde to bolo nekonecne.
Ale v SotFS je to trosku zmenene a v niektorych lokalitach maju navyse nekonecny respawn, kvoli multaku. V standard verzii boli co si pamatam iba jedine 3 miesta ("miestnosti"), kde to bolo nekonecne.
@mazar1234 (23.10.2016 20:21): Teď jsem chvilku zkoušel dvojku, chápu to tak, že jsi ji celou vybil díky tomu, že se neunikátní monstra vždy respawnují zhruba 15x, je to tak? Jak dlouho Ti to včetně všech DLC trvalo?
@Kunick (23.10.2016 23:02), @mazar1234 (23.10.2016 20:21): Další tři herní hodiny, Anor Londo, kovář a 100 % achievements. Celkově tedy něco přes 103 herní hodiny.
Dvojku mám rozjetou za kouzelníka, ale nejdříve chci dát Shadow Warrior 2 a Deep Path: Labyrinth of Andokost (vyjde za pár dnů na Steamu). S tím motivováním vybíjení je to zajímavé, dvojka mi přijde mechanizmy poměrně jiná než jednička (postupné snižování zdraví po úmrtí až na polovinu, snižování respawnu atd.).
Proti Kunickovi jsem měl výhodu v tom, že jsem jel s návodem už NG (ne že bych to vyloženě hrál podle návodu, ale občas jsem se koukl). Bez něj bych určitě např. nelikvidoval neútočící NPC, důležitá k výrobě některých rare zbraní (achievement) a hraní by se tak ještě protáhlo.
Obtížnost jde nahoru znatelně mezi NG a NG+, mezi NG+ a NG++ asi už tolik ne (ale nezkoušel jsem třeba na NG++ Orsteina a Smougha. Pak by měla jít výrazněji nahoru u NG6+ nebo NG7+, po NG7+ se už v dalším běhu nezvyšuje.
Dvojku mám rozjetou za kouzelníka, ale nejdříve chci dát Shadow Warrior 2 a Deep Path: Labyrinth of Andokost (vyjde za pár dnů na Steamu). S tím motivováním vybíjení je to zajímavé, dvojka mi přijde mechanizmy poměrně jiná než jednička (postupné snižování zdraví po úmrtí až na polovinu, snižování respawnu atd.).
Proti Kunickovi jsem měl výhodu v tom, že jsem jel s návodem už NG (ne že bych to vyloženě hrál podle návodu, ale občas jsem se koukl). Bez něj bych určitě např. nelikvidoval neútočící NPC, důležitá k výrobě některých rare zbraní (achievement) a hraní by se tak ještě protáhlo.
Obtížnost jde nahoru znatelně mezi NG a NG+, mezi NG+ a NG++ asi už tolik ne (ale nezkoušel jsem třeba na NG++ Orsteina a Smougha. Pak by měla jít výrazněji nahoru u NG6+ nebo NG7+, po NG7+ se už v dalším běhu nezvyšuje.
@mazar1234 (23.10.2016 19:36): full achiev za cca 180 hodin, ale je fakt že druhý běh jsem jel s návodem a snažil se najít každý kout. a třetí běh už byla rutina - obtížnost nejde tak nahoru aby se neprojevilo že "už víš"
@Phoenix (23.10.2016 20:13): Inac tu je zaujimave porovnanie DS1&DS3 vs DS2. Ja som DS skoncil niekde cca. lvl 120 a DS3 cca. lvl 100-110, ale DS2 (aj so vsetkymi 3 DLC) som skoncil niekde na hodnote lvl 275!
To je kurevsky rozdiel IMO, ale je fakt, ze to DS2 som mal prakticky uplne kompletne vybite, tzn., ze kamkolvek by si sa teleportoval tak vsade by nikto nebol vratane vsetkych DLC a vratane dementej casti Frigid Outskirts v zimnom DLC (ano som magor, vobec to nepopieram).
Preto mi napriklad pride hranie za kuzelnikov (Mage/Cleric) v DS1&3 na hovno (maly level malo bodov) a v DS2 je to uplne super, lebo mas dost bodov na vymasovanie INT/FTH + VIT/END a podobne.
Zaujimavy psychologicky efekt, kde hra s nekonecnym respawnom ta odradi od nejakeho zabijania a hra s konecnym respawnom ti umozni ju celu vycistit a tak nejako ta motivuje to urobit.
To je kurevsky rozdiel IMO, ale je fakt, ze to DS2 som mal prakticky uplne kompletne vybite, tzn., ze kamkolvek by si sa teleportoval tak vsade by nikto nebol vratane vsetkych DLC a vratane dementej casti Frigid Outskirts v zimnom DLC (ano som magor, vobec to nepopieram).
Preto mi napriklad pride hranie za kuzelnikov (Mage/Cleric) v DS1&3 na hovno (maly level malo bodov) a v DS2 je to uplne super, lebo mas dost bodov na vymasovanie INT/FTH + VIT/END a podobne.
Zaujimavy psychologicky efekt, kde hra s nekonecnym respawnom ta odradi od nejakeho zabijania a hra s konecnym respawnom ti umozni ju celu vycistit a tak nejako ta motivuje to urobit.
@mazar1234 (23.10.2016 19:36): V NG jsem celkem farmil (i když ne 50 hodin), takže okolo 123, NG+ 151. Herní doba byla 65 NG, 35 NG+. U NG plus se asi víceméně počítá s tím, že další level člověk dosáhne hlavně po bojích s bossy (protože je potřeba už opravdu hodně duší na další level). Pochopitelně v závislosti na dalších výdejích duší jako upgrade zbraní (většinu jsem řešil právě až v NG+, za NG jsem měl na maximu jen standard).
Nějakou dobu mi také trvalo se nějak vnitřně vyrovnat s tím, že nemá příliš smysl cpát body do vlastností po překročení cca hodnoty 40 (u síly často ještě méně v závislosti na používání obouručních zbraních). Takže teď mám vitality 40, attunement 12, endurance 40, strength 40, dexterity 40, resistance 10, intelligence 21, faith 30. Často má také vliv spíše strategie/výbava než level postavy (protože mezi jednotlivými levely je malý rozdíl, třeba bod k síle pozděli znamená jen bod k poškození, což je zanedbatelné, vylepšená zbraň s kouzlem dělá daleko více).
Nějakou dobu mi také trvalo se nějak vnitřně vyrovnat s tím, že nemá příliš smysl cpát body do vlastností po překročení cca hodnoty 40 (u síly často ještě méně v závislosti na používání obouručních zbraních). Takže teď mám vitality 40, attunement 12, endurance 40, strength 40, dexterity 40, resistance 10, intelligence 21, faith 30. Často má také vliv spíše strategie/výbava než level postavy (protože mezi jednotlivými levely je malý rozdíl, třeba bod k síle pozděli znamená jen bod k poškození, což je zanedbatelné, vylepšená zbraň s kouzlem dělá daleko více).
@Phoenix (23.10.2016 18:25): Technicky dotaz, na akom leveli si skoncil NG a akom potom NG +? Zaujima ma narast levelov prejdenim NG+, ked predpokladam, ze si to hral viacmenej "normalne" (tzn. ze si 50 hodin nefarmil souly a podobne).
Celková herní doba s "plechem" 100 hodin (dva průchody, jeden NG, druhý NG+). Ještě mi chybí tři achievementy, takže vzhůru na další hraní :-))
@Kunick (21.10.2016 23:13): Ten ocas Ti sice dá unikátní dračí meč, ale neměl by být na achiev nutný.
viz Rare weapons
Navíc by to i tak šlo vždy udělat tak, že bys jej neporazil, jen mu usekl ocas (meč zůstane v inventáři i po prohraném boji).
viz Rare weapons
Navíc by to i tak šlo vždy udělat tak, že bys jej neporazil, jen mu usekl ocas (meč zůstane v inventáři i po prohraném boji).
@Crash (21.10.2016 22:21): jenže jestli se nepletu tak mu musíš useknut ocas na achiev - takže pro 100% huntery povinnost
@Crash (21.10.2016 22:21): A za jeho zabitie si získal akurát trollovací prsteň, to bolo na tom najlepšie :-D
"Kurvy Šikmooký"
"Kurvy Šikmooký"
@mazar1234 (21.10.2016 21:54): Pravda, u toho jsem po pár pokusech vyměkl, neboť jsem věděl, že je to nepovinný boss a že se přes něj dostat nemusím a nechal jsem ho lítat.
@Phoenix (21.10.2016 16:04): No tak to si dobry, ja som to tiez skusal niekolko krat ale vzdy som dostal strasne na prdel a nakoniec som presedlal na to zabit najprv kopijnika a potom dorazat tlstocha, to sa dalo o dost lepsie. Teda ale v NG 1, NG+ som uz nehral.
Ale mam pocit, ze uplne celkovo najvacsi pocet pokusov som vyplytval na draka Kalameetha z DLC, ale nakoniec sa ukazalo ze to bol hlavne problem malej vitality (pocet HP), ktoru som si potom dodatocne prifarmil a nasledne som ho uz potom zabil velmi rychlo.
Ale mam pocit, ze uplne celkovo najvacsi pocet pokusov som vyplytval na draka Kalameetha z DLC, ale nakoniec sa ukazalo ze to bol hlavne problem malej vitality (pocet HP), ktoru som si potom dodatocne prifarmil a nasledne som ho uz potom zabil velmi rychlo.
@Phoenix (21.10.2016 16:04): Souhlas, pro mě to byl taky nejtěžší bossfight.
Tak jsem v rámci NG+ znovu porazil Orsteina a Smougha. Tentokrát jsem potřeboval "začít Smoughem". Což je v porovnání se "začnu Orsteinem" těžší o to, že bleskurychlého Orsteina je možné při opačném postupu rychle dobýt po útěku na opačný konec místnosti, než tam stihne dorazit i Smough. Ale co by člověk pro unikátní duši neudělal, že.
Asi hodinu až dvě jsem se mohl dle užitých výrazů z fleku překřtít na "Валерый Ctoкupeb", následně pomohla až kombinace "Ring of Favor and Protection" a "Power Within" (tak na desátý pokus :-) ).
Opravdu bych řekl, že je to (i na NG) nejtěžší boj ze základní hry.
Asi hodinu až dvě jsem se mohl dle užitých výrazů z fleku překřtít na "Валерый Ctoкupeb", následně pomohla až kombinace "Ring of Favor and Protection" a "Power Within" (tak na desátý pokus :-) ).
Opravdu bych řekl, že je to (i na NG) nejtěžší boj ze základní hry.
@Nikdykde (19.10.2016 10:21): jj, trojku si chci koupit také (až bude GOTY). Ještě jsem ani pořádně nerozjel dvojku (za kouzelníka mám nahráno nějakých pět hodin).
taky vyšla výborná trojka, která hodně lidem připomenula že maj v knihovně i jedničku, případně si ji dokoupili v akcích.
A v rámci přístupu pro nový hráče je trojka ideální, tam se naučí i to hrát a jedničkou pak procházejí snadněji.
A v rámci přístupu pro nový hráče je trojka ideální, tam se naučí i to hrát a jedničkou pak procházejí snadněji.
@Drolin (19.10.2016 00:09): Díky. Dark Souls mě opravdu nadchly jako dlouho nic, už jsem je rozehrál znovu (na NG+), což se mi nestalo od Fallout a Far Cry.
@Phoenix (komentář): Skvělý komentář, Mám po dočtení pocit jako bych před lety otevřel Score nebo Level a objevil hru, kterou dle recenze musím mít :).
@Kunick (18.10.2016 12:15): Určitě může fungovat to, co popisuješ (pozitivní/ngativní zpětná vazba). Lidi, kteří libovolnou hru hrají, nemusejí být (pravděpodobně ani nejsou) statistický vzorek populace a to ani hráčské populace
- protože si ji vybrali v prvé řadě kvůli žánru (už to je pochopitelně ze statistického hlediska zkreslení)
- protože hráli předchozí díl a jsou jeho fandové
- protože hra má určitou pověst nebo hodnocení (ať už + nebo -) a chtějí se přesvědčit, jestli to tak opravdu je (přičemž nemusí být jednoduché pověsti dostát)
U Dark Souls určitě navíc funguje to, že v době vydání to byl technicky opravdu celkem průšvih (minimálně bez gamepadu), ještě umocněný GfWL, dnes je situace daleko lepší. Což se musí odrazit na hodnocení lidí, kteří ji hráli po vydání a kteří ji jako já hráli až za čtyři roky.
Čistě matematicky je teď průměr hodnocení 82,5 %, takže úpravy se započítáváním/nezapočítáváním zase takovou roli nehrají.
- protože si ji vybrali v prvé řadě kvůli žánru (už to je pochopitelně ze statistického hlediska zkreslení)
- protože hráli předchozí díl a jsou jeho fandové
- protože hra má určitou pověst nebo hodnocení (ať už + nebo -) a chtějí se přesvědčit, jestli to tak opravdu je (přičemž nemusí být jednoduché pověsti dostát)
U Dark Souls určitě navíc funguje to, že v době vydání to byl technicky opravdu celkem průšvih (minimálně bez gamepadu), ještě umocněný GfWL, dnes je situace daleko lepší. Což se musí odrazit na hodnocení lidí, kteří ji hráli po vydání a kteří ji jako já hráli až za čtyři roky.
Čistě matematicky je teď průměr hodnocení 82,5 %, takže úpravy se započítáváním/nezapočítáváním zase takovou roli nehrají.
@Coldplaz (18.10.2016 10:45): tak lze předpokládát, že časem budou hru hrát jen Ti kdo ji opravdu budou chtít hrat a u těchto hráčů pak lze očekávat i vyšší hodnocení. (zajímalo by mě zda to funguje i u hodně špatných her, kdy by je lidi mohly chtít hrát právě kvůli jejich špatné pověsti a tu pak potvrzovat nizkým hodnocením - v podstatě to je pozitivní zpětná vazba)
A pak nebyly nedávno (rok?) nějaké změny v systému započítávání hodnocení dle celkového počtu hodnocení uživatele?
A pak nebyly nedávno (rok?) nějaké změny v systému započítávání hodnocení dle celkového počtu hodnocení uživatele?
Lol takúto veľkú zmenu v hodnoteniach som ešte nevidel, pamätám si že tu táto hra mala hodnotenie okolo 74% a teraz má 81%.
Ach ty me zacatky. Prekonat dva kopiniky se stitem me vzdycky stalo 3-4 estusy... a pak boss.
@Kunick (13.10.2016 00:38): Chápu, že když má někdo dopředu nastudované vlastnosti hry a výskyt předmětů, tak to hraje s jílcem meče, bez armoru nebo na levelu 1. Ale asi bych tak nejel první dohrání. Jako neskuhrám, netvrdí, že je to špatně navržené (byť bez toho Blighttownu bych se obešel), posouvám se dál, ale prostě mám neodbytný pocit, že navzdory těm 30ti hodinám jsem do hry nepronikl tak, jak bych si představoval. Což nemusí být nutně chyba hry.
jj, parry/riposte jsem používal proti rytířům a podobným postavám je asi to nejsilnější, co může rytíř dělat, ale u bossů to moc používat nejde. Ale možná se na to zaměřím více.
jj, parry/riposte jsem používal proti rytířům a podobným postavám je asi to nejsilnější, co může rytíř dělat, ale u bossů to moc používat nejde. Ale možná se na to zaměřím více.
@Phoenix (12.10.2016 23:28): @strejdafido (12.10.2016 23:41): to jsem myslel tím roleplayem -prostě se těma mrtvolama opravdu brodíte :D
S kamerou, nevím myslím že to u volné kamery s open worldem byl problém vždy. A když o tom mluvíš tak si vybavuju pár takových okamžiků, ale prostě jsem na to přistoupil jak vlastnost hry.
Ona jde hrát jakákoliv postava. Jinak by někteří neprošli hru jen s jílcem meče, bez armoru,... Občas to je opravdu težké a nepromyšlené utrácení drahoceně nafarmených duší to může ještě ztížit ale jde to a jsou dokonce videa hráčů co porazili celou hru na lvlu 1.
Jinak pokud hraješ rytíře tak bych čekal spíš silný štít než uskakování. Jinak zkoušel jsi parry/riposte - to by mi taky vc pasovalo k postavě plechovky.
S kamerou, nevím myslím že to u volné kamery s open worldem byl problém vždy. A když o tom mluvíš tak si vybavuju pár takových okamžiků, ale prostě jsem na to přistoupil jak vlastnost hry.
Ona jde hrát jakákoliv postava. Jinak by někteří neprošli hru jen s jílcem meče, bez armoru,... Občas to je opravdu težké a nepromyšlené utrácení drahoceně nafarmených duší to může ještě ztížit ale jde to a jsou dokonce videa hráčů co porazili celou hru na lvlu 1.
Jinak pokud hraješ rytíře tak bych čekal spíš silný štít než uskakování. Jinak zkoušel jsi parry/riposte - to by mi taky vc pasovalo k postavě plechovky.
@Phoenix (12.10.2016 23:28): Mně to připadalo, že se spíš namotal na nohy, pletl se kolem nich, dokud se mrtvolu nepodařilo nějak setřást :-)
@Kunick (12.10.2016 21:59): Poměrně běžně se mi stávalo (nejen v Blighttown), že nepřítel se po zabití jakoby nalepil na postavu a pohyboval s ní. Což bylo otravné a dost nepřehledné (dá se toho zbavit pohybem na nějakou stranu a následným protipohybem, vypadá to jako nějaká chyba v herní fyzice). Kameru ovládám na analogu, ale celkem běžně se stává (opět hlavně Blighttown kvůli úzkým cestám a dřevěným stěnám), že zazoomuje tak moc, že vidím z okolí prd (protože je postava u zdi).
Roleplayovat jde u her typu Falloutu, kde je možné hrát téměř jakkoli za jakoukoli postavu, v Dark Souls mi to tak zatím příliš nepřijde. Hraju za rytíře a snažím se "roleplayovat rytíře", přičemž pořád nemám pocit, že bych to po třiceti hodinách nějak extra ovládal. Ve slova smyslu "fajn, hraješ za rytíře, tak kolem tohodle bosse to chce rychle skákat a kolem tohodle taky (na což bych samozřejmě v brnění, které normálně používám, potřeboval i s nasazeným Havel Ring asi o dvacet větší staminu, protože body jsem dával síla endurance, protože tank).
@mazar1234 (12.10.2016 23:00): Projdu level, pokud mám problém s jeho zvládáním nebo se chci podívat, co podstatného jsem vynechal, tak mrknu. Případně se dívám, jestli je třeba nějaké brnění lepší než jiné, protože se mi nechce jen tak vyplácat enchant šutry a pak zjistit, že není. Zbraně jsem bral jako rytíř -> roleplay -> meče -> obouručáky mi přišly na prd skrz rychlost, takže neustále používám svůj +7 bastard.
Ale obecně je klidně dost možné, že to prostě hraju blbě (o samotný level postavy nejde zase tolik, takže je to dost blízko konzolovým rubačkám a na ty jsem celkem levej).
Roleplayovat jde u her typu Falloutu, kde je možné hrát téměř jakkoli za jakoukoli postavu, v Dark Souls mi to tak zatím příliš nepřijde. Hraju za rytíře a snažím se "roleplayovat rytíře", přičemž pořád nemám pocit, že bych to po třiceti hodinách nějak extra ovládal. Ve slova smyslu "fajn, hraješ za rytíře, tak kolem tohodle bosse to chce rychle skákat a kolem tohodle taky (na což bych samozřejmě v brnění, které normálně používám, potřeboval i s nasazeným Havel Ring asi o dvacet větší staminu, protože body jsem dával síla endurance, protože tank).
@mazar1234 (12.10.2016 23:00): Projdu level, pokud mám problém s jeho zvládáním nebo se chci podívat, co podstatného jsem vynechal, tak mrknu. Případně se dívám, jestli je třeba nějaké brnění lepší než jiné, protože se mi nechce jen tak vyplácat enchant šutry a pak zjistit, že není. Zbraně jsem bral jako rytíř -> roleplay -> meče -> obouručáky mi přišly na prd skrz rychlost, takže neustále používám svůj +7 bastard.
Ale obecně je klidně dost možné, že to prostě hraju blbě (o samotný level postavy nejde zase tolik, takže je to dost blízko konzolovým rubačkám a na ty jsem celkem levej).
@Phoenix (12.10.2016 21:05): A ako si na tom s "wikipediou"?
Forcujes to do nikdy sa nikam nepozriem, alebo chces mat plne explorovanu hru co sa tyka secret levelov, lebo nieco tam dole je.....
@Kunick (12.10.2016 21:59): Jo to je pravda, treba sa zamerat na zbran, ktora individualne vyhovuje.
Napriklad ja som nikdy neprisiel na chut Halapartniam ci Kosam a pritom kopec ludi ich zboznuje.
Idealne je skusat rozne zbrane a vybrat si 1-2 (pripadne 2-3 s roznym element enchantom) + 1 strelnu (luk/kusa) tak aby si bol spokojny. Tu neexistuje ziadna pravda a je to cisto o individualnom pocite z hrania s konkretnou zbranou.
Forcujes to do nikdy sa nikam nepozriem, alebo chces mat plne explorovanu hru co sa tyka secret levelov, lebo nieco tam dole je.....
@Kunick (12.10.2016 21:59): Jo to je pravda, treba sa zamerat na zbran, ktora individualne vyhovuje.
Napriklad ja som nikdy neprisiel na chut Halapartniam ci Kosam a pritom kopec ludi ich zboznuje.
Idealne je skusat rozne zbrane a vybrat si 1-2 (pripadne 2-3 s roznym element enchantom) + 1 strelnu (luk/kusa) tak aby si bol spokojny. Tu neexistuje ziadna pravda a je to cisto o individualnom pocite z hrania s konkretnou zbranou.
@Phoenix (12.10.2016 21:05): ta lokace je dějově dost dobrá. Všechen ten platforming a vyskakující nepřátele jsou sice otravní ale vše jde vyřešit. Kameru jsem ovládal na analogu tak jsem si ničeho nevšimnul. Co myslíš zakopáváním o mrtvoly?
Jinak nejde o to hledat co nejsilnější meč, ale zbraň, která ti sedne movesetem, rychlostí. Nehoň staty a zkus roleplay-ovat. Žádná hra si nezaslouží aby se smrskla do tabulek a čísel (kromě football manageru samozřejmě)
Jinak nejde o to hledat co nejsilnější meč, ale zbraň, která ti sedne movesetem, rychlostí. Nehoň staty a zkus roleplay-ovat. Žádná hra si nezaslouží aby se smrskla do tabulek a čísel (kromě football manageru samozřejmě)
@mazar1234 (12.10.2016 19:10): Už jsem to plus minus prochodil (včetně bosse), ale přišlo mi to jako dost zbytečná lokace, ve které jdou díky jejímu designu vidět všechny přetrvávající chyby (kamera, zasekávání o mrtvoly, pokles FPS a další srandy).
Mám nahráno cca 27 hodin, ale pořád mi nepřijde, že bych se do toho nějak extra dostal (ve slova smysl že bych měl pocit, že mám nad nepřáteli díky tréningu postavy a sebe navrch). A asi 15-20 hodin pořád používám Bastard Sword +7, protože lepší zbraň jsem nenašel.
Mám nahráno cca 27 hodin, ale pořád mi nepřijde, že bych se do toho nějak extra dostal (ve slova smysl že bych měl pocit, že mám nad nepřáteli díky tréningu postavy a sebe navrch). A asi 15-20 hodin pořád používám Bastard Sword +7, protože lepší zbraň jsem nenašel.
@strejdafido (11.10.2016 18:38): Hydra = luk + šípy + žebřík .-)
@Phoenix (12.10.2016 18:53): Nezabudni, ak chces mat vsetko explorovane a vyzbierane, ze tam vedu 2 vstupy z roznych miest takze je nutne prejst obomi cestami inac ti unikne nejaky ten loot.
Na absenci oddělení betatestingu v průběhu vývoje ukazují u různých her různé skutečnosti, u Dark Souls je to přítomnost lokace zvané Blighttown.
Dvojka je šunt ja hrám iba s jednoapolručným mečom, v dvojke rozsekali pohybové sety, ale v trojke je to v poriadku, čo v III domvfsk je bránenie, ale práve som sundal Sulíkvana, takže úsmev. Trojku mienim dohrať, pretože III je pokračovanie I.
https://www.youtube.com/watch?v=hXv1Fk47kf4
Datáč k I:
https://www.youtube.com/watch?v=BhW6SP4D32E
https://www.youtube.com/watch?v=hXv1Fk47kf4
Datáč k I:
https://www.youtube.com/watch?v=BhW6SP4D32E
@Kunick (11.10.2016 22:10): Ano to som zabudol, dvojka bola uz seriozne portovana hra na rozdiel od amaterskeho portu jednicky, kde v lavovych sceneriach padal framerate s anti-aliasingom na nerealnu nehratelnu uroven 1-5 FPS napr.
Dvojka fici na full-max na trapnej HD7870 ako Sumacher po snehu.
Dvojka fici na full-max na trapnej HD7870 ako Sumacher po snehu.
@Kunick (11.10.2016 22:06): Dvojka je míň náročná než jednička, je dobře optimalizovaná :)
@mazar1234 (11.10.2016 21:58): tak DS2 a DS3 jsem zatím nehrál. Musel bych omezovat detaily a to mi za to nestojí. Počkám si až obnovím železo. Ale myslím, že jsi to vystuhl přesně. Hlavne to "este ten jeden utok" jsem sa odnaučoval hodně dlouho .D