Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak napr. Hydru som dal na druhy pokus (s prstenom) a aj to hlavne preto, ze som pri prvom pokuse hlupo moc stlacil packu a zahucal som do diery.... To som teda ovela dlhsie vytuhol na tom zasranom psovi s mecom v tej oblasti.

@Kunick (11.10.2016 20:54): Jo inac to robi dost, napr. ja som dal prvych 3 Bossov na prvy pokus a az na toho draka v stokach som potreboval nejakych 8-10 pokusov.
Som presvedceny, ze to bolo iba preto, ze som mal uz prejdene Dark Souls 2 a tym padom som uz mal urcity zakladny DS skill a know-how.

Ked porovnam moj progress v DS2 tak to bolo strasne ako som dostaval na prdel a skapinal na uplne zakladnych zombikoch a podobne. Skratka pokial clovek nepochopi urcite zakonitosti (napr. najhlupejsia chyba co existuje = este ten jeden utok stihnem alebo to stihnem naspamovat a podobne zaciatocnicke hlupe chyby) tak bude hlupo skapinat, ale to je proste otazka pokus-omyl ucenia sa mechaniky hry.

Taky Dark Souls 3 mi uz po prejdeni DS2/DS1/DS2:SotFS isiel pomerne slusne - ked to porovnam s prvym panickym hranim DS serie v DS2 tak to uz bola uplne ina liga (hoci aj tak som stale pomerne DS lama, co sa tyka PvP tak tam mam rozhodne menej ako 50% bilanciu vyhier napriec vsetkymi castiami a verziami).
@Kunick (11.10.2016 19:28): Momentík, to byl pokus o ironii.. kdybys četl něaké mé starší příspěvky tak bys věděl, že jsem lemra lemrovitá, která Tauruse mlátila celé dny, natož Artoria! Ten byl úplně děsný, jakmile se ale člověk soustředil na to, že ho jde praštit po třetím dopadu, tak už se počet zabíjení snížil na hodiny, maximálně na půldny :-)
@Crash (11.10.2016 09:06): Jo ten free-water-walk prsteň, teda nie že by sa Hydra nedala zabiť bez neho, ale s ním je to pohodička.
Navyše má suprové využitie aj dole v Blighttowne, fakt vymakaná vecička rozhodne veľmi odporúčam.
@Crash (11.10.2016 08:01): Nebyl to ten prsten se kterým jde běhat ve vodě? Já jsem jí teda dal bez něj. O tom prstenu jsem se dozvěděl až po dohrání, když jsem si sjížděl ta různá dark souls videa, takže zase tolik asi potřeba nebude.
@Phoenix (10.10.2016 22:53): Ono je to aj tak cele vychcane nadizajnovane a niektore veci su idealne prechadzat az s urcitym predmetom, ktory ma specificku vlastnost (napr. suboj s Hydrou vo vode ci zabijanie undeadov urcitymi zbranami atd...)

V tom lese je asi lepsie loudit bez Humanity pokial nie si PvP ultra-killer skill, pac tam je farming oblast pre Covenanterov-Invaderov.
Díky všem za cenné rady, nakonec se jako ideální postup v dané fázi hry ukazuje farmení za Crest dveřmi. Na první pokus jsem nepochopil, kteří nepřátelé se počítají jako unikátní (a tedy se při restování neobjevují znovu - takový ten typ "duchů"), se zbytkem už si poradím (a navozuje to takovou zajímavou jakože PvP atmosféru bez skutečného PvP).
@7c (10.10.2016 20:13): Akurat co je asi must-farm je ten najvyssi Titanite co pada z tych skaredych rytierov v Londo ruins (to zatopene s duchmi), tych je normalne v hre co sa daju zobrat snad max. 2-3 nie? (ak nie 1-2 kusy).
Takze ak chce clovek mat maximalny upgrade na kompletnom armor sete + zo 2-3 zbrane k tomu, tak nema ziadnu inu moznost ako farmit tych undead rytierov.

@Phoenix (10.10.2016 10:31): No to musel byt opruz, tie slizy sa mi nikdy nechcelo farmit. Skor som skysol na farmeni Humanity na krysach, niekedy som v tej stoke z jedneho kolecka ziskal aj 3-4 kusy Humanity co je docela dost vela. Ale samozrejme, som si namaxoval ten drop-rate na maximum (cize 10 humanity na postave + tusim nejaky predmet tam je co zvysuje drop-rate).
@Phoenix (10.10.2016 10:31): Vesměs moc nemá smysl intenzivně se snažit získat tyhle základní materiály (pro zbraně) - nejjednodušší je jít rovnou na ty vyšší a potom z nich "transmutovat" nižší. Ale jinak jsou vcelku efektivní (a taky mě to bavilo) různé potvory v močálech Blighttown. Na duše je potom nejefektivnější pvp (ale to asi až v centrále z "datadiskové" části) nebo eventuálně Painted World.
@Hydr0gen (09.10.2016 22:30): Myslel jsem ten most s tou wyvernou nahoře, uprostřed je zkratka k předešlému bonfiru a na konci mostu je taky bonfire a tak jsem myslel, že si chtěl donést ty duše právě sem. Nad ním čeká ta kráska aby Tě trochu ohřála :)
@Phoenix (10.10.2016 09:28): Tak Blighttown je na řadě. Není tak hrozný, jak se může ze začátku zdát, nenech se zastrašit. Případně zrovna ta oblast za Crest of Artorias je dobrá volba. Obzvláště, jestli chceš nutně farmit (ale nemyslím, že je to nutné), tak hned u dveří je bonfire a za nima nepřátelé, kteří dávají hodně duší.
@Hydr0gen (09.10.2016 22:30): Mně se na černého rytíře pod schody osvědčila kombinace parry + riposte (hraju za rytíře). A prase jsem ustřílel.

Já momentálně přemýšlím, jestli nedělám něco špatně. Mám projíto Undead Asylum včetně return, ale zatím jsem nedal bosse pod podlahou. Firelink Shrine (do New Londo Ruins a Catacombs jsem jen nakoukl), Undead Burg, Undead Parish (krom draka), Lower Undead Burg, Depth a Darkroot Garden (krom té části, která se otevírá pomocí Crest of Artorias, tam se moc nechytám). V Darkroot Basin mi chybí Hydra, v Blighttownu se moc nechytám. Nepřijde mi, že bych měl nějak extra silnou postavu (nosím lehce vylepšené Elite Knight Armor a Bastard Sword +7, síla 26, dex 12, sta 14 a end 16) a tápu v tom, co dál (farmit duše a vylepšovat vlastnosti, farmit materiály na vylepšení armor+zbraní nebo pokračovat dál v neprolezených mapách). Farmení čehokoli mi v této fázi přijde hodně pomalé, tak si říkám, že bych měl pokračovat, ale na to mi zase nepřijde postava dost silná.
@Can (09.10.2016 05:26): To asi myslíš tu menší zkratku k předchozímu?! Protože jsem strávil pobíháním k mostu asi 2 hodiny a vždy kousek za něj, aniž bych přišel na to, kam v Undead Parish vůbec jít, aby mě něco brutálně nerozsekalo (černej rytíř, obrněný prase...). Nic, koupim klíč u obchodníka v Undead Burg a ještě to tam zkusím prolízt. Toho černýho rytíře pod schodama do věže k Taurus demonovi jsem taky ani náhodou nedal.
@Hydr0gen (08.10.2016 22:52): Nefňukej a bojuj dál :-) Já ho napoprvé zabíjel snad 3 dny, proti tomu jsou 3 hodiny úplný prd :-) Ale ten bonfire mi tam taky docela chyběl, ovšem najít ho, to byla další výzva hned po skolení Tauruse. Na druhou stranu jsi měl možnost se vrátit a těch pár duší zainvestovat, když jsi nenašel útočiště hned za bosem, ale 9K opravdu není nic, co by tě mělo nějak trápit, bude hůř..
Tywe, si dělaté prdel, že po Taurus Demonovi (kterýho zabít mi trvalo asi 3hodiny) není bonfire... skoro 9K duší v prdeli... Tahle hra je vážně poklad.
První setkání s Curse a jako bonus ztráta 29k duší. Když se daří, tak se daří :-)
@Zero (31.07.2016 21:13): Kdepak, nezabil jsem ho, Ale i kdybych chtěl, tak by to nešlo, protože mě sejmul jen jsem se k němu stačil přiblížit :-) To víš, od toho věčného mlácení do kovadliny měl ránu jako kdyby mě kopnul kůň. Takže nakonec to dopadlo tak, že jsem musel několikrát zhynout na střeše a poté si tam koupit odpustky, pak už byl zase kámoš :-)
@strejdafido (30.07.2016 14:15): Andre je dost důležitý na vylepšování zbraní. Doufám, že jsi ho nezabil, ale koupil si odpuštění hříchů u toho týpka ve věži s prvním zvonem.


Já jsem nemrtvého obchodníka zabil, ta katana je vážně parádní zbraň. Ke konci jsem ji měl upgradnutou na +15, dexterity 40 a nebyl žádný problém porazit kohokoliv.
@7c (30.07.2016 11:22): Ještě že nejsem správný Soulsák :-) Potřísnit si ruce krví nevinného obchodníka jen kvůli meči je zvrhlost a jeho vrah se bude jistě smažit v ohni pekelném celou věčnost. O tom meči jsem ale neměl tušení (stejně jako o obchodníkovi), i tak bych ho nezabil. To se přece nedělá.. :-) Jediný obchodník, kterého jsem pořádně namíchnul, byl ten kovář v hradu, jak se jen jmenoval.. Andre? Možná. Holt ukončovat rozhovor pravým tlačítkem není úplně ideální, mohlo to přinést potíže. Nejhorší bylo, že mě umlátil během chvíle a potřeboval jsem upgradnout výbavičku a s naštvaným kovářem to nebylo dost dobře možné. Težký to život prokleté duše..
Koukám, že jsem odpovídal na špatný příspěvek, mělo to být na j.calling.2bad
Každý správný Soulsák s tímhle obchodníkem používá jednu a tu samou strategii - jít k němu s cosi našetřenýma dušičkama, nakoupit co žádoucí jest, a hned na to ho zabít pro onen mečík (se kterým se to dá i dohrát). C:
Nevěřil bych tomu, ale stalo se - dnes jsem pustil DS po dlouhé době, naposled to bylo někdy v 2015 podle steamu, a jen tak si založil novou postavu. Běžím si tak od začátku známými cestami, nic mě nemůže překvapit a najednou kousek před Hradem nemrtvých jsem objevil obchodníka, vypadal jako zombie, byl o patro níž než dva hlídači se štíty a kopí. Normálně jsem v těchto místech (hned u ohniště) byl minimálně 100x a tohle jsem neobjevil. Prostě slepoň, neuhnout z hlavní cesty ani o píď...
@SilentWolf (29.07.2016 07:56): jo něco takového si myslím taky. Ale nevěděl jsem nakolik sledoval už při prvním průchodu lore, tak jsem se to snažil co nejvíce zestručnit.

Stejně to, že spoustu věcí není uplně jasná, a ty prostě ani vědět nemůžeš je asi nejvíc super. Takový ten pocit když byl člověk mladý, měl diskety plné her, nevěděl o co v nich jde a ani jak se ovládají a objevoval...
@Kunick (29.07.2016 07:25): Nebo je jim jedno co se stane a jen si s hráčem hrají. Jsou asi nesmrtelní...a ten svět furt dokola točí cykly. Myslím, že je oběma jedno jak to dopadne. Ten svět je pro mě plný podstatných drobných událostí a činů, které zaplňují-tvoří děj tohoto cyklu. Ale co se stane dál apod..to je vlastně jedno. Líbí se mi ta myšlenka, že hráč je vždy jen nicka. A serpenti se prostě jen nudí.
@Zero (29.07.2016 01:31): tak zrovna tam jsou hodne super bosove - na margo toho, že ti závěr přišel nudnější.

Jako ten vzhled je trochu divný, trochu připomíná maňáska :D ale jinak ho beru jako součást lore a dovedu si představit, že spolu s Kaathe reprezentují něco jako Jin a Jang.
@Kunick (28.07.2016 22:06): Datadisk jsem celý nedokončil, nechávám si ještě něco na další playthrough s jinou postavou.

btw. taky vám přijde, že Frampt se do hry vůbec nehodí v té podobě jaké je? Ten jeho design i dabing je totální fail, působí to jako parodie. A tohle snad ani nejde vhodně okomentovat.
Dohráno!

Skvěle jsem se bavil, ale přišlo mi, že po Anor Londo tomu začal trochu docházet dech.

Předtím byly lokace skvěle propojené a worldbuilding mi přišel geniální, a se získáním teleportace to ztratilo kouzlo. Nové lokace se mi zdály roztahané (Demon ruins, Duke's archives) a hnusné (opět Demon ruins, Lost Izalith, Tomb of the giants).

Kvalita bossů taky poklesla. Většinu se mi podařilo tupě umlátit na první pokus bez potřeby taktizování. A Bed of Chaos s tím neustálým shazováním dolů byla vážně otravná.

Konec už byl taková formalita, ale Kiln je pěkná lokace. Při posledním pokusu už jsem to jenom proběhl, na všechny použil buď parry nebo backstab a samotného Gwyna se mi taky povedlo zdolat pomocí parry + riposte.
@Barbar Conan (23.07.2016 11:05): Aha uz viem preco mi meno Manus nic nehovori, ja som ho daval s pomocou Sifa a to bolo hned na prvy pokus v pohodicke.
Sif je sice absolutne bezcenny mantak co sa tyka DMG, ale je to fantasticky distractor, takze Manusa potom s usmevom posekas odzadu.