Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Garret (20.05.2016 16:41): to je tak pěknej příběh :))

ženská si mě prohlídla od hlavy až k patě, usoudila, že patřím mezi PC master race a říká "chcete to asi na písíčko, že?". jsem se jen usmál, uznale jsem pokývl

:D
@fak (20.05.2016 11:41): oddělení her je hned zkraje, důma tam koupí minimum lidí, zatímco rohlíků prodají tisíce... ;)

už jen styl prodeje značí, že toho moc neprodají. -> přijdu do oddělení her, tam nikdo nikde a ve vitríně jen makety. tak hledám nějakou obsluhu nebo někoho, kdo mi ji najde a zacházím až do pekařství, tam jsem chytil nějakou rozespalou vychystávačku rohlíků. říkám jí, že chci někoho z elektra... prej že ona mi nepomůže, ale že pro někoho zajde. tak šla přes půl tesca někam do skladu, tam na kohosi zařvala a vylezla stará ušmudlaná ženská. říkám ji, že chci důma, očekávajíc otázku typu "co to chcete, co to je?". ženská si mě prohlídla od hlavy až k patě, usoudila, že patřím mezi PC master race a říká "chcete to asi na písíčko, že?". jsem se jen usmál, uznale jsem pokývl a ženská zmizela ve skladu. já čekal asi pět minut, mezitím jsem sledoval video z Uncharted 4, tak mi to uteklo rychle. ženská vylezla celá udýchaná s důmem v ruce a že prej, ať si zajdu nakoupit, že mi to nechá na infokoutku. říkám že chci jen důma, že nebudu nakupovat, taxme šli spolu k tomu infokoutku a celou tu dobu držela tu krabičku tak lehce, nesla to jak svatý grál, aby mi to neušmudlala. tam to předala kolegyni a ta na mě "máte tam slevu, je to za 720,-".normálně Tescem pohrdám, ale dneska mě potěšili... každopádně si neumim představit, že by to takhle dělal s každym.
Tesco ti sere na výdělek ze hry, oni chcou aby sis po cestě za tou hrou koupil co nejvíc kravin, takže se vsadím, že oddělení her je někde úplně vzadu až za rohlíkama. :-)
@Phoenix (20.05.2016 09:54): To je fakt smutný. Tesco je tradiční podkopávač cen, ale tohle je vážně extrém a jen parazituje trh. Na té hře nevydělávají ani korunu, defakto to prodávají za nákupku.
@GodOfTheSick (20.05.2016 09:01): V TESCU je nějaká akce PC/konzolovky 20 % dolů (a platí i na již zlevněný DOOM za 899, takže nakonec vyjde na 719), ale nepamatuji si, kdy přesně začínala (tuším 18.) a kdy končí.

@Cobot (20.05.2016 09:04): Není to samozřejmě pravidlem, v případě DOOM hrají roli dvě slevy současně. Nicméně je pravda, že jsme asi čekali výrazně levnější digitální distribuci v porovnání s krabicovkami (záleží také na nákladu, nízkonákladové věci jsou ve fyzickém stavu velmi drahé).
Nevíte, jak je to u te verze s Tesca, jestli bude potřeba schovávat DVD nebo jestli to budu moct celé sosnout ze Steamu?
Dle Steam Spy ,,pouze,, 300 000 prodanych kopii, neni to malo?..cekal jsem vic..je to Doom sakra.
Kua, dneska jsem to v tescu zahlídl za 899kč a měl jsem chuť si to koupit. Ale musel bych si rovnou koupit nový PC a ták :)
Tak na hrej.cz to napísali trefne -

Je jasné, že autoři měli velmi jasnou představu o tom, co má Doom v roce 2016 být a jak má vypadat, aby se mu noví hráči nesmáli a pamětníci nad ním neohrnovali nos. Povedlo se. Stejně jako nový Wolfenstein, i Doom je příklad hodný následování. Není to ta nejlepší hra, kterou jste kdy hráli a dech ji dojde zhruba v době, kdy jsou závěrečné titulky takřka na dohled. Má své nezaměnitelné kouzlo, které ve vás bude rezonovat ještě dlouho poté, co ji pokoříte na jednu z mnoha obtížností, přičemž ideální kombinací mezi výzvou a zážitkem se ukázala být Ultra Violence. A to je fakt, který by člověk od hry, která navazuje na více než dvacet let starou legendu a prožila si neuvěřitelně pohnutý vývoj, skutečně nečekal.

a celkovo ma tešia tie pekné známky na metacritic - PC 84%, PS4 84%, Xbone 88%
@fak (19.05.2016 06:30): No ja to pomerne ignorujem a iba strieľam, akurát keď náhodou začnem mať málo zdravia tak ich pár glorykillnem a idem ďalej, skôr sa snažím hrať aby ma netriafali, stály pohyb a uskakovanie.
Na Hurt me plenty to ide celkom v pohode, na vyšších neviem, tam už to možno vyslovene núti hrať na glorykillovanie čo by ma rozhodne dlho nebavilo
@mazar1234 (17.05.2016 14:10): Hmm, tak nevím, mě to připadá, že se to odehrává stylem shoot - glorykill - shoot - glorykill.. To mě asi mrdne do půl hodiny. Ale já věřím v nějaký ten šikovný mod od nadšenců. kde tohle upraví, i kapacitu nábojů a savy. To bude otázka času.
Na mojí AMD kartě jede vše krásně :) hraju jen po večerech chvíli po 23.h. :)
Tak z ukážok som najskôr veľa nečakal a myslel som že to bude viac ako Halo, ale z video recenzií to vyzerá na ďalšie prekvapenie roka ako posledný Wolfenstein.
@leebigh (18.05.2016 19:42): Hází mu to nějakou chybovou hlášku, ale její přesné znění mi nenapsal. Mně právě bylo divné, že tu v diskuzi o žádných problémech nikdo nepíše, ovšem vím, že brácha nekecá. Koneckonců to byl on, kdo mě přivedl do hráčského světa a vysvětloval první instalace. :-)

@Bodkin (18.05.2016 20:02): To mě právě právě také napadlo, ale určitě nemá. Tuším, že má jen o něco slabší i5 procesor než já a nVidia grafiku GTX650.
Měl jste někdo problémy se spuštěním? Včera mi psal brácha, který to chtěl večer začít s velkým natěšením hrát a nešlo mu to spustit. Prý toho jsou plná fóra, problémy s tím údajně rostou a čeká se na nějaký update.
@paver (17.05.2016 23:18): Get the DOOM Season Pass and continue to expand your multiplayer experience with three new, premium DLC packs. DLCs will include new multiplayer maps, weapons, equipment, playable demons, custom armor sets, Hack Modules, taunts, and more.
Tak podľa SteamSpy už má Doom predaných 300 000 kópií, pekne. Zaslúži si to dobré predaje a snáď na pokračovanie nebude treba dlho čakať :)
@Gordon (17.05.2016 21:16): Procesor: Intel Core i7-4770K+chladič, Scythe SCMG-4000 Mugen 4
- Pamět operační: Kingston HyperXBeast 16 GB 2400 Mhz
- Grafika: ASUS R9280X-DC2T-3GD5 3GB 1070/6400 Mhz
- Hardisk: Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB
- Zdroj: Seasonic S12II 620W
@GodOfTheSick (17.05.2016 18:38): Jop, optimalizované je to veru parádne. Ja som si to hodil všetko na high a mal som stabilných 60fps a graficky to vypadá proste super. Keď sa chce, tak to ide, preto nechápem ten kopec zle optimalizovaných hier v posledných rokoch. No ak má hra tie checkpointy dobre rozmiestnené, tak na QS ani nemyslím. Doom je toho príkladom.
@mazar1234 (17.05.2016 14:10): Takže to hraješ na HMP? Není to pak moc jednoduché?

@Maximus (17.05.2016 18:31): Musíš se QS naučit používat. Já se zapomínáním nemám problém a běžně ukládám i 10krát za minutu.

Jinak optimalizace je vskutku povedená. Už mám docela starší herku, ale 60 FPS prostě na max drží bez jediného škubnutí nebo poklesu dolů. Možná bez přehánění nejlépe optimalizovaná hra všech dob :-)
Nový Doom má tie checkpointy dobre rozmiestnené a celkovo mi to vyhovovalo oveľa viac, ako nejaké ručné sejvovanie, na ktoré často zabudnem a v Doomovi v tej dynamickej akcii by som ručne nesejvol možno aj polovicu hry :)
@mazar1234 (17.05.2016 14:10): Proč sakra musí srát do každého žánru to vylepšování postav/zbraní/čehokoliv, k některým hrám se to prostě vážně vůbec nehodí.

Trefně to nedávno podotkl Bodkin u Shadow Warriora "Já se tedy raději těším z toho, že ten kvér je radost používat, než na to, že ještě 2000Yenů a konečně ten kvér k něčemu bude. A né že BFG bude fungovat jak funguje až po 3 upgradech." S čímž musím plně souhlasit. Navíc to s upgrady dost často přestřelí, takže hra je mnohdy jednodušší v pozdějších fázích, než aby tomu bylo naopak (příp. některý z upgradů je overpowered, takže si stačí vymaxovat specifickou zbraň/schoppnost etc. a hra se stane rázem příliš jednoduchou), málokdy to dokáží fakt dobře vyvážit.

Ale menší počet nesené munice s nutností si ji o to spíše shánět by mi vůbec nevadil, jen se nesmí válet na každém rohu. Třebas ideálně zmáknuté to měl takový Half-life 2 imo. A ty popravy nepřátel jsou imo kravina a štvaly mě zatím v každé hře, která je obsahovala (i třebas tom nejnovějším Serious Samovi, kde jich bylo spíše pomálu a hra na ně rozhodně nespoléhala).

Checkpointy by mi ale ani nevadily, pokud jsou chytře rozmístěny (neserou je před nějaké nepřeskočitelné půl hodinové cutscény etc.), rozhodně více "HC" přístup než lamské save/load :). A třebaže jsem kdysi nebýval příznivcem checkpointů, postupem času jsem si tenhle princip oblíbil spíše, páč save/load ty hry dokáže vážně rapidně zjednodušit a dodává až přílišný pocit jistoty a nepřemožitelnosti (takový první Far Cry bez checkpointů si dnes už ani neumím představit).