Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

dneska se mi zdálo, že hraju nového Dooma. tak to už bych ho mohl ohodnotit, ne?
Jo byl to Overdose, pravda. Humus nad humus. Ale teď už zase o Doomu. 11 dní. :-)
@Karasman (01.05.2016 07:23): Overdose nebyl špatný. Aspoň já se u něj docela bavil, ale to říkám jako příznivce subžánrů masakrů alá Serious sam. Teprve to co přišlo potom je katastrofa. Poslední 3 díly série to je zážiteček pro masochisty. Ale v rámci nějaké osobní výzvy, plnění bobříka odvahy nebo záchvatu sebemrskačství se i to dá zvládnout a dohrát.
@fak (30.04.2016 21:05): Tak tos podle mě hrál nějaký pozdější standalone datadisk. První Painkiller jsem kdysi recenzoval a byla to naprostá bomba, včetně prvního datadisku. Až pak to šlo do kopru.
@fak (30.04.2016 13:42): S Painkillerem si podle mě tedy šlápnul dost vedle. Žumpa..? Já hrál teda jen první díl s datadiskem, ale pamatuju na dost originální prostředí a zajímavé zbraně. Navíc díky havocu na svou dobu i pěknou fyziku s kolíkometem.

Vim, že na x pokračování se kydal hnůj. Já je nehrál ale po tom jak ryhle vycházeli to asi byli rychlokvašky s pár splácanejma úrovněma, ale první díl byl fakt dobrej.
@kristmeister (30.04.2016 12:31): Já myslím, že to bude prostě Doom. :-) Jasně že to nebude Talos Principle s motorovkou, to je snad jasný, je to Doom.
Prosím hlavně nesrovnávej s Painkillerem, to byla žumpa stříleček bez špetky nápadu, příběhu, leveldesingu, hudby, prostě na co si vzpomeneš.
Já si myslím, že toto bude spíš pro nenáročné hráče, kteří chtějí u hry vypnout. Nic složitějšího bych v tom asi nehledal. Takovej Painkiller v Doom stylu :)

Ale doufám, že to bude stát za to, neboť kvůli Doomovi pořizuju novou sestavu za 30k :D
@paver (29.04.2016 11:46): No sice nevím co je na tom "Huge", ale tohle potěší.

@paver (29.04.2016 11:52): je obtížnost a obtížnost. Snad to nebude jen o tom, že panáci budou mít 10000HP a 10000DMG. Mě jde hlavně o tempo hry. Strašně mi vadí, že v každym videu co jsem z toho viděl v podstatě vždy jen dojdeš těsně před enemáka a pak vystřelíš. Intenzvní přestřelky na střední vzdálenost jsou to co chci.
Po shlédnutí gameplay záznamu musím říct, že hra na mě působí stejně nudně a samoúčelně, jako při prvním představení na E3. Možná vybrali špatné záběry, ale akce je hrozně pomalá a je na hony vzdálená frenetické akci 1. a 2. dílu. Navíc mám podezření, že se animace poprav okoukají po druhé misi. Ale třeba to fakt bylo jen záznamem.
@Cobot (29.04.2016 10:21): Osobně si myslím to samé, Nechám se překvapit i přesto že je tam několik věcí co mi vadí, stěžovat bych si mohl do aleluja, že tohle není červné ale modré atd... Jako top výsledek bych to viděl tak aby to byla věrná kopie prvního Doomu s brutal módem.

Jinak taky vás tak iritují ty kecy typu že je to jen další tupá střílečka bez špetky nápadu? :D
Já si zase přečetl ten článek k tomu videu. Moderní novinařina má své kouzlo:

...ochota umístit do pochmurného prostředí výrazné barvy, třeba u brnění, budou novou reinkarnaci této klasiky definovat....

Z hlediska hratelnosti je celkem jasně vidět, že hlavně bude třeba být neustále v pohybu. Neznamená to nutně, že musíte létat po úrovni jako neurotický zajíc (i když na vyšších obtížnostech to asi bude třeba), ale rozhodně nepůjde hrát stylem tank. ...Koukali jsme na stejné video? Já tam teda vidim pomalou chůzi a tank styl...

Jinak brblání na nové hry je možná trochu přehnané jenže zas opačnej přístup jak moc to vypadá kúl a bude to supermegapařba je zase lhaní si do kapsy. Hry se dneska dělají multiplatromě a při vývoji je tak logicky nutné dělat mnohem víc kompromisů. Pokud dělám FPS a dělám jí na gamepad, tak jí prostě musím zpomalit, nebo dát autoaim, autoheal, pomalý zombíky, míření v jedné rovině a nevim co ještě. Pak celej ten balast s customizací postavy... Taková zbytečnost (dobře asi jen pro mě). Ale kolik to muselo stát času na vývoj a peněz? Kdyby raději místo toho udělali navíc dvě jiný animace otvírání zaseklejch dveří bylo by to lepší. Takhle budu podle všeho koukat jen na jednu.

Neříkám, že to bude propadák. Pokud ty svítící srágory půjdou povypínat a vyšší obtížnost zvedne tempo, tak to možná bude na úrovni Dooma 3, který se mi s pár výhradami líbil. Po tom co jsem viděl to ale bude spíš klika jestli to vyjde. Ale jetě taky neházim flintu do žita. Novej Wolf se ukázal jako jedna z nejlepších stříleček za posledních deset let. Holt se necháme překvapit.
Na fakt, že člověk bude brblat na nové hry, že to není to co to bývalo, že to není věrné atp. jsem si už zvyknul.
Na tohoto Dooma se těším, pěvně doufám, že to bude pěkná jízda a určitě mě to nezklame tak, jako zmetek od EA jménem Need for Speed :D
Jsem koukal na tu plodnou diskusi na Tiscali k timu videu, no zase dobrá žumpa. Nicméně skoukl jsem asi 15 minut a vypl to. Ne proto, že by se mi to nelíbilo, naopak se nechci spoilovat než to koupím. Mě se to líbí moc, koukal jsem jen do té části, kde se hrabe v menu, takže všechny ty kraviny, blikátka a kuchačky lze normálně vypnout. Takže se těším, mě se ten gameplay líbil, grafika nádhera, scifíčko jak víno. Chtěl jsem v té diskusi napasat, že pokud budu hledat duchaplnou hru, tak si dám třeba SOMA, ale myslím, že by to tam bylo úplně zbytečný. :-)
@pajmič (28.04.2016 19:13): Díky za postnutí vypadá to fakt ůžasně i přesto že o tom nic nevím... přípomíná mi to nějaký remake Daikatany, Má to japonskou tradiční hudbu, japonský rčení, ninja styl, japonskou ujetost a to vše říznutý Američtinskou japonštinou (Japonský negr)... Fakt super!
to padání amma po rozříznutí motorovkou je blbost, ale jinak to nevypadá zle
@Cobot (28.04.2016 20:52): Paradoxní je, že Romero a Carmack uvažovali, že by z démonů měly padat itemy, ale nakonec to se na to vyprdli, protože to nedávalo smysl. Tady vidíš, jak moc Bethezda kašle na nějakou věrnost k originálu.
Hele to odpočítávání do vydání v pravo je dost dobrý, ta funkce je tu dlouho? Nikdy jsem si toho nevšiml. Asi taky proto, že o ještě nevydaných hrách se často nebavím, není totiž o čem. :-D

@Cobot (19.04.2016 12:20): Další důvod proč čekat na q3 a nové grafiky. Kupovat si za 10 000,- grafiku, abych si zahrál Dooma a nezeblil se je to docela dost drahá sranda. Začíná mi to připomínat doby, kdy jsem měl herní grafiku a stejnak nestačila :)

Uvidíme no, jak to dopadne.
Já myslim, že grafika bude cajk. Podle toho co jsem viděl benchmarky z Alphy kde 970 dávala avg 34FPS se spíš bojim, že si to koukatelně ani nezahraju. Ono to asi i tak bude, protože MP beta vypadala hnusně a moje 660 dávala 40FPS. Takže až půjdou advanced volby v grafickým nastavení, tak to bude asi mazec. Jen teda to doskakování detailů je strašný. Každopádně pořád věřim v solidní singl.
Ja som na to popravde zvedavý len preto, že je to Doom. Slabšia grafika je mi ukradnutá, ale vôbec z toho necítim toho klasického ducha série. Hra na mňa počas celej marketingovej kampane pôsobí ako bežná multiplayerová rúbačka, v ktorej sa singleplayer ocitol len tak mimochodom. Ale vzhľadom k nízkym očakávaniam môže už len pozitívne prekvapiť :)
@Karasman (19.04.2016 08:53): Hele ta mantra "dnešní mládež bere hlavně na grafiku" se omílá asi tak od toho roku 2004 a vážně to není tak žhaví. Nebuď taková duchna ;)
Prostě je to věc co prodává mainstream.
@fak (19.04.2016 06:38): Na druhou stranu ta beta by měla navnadit potencionální kupce a jak známo, dnešní mládež bere hlavně na grafiku, tak pokud je to pravda, je to dost hloupý krok ze strany vydavatele.
@pavouk2 (19.04.2016 00:26): Je to tak, grafika je hodně vyblitá, ale já počítm s tím, že je to stáhlý na nějaký nutný minimum kvůli testování. Když jdeš do menu tak ani to nastavení grafiky není nijak slavný a pokročilý nastavení je zablokovaný. Oni netestujou ani tak HW ladění jako síťovej kód na MP podle mě.
Tak jsem si bláhově myslel, že hra bude mít nějakou revoluční grafiku, ale přijde mi fakt tuctová. Asi jsem rozmlsanej z jinejch her a není už rok 2004, ale tohle je fakt slabota. Zkoušel jsem jak na ps4 tak na PC. Možná, že multiplayer je osekanej kvuli fps, ale rozhodně to nevypadá jako na gameplay videu co tu je.