Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Karasman (18.04.2016 08:57): On to není problém hry, ale čekal jsem, že po tom lidi skočí a bude hrát milion lidí. Díval jsem se na to svou optikou - osobně jsem nikdy žádnou betu nezkoušel a tahle byla moje první. Prostě Doom je pro mě natolik zajímavý. Myslel jsem, že to tak bude cítit víc lidí.

Problém je asi v tom, že když všichni hrají Warpath, tak i ti, co chtějí hrát TDM, nakonec hrají Warpath. To je právě problém té lobby. Věřím, že kdyby tam byl serverlist, tak by se to takhle nepřelilo všechno na jednu stranu.
Přesně tak. V closed betě jsem se připojoval takřka okamžitě a naopak mód Warpath se hrál méně, tam se občas chvilku čekalo.
Nevim jak u open, to uz jsem nehral, ale v closed bete na PS4 zadny vecny cekani nebylo. Hledani lidi a nasledny hrani bylo naprosto v pohode u obou modu.

Naopak mi to po veletrapnych Ubi "waiting for server" betach prislo jako balzam na dusi.
@Kwoky (17.04.2016 20:22): Nechápu tvojí trpělivost. já v loby pro TDM vydržel asi třicet vteřin a když se nic nedělo šel jsem hned na Warpatch. Ale video jinak dobrý

@PRIVATE MARTIN (17.04.2016 20:43): Já to beru, že se doba změnila. Ale nebylo by právě fajn se lišit? Právě to jak každej radši jede na jistotu.. Nevim, ale nová arénovka s kulervoucí grafikou tu chybí.

Ale je fakt, že já od novýho Dooma ani MP nijak nečekal. Od začátku mi šlo jen o kvalitní singl. Trojka mě bavila, takže když mi daj dobrej singl, tak nemám problém.
Teda 3/4 hodiny videa a z toho je polovina v lobby, to je slušnej kekel (ta hra, ne to video). Ještě že jsem nebyl doma, jinak bych tu betu taky testnul a nervoval se u toho... :-)
Já jsem teda osobně nejvíc zvědavej na singl. Na MP mám BFko, to mě po odehrání 10ti hodin v betě Dooma stále baví daleko víc. Mě singl v Doom3 hodně bavil, i v RoE, takže na to se těším. Počkám nějakej ten měsíc až vyladí bugy, někdo udělá nějaký fajne módy, třeba to i někdo přeloží do češtiny (není třeba, ale mám to tak rád) a hurá na to. Nebudu to kupovat jako "must have immediately". Nejvíce se letos těším na Deus Ex, bezesporu.
@Kwoky (17.04.2016 21:17): Komerčně úspěšná hra = náklady na vývoj < tržby z prodeje (samozřejmě hraje roli výše zisku). Klasický příklad jsou různé mobilní ptákoviny s minimálními náklady na vývoj, které si kupuje za babku určitý segment trhu (IMHO výrazně jiný, než jaký kupuje třeba hodně prodávané konzolové tituly typu série CoD nebo HC PC série typu Hearts of Iron).

Hra komerčně úspěšná a navíc současně přístupná maximu lidí je přesně to, o čem píšeš.

Chybně odhadnuté prodeje (či absence zájmu o ně během vývoje stylem "Ty vole borci, ve vývoji jsme utopili x peněz, takže toho musíme prodat y" alá Kurt Schilling) je asi nejběžnější chyba.

Osobně si rozumný postup představuji tak, že mám představu, že řekněme HC titul koupí x lidí za y peněz, náklady na vývoj tedy nesmí překročit x*y peněz. A pak se rozhoduji, jestli vyrobím hru, kterou si koupí x lidí za y peněz nebo 4x lidí za y peněz (a pak mám na vývoj 4x tolik peněz a současně x lidí bude nadávat, že je to sračka, protože z HC titulu je najednou mainstreem).
@PRIVATE MARTIN (17.04.2016 20:43): Souhlas. Já to řeknu jinak. Když chtějí, aby byla jejich hra komerčně úspěšná, musí ji koupit a hrát hodně lidí. K tomu je potřeba, aby byla zajímavá (to zařídily trailery a název) a současně přístupná. Kdyby bylo cílem z Dooma udělat nového krále e-sportu, vypadalo by to úplně jinak. A prodala by se možná čtvrtina kopií.
@Cobot (17.04.2016 18:17): Ono to bude tým, že doba sa od čias "arénoviek" zmenila a mnoho dnešných hráčov už nemá chuť učiť sa naspamäť všetky detaily mapy. Ja osobne som v Quakeovi nemal rád, keď som som sa nemohol dostať ku nejakej obľúbenej zbrani. Takto si ju prednastavím a môžem ju používať kedy sa mi zachce. A myslím, že nebudem jediný komu to tak vyhovuje. Ako povedali v jednom rozhovore ľudia z Tripwire - "Call of Duty zničilo celú jednu hráčsku generáciu".

Ideálne by bolo, keby to urobia ako v QL, dedikované servery a nech si hráči povedia či ich tam chcú alebo nie. Ale to by sme od multiplatformovej hry chceli asi priveľa.
@PRIVATE MARTIN (17.04.2016 13:49): V Quake (Doom) a UT nemaj co dělat. Tohle není realistická střílečka abych tu měl nějaké classy jako soldier, sniper atd. Tenhle typ stříleček byl o něčem jiném. Spousta zbraní, každá jiná. Každá silný a slabý stránky. Navíc to bere celeou jednu vrstvu taktiky a gameplaye. Prostě je to na pikachu.

@HolyMeatball (17.04.2016 14:10): Že jsou loadouty i QL jsem nevěděl. Zjistil jsem náhodou. Já už QL ňákej rok nehrál.
@Cobot (17.04.2016 11:38): Jen pro upřesnění:

Loadout je v Quake Live už pekelně dlouho, a naopak byly podmínky kolem jeho použití postupně zpřísněny. Hlavně si v tuto chvíli ale může člověk nastavit server, jak jen se mu zlíbí, s loadouty či bez.
@Gordon (17.04.2016 11:30): No já to třeba minulý týden vůbec nepochopil. Myslel jsem, že loadout je tam jen kvůli betě. Přes týden jsem něco četl a teprve mi to došlo jak to je. On je loadout prostě součást hry. Žádné sbírání zbraní, žádné časování. Tohle je fail jako kráva. Ani rychlost hry mi nepřišla špatná. No jo jenže pak jsem dál pár kol v Q3A jen s botama a trochu se mi rozvítilo. Mimochodem loadout je prej už nově i v QL.

Jenže co čekat, když ve hře věnujou tolik práce customizaci a tanečkům. Primárně mi to nevadí, ale je na tom vidět co považují za důležité a do čeho cpou mandays.
Taky jsem očekával že se na mapě budou objevovat špešl zbraně... Asi beta ne?
Nehrál jsem.
Z videí..:Nejsou ty zbraně, takový umělohmotný, na vizuál? :D
Ok, tak odehrány dvě hoďky. No graficky je to humáč, fakt havárka, to jsem nečekal. Ale předpokládám, že je to jen odlehčená verze pro beta testing. Jinak se mi to zdá trochu pomalý, vám ne?
Stáhl jsem si Doom beta ze Steamu, že si to tedy vyzkouším. Dostal jsem se do menu, dám Multiplayer, Find Match, Team deathmatch a to mě hodí do lobby, kde jsem sám. Čekal jsem i 20 minut a nikdo se nepřipojil. Vám to funguje? Jak se to má chovat normálně?

Čekal jsem spíš, že tam bude seznam serverů a vyberu si, kam se připojím. Tahle forma lobby se mi nelíbí.

EDIT: Tak už nic, rozjelo se to. První dojem ze hry mám slabší. Takové Call of Duty řekl bych. Textury jsou hrozné.
Teda doufám že to na pc ještě optimilizují když na konzolích to jede na 60... Mam tak 15/20 fps s low rozlišením, jinak je to celkem svižný, nečekal jsem že tam bude tolik prkotin jako třeba barvení si oblečků na růžovo... Wolf mi jel na pohodu tak snad jo...
@Cobot (03.04.2016 18:26): Některé textury jsou z blízka docela humáč, ale to jest kompromis, který museli udělat pro 60FPS pro konzole. Jinak to nevypadá vůbec špatně a jede to plynule.

To mě osobně tempo vůbec nevyhovuje, vzhledem k tomu, jak má být hra stavěná na neustálé, plynulé akci, jako původní doom, quake, unreal tournament nebo si to porovnej s Titanfallem. Klasy/loudouty se mi taky zdají jako mega konina, když tu není systém dorůstání končetin proč prostě nesbírat zbraně na mapě? Zatím se mi to zdá jako dost schizofrenní pokus o obnovení značky. Míchání nových a starých mechanik nedává podle mě smysl.
Tak prvně překvapilo, že to na mém PC spustim a framerate se drží na 40+ což čumim. I když grafika asi nebude ve finální podobě. Textury se mi zdají rozblité.

Tempo hry mi vyhovuje. Mulťák tedy vypadá slušně. Jen mi kola ve Warpath připadají trochu krátká.
Tak beta paradička podobně jako alfa. Svižná a skvěle ovladatelná akce ve stylu UTčka, kterou nerozmělňují žádný pičovinky okolo. Možná jen pár těch hack modulů.

Dost mě ale sere, že změnili hlas komentátora z drsoně na nějakýho obyč blba.
jo no, vypadá to, že tahle hra bude první v mém životě, u které budu usilovat o 60 fps při nejvyšších detailech, tudíž asi to vypadá na novej HW :)