Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@player (07.09.2014 18:14): drtivá většina map je pro více hráčů, takže pokud radši hraješ solo, tak to chce hledat jako pokus/omyl. Ale!..
Fortress Siege mě dost oslovila - hero defense mapa dá se i jako solo
Founders of the North neskutečně propracovaná mapa. RPG rozvoj postavy i vlastního města. Má však mnoho bugů.
Nebo rovnou campaně
The adventures of Rowan the Wise - první campan z tetralogie. Je to super a ani z příběhového hlediska to není marné.
nebo Dwarf Campaign Sice campan na 3 mapy ale taky dobrý... bohužel nebyla dokončena
Samozřejmě všechny hrát v FT
Které jsou nejlepší mapy, které se dají pro Warcraft III. stáhnout. Našel jsem na http://www.epicwar.com/maps/ hordu nových map a chtěl bych poradit, která jsou nejlepší (kromě Doty All Sars tu už jsem hrál několikrát :).
@Atom (07.09.2014 14:57): Jsou to všechno datadisky jedné a té samé hry? Když jsem si dal ve hrách najít Ultima Online tak mi to našlo jen Ultima online z roku 1997 a žádné jiné hry (zatímco když dáš World of Warcraft tak ti to tam dá i ty 3 datadisky.
Ultima Online: The Second Age; Ultima Online: Renaissance; Ultima Online: Third Dawn; Ultima Online: Lord Blackthorn's Revenge; Ultima Online: Age of Shadows; Ultima Online: Samurai Empire; Ultima Online: Mondain's Legacy; Ultima Online: Stygian Abyss; Ultima: Kindom Reborn; ULtima online: High seas.

Samozřejmě wowko nedrží ani prvenství(to nemá ani ultima :D), ani "druhenství" ale o tom jindy ;-D

Takže zapsat do poznámek a sešítků!

Máme tady soutěžní otázku za 0 bodů, kdo má prvenství(mmorpg) v počtu expansí? :D
@orromis (06.09.2014 13:01): Co si vzpomínám tak ve Warcraftu III. se pořádali turnaje a řekl bych že se pořád pořádají
Jistě dneska frčí onlinovky (nejvíc RPG onlinovky). Na těch se dá nahrabat nejvíc peněz. Jestli Blizzard mátla další datadisk k WOW tak to bude hra, která bude mít nejvíc datadisku protože už tet jich má už tolik kolik jich nena žádná jiná.
@player (06.09.2014 12:52): Je třeba si uvědomit, že Starcraft II se pořád hraje profesionálně (i když dost SC hráčů přešlo především na LoLko). Blizzard nebude vydávat novou strategii, která by mohla potencionálně konkurovat Starcraftu v progamingu. Navíc má teď Blizzard dost práce - balancuje 5 online her zároveň (SC, WoW, Hearthstone, Diablo a Heroes of the Storm), určitě patlá další debilní datadisky do WoWka a pravděpodobně pracuje na novém MMO. Jestli se vůbec někdy dočkáme Warcraft strategie, tak to bude za hodně dlouho a pravděpodobně jako restart celé série.
Dokud bude Blizzard mít jako dojnou krávu WoWko a nedodělá SC2 + ostatní projekty, tak se do W4 moc nepohrnou.
@Walome (05.09.2014 22:26): děj WoW jde úplně mimo mě - Není o co stát :-). Zabíjení postav z W3 je již omrzelo, a tak se dali na cestování v čase, které je již na denním pořádku.
@player (05.09.2014 22:17): Hezké :) a teda ty animačky z trojky vypadaj furt skvěle.

Já osobně W4 nepostrádám - dějově bych vůbec netušil o co go, děj WoW jde úplně mimo mě, jen vím, že zemřel Arthas. Těším se na SC II, až bude komplet, to si pak pořídím nějakej ultimate pack <3
@Walome (05.09.2014 08:52): JJ taky a stejně je pro mě překlad W3 i přes viditelné trhliny srdcová záležitost. Nebo třeba jsem si vzpomněl na jeden z největších failů přeložit Night Elf jako Temný Elf. Sice se to dá pochopit jako že žijí v temnotě, ale spíše to vyvolává pocit, že Temní Elfové propadli zlu, praktikují nekromancii a sem tam sežerou nějaké děti.
@Gohan (05.09.2014 00:15): @Danny (04.09.2014 22:58): To "I'm dead." přeloženo tak jak je (je ze mě mrtvola) mi připadá mnohem vtipnější než suché "jsem mrtvý" nebo "zemřel jsem". Jinak souhlasím, že překlad do čestiny je v několika případech nevydařený.

@Danny (04.09.2014 23:40): Přeložení "lad" jako kámo mi u rozhovoru Uthera a Arthase skutečně připadá jako špatně. Ale aby Uther oslovoval prince a dědice trůnu Arthase chlapče mi připadá podobně špatné. Mladíku mi připadá nejlepší překlad.
Překlad W3 působí značně poloprofesionálně, hlavně když ho člověk porovnává s originálem navíc některé repliky ani nejsou přeložené.
@player (04.09.2014 21:47): To o tom rytíři jsem vysvětlil v zajímavostech
@Danny (04.09.2014 22:58): Im dead = je ze mě mrtvola. To mi příjde v pořádku, nic bych v tom nehledal. Moc přecenuješ překlad :-) . To byl jednoduše nějaký človíček, kterému na stole přistálo několik vět a on je přeložil, jak mu to nejlíp znělo.
@mazar1234 (04.09.2014 23:01): Tak co bys chtěl od někoho, kdo přeloží oslovení "lad" jako "kámo". Chápu, že to má k tomu blízko, i když "lad" bych takhle hovorově v životě nepřeložil. A celé to jde do kytek ve chvíli, když to uslyšíš v kontextu, kdy dospělý muž (učitel a mentor) Arthase jej takto oslovuje v úvodních levelech, kde je princ vykreslován jako nerozvážný floutek. Kdyby tam použili "mladíku" nebo "chlapče" tak neřeknu nic, ale "kámo"? WTF?
@player (04.09.2014 21:47): Už jsem to tu pár krát psal: "Protože překlad k W3 dělala banda fušerů!" Jinak předpokládám, že to vzniklo tak, že týpek co překládal větu "That's it. I'm dead." to bral tak, že když robotník zkape, tak se z něj stane nemrtvý (undead), temná strana sílý a podobné vylomeniny... takže to přeložil jako že ten tvůj robotních "přechází na temnou stranu síly".... jen můj dohad :-)
Vyhozené dvě stovky, měl jsem to radši propít. Myslel jsem, že když Score o něčem v recenzi kdysi napsalo, že je to "bomba, šupa, šlaha a řacha," tak to bude aspoň jakž-takž hratelné. Už nikdy v životě nechci slyšet "Cóóó? Zase Práácéé?" Právě krachující Level to kdysi vystihl přesně, -"hezká, ale jinak úplně obyčejná strategie." Třeba se k tomu ještě vrátím a změním názor.
Se divim, že Blizzard nemá pro ty svoje 3 hry ještě vlastní klient :D
Dá se nějakým způsobem změnit český dabing za anglický? Popřípadě, kde jsou tam uloženy zvuky, abych je mohl prohodit za zvuky z anglické verze? Český dabing v této hře považuju za nesnesitelný a nerad bych kvůli tomu snižoval hodnocení (jestli mě tahle hra neunudí k smrti a povede se mi to dohrát).
Hra zatím není nic moc, příliš nechápu ty stovky a devadesátky, co tomu každý lepí. Technicky je to ok, graficky slušné, vedlejší úkoly zajímavě řešené, ale příběh schematický a patetický, jako podle příručky fantasy floskulí. Zatím se mi to jeví duchaprázdné, ale třeba se to zlepší.
@7c (12.06.2014 22:15): Tak mě se zase líbil a samotný děj by se dal kdybys ho nějak ořezal na kost. On se ten svět po W3 strašně rozšířil a všechno najednou mělo svou historii. Je to o úhlu pohledu jestli tě nezaujal děj W3 tak to chápu, ale mě vadilo co se z toho postupně ve WoW stalo.
@Redfield (12.06.2014 19:12):Aha Hordák, mělo mi to být hned jasné... Nechtěl jsem se zabývat tím co by kdyby, ale nedáváš mi jinou možnost...Tady prostě panuje to bipolární chápání světa že za každou cenu, i těžce pragmatickou, se musí všichni přidat k jedné nebo k druhé straně... samozřejmě ono to v každém konfiktu jednou k tomu dospěje ale prostě si myslím že by to tímhle směrem nešlo. Tady mohla vzniknout i třetí strana s vyvrženci od BE + dalšími všemožnými odpadlíky ale to by nekorespodovalo se stylem hry Horda x Ali.

Ale stejně BE čerpají energii odkudkoliv, ti démoni byli jenom z nouze a proto říkám že kdyby se Blizard rozhodl přidat BE k Ali, tak by si vymyslel že objevili nový zdroj síly aby jak říkáš nenaštvali NE apod. A vůbec... řekni mi že Hordě jejich praktika s magií nevadí, vždit Horda má stejný vztah k démonům jako Ali. No a pokud si dobře vzpomínám tak taky dokázali přenést polorozpadlí Dalaran do Northrendu... proč by to nedokázali se Studnou a částí Quelthalas?
A pokud do toho chceš pořád tahat tu strategii tak kdyby se BE dali k Ali tak by sice byli v nevýhodě ale určitě by se na ně nevykašlali a poskytli by jim podporu ( ve W3 jim nikdo nepomohl protože tam bylo jenom jedno lidské království a to ten zničený Lordaeron- takový SW tam snad ani neexistoval) Forsakem by se ocitli v kleštích. A undeadi by určitě nezdechli tak rychle přece jenom je celý Lordaeron zkažený pohromou , takže nějaké "vymetení" by jim trvalo celkem dlouho. A nutně by Forsaken nevyhledávali pomoc u Hordy, s ní sice žádné konflikty neměli (nebo o nich nevím), ale jejich postoj "věřit jenom sobě" a "zničit vše živé" jim zaručil vlastní soběstačnost, oni by se k Hordě přidali jenom v případě že by je chtěli využít (jako Garithose).

Prostě si nechceš přiznat že hlavní příčina toho proč jsou BE u Hordy je ta aby měli v BC paladina ;-) (Dranei to samé - on vůbec i ten jejich příchod ve vesmírné lodi nebo co to bylo byl už tak přitažený za vlasy) a zaobalili to tak aby to vypadalo věrohodně, stejně věrohodně by to udělali v případě že by byli u Ali nebo by skončili sami. Undeadi se přidali k Hordě a taky se nerozvrátila, i když Horda bojovala celou dobu proti nim a mají taky jak říkáš o NE a BE odlišný životní styl, přece jeom když Tauren zasadí strom a stoupne si vedle něj nemrtví, tak strom shnije a Thralla by s tímhle poslali někam. Ono se sice říká nepřítel mého nepřítele je můj přítel ale tady je to dovedené do extrému.

Kdyby šel děj w3 dál, tak by konflikty byly daleko dynamičtější, měnily by se strany, vznikaly by nové atd. a ano možná by se i ti Forsaken přidali k Hordě, ale ne natrvalo. A BE u Hordy by zase nesnesli Forsaken, sice by se mezi oběma našli jedinci se společným dědečkem, ale stejně těch původních Vysokých Elfů u Forsaken, je určo ani ne polovina a ti zbývající byli z jednotek těch pánů děsu, kteří se podíleli na genocidě no a byli to právě Undeadi co vyvraždili Quaelthalas a dovedli je do situace ve které byli (I když to idiot Garithos taky pěkně pohnojil). Takže je pro mě daleko přijatelnější kdyby se BE přidali k Hordě bez Forsaken (z prapodivných důvodů) než k Hordě s nimi. Z tohoto hlediska na mě Aliance působí daleko kompaktněji než Horda.
@Gohan (11.06.2014 22:16): Mám na mysli to, že děj ve Warcraftu nebylo zrovna takový zázrak, aby ho šlo nějak zásadně zkazit (nevejde se děj a popis světa na stránek A5?). Nedávno jsem W3 znovu dohrál a kulisy jsou tam víceméně jen naznačené (to mimochodem neberu jako kritiku hry - spíš klad).

Ad dabing - nazval bych to zločin proti lidskosti .-) A to ani kdyby Blizzard "polish" nebyl to, co je.
@Gohan (12.06.2014 14:58): K Alianci se připojit nemohli, pokud by se Aliance neměla v plánu rozvrátit. Night elfové by se zbláznili, kdyby měli spolupracovat s BE, kvůli jejich spletité historie a jejich pohledu na užívání magie (viz Shen'dralar). Draenei by zase nepřekousli, že BE čerpají svojí sílu z démonické magie (viz Aldor a Scryers) a Blood Knighty.

A i kdyby to Aliance přežila, tak k čemu by BE byla? Quel'thalas je kompletně odříznutý a pokud by se Forsaken rozhodli ho obsadit, tak by tomu Aliance těžko zabránila.

A přemístit BE jinam? To by znamenalo odstěhovat celý národ na jiné místo. Ne, že by to ve Warcraftu nemělo historii, ale Quel'thalas není nějakou dopravní křižovatkou. A zárověň by to znamenalo, že by nechali svojí domovinu a především Sunwell napospas Scourge, Amani a dalším.

Logicky se tedy BE přidali k Hordě. Zajišťovalo jim to bezpečí od Forsaken, mohli se díky ní po otevření Dark Portalu vypořádat s Kael'thasem a zároveň zůstali u Sunwell.

Co se týče Forsaken. K Alianci se přidat logicky nemohli. Kdyby zůstali neutrální, tak by je Aliance při první šanci vymetla z Lordaeronu (stejně už tom mají praxi). I tak se o to už několikrát pokusili (Undercity a Andorhal). Logicky jim tedy zbývala Horda. A i když třeba Taureni z toho nadšením nešíleli, tak to narozdíl od Night elfů nejsou horké hlavy a vždy schvalovali Thrallovo vedení (i v případu Garrosh se drželi dost dlouho).

Něco nejasného?
@Redfield (11.06.2014 22:48):Však nikdo nemluvil o Alianci. BE mohli zůstat s Kaelem a když už se teda chtěli oddělit tak mohli (ale nemuseli) jít k alianci, nic na tom nevidím, (po smrti Garithose by to pro ně nebyl až takový problém) s tím že by třeba žili na území aliance, protože by bylo nelogické se vracet do země, která je oblkopena nemrtvými. No a s tou magii? To samé, náhodně nalezený proud prastaré energie ( a co jsem slyšel tak že už obnovili i Studnici věčnosti).
Ve WoW prostě není 3. strana - to byli ve w3 třeba BE nebo Forsaken a u těch je to ještě podivnější - Forsaken by se těžko připojili k hordě - a chci vidět jak by je takoví taureni (Flower POWA) vzali mezi sebe... Wow už je prostě bipolární kvůli mmo. Oni by si v Blizardu mohli vymyslet tuny možností a dát tomu nějaká vážné odůvodnění, která budou znít věrohodně - viz. Pandy! Ale nemá cenu rozebírat co by kdyby..
Chtěl jsem jenom říct že mě štve to jak se musel příběh Warcraftu podřídit, neustálému statu quo dvou vyrovnaných stran WoW a utváření budoucnosti světa ve stylu: "Co takhle udělat Jainu dalším bossem? Je z W3 takže ji přece stejně musíme zabít! To zní jako výborný nápad! A nazveme to Jaina - Bad Girl!
@Danny (12.06.2014 08:49): Pokud člověk opravdu umí anglicky tak to je asi něco jiného. Moje Aj není na takové urovni, abych skladal veci, ze tohle je spatne tohle spatne a takhle to nema byt vubec.. Jo u filmu to stíhám a registruju, ale u téhle hry nikoliv. Jeste, aby jo :D, kdyz jsem to hral s cz titulkama a dabingem. Mozna, kdyby jen s cz titulkama ani nevím zda to jde ?Mit aj dabing a cz titulky .
@Danny (12.06.2014 08:49): Když jsem hrál W3 poprvé, tak mi bylo nějak 14 nebo 15 let a ten český dabing mi nijak nevadil (i když "kladivo zhouby" mi divně znělo). Každopádně když jsem později slyšel anglický dabing, tak už ten český nechci nikdy slyšet (možná to souvisí i se zlepšením angličiny). Úplná tragédie to není, ale prostě je to o třídu horší.
@FildasCZ (11.06.2014 21:42): Český dabing ve WarCraftu je jeden z nejodpornější, co jsem kdy ve hře potkal. Stačilo mi jak nějaký debil hned v úvodních misích za lidi překládat oslovení "lad" jako "kámo". To bylo tak mimo mísu, no škoda mluvit. V té chvíli jsem nabyl přesvědčení, že na překlad použili nějakého středoškoláka. Proto jsem při první možné příležitosti zaregistroval kód na battle.netu a stáhl si anglickou verzi.
@Gohan (11.06.2014 22:16): A proč by se přidávali k Alianci? V takovém případě by je Forsaken prostě rozdrtili a vzhledem k tomu, že Aliance byla prakticky vytlačená z Lordaeronu, tak by jim v obraně moc nepomohla.

A i tak by to stejně nemohlo fungovat. Obzvlášť night elfové a draenei by se nejspíš zbláznili, kdyby měli spolupracovat s rasou, která čerpá svojí sílu z magie démonů.
@7c (11.06.2014 20:49): no tak mi zkus ty frajere racionálně vysvětlit, jak je možné že se velká část Krvavích elfů přidala na stranu hordy ve WoW? Jenom proto aby si Hordáci mohli v BC zahrát za něco více humáního a aby měli paladina, samo o sobě tohle bylo úplně nepochopitelné. To je jeden z příkladů na který jsem si momentálně vzpomněl. A myslím si že kdyby pokračovali v campani W3 tak by byl příběh o něco odlišný
Zrovna nedávno jsme s kámošem hráli stolní hru a donutilo mě to nainstalovat warcraft 3. A opravdu, ten anglický je takový bez života. Český byl opravdu super. Uvidím jak bude znít Illidan třeba. Spíš se teď nervuju že Arthas pořád papouškuje, jak mu dal ten mrazivý smutek sílu a všechno, přitom jako paladin to byl buchar, se 4 božími schopnostmi. Teď jako nemrtvý má prd. :D