Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.




Registrace

Indian Indian

podporovatel Jan Karvánek / 27 let / ano / Strakonice (ČR - kraj Jihočeský) / uživatel / 4894 bodů

Komentáře

« Novější Starší »

Deep Black: Reloaded


Čím bych asi tak začal? Jo už vim...

Naprosto zbytečná, nudná, stereotypní a neuvěřitelně blbá hra u který není blbost výhoda, ale katastrofální chyba. Co se zdálo za začátku jako fajn zábava ( přestřelky, mise pod vodou ) se někde v půlce proměni ve stále stejný kolotoč nudných situací, který se už potom opakují až do konce. Krycí systém tu je pochopitelně jak je dneska zvykem, ten nejdůležitější herní prvek bez kterýho jste ve většině přípádů hned mrtvý. Akční sekvence se totiž stále opakujou - kde jsou dveře tam většinou čekejte, že z nich vyběhne blbá armáda vojáků. Nezachrání to ani boje z bossy, což je asi nejtrapnější část hry, kde stačí jenom haluzácky pobíhat a pomalinku ožužlávat buď velkýho mecha nebo pro jistotu menšího mechokraba. A nesmim zapomenout, že je téměř vše okopírováno od ostatních her, až to neni hezký. No jo kdyby to bylo aspoň kvalitně zpracovaný :-). Co jsem se nanervoval než sem tenhle patvar dohrál, brrr. Už nikdy víc. Ani kvůli achivmentům to neudělám :-D

Mimochodem, naprosto souhlasím s minirecenzí, co vyšla v LEVELu 223, proto ta jistá podobnost a taky nechuť se o této hře více rozepisovat :-).

Komentář by měl přece jenom vyjadřovat hlavně emoce a pocity ze hry a já říkám, že tohle je hra pro lidi z pokročilou demencí jinak si nedokážu představit normálního člověka, kterýho by to nepoznamenalo :-D

Howgh!

Pro: grafika, používání ,,háku,, pod vodou

Proti: nuda, nuda, nuda, krkolomná animace všech nepřátel a pohyb hlavního hrdiny, nuda, nuda, špatně okopírovaný herní prvky od konkurence, jo zase nuda

+13+13 / 0

Painkiller: Recurring Evil


To snad ani neni možný! Už třetí datadisk ke hře Painkiller a opět přináší jenom minimálně svého. Kromě aspoň trochu ,,originálních,, map je vše do puntíku obšlehnuto z předchozích dílů. Zbraně, monstra - žádný náznak originality a snahy přijít s něčím novým! A ani graficky to neni lepší než původní hra z roku 2004! Ještě k tý umělý inteligenci. Něco takový tu snad nikdy nebylo takže příjít s tim, že je tu vylepšená AI se mi zdá jako blbý vtip.

Tak snad abych to uzavřel něčím inteligentním: Je to výsměch všem hráčům a fanouškům a strašně velká kupa sraček!

Pro: snad ani nemyslíte vážně

Proti: téměř vše

+17+18 / -1

Bazooka Sheep


Perverzní jednohubka, kdy musíte převlečenej za ovci s raketou na zádech porazit bejka co vám kadí do ohrady... a porazit ho jeho vlastní municí :-). Je to úchylný, je to místy docela těžký ( vyhejbat se hnědým náložím neni občas žádná sranda ) a zahrajete si to tak jednou... navíc to prostě nemá. Teda pokud se nesjíždíte denně papírkama, jinak to určitě chytá další rozměr :-D

jedna z možných verzí ,,příběhu,, jak si ho mužete vykládat :-D

Pro: retro grafika

Proti: ehm

+6+6 / 0

Adventura v Olomouci


Během návratu z DH srazu, při krátké zastávce v Olomouci jsem si řekl, že bych si tuhle pecku měl zahrát. A jak se zdá nezklamala mě v žádném ohledu. Už při pohledu na první lokaci si říkám ,, sakra tohle nádraží znám,,. A to je tak jediná lokace, kterou jsem navštívil osobně :-). Ono to je stejně jedno, protože jestli je to v Olomouci tak hnusné jako v týhle hře tak není o co stát. Divně rozmazaný fotky přejetý nějakým hodně špatným filtrovacím programem nenavodí pocit, že by v hanácké metropoli bylo něco pěkného k vidění (a věřím, že i je). Interakce s předměty a celková kvalita hry je sice o malinko lepší než v další konkurenční pecce Originál, ale buďme upřímní - žádná sláva to rozhodně neni.

Na závěr tedy musím konstatovat, že pokud by jste si chtěli prohlédnout Olomouc udělejte to radši osobně. Adventura v Olomouci by vám totiž mohla váš dojem o městě trochu pokřivit. A to přeci nikdo nechce :-)

odkaz - zde si mužete hru stáhnout

Pro: asi Olomouc :-)

Proti: rozmazaný a už od pohledu odporný fotografie, celkové zpracování

+18+18 / 0

Painkiller: Redemption


,,Jo proč by nemohli vydat amatérský mód jako plnohodnotnou hru a nechat si zato zaplatit,, řikal sem si když jsem rozehrával poslední přírustek do už tak veliké rodiny s názvem Painkiller.

Jenže to co se prvních pět minut zdálo jako zábava, do dalších několika hodin se rozlezla nechutná nuda a stereotyp. Prostředí neoriginální, nepřátelé okopírovaný z předchozých dílů a zbraně totéž. Nepřátelé na vás nabíhají doslova po tisících a protože se hra stále odehráví v těch samých prostorech (malé změny v texturách řekl bych) ani to zabíjení neni tolik zábavné jako kdysi.

Původního Painkillera mam rád, ale tohle je tak okatý vaření z vody bez špetky vlastních nápadů, že to až bolí. Ruce pryč pokud opravdu nepotřebujete hrát každou střílečku co vyjde.

Pro: ehmm zabíjení je stále trochu zábavné

Proti: neoriginální a vykradené prostředí, nepřátele, zbraně, hlavní hrdinové atd.,

+11+12 / -1

Originál


Nikdy neklikat na odkazy ke stažení, nikdy nehrát, nikdy na to nemyslet... zrůdnost největšího kalibru a už vidim ty komisaře z Becherovky co tuhle hru museli hrát a hodnotit. Věřim, že si pak pěkně dali do nosu pár lahvinek :-D

Pro: rychle to skončí

Proti: snad všechno ( fotky, dialogy(??!), zvuky, námět, protagonisté... )

+13+13 / 0

Krematórium


No sakra to byla ale chujovina. Nejsem si vůbec jistej jestli to má cenu komentovat :-D. Mini adventurka o čtyřech obrazovkách, opravdu, ale opravdu jednoduchém příběhu o ztracených klíčích od plynu a malém výletu do útrob kadiboudy :-). Těch pět minut to mu ale obětovat mužete, víc to opravdu nedá.

Pro zájemce znova postnu link na stažení: Krematorium

Pro: krátkost a námět

Proti: bez zvůků a hudby, šílená grafika, poslední minutu mě to už sralo :-)

+11+11 / 0

Mafia II


Neni nad to si zahrát původní Mafii v novém kabátě ;-)

Ještě že zasáhla zlá ruka z Take Two a nenechala vydat jen hru jenž by nejspíš směřovala svojí hratelností k sérii GTA. Nic proti ní nemám, ale nedokážu si Mafii představit jinak než jako akci zasazenou do rozlehlého města přesto s typickou linární hratelnosti tak aby mohl vyniknout příběh a hrač se soustředil právě jenom na něj a na nic nepodstatného. V tom vidím největší klad a jedinečnost tohoto díla.

Přestože náplň většiny misí začíná a končí stejně ( většinou nějakým průserem ) všechno dopředu táhnou výborně napsané charaktery jednotlivých postav a spoustu kvalitně udělaných cut-scén, které už tak dotváří tu správnou filmovou atmosféru. Další podobnost s původní hrou.

Všechno ostatní počínaje grafikou, ozvučením až po klasické přestřelky ( a v nich použitý cover systém ) zvládne v dnešní době skoro každé větší vývojářské studio s potřebným rozpočtem :-) - čili je to zvládnuté na jedničku.

Sečteno a podtrženo - zahrál sem si to co sem si chtěl zahrát... pravou, nefalšovanou Mafii tak jak jí mám rád :-)

Pro: Empire Bay, příběh, hlavní charaktery, ozvučení a soundtrack, grafika, přestřelky

Proti: poměrně jednoduché a krátké

+27+27 / 0

Doom 3


Dlouho očekávané pokračování jedné z prvních FPS mě velice příjemně překvapilo.

Rozporuplné reakce na hru chápu, ale já jako ne až takový oddaný milovník původních dvou dílů jsem se bavil a až mě zarazilo jak dobrý hororový zážitek muže takový Doom nabídnout :-). V první polovině hra odsýpá tak jak má pořádná oldschool střílečka odsýpat, bohužel druhá půlka už neni tak dobrá a ke konci mi přišlo že hru lidi z ID uměle natahovali - pobíhání po starém jeskyním komplexu bylo povětšinou velice nudný.

Ozvučení - kluci odvedli výbornou práci :-). Jak zbraně, tak monstra a celá hra je výborně nazvučená, až mě místy běhal mráz po zádech.

Grafika - Osobně se mi iD tech 3 engine zamlouvá a i když je většinou všechno zahaleno do tmy hra se mi v tomhle směru líbila. Hra světel a stínu do atmosféry zapadla. Monstra a nepřátelé to je kapitola sama o sobě - i v dnešní době podle mě špička :-)

No nebýt závěru a místy nudné hratelnosti dal bych i vyší hodnocení. I tak se ale jedná o perfektní střílečku z pro mě pravou, starou hratelností :-).

Pro: oldschool hratelnost, ozvučení, grafika, peklo a nelidská monstra

Proti: pár nudných pasáží, závěr

+13+15 / -2

Soldier of Fortune


Slastný pocit mám když do někoho mužu nakouřit zblízka brokovnicí a on se pak v bolestných křečích s rukama plnýma vlastních střev kácí k zemi. Ach něco takového mi zatím žádná jiná hra nedopřála :-)

Přitom SoF je typická koridorovka, ničím vesměs nepřekvapující. Z příběhem tvářícím se tak vážně až to neni občas zdrávo na to jak je jednoduchý a primitivní. A přece jenom je na této hře něco kouzelného a tím je právě ten božský model poškození, který v hráčovi probuzuje ty zvířecí pudy někomu ustřelit hlavu nebo si pohrát s něčími trávicími orgány :-). To je to co dělá SoF jedinečným a zatím se žadný jiný hře nepodařilo něco podobného zopakovat ( v tak zábavné míře, technicky bohužel ano )

Pro: GHOUL ( zásahový systém ), ryzí a svižná hratelnost, zvuky

Proti: jednoduchost

+26+27 / -1

The Heat of War


Někdo se tu snažil vydělat na hrách jako Call of Duty nebo Medal of Honor. Je ale vidět že postrádal zkušenosti a finance. Pro člověka z trochou herních zkušeností se tak jedná o pouchý prd do tmy. Graficky otřesná hra s minimálním level designem ( většinou se opakujou udolí, přidá se akorát nějaká ta nová textura ), AI na úrovni Wolfenstein 3D a hrací doba plus mínus 3 hodiny. To je asi tak jediný klad této záležitostí ještě spolu s cenou ( hra se prodávala v trafice za 99 Kč ).

Povinnost pouze pro notorické dohrávače her z druhé světové války :-).

Pro: vzhledem ke kvalitám krátká hrací doba, snaha tvůrců :-), občas se objeví i nějaká ta hratelnost

Proti: grafika, level design, AI nepřátel, spousta chyb

+7+7 / 0

Medal of Honor: Pacific Assault


Proč jenom se to muselo pokazit, vždyť ta hra v sobě potenciál měla, ale všechno to zazdila neuvěřitelně nevyblancovana hratelnost a snad snaha tvůrců o realističnost. Nehledě na to, že zbraně zde sřílí opravdu pomalu a manipulovat s nima je docela oříšek ( přitom ve všech jiných MoH byli zbraně skvěle udělány ). Dalším mínusem je frustrace některých misích, kdy se Japonci objevují z ničeho nic z houští a ani nevíte jak jste umřeli.
Když to vezmu jako celek vychází mi jenom lehký nadprůměr přitom to mohli udělat daleko líp.

Pro: zbraně, místy hratelnost podobná původní MoH, hudba

Proti: nevybalancovaná hratelnost, výdrž nepřátel, střelba ze zbraní

+29+30 / -1

F.E.A.R.: Extraction Point


Opět parádní, atmosférou nasycená střílečka ze stále nepřekonanýma přestřelkama kdy před sebou opravdu cítíte ten pocit z dobře odvedené práce, když vystřílíte místnost plnou vojáku rotačním kulometem s odpovídajícím efektem čili nic nezůstane na svým místě a barva na zdech už nebude nikdy stejná jako před vaším příchodem :-). Takže v oblasti akce pořád vrchol.
Dalším výrazným prvkem, který se od minula zlepšil jsou hororové momenty, které jsou tentokrát nahuštěné do více míst a hlavně v nemocnici jsou mnohem víc intenzivnější.

A jako klasický datadisk přibylo pár zajímavých zbraní mezi nimiž vévodí hlavně již zmiňovaný rotačák, který se fakt povedl. Dále laserová zbraň a přísavný kulometný věžičky ve formě granátu, který jsou v některých místech dost potřebný :-)

Závěrem je nutno říct, že se od originálu nic zásadního nezhoršilo ani nezlepšilo, proto stejný hodnocení :-).

Pro: opět skvělé přestřelky, mise v nemocnici, atmosféra

Proti: chudé venkovní prostředí

+19+19 / 0

Medal of Honor: Airborne


Upřímně se mi to hralo velmi dobře a to i přesto, že arcadovost dosahla v nejnovějším díle pomyslné hranice únosnosti.....hratelnost na vysoké úrovni drželi hlavně upgrady zbraní, které byli sice triviálně jednoduché, ale drželi mě u hry asi nejvíc ze všech novinek. O seskakování padákem se nebudu moc rozepisovat, ale byla to další vítaná změna kdy jste sice měli mapu, která nebyla nikterak velikí, ale právě díky tomu že jste mohli svůj padák ovládat dopadnout šlo prakticky kdekoliv....a jako bonus jste mohli objevit všechny skill dropy ze které jste byli na konci každé mise náležitě odměněni.

Misí je od začátku jenom 6, ale všechny jsou dělané podle skutečných operací druhé světové války od invaze na Sicílii až po konečné dobytí Třetí říše.

I přesto, že je Airborne trestuhodně krátký a trpí přemírou bugů převážně spojené s grafickou stránkou nenudil jsem se po celou dobu hraní. Série MoH je pro mě však srdeční záležitostí a na to se taky musí brát ohledy. :-)

Pro: volnost při seskoku, upgrady zbraní, zajímavé mise, odsýpající hratelnost

Proti: krátké, bugy, umělá inteligence

+13+13 / 0

SAS: Písečný skalp


Čiré utrpení bylo hrát tento skvost a byť jenom s asi 5ti levely připadal jsem si, že to je věčnost....hra prostě vypadá špatně a taky se tak hraje a na internetu si mužete zahrát podobných hříček tisíce a nemusíte nic stahovat ani instalovat a jsou podle mě daleko zabavnější.
+14+14 / 0

Far Cry


Kdyz sem videl trailery nemohl sem se dockat az si to zahraju....kdyz sem si to zahral byl sem napoprvy unesenej, ALE je tu velky ALE....po prvnim oslepeni s ty vsi nadhery okolo zjistite, ze hra krome vyborne grafiky nenabizi zdaleka tolik kolik by jste od ni cekali. Hratelnost je po celou dobu hrani spis prumerna, mist kdy jsem se nudil bylo hodne a nepatri sem zdaleka vsechny kde jsou mutanti...treba konec je naprosta sed a zmatek. O grafice byla uz rec...je vynikaji, ale takovy Source Engine je mi daleko milejsi a pripada mi tisickrat stylovejsi.
Takze z trojlistku hernich FPS pecek roku 2004 ziskava FC po pravu posledni pricku....Half-Life 2 se proste povedl a Doom 3 neni zase tak spatny jak se rika :-)

Pro: grafika, nektere venkovni scenerie, misty vyborna hratelnost, Ai lidskych protivniku

Proti: grafika, prevladajici stereotyp a nudny level design, konec, ach ty mutanti

-2+13 / -15

Knytt Stories


To že se hra neřadí mezi obvzláště složité záležitosti jí nic nebrání být stylovým, atmosférou překypujícím a obvzláště skvěle se hrajícím počinem. Celkově kladný dojem ještě podtrhuje příjemná hudební složka :-).
+14+14 / 0

Half-Life


Genialni hra, ktera me dalo by se rict dostala do sveta pocitacovych her. Dlouha, vyborne navrzena kampan u ktery jsem stravil nespocet hodin, naprosto brilantni nazvuceni, kdy nektere zvuky se staly az legendarni a jsou pouzivany v nespoctu modifikaci a vsude kde se jen da :-). Dej nenudil skoro az do konce ( skoda jen te kapitoly na Xenu, ktera byla asi nejslabsi s cele hry )....prestoze muj komentar neni nejakej megalomanskej myslim ze vystihuje aspon jedno - tohle je moje nejoblibenejsi FPS co sem prozatim hral a ani HL2 na tom nic nezmenil :-) Takze velky respekt

Pro: desing, grafika, hratelnost, AI nepřátel, zvuk

Proti: poslední kapitola na Xenu

+19+23 / -4

UberSoldier


Střílečka, která neurazí a hlavně ji projedete jako nuž máslem...neskutečně frenetická hra a až po okraj nadupaná adrenalinem :-) když překousnete i opravdu jednoduchý příběh. Pro všechny vyznavače oldschool řezeb povinost.
+11+12 / -1

Beyond Good & Evil


Opět hra, kterou bych si díky mému oblíbenému časopisu k němuž byla přiložena jen tak nezahrál a opět to je perla mezi hrami ( stejne jako Dreamfall, Syberia, Posel Smrti atd. :-)) Neskutecně barevný svět, který žije svým vlastním životem podbarvuje příjemná hudba. Hratelnost taktéž velmi dobrá i když souboje jsou zpravidla jednoduché a rychlé, všechno to dopředu táhne hlavně příběh a focení nejrůznějších zvířátek, kterých jsou po celém světě stovky a sbírání perel za které si kupujete u zhulených nosorožců :-) vybavení do svého vodního vznášedla s kterým se pohybujete po po světě.
Neprávem neúspěšná hra a téměř dokonalá ve všech směrech..... a pak že jsou počítačové hry nesmyslné, tupé střílečky bez špetky umění :)

Pro: fantastický svět, hudba, hlavní hrdinka, prase :), level design, focení

Proti: někomu by se mohla zdát příliš dětská :-)

+29+29 / 0

No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way


Pokračování mé velmi oblíbené hry se nemohlo povézt líp. Vtip a elegantnií řešení problemů zůstalo zachováno, grafická stránka je příjemně barevná a setsakra stylová a navíc zde tvůrci zakomponovali lehký RPG systém s udělováním experience bodů což pozvedá už tak vynikající hratelnost o kousek blíž herní nirváně :-). Všechny postavy jsou opět skvěle vykresleny a vypilovány téměř k dokonalosti...stále se proto jedná o srandovní a návykovou FPS která neztrácí nic ze svého kouzla i po teměř 7 letech...holt některé hry prostě nestárnou :-).....navíc ty dialogy mě nepřestaly bavit po celou dobu hraní, prostě lahoda.

Z toho my vychází pro mě téměř dokonalé pokračování už tak dost povedeného prvního dílu a že jsem hrou poznamenán doteď dávám plné hodnocení :-)

Pro: hudba, dabing, hratelnost, level design, grafika, stylovost, RPG system skillu je prijemny :-) atd.

Proti: mohlo to byt delsi a pokracovani je zda se v nedohlednu :-(

+26+26 / 0

Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth


100% nedavam z jednoho jedineho duvodu a tim je, ze sem ji jeste nedohral a to vinou prohnaneho bugu skoro na konci hry ktery zabranuje probehnuti pod sesouvajici se chodbou...
Ale jinak nemam prakticky zadne vytky...jako milovnik hororovych her sem byl lapen hned od zacatku. Pribeh inspirovany jednou povidkou od Lovecrafta nema chybu, atmosfera by se dala krajet a system psychickeho rozkladu osobnosti v podobe schizofrenii a jinych chorob je originalni a navic z toho pekne beha mraz po zadech ....a dalo by se jeste pokracovat

Pro: atmosfera, atmosfera, atmosfera, zvuky, hratelnost, system leceni a silene stavy

Proti: nekomu muze vadit zastarala grafika, ten proklaty bug ( i kdyz reseni je uz dlouho na svete )

+17+17 / 0

XIII


Po vizuální stránce není hře prakticky co vytknout, plní svoji roli na stoprocent, ale hratelnost mírně pokulhává proto dávám krasných 80% :-)

Pro: výtvarné pojeti ve stylu komiksu je stylove každým coulem, řemeslně výborně uděláno

Proti: ach ta hratelnost

-7+7 / -14

Clive Barker's Undying


Hru jsem si koupil před pár lety za nějakých 249 Kč a nevěděl jsem do čeho jdu, ale to co sem zažil se dá slovy popsat jen těžko....
Naprosto pohlcující hororová atmosféra kdy sem se skoro pořád bál, příběh hodný mistra a skvěle propracovaný level design. Pro někoho možná až příliš strašidelné, mě to ale nevadilo :-)

V době vydání sklidila neprávem nízká hodnocení, ale to nic neubírá na tom že by si ji lidé neměli zahrát a zjistit, že vlastně hrají herní skvost.

( o příběhu se rozepisovat nebudu, každý kdo chce si ji zahraje )

Pro: mrazivě hororová atmosféra, nepřátelé, příběh, lokace, hudba od Billa Browna

Proti: nevšiml sem si jich :-)

+15+15 / 0

The Operative: No One Lives Forever


Težko hledat chyby na této téměř dokonalé FPS v které najdeme jak vyborný příběh, skvělý level design i chytré nepřátele, ale to co je hlavním tahounem cele hry je humor od čehož se odvíjí desítky rozhovorů nepřátel, přátel i loutek :-) a řeknu Vám že u každého se budete nesmírně bavit a jen s překonáním zabíjet ony aktéry malé komedie, kterou jste si vyslechli za rohem. Vinu na tom má i výborný dabing. A vězte že hra je jimi prošpikována takřka celá a nejen to je i plná vizuálních vtípků, narážek a dělání si srandy s tématu ( hra je dalo by se říct parodie na bondovky kdy hrajete za agentku Cate Archer ) víc prozrazovat nebudu....běžte a zahrajte si ji, stojí za to :)

Pro: hratelnost, humor, level design, gadgety, dlouhá hrací doba, zbraně, dabing

Proti: horší grafická prezentace

+38+38 / 0

Mafia: The City of Lost Heaven


Kdykoliv kdyz nekomu doporucuju nejakou hru jako prvni sahnu po Mafii, moji nejvetsi srdcovy zalezitosti :-). I kdybych chtel nemuzu ji vytknout nic, vubec nic..vsechno ma svoje mouchy, ale pri hre sem jakoby slepy :D...100% se vsi uctou a obdivem ( pro pripadny rypali je toto jenom muj nazor a nikomu ho nenutim, muj dojem ze hry takovy jaky je proto se nemusite obtezovat davanim minusovych i plusovych bodu..diky :-))

17.4.2009 - jak vidim tak se nasli i taci, kteri maji tu chut hodnotit muj komentar i kdyz sem to nechtel :-). Pro ne bych tu tedy mel aspon mensi schrnuti toho co me na teto hre tak uchvatilo a nemusel sem mit vycitky svedomi, ze sem vlastne nic nenapsal :-).
Zacneme tedy: co me na Mafii nejvic zaujalo je pribeh...ta zivotni pout Tommyho Angela od obycejneho taxikare v dobach krize pres praci pro jednu z nejvetsich zlocineckych organizaci v Lost Heaven az po smutny konec, ktery prece jednou musel prijit. Dale mesto - kdysi davno sem si rikal, ze presne tam bych chtel zit a mozna si to myslim i dodnes :-). Hudba - pro me nejlepsi puvodni soundtrack od naseho genia Vladimira Simunka i stylovy jazz a swing, kteremu jsem od te doby propad....po zvukovy strance hre neni co vytknout a prave ta hudba je zase podle meho nazoru to nejlepsi co sem ve hrach slysel. Dale to uz jenom schrnu - grafika libi a kez by bylo vic her postavenych na LS3D enginu, cesky dabing taktez libi, libi to a i ono....sakra proc ja sem to jenom psal, stacilo prece jenom to strucny vysvetleni, ze ja Mafii proste zeru ! :-D

Pro: vsechno :)

Proti: nic :-)

+24+30 / -6

The Black Mirror


Uchvacující hra na kterou nikdy v životě nezapomenu!! Za celých 20 let co sem na tomto světě sem pravda moc adventur nedohrál, dřív to pro mě nebyl ten uplně pravý žánr (chápej byl sem prostě malý, drzý puberťák :D ) jenže časy se mění a já sem zkusil pár her stejného ražení a u každé sem se výtečně bavil a byl sem nadšený. Nejinak tomu bylo i u Black Mirror (angl.překlad) - temně hororová atmosféra do který sem spadl až po uši mě nepustila až do konce, příběh jak vystřižený z knihy nebo filmu jsem hltal každým douškem, výtvarná stylizace, skvěly český dabing...ja prostě k týhle hře nemám výtku :)

Pro: grafika, příběh, atmosféra, český dabing, jednoduché ovládání

Proti: nic co by kazilo herní zážitek

+22+24 / -2

Vietcong 2


Zklamani, velike zklamani...na pokracovani sem se tesil jako maly kluk, ale to co sem si potom zahral me nechalo az bolestne chladnym. Grafická stranka na muj vkus priserne hyrici barvami mi do tematu vietnamske valky prisla jako pest na oko, neuveritelne zpackana umela inteligence a pochybny level design Hra mi silne pripominala Man of Valor coz taky neni dobra hra....ale abych tu jenom nehanil tak prihodim i nejaky to plus za zbranovy arzenal, hra za Vietcong a obstojnou atmosferu. Priste se hosi z Pterodonu vic snazte a nenechte tak skvelou serii umrit :(

Pro: zbrane, atmosfera, kampan za Vietcong

Proti: hratelnost, AI nepratel, design levelu, misty prehnana obtiznost a bugy

+9+9 / 0

Medal of Honor: Allied Assault


Miluju ji, vsechno je pro me na spravnym miste..netreba dalsich komentaru :-D

EDIT 28.4.2009 : dobre sam sem uznal, ze muj komentar je az moc ultrakratkej a vystizne takze ho trosku prodlouzim :-)
Tak za prve na teto hre si nejvice cenim atmosfery, ktera je proste vynikajici. Neni to sice jako v CoD bitevni vrava kdy okolo vas svisti kulky a vy se bojite o zivot, ale dobu to vystihuje nebyvale skvele a celou dobu sem se citil jako bych tam byl. A to se moc casto nestava. Jistou a nezanedbatelnou roli na tom ma i vynikajici hudba, ktera jakoby vypadla ze Zachrante vojina Ryana a radim ji k tomu nejlepsimu co sem mohl ve hrach slyset.
O hratelnosti se nebudu moc rozepisovat...naslo by se par hluchych mist, ale vetsinu sem prolit s chuti...hlavne zasnezene mestecko bylo dechberouci a bylo v nem zabavene strilet fritze :-)
Co dodat na zaver - imho je tahle hra klasika zanru a spolu s datadiskem Spearhead nejlepsi druhovalecna FPS co jsem hral. Tecka :-)
+7+12 / -5

Call of Duty 4: Modern Warfare


Abych byl upřímný bál sem se čtvrtého dílu jelikož na druhou světovou válku nedám dopustit a hry z tohoto období jsou moje nejoblíbenější, ale výsledek předčil všechny moje obavy. Ze hry sem byl nadšený, hlavně z jejího filmového feelingu a jak lehce se proplouvalo misemi, skvelý design urovní a pro mě opravdu pěkná grafika to vše korunujicí božský a návykový multiplayer, který hraju doteď...celkově, ale v singleplayeru přesto vedou starší díly.

Pro: filmová atmosféra, hratelnost, grafika, návykový multiplayer, desing misí

Proti: krátká příběhová kampaň, Ai nepřátel

+12+13 / -1

Call of Duty 2


K druhemu dilu me oblibene serie sem se dostaval pomerne dlouho, pri prvnim dohrani me zas tolik nenadchl, musel sem si zvykat na novy system leceni, spousty koure, ktery mi obcas kazil hru jenze casem se to zlepsilo a to tak ze CoD 2 radim na stejnou uroven jako prvni dil - atmosfera zustala ba obsas byla lepsi, opet mi nevadilo ciste linearni cleneni misi a vsechno dovrsil paradni multiplayer. Hodnoceni si tedy zaslouzi stejne jako puvodni titul :)

Pro: slušná grafika, atmosféra bojů, vybalancovaná hratelnost

Proti: na lehci obtiznosti az primitivne jednoduche diky systemu postupneho leceni

+16+17 / -1

Return to Castle Wolfenstein


Hra u ktere sem se stoprocentne misty bal a stoprocentne sem si ji celou az do konce uzil jako jednu z mala her co sem hral :), na novyho Wolfensteina mam spoustu krasnych i kdyz obcas do trenek volajicich vzpominek :) u me dostava 95% jenom proto ze skoncila az moc brzo, ale ja chtel hrat dal :)....je videt ze nacismus a paranolmani jevy jdou dohromady i ve svete pocitacovych her a u RTCW to plati dvojnasob.

EDIT: nemůžu si pomoct, ale RTWC je pro mě opravdový unikát mezi atmosférickými střílečkami :-) musím proto své hodnocení navýšit na stoprocent.

Pro: atmosfera, neoriginální ale naprosto pohlcující příběh, stylizace, hudba, hratelnost

Proti: kratkost a taky to ze nemci prece jenom mohli mluvit nemecky a ne jenom s prizvukem :)

+20+20 / 0