Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Blizzard Entertainment Blizzard Entertainment Blizzard Entertainment Blizzard Entertainment Blizzard Entertainment Blizzard Entertainment Blizzard Entertainment
USA
USA
USA
USA
USA
USA
USA
Založeno 1994
Založeno 1994
Založeno 1994
Založeno 1994
Založeno 1994
Založeno 1994
Založeno 1994
Společnost Blizzard Entertainment je dceřinou společnosti firmy Activision Blizzard se sídlem v Irvine v Kalifornii, zabývající se vývojem a vydáváním počítačových her. Byla založena v únoru 1991 Michaelem Morgaimem, Allenem Adhamem a Frankem Pearcem, tehdy ještě pod názvem Silicon & Synapse. Společnost se za ta léta stala předním vývojářem počítačových her se ziskem převyšujícím 1,1 miliardy USD a více jak 2 700 zaměstnanci.

Nejvýznamnější osobnosti společnosti:
- prezident Michael Morhaime,
- viceprezident Frank Pearce,
- viceprezident Rob Pardo,
- viceprezident vývojářského oddělení Chris Metzen.

Historie společnosti:
1991-92: Porty her J.R.R. Tolkien's The Lord of the Rings, Vol. I a Battle Chess II: Chinese Chess.

1993: První vlastní hry vydávané společností Interplay Productions Rock N' Roll Racing and The Lost Vikings (stále pod názvem Silicon & Synapse).

1994: Krátká změna jména společnosti na Chaos Studios. Poté, co se zjistilo, že existuje ještě jedna společnost se slovem "Chaos" v názvu je Chaos Studios znovu přejmenováno, tentokráte na Blizzard Entertainment. Téhož roku Blizzard koupila společnost Davidson & Associates za méně než 10 miliónů USD. Krátce na to vydává Blizzard svůj hit Warcraft: Orcs & Humans.

1996: Blizzard mění vlastníka, CUC International kupuje Davidson & Associates. Téhož roku kupuje Blizzard společnost Condor Games, která pro něj vyvíjí hru Diablo. Condor Games je přejmenována na Blizzard North.

1997: Píše se leden 1997 a Blizzard vydává Diablo a spouští službu Battle.net. Téhož roku se CUC International spojuje s HFS Corporation a tvoří společnost Cendant.

1998: Podezření, že CUC se dopustilo ještě před fúzí účetních podvodů. Cena akcií Cendantu klesla o 80% za šest měsíců. Cendant prodává divizi spotřebitelského softwaru Sierra On-line (zahrnující i Blizzard) vydavateli Havas. Krátce na to je Havas odkoupen společností Vivendi.

2002: Blizzard znovu získává práva na tři hry, které vyvinul ještě jako Silicon & Synapse, od Interplay Entertainment a vydává je na Game Boy Advance.

2004: Blizzard otevírá kanceláře v Paříži, zodpovědné za technickou podporu k World of Warcraft. 23. listopadu 2004 začíná Blizzard nabízet World of Warcraft.

2005: 16. května 2005 Blizzard ohlašuje získáni Swingin' Ape Studios, které pracovalo na konzolovce StarCraft: Ghost, jejíž vývoj byl odložen na neurčito. 1. srpna 2005 Blizzard ohlašuje fúzi s Blizzard North spojenou s přesunutím sídla do Irvinu v Kalifornii.

2008: Vivendi Games se spojuje se společností Activision a vzniká Activision Blizzard. Blizzard získává ocenění na 59th Annual Technology & Engineering Emmy Awards za vývoj World of Warcraft.
Společnost Blizzard Entertainment je dceřinou společnosti firmy Activision Blizzard se sídlem v Irvine v Kalifornii, zabývající se vývojem a vydáváním počítačových her. Byla založena v únoru 1991 Michaelem Morhaimem, Allenem Adhamem a Frankem Pearcem, tehdy ještě pod názvem Silicon & Synapse. Společnost se za ta léta stala předním vývojářem počítačových her se ziskem převyšujícím 1,1 miliardy USD a více jak 2 700 zaměstnanci.

Nejvýznamnější osobnosti společnosti:
- prezident Michael Morhaime,
- viceprezident Frank Pearce,
- viceprezident Rob Pardo,
- viceprezident vývojářského oddělení Chris Metzen.

Historie společnosti:
1991-92: Porty her J.R.R. Tolkien's The Lord of the Rings, Vol. I a Battle Chess II: Chinese Chess.

1993: První vlastní hry vydávané společností Interplay Productions Rock N' Roll Racing a The Lost Vikings (stále pod názvem Silicon & Synapse).

1994: Krátká změna jména společnosti na Chaos Studios. Poté, co se zjistilo, že existuje ještě jedna společnost se slovem "Chaos" v názvu je Chaos Studios znovu přejmenováno, tentokráte na Blizzard Entertainment. Téhož roku Blizzard koupila společnost Davidson & Associates za méně než 10 miliónů USD. Krátce na to vydává Blizzard svůj hit Warcraft: Orcs & Humans.

1996: Blizzard mění vlastníka, CUC International kupuje Davidson & Associates. Téhož roku kupuje Blizzard společnost Condor Games, která pro něj vyvíjí hru Diablo. Condor Games je přejmenována na Blizzard North.

1997: Píše se leden 1997 a Blizzard vydává Diablo a spouští službu Battle.net. Téhož roku se CUC International spojuje s HFS Corporation a tvoří společnost Cendant.

1998: Podezření, že CUC se dopustilo ještě před fúzí účetních podvodů. Cena akcií Cendantu klesla o 80% za šest měsíců. Cendant prodává divizi spotřebitelského softwaru Sierra On-line (zahrnující i Blizzard) vydavateli Havas. Krátce na to je Havas odkoupen společností Vivendi.

2002: Blizzard znovu získává práva na tři hry, které vyvinul ještě jako Silicon & Synapse, od Interplay Entertainment a vydává je na Game Boy Advance.

2004: Blizzard otevírá kanceláře v Paříži, zodpovědné za technickou podporu k World of Warcraft. 23. listopadu 2004 začíná Blizzard nabízet World of Warcraft.

2005: 16. května 2005 Blizzard ohlašuje získáni Swingin' Ape Studios, které pracovalo na konzolovce StarCraft: Ghost, jejíž vývoj byl odložen na neurčito. 1. srpna 2005 Blizzard ohlašuje fúzi s Blizzard North spojenou s přesunutím sídla do Irvinu v Kalifornii.

2008: Vivendi Games se spojuje se společností Activision a vzniká Activision Blizzard. Blizzard získává ocenění na 59th Annual Technology & Engineering Emmy Awards za vývoj World of Warcraft.
Společnost Blizzard Entertainment je dceřinou společnosti firmy Activision Blizzard se sídlem v Irvine v Kalifornii, zabývající se vývojem a vydáváním počítačových her. Byla založena v únoru 1991 Michaelem Morhaimem, Allenem Adhamem a Frankem Pearcem, tehdy ještě pod názvem Silicon & Synapse. Společnost se za ta léta stala předním vývojářem počítačových her se ziskem převyšujícím 1,1 miliardy USD a více jak 4 000 zaměstnanci.

Nejvýznamnější osobnosti společnosti:
- prezident Michael Morhaime,
- viceprezident Frank Pearce,
- viceprezident vývojářského oddělení Chris Metzen.

Historie společnosti:
1991-92: Porty her J.R.R. Tolkien's The Lord of the Rings, Vol. I a Battle Chess II: Chinese Chess.

1993: První vlastní hry vydávané společností Interplay Productions Rock N' Roll Racing a The Lost Vikings (stále pod názvem Silicon & Synapse).

1994: Krátká změna jména společnosti na Chaos Studios. Poté, co se zjistilo, že existuje ještě jedna společnost se slovem "Chaos" v názvu je Chaos Studios znovu přejmenováno, tentokráte na Blizzard Entertainment. Téhož roku Blizzard koupila společnost Davidson & Associates za méně než 10 miliónů USD. Krátce na to vydává Blizzard svůj hit Warcraft: Orcs & Humans.

1996: Blizzard mění vlastníka, CUC International kupuje Davidson & Associates. Téhož roku kupuje Blizzard společnost Condor Games, která pro něj vyvíjí hru Diablo. Condor Games je přejmenována na Blizzard North.

1997: Píše se leden 1997 a Blizzard vydává Diablo a spouští službu Battle.net. Téhož roku se CUC International spojuje s HFS Corporation a tvoří společnost Cendant.

1998: Podezření, že CUC se dopustilo ještě před fúzí účetních podvodů. Cena akcií Cendantu klesla o 80% za šest měsíců. Cendant prodává divizi spotřebitelského softwaru Sierra On-line (zahrnující i Blizzard) vydavateli Havas. Krátce na to je Havas odkoupen společností Vivendi.

2002: Blizzard znovu získává práva na tři hry, které vyvinul ještě jako Silicon & Synapse, od Interplay Entertainment a vydává je na Game Boy Advance.

2004: Blizzard otevírá kanceláře v Paříži, zodpovědné za technickou podporu k World of Warcraft. 23. listopadu 2004 začíná Blizzard nabízet World of Warcraft.

2005: 16. května 2005 Blizzard ohlašuje získáni Swingin' Ape Studios, které pracovalo na konzolovce StarCraft: Ghost, jejíž vývoj byl odložen na neurčito. 1. srpna 2005 Blizzard ohlašuje fúzi s Blizzard North spojenou s přesunutím sídla do Irvinu v Kalifornii.

2008: Vivendi Games se spojuje se společností Activision a vzniká Activision Blizzard. Blizzard získává ocenění na 59th Annual Technology & Engineering Emmy Awards za vývoj World of Warcraft.
Společnost Blizzard Entertainment je dceřinou společnosti firmy Activision Blizzard se sídlem v Irvine v Kalifornii, zabývající se vývojem a vydáváním počítačových her. Byla založena v únoru 1991 Michaelem Morhaimem, Allenem Adhamem a Frankem Pearcem, tehdy ještě pod názvem Silicon & Synapse. Společnost se za ta léta stala předním vývojářem počítačových her se ziskem převyšujícím 1,1 miliardy USD a více jak 4 000 zaměstnanci.

Nejvýznamnější osobnosti společnosti:
- prezident Michael Morhaime,
- viceprezident Frank Pearce,
- viceprezident vývojářského oddělení Chris Metzen.

Historie společnosti:
1991-92: Porty her J.R.R. Tolkien's The Lord of the Rings, Vol. I a Battle Chess II: Chinese Chess.

1993: První vlastní hry vydávané společností Interplay Productions Rock N' Roll Racing a The Lost Vikings (stále pod názvem Silicon & Synapse).

1994: Krátká změna jména společnosti na Chaos Studios. Poté, co se zjistilo, že existuje ještě jedna společnost se slovem "Chaos" v názvu je Chaos Studios znovu přejmenováno, tentokráte na Blizzard Entertainment. Téhož roku Blizzard koupila společnost Davidson & Associates za méně než 10 miliónů USD. Krátce na to vydává Blizzard svůj hit Warcraft: Orcs & Humans.

1996: Blizzard mění vlastníka, CUC International kupuje Davidson & Associates. Téhož roku kupuje Blizzard společnost Condor Games, která pro něj vyvíjí hru Diablo. Condor Games je přejmenována na Blizzard North.

1997: Píše se leden 1997 a Blizzard vydává Diablo a spouští službu Battle.net. Téhož roku se CUC International spojuje s HFS Corporation a tvoří společnost Cendant.

1998: Podezření, že CUC se dopustilo ještě před fúzí účetních podvodů. Cena akcií Cendantu klesla o 80% za šest měsíců. Cendant prodává divizi spotřebitelského softwaru Sierra On-line (zahrnující i Blizzard) vydavateli Havas. Krátce na to je Havas odkoupen společností Vivendi.

2002: Blizzard znovu získává práva na tři hry, které vyvinul ještě jako Silicon & Synapse, od Interplay Entertainment a vydává je na Game Boy Advance.

2004: Blizzard otevírá kanceláře v Paříži, zodpovědné za technickou podporu k World of Warcraft. 23. listopadu 2004 začíná Blizzard nabízet World of Warcraft.

2005: 16. května 2005 Blizzard ohlašuje získáni Swingin' Ape Studios, které pracovalo na konzolovce StarCraft: Ghost, jejíž vývoj byl odložen na neurčito. 1. srpna 2005 Blizzard ohlašuje fúzi s Blizzard North spojenou s přesunutím sídla do Irvinu v Kalifornii. Blizzard North je zrušen, jako důvod je uveden nedostatečný přístup k vývoji Diabla 3.

2008: Vivendi Games se spojuje se společností Activision a vzniká Activision Blizzard. Blizzard získává ocenění na 59th Annual Technology & Engineering Emmy Awards za vývoj World of Warcraft. Ve stejném roce se World of Warcraft s 12 miliony hráči, zapisuje do Guinness knihy rekordů, jako nejoblíbenější MMORPG.

2014: 22. dubna 2014 se Activision Blizzard vymaňuje ze zadlužené struktury, krachující firmy Vivendi Games. AB tak vykupuje 429 milionů akcií v celkové hodnotě 5,83 miliardy dolarů. Stávající prezident a minoritní akcionář Blizzardu Robert Kotick a předseda jeho představenstva Brian Kelly, vložili do této transakce kolem 100 milionů dolarů z vlastních kapes. Blizzard tak získává nezávislost
Společnost Blizzard Entertainment je dceřinou společnosti firmy Activision Blizzard se sídlem v Irvine v Kalifornii, zabývající se vývojem a vydáváním počítačových her. Byla založena v únoru 1991 Michaelem Morhaimem, Allenem Adhamem a Frankem Pearcem, tehdy ještě pod názvem Silicon & Synapse. Společnost se za ta léta stala předním vývojářem počítačových her se ziskem převyšujícím 1,1 miliardy USD a více jak 4 000 zaměstnanci.

Nejvýznamnější osobnosti společnosti:
- prezident Michael Morhaime,
- viceprezident Frank Pearce,
- viceprezident vývojářského oddělení Chris Metzen.

Historie společnosti:
1991-92: Porty her J.R.R. Tolkien's The Lord of the Rings, Vol. I a Battle Chess II: Chinese Chess.

1993: První vlastní hry vydávané společností Interplay Productions Rock N' Roll Racing a The Lost Vikings (stále pod názvem Silicon & Synapse).

1994: Krátká změna jména společnosti na Chaos Studios. Poté, co se zjistilo, že existuje ještě jedna společnost se slovem "Chaos" v názvu je Chaos Studios znovu přejmenováno, tentokráte na Blizzard Entertainment. Téhož roku Blizzard koupila společnost Davidson & Associates za méně než 10 miliónů USD. Krátce na to vydává Blizzard svůj hit Warcraft: Orcs & Humans.

1996: Blizzard mění vlastníka, CUC International kupuje Davidson & Associates. Téhož roku kupuje Blizzard společnost Condor Games, která pro něj vyvíjí hru Diablo. Condor Games je přejmenována na Blizzard North.

1997: Píše se leden 1997 a Blizzard vydává Diablo a spouští službu Battle.net. Téhož roku se CUC International spojuje s HFS Corporation a tvoří společnost Cendant.

1998: Podezření, že CUC se dopustilo ještě před fúzí účetních podvodů. Cena akcií Cendantu klesla o 80% za šest měsíců. Cendant prodává divizi spotřebitelského softwaru Sierra On-line (zahrnující i Blizzard) vydavateli Havas. Krátce na to je Havas odkoupen společností Vivendi.

2002: Blizzard znovu získává práva na tři hry, které vyvinul ještě jako Silicon & Synapse, od Interplay Entertainment a vydává je na Game Boy Advance.

2004: Blizzard otevírá kanceláře v Paříži, zodpovědné za technickou podporu k World of Warcraft. 23. listopadu 2004 začíná Blizzard nabízet World of Warcraft.

2005: 16. května 2005 Blizzard ohlašuje získáni Swingin' Ape Studios, které pracovalo na konzolovce StarCraft: Ghost, jejíž vývoj byl odložen na neurčito. 1. srpna 2005 Blizzard ohlašuje fúzi s Blizzard North spojenou s přesunutím sídla do Irvinu v Kalifornii. Blizzard North je zrušen, jako důvod je uveden nedostatečný přístup k vývoji Diabla 3.

2008: Vivendi Games se spojuje se společností Activision a vzniká Activision Blizzard. Blizzard získává ocenění na 59th Annual Technology & Engineering Emmy Awards za vývoj World of Warcraft. Ve stejném roce se World of Warcraft s 12 miliony hráči, zapisuje do Guinness knihy rekordů, jako nejoblíbenější MMORPG.

2014: 22. dubna 2014 se Activision Blizzard vymaňuje ze zadlužené struktury, krachující firmy Vivendi Games. AB tak vykupuje 429 milionů akcií v celkové hodnotě 5,83 miliardy dolarů. Stávající prezident a minoritní akcionář Blizzardu Robert Kotick a předseda jeho představenstva Brian Kelly, vložili do této transakce kolem 100 milionů dolarů z vlastních kapes. Blizzard tak získává nezávislost

2015: Na začátku listopadu 2015 Blizzard Entertainment oznámil filmové a televizní studio pod názvem Activision Blizzard, kde už pod tímto studiem hodlají do světa vypustit hitové tituly jako Call of Duty či Skylanders. Sídlo studia je v Santa Monice s příjmy ve výši 4,9 mld $ za poslední rok. Hlavou celého nového projektu je bývalý výkonný Disney viceprezident Nick Van Dyk.
Společnost Blizzard Entertainment je dceřinou společnosti firmy Activision Blizzard se sídlem v Irvine v Kalifornii, zabývající se vývojem a vydáváním počítačových her. Byla založena v únoru 1991 Michaelem Morhaimem, Allenem Adhamem a Frankem Pearcem, tehdy ještě pod názvem Silicon & Synapse. Společnost se za ta léta stala předním vývojářem počítačových her se ziskem převyšujícím 1,1 miliardy USD a více jak 4 000 zaměstnanci.

Nejvýznamnější osobnosti společnosti:
- prezident Michael Morhaime,
- viceprezident Frank Pearce,
- viceprezident vývojářského oddělení Chris Metzen.

Historie společnosti:
1991-92: Porty her J.R.R. Tolkien's The Lord of the Rings, Vol. I a Battle Chess II: Chinese Chess.

1993: První vlastní hry vydávané společností Interplay Productions Rock N' Roll Racing a The Lost Vikings (stále pod názvem Silicon & Synapse).

1994: Krátká změna jména společnosti na Chaos Studios. Poté, co se zjistilo, že existuje ještě jedna společnost se slovem "Chaos" v názvu je Chaos Studios znovu přejmenováno, tentokráte na Blizzard Entertainment. Téhož roku Blizzard koupila společnost Davidson & Associates za méně než 10 miliónů USD. Krátce na to vydává Blizzard svůj hit Warcraft: Orcs & Humans.

1996: Blizzard mění vlastníka, CUC International kupuje Davidson & Associates. Téhož roku kupuje Blizzard společnost Condor Games, která pro něj vyvíjí hru Diablo. Condor Games je přejmenována na Blizzard North.

1997: Píše se leden 1997 a Blizzard vydává Diablo a spouští službu Battle.net. Téhož roku se CUC International spojuje s HFS Corporation a tvoří společnost Cendant.

1998: Podezření, že CUC se dopustilo ještě před fúzí účetních podvodů. Cena akcií Cendantu klesla o 80% za šest měsíců. Cendant prodává divizi spotřebitelského softwaru Sierra On-line (zahrnující i Blizzard) vydavateli Havas. Krátce na to je Havas odkoupen společností Vivendi.

2002: Blizzard znovu získává práva na tři hry, které vyvinul ještě jako Silicon & Synapse, od Interplay Entertainment a vydává je na Game Boy Advance.

2004: Blizzard otevírá kanceláře v Paříži, zodpovědné za technickou podporu k World of Warcraft. 23. listopadu 2004 začíná Blizzard nabízet World of Warcraft.

2005: 16. května 2005 Blizzard ohlašuje získáni Swingin' Ape Studios, které pracovalo na konzolovce StarCraft: Ghost, jejíž vývoj byl odložen na neurčito. 1. srpna 2005 Blizzard ohlašuje fúzi s Blizzard North spojenou s přesunutím sídla do Irvinu v Kalifornii. Blizzard North je zrušen, jako důvod je uveden nedostatečný přístup k vývoji Diabla 3.

2008: Vivendi Games se spojuje se společností Activision a vzniká Activision Blizzard. Blizzard získává ocenění na 59th Annual Technology & Engineering Emmy Awards za vývoj World of Warcraft. Ve stejném roce se World of Warcraft s 12 miliony hráči, zapisuje do Guinness knihy rekordů, jako nejoblíbenější MMORPG.

2014: 22. dubna 2014 se Activision Blizzard vymaňuje ze zadlužené struktury, krachující firmy Vivendi Games. AB tak vykupuje 429 milionů akcií v celkové hodnotě 5,83 miliardy dolarů. Stávající prezident a minoritní akcionář Blizzardu Robert Kotick a předseda jeho představenstva Brian Kelly, vložili do této transakce kolem 100 milionů dolarů z vlastních kapes. Blizzard tak získává nezávislost

2015: Na začátku listopadu 2015 Blizzard Entertainment oznámil filmové a televizní studio pod názvem Activision Blizzard, kde už pod tímto studiem hodlají do světa vypustit hitové tituly jako Call of Duty či Skylanders. Sídlo studia je v Santa Monice s příjmy ve výši 4,9 mld $ za poslední rok. Hlavou celého nového projektu je bývalý výkonný Disney viceprezident Nick Van Dyk.

Publikace:
Stay Awhile and Listen: Kniha popisující vznik hry Diablo a založení firmy Blizzard North formou rozhovorů s klíčovými vývojáři.
Blizzard Entertainment je dceřinou společností firmy Activision Blizzard se sídlem v Irvine v Kalifornii, zabývající se vývojem a vydáváním počítačových her. Studio vzniklo v dubnu roku 1994, kdy distributor Davidson & Associates zakoupil vývojářský tým s názvem Chaos Studios, který následně přejmenoval právě na Blizzard Entertainment. Původním názvem studia založeného 8. února 1991 byl Silicon & Synapse a název Chaos Studios se používal jen dva měsíce. Společnost se za ta léta stala předním vývojářem počítačových her se ziskem převyšujícím 1,1 miliardy USD a téměř 5 000 zaměstnanci.

Nejvýznamnější osobnosti společnosti:
- prezident Michael Morhaime,
- viceprezident Frank Pearce,
- viceprezident Rob Pardo,
- viceprezident vývojářského oddělení Chris Metzen,
- bývalý prezident Allen Adham.

Historie společnosti:

1994: Vznik studia, distributor Davidson & Associates zakoupil vývojářský tým s názvem Chaos Studios za méně než 10 miliónů USD, který následně přejmenoval právě na Blizzard Entertainment. Krátce na to vydává Blizzard svou první hru Warcraft: Orcs & Humans.

1996: Blizzard mění vlastníka, CUC International kupuje Davidson & Associates. Téhož roku kupuje Blizzard společnost Condor, jež vyvíjela akční RPG Diablo, které je o devět měsíců později vydáno pod zcela novou značkou s názvem Blizzard North. Měsíc před vydáním Diabla 30.11.1996 je spuštěna služba Battle.net.

1997: Vlastník Blizzard CUC International se spojuje s HFS Corporation a tvoří společnost Cendant.

1998: Podezření, že CUC se dopustilo ještě před fúzí účetních podvodů. Cena akcií Cendantu klesla o 80% za šest měsíců. Cendant prodává divizi spotřebitelského softwaru Sierra On-line (zahrnující i Blizzard) vydavateli Havas. Krátce na to je Havas odkoupen společností Vivendi.

2002: Blizzard znovu získává práva na tři hry, které vyvinul ještě jako Silicon & Synapse, od Interplay Entertainment a vydává je na Game Boy Advance.

2004: Blizzard otevírá kanceláře v Paříži, zodpovědné za technickou podporu k World of Warcraft. 23. listopadu 2004 začíná Blizzard nabízet World of Warcraft.

2005: 16. května 2005 Blizzard ohlašuje získáni Swingin' Ape Studios, které pracovalo na konzolovce StarCraft: Ghost, jejíž vývoj byl odložen na neurčito. 1. srpna 2005 Blizzard ohlašuje fúzi s Blizzard North spojenou s přesunutím sídla do Irvinu v Kalifornii. Blizzard North je zrušen, jako důvod je uveden nedostatečný přístup k vývoji Diabla III.

2008: Vivendi Games se spojuje se společností Activision a vzniká Activision Blizzard. Blizzard získává ocenění na 59th Annual Technology & Engineering Emmy Awards za vývoj World of Warcraft. Ve stejném roce se World of Warcraft s 12 miliony hráči, zapisuje do Guinnessovy knihy rekordů, jako nejoblíbenější MMORPG.

2012: Po dvanácti letech od vydání Diabla II vychází třetí díl, na kterém původně pracovala již zaniklá divize Blizzard North.

2014: 22. dubna 2014 se Activision Blizzard vymaňuje ze zadlužené struktury, krachující firmy Vivendi Games. AB tak vykupuje 429 milionů akcií v celkové hodnotě 5,83 miliardy dolarů. Stávající prezident a minoritní akcionář Blizzardu Robert Kotick a předseda jeho představenstva Brian Kelly, vložili do této transakce kolem 100 milionů dolarů z vlastních kapes. Blizzard tak získává nezávislost.

2015: Na začátku listopadu 2015 Blizzard Entertainment vytvořil filmové a televizní studio pod názvem Activision Blizzard Studios, pod jehož značkou se plánují filmové verze herních hitů jako Call of Duty či Skylanders. Sídlo studia je v Santa Monice s příjmy ve výši 4,9 mld $ za poslední rok. Hlavou celého nového projektu je bývalý výkonný Disney viceprezident Nick Van Dyk.

2017: Blizzard získal televizní studio The Burbank Studios, které přetvořil na Blizzard Arena Los Angeles, kde se pořádají eSports turnaje v multiplayerových hrách, vytvořených právě Blizzard Entertainment.

Publikace:
Stay Awhile and Listen: Kniha popisující vznik hry Diablo a založení firmy Blizzard North formou rozhovorů s klíčovými vývojáři.
Oficiální stránky vývojáře (http://www.blizzard.com)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.blizzard.com)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.blizzard.com)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.blizzard.com)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.blizzard.com)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.blizzard.com)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.blizzard.com)