Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Táto správa fakt neprekvapí.
https://www.washingtonpost.com/nation/20 ... zard-lawsuit-sexism/
Inak "The lawsuit is a result of a two-year investigation by the state of California Department of Fair Employment and Housing" 

Z tej žaloby: "During “cube crawls,” a reference to pub crawls, male employees would drink “copious amounts of alcohol” and visit cubicle after cubicle while harassing the women they passed along the way, according to the lawsuit."
- To nápadne pripomína podmienky na SK (plus rasizmus a homofóbia).
Activision Blizzard očekává, že v letošním roce mu příjmy klesnou zhruba o 20 procent na 6,03 miliardy USD (137,7 miliardy Kč), proto se firma rozhodla snížit počet zaměstnanců. Odhad zaostal za prognózami analytiků, kteří v anketě společnosti Refinitiv čekali pokles příjmů pouze na 7,25 miliardy USD.

Loni společnost zvýšila zisk téměř pětinásobně na 1,8 miliardy USD (41,1 miliardy Kč). Příjmy se zvýšily o sedm procent na 7,5 miliardy USD, což je nejvyšší částka od založení firmy před 40 lety.

Generální ředitel Bobby Kotick analytikům řekl, že letošní rok si vyžádá výrazné změny, aby se firmě podařilo dosáhnout dlouhodobého cíle. Proto učiní změny, které mají umožnit vývojářským týmům rychleji vytvořit lepší obsah pro nejlepší produkty.

Takže minulý měli zisk a ted někdo řek, že to tak nebude, tak propustí 800 lidí :D
@player (08.05.2018 11:37): Blizzard by udělal warcraft 4 jako dárek fanouškům nic víc bych v tom moc neviděl, protože se strategie v dnešní době nevyplatí. Starcraft 2 trilogie začala v jiný době takže bych na ní v tomhle případě neukazoval.
War 4 by byla čistě PC záležitost a ještě s malou cílovkou, protože dnešní doba je už tak nějak nastavená na nějaký standart. Warcraft 4 prostě na jiný platformy než na pc nevydáš a tím přijdeš o dost zisků a to nejen kvůli pirátům. I ten blbej hearthstone těží z android a IOS, Diablo též na konzolích a world of wacraft má základnu už od 2004.
Navíc blizzard má teď super nastavenej Engine z overwatche a byl by hřích na tom enginu neudělat nějakou novou hru a poslední informace naznačují, že hledají programátory na nějaký first person titul a nejedná se o overwatch. Co takhle nějaká šarvátka s warcraft tématikou z vlastního pohledu? Kdo ví, nechme se překvapit letos na podzim u blizzconu.
Pri ty prilezitosti taky zminim, ze mam klice.. muzete psat i pres vikend :)
zdravím, mám čtyři klíče do bety Heroes of the storm, pokud někdo jeden chcete, tak napište
(přes víkend jsem mimo, takže to pošlu až v pondělí)
tak vypadá to na kulervoucí pokračování a konečně čistě protoské (už bylo na čase). Z traileru mi nepřišlo, že by tato epizoda měla být koncem pro příběh (zvlášt proč by pouštěli něco tak výnosného.). A pokud je pravda, že kampaň bude stejně dlouhá jako HotS, tak by to ani nemohli stihnout.

Každopádně to určitě bude stát zato, když blizzard chce uvést protoskou rasu ve světle obrovské síly- "obávejte se nás"

Spíš by mě zajímalo, jak se vyvinou příběhy jednotlivých postav - (jedná se pouze o teorie, ale projistotu to hodím do spoileru!!!!)

Zeratul - původně měl být primárním hrdinou v LotV - to že ho nahradí ne tak oblíbený Artanis, svědčí o tom, že Zeratula dost odsouvají do pozadí a časem ho možná využijí pro epickou smrt.

Raynor + Kerrigan/Nova - Nějak se mi nezdá, že by měl románek Raynor + Kerrigan skončit Happyendem, zvláště v nastalé situaci v Koprulu sektoru, tudíž by mě nepřekvapilo, kdyby nakonec Raynor skončil s Novou, nebo popřípadě s Dr. Ariel Hanson. Pár náznaků (i když malých) se vyskytuje v různé tvorbě blizzardu (podobně existoval obrázek s vyléčenou Kerrigan asi 5 let, před WoL)

Tassadar - Tassadar už sice 5 let žere hlínu, ale jeho duch se ve WoL objevil. Vzhledem k tomu, že největší střet s Amonem se odehraje na Aiuru, lze předpokládat, že tassadar ještě sehraje důležitou roli, a možná tak i samotné nadvědomí - i kdyzž jsou oba po smrti.


Do multiplayeru toho moc nepřibylo (i když to stále není konečná verze) ale určitě budou stát zato speciální jednotky v kampani. No a když už létají na Spear of Adun, tak třeba už vyvinou templáře, kombinující sílu světlých a temných :)

Každopádně to bude stát zato, ale na další díl si počkáme aspoň 5 let ....bohužel
@Sinister (05.08.2012 09:15): právě proto jsem si dovolil říct, že jen nesouhlasím a ne že nemáš pravdu, přesně jak říkáš, můžeme vést teorie o budoucím vývoji, já třeba když si přečtu tvůj koment tak můžu říct že není v rozporu s tím mým, jen každej trochu vidíme zakopaného psa jinde.
@konvice (05.08.2012 05:25): V tomto případě samozřejmě musíme spekulovat, nicméně já jsem přesvědčen, že mainstream se za nějaký čas jaksi zardousí neustálou recyklací sebe sama, takže to, čemu jsme ve škole říkali 'dekádové vývoje' (patrné u mainstreamu v hudbě - a sice se jedná o specifický a těžko zaměnitelný zvuk určité dekády, podle nějž není problém rozeznat hudbu z osmdesátek od hudby třeba z devadesátek; a nejde samozřejmě jen o kvalitu zvuku) se může prosadit i ve videoherní sféře - jen pravděpodobně s větší rychlostí (třeba pětiletky :D ).
Tzn., že vůbec nepochybuji, že bude pokračovat ždímání značek, jen si myslím, že Mass Effect 4-6 budou koncepčně jiné hry (víc střílení, miň mluvení, minimum statistik - což je teda trend patrný v zakládající trilogii, ale určitě bude pokračovat), ale zrovna tak, pokud značka neumře, jsem si zcela jistý, že Mass Effect 7-9 budou zase jinačí (a tady si nedovolím ani tipovat jaké).
Každopádně se změnila forma na seriálovou, což ale samo o sobě nijak nemusí devalvovat odvětví jako takové.

Chtěl jsem tedy hlavně říci, že s nárůstem nezávislé herní scény, která má od svého vzniku teprve teď skutečně vhodné prostředky ke svému růstu, se chca nechca i do mainstreamu budou vluzovat jisté prvky nezávslého vývoje; nebo se prostě změní ono vyznění doby (tedy třeba pětiletka).
Ale, ač jsem optimista, nedělám si iluze, že by se videoherní mainstream jako takový mohl v budoucnu stát nějakou výspou kreativity, to rozhodně ne.

EDIT: Mimochodem, ty máš Jabův avatar nebo mi jen blbne prohlížeč?
@Sinister (04.08.2012 15:54): Já si v tomhle s tebou dovolím lehce nesouhlasit, argumenty které zastávám jsem lehce nastínil u komentáře k diablu 3. Mainstream se snaží zaujmout co nejširší možné publikum proto se drží zaběhlých byznys plánů, který ředí na průměrnost aby se trefil do chuti co nejvíce hráčům a proto to naprosto vylučuje jakoukoliv originalitu či novotu, to není jejich byznys plán, jejich byznys plán již není film, ale seriál. Nezajímají je inovace ale jen to co potvrzuje trh, nikdo z nich si nelajzne přijít s něčím novým, protože je tu riziko odmítnutí produktu masou. Proto se můžeme těšit na Diablo XII, Heroes might and magic 11(už se to pomalu k tomu číslu blíží :D). V praxi to vypadá tak, že jediným pokrokem jsou nezávislý vývojáři jakmile uvedou hru a inovace která se vsákne do herní komunity, ihned začínají mainstremové firmy úspěch plagiovat, např. Blizzard sérií Starcraft, který je jen velmi laciná vykrádačka Warhammeru, stejně jako celý Warcraft. Nebo paradox se svou War of roses, jakmile zjistil že Mount and blade si své místo poctivě vydřel a nějaký ty peníze taky vidělal, tak proč kurva nezkopírovat jejich úspěch? Máme přeci prachy na to být lepší!

Všechny tyhle firmy co dnes stojí za pytel hoven taky kdysi byly nezávislé je to prostě zakletý kruh. :D
Určitě ale výjimka potvrzuje pravidlo, takže zcela jistě máš i ty pravdu.
@Tarhiel (03.08.2012 01:32): Já jsem jen chtěl upozornit, že ne vše vzniklé v mainstreamovém objetí je nutně odpad. Velice často je to konzumentská sračka, ale čas od času se prostě něco objeví (pro mě třeba Mass Effect nebo donedávna série NFS), co je fajn a mám to opravdu moc rád.
Jen donedávna příliš nefungovala protiváha v podobě nezávislých studií a projektů. Což se v současnosti mění.
Svým výlevem jsem chtěl shrnout, že se tak může vyvinout příjemná koexistence stylu 'každému po chuti', v níž, pokud se nezávislá scéna prosadí nečekaně silně, mohou i mainstreamové tituly nabrat zajímavý a nový směr - minimálně třeba délkou titulu atd.
Na druhé straně jsou tu konzole, kde se tenhle trend asi zrovna nechytí.
@Sinister (29.07.2012 19:33): Mam velmi podobny nazor ako konvice. Som velmi vdacny za projekty ako Kickstarter - to co symbolizuje aj to, co sa mu podarilo rozbehnut. Myslim si (a dufam), ze ak sa tato prva varka projektov financovanych cez Kickstarter podari (Wasteland 2 + Double Fine Adventure), dvere, ktore sa tymto pre videoherny priemysel otvorili, ostanu otvorene - zakotvia sa v tej otvorenosti.
@konvice (29.07.2012 17:52): Hm, nevím. Naopak jsem se současným stavem herního průmyslu vysoce spokojen. Už dávno mě míjí přešlapy a pády velkých otců a matek videoher.
Pořád to tvrdím - herní průmysl se v současné době láme podobně jako ten hudební. V zásadě jsou major labely (alias herní studia) a nezávislé projekty a labely (alias co projde kickstarterem např.). Myslím, že vývoj na herní scéně bude do velké míry kopírovat vývoj na té hudební, pokud se nedočkáme nějakého velkého zásahu 'zvenčí' (tvrdší postihy pirátů apod.) - a navzdory spoustě tvrzení si myslím, že hudební byznys je svým způsobem na vrcholu - dostatek nezávislých labelů a projektů na jedné straně, na té druhé hromada mainstreamu.
Na herní scéně se už něco velice podobného rýsuje, takže nevidím důvod k pesismu.
Já myslím že můj vztah k Blizzardu je celkem patrný z mých příspěvků, stejně jako názory na tuto společnost. Mám jen radost z toho že hráčská komunita, se taktéž začíná ozývat.
Dnes je velice smutná doba, ten největší byznys nemilosrdně pronikl i na herní trh. Úspěšné společnosti z 90 let, dnes devalvují herní kulturu těmi nejhoršími herními tituly, místo vývoje dochází již několik let ke stagnaci. Reformátory tohoto stavu jsou nezávislá studia, která se nebojí experimentovat a z jejich dílen vychází ty nejambicióznější projekty, často určené právě jen hrstce hráčů, nezajímá je trh, zalíbit se průměru, jsou to často srdcaři, nebo naopak svým projektem si chtějí vydobýt své místo na slunci. Avšak i na nich vesele tyto velké společnosti parazitují, nemáš na distribuci...smutné...tak podepiš za těchto podmínek...a ještě změňte tohle a tamto.
Blizzard se stal "zastáncem geocentrické soustavy" a změna se rozhodně nechystá. Stále vesele kopíruje své již pro mnohé již nepřesvědčivé hry(dogma). Stačí se podívat na jeho "vývojářskou" historii ze které je patrné že vývojáři byli pouze v 90. letech.
Stručná historie Activision - Blizzard. Hutné počteníčko.

Ještě uvádím několik letmých postřehů z US a EU Diablo 3 fór. Z některých témat na Diablo 3 fóru zabývajících se současným na peníze orientovaným přístupem Activision-Blizzard údajně mizí odkazy na tento článek a jemu podobné, některé jsou uzamčeny.

A co hráčům leží v žaludku? Mikrotransakce, aukce ingame předmětů za reálné peníze v Diablu 3, sen šéfa Activision-Blizzard o Call of Duty s měsíčnímy poplatky, zvyšující se cena her apod.

Jeden příspěvek za všechny: "You cant save Blizzard, this company doesnt exist any more there is just Activision btw go and read about it first..."