@mazar1234 (12.11.2020 18:42): jako hral sem to tehdy na 2 jadru, s 9800 GTX, coz je sestava o 5 let novejsi nez datum vydani hry a s detaily na max a s upravenymi v nastavenimi enginu taky na max pro co nejvetsi detailu v INI editoru, se to v nekterych castech hry (tam kde je to vice zastavene objekty) sekalo,resp. ocividne to nejelo uplne plynule.
Diskuze
@Bravewolf (12.11.2020 15:38): Mne sa najviac páčil oheň, ten mi prišiel vtedy namakaný v Unreal 2 (tá brokovnica bola fakt super).
tak zrejme nejlepsi grafika interieru z her roku 2003 ma prave tato hra, Chrome zas nejlepsi co se exterieru tyce. I kdyz ty zasnezene hory v Unreal 2 sou luxus na rok 2003
@Phoenix (30.04.2020 10:00): To dost připomíná Kreed, až na ty rozhovory s posádkou lodě. Též nemám Unreal II hraný.
@Dunemaster (30.04.2020 16:45): @Phoenix (30.04.2020 10:00): Díky. Tak uvidíme až se k tomu dostanu, ale těšil jsem se více než jak to popisujete.
@Phoenix (30.04.2020 10:00):
@jvempire (30.04.2020 09:17): Souhlas s Phoenixem, byt tedy jednicku jsem jeste nedohral do konce.
@jvempire (30.04.2020 09:17): Souhlas s Phoenixem, byt tedy jednicku jsem jeste nedohral do konce.
@jvempire (30.04.2020 09:17): Úplně jiná hra.
Jednička byla dobrodružná záležitost na záhadné mimozemské planetě, spoustu věcí se člověk dozvídal z logů, celá hra působí kompaktním dojmem (navazující levely a prostředí). Ve dvojce postupně chodíš na mise na různé planety a bojuješ proti různým nepřátelům (což je pestré, ale zase je pochopitelně tatam návaznost a kompaktnost jedničky), celé je to proložené rozhovory s posádkou tvé lodě. A jednička má hodně otevřené levely (prozkoumávám soucisí s oním čtením logů a postupným odhalování role hlavního hrdiny), dvojka je spíše koridor.
Kdyby se dvojka nejmenovala Unreal, nikoli by nenapadlo, že má s jedničkou cokoli společného.
Jednička byla dobrodružná záležitost na záhadné mimozemské planetě, spoustu věcí se člověk dozvídal z logů, celá hra působí kompaktním dojmem (navazující levely a prostředí). Ve dvojce postupně chodíš na mise na různé planety a bojuješ proti různým nepřátelům (což je pestré, ale zase je pochopitelně tatam návaznost a kompaktnost jedničky), celé je to proložené rozhovory s posádkou tvé lodě. A jednička má hodně otevřené levely (prozkoumávám soucisí s oním čtením logů a postupným odhalování role hlavního hrdiny), dvojka je spíše koridor.
Kdyby se dvojka nejmenovala Unreal, nikoli by nenapadlo, že má s jedničkou cokoli společného.
[neexistující komentář]: A jak bys to porovnal s prvním dílem? Já dvojku ještě nehrál a zajímalo by mě právě srovnání.
DOhráno hra neurazí, ale ani nepřekvapí :) krásná grafika i po tolika letech vše na max :D a načítání trvalo půl dne.
@Najlvin (30.06.2013 16:11): Mně dabing nejde vyhodí chybu a čus
Nemužu uvěřit, že jsem tudle sračku kdysi dohrál. Minimálně o dvě třídy horší než jeho předchudce. Fakt si nepamatuju ani tu druhou misi s plamenometem a pavouky. V hlavě mi neutkvělo vubec nic, natož abych tahal kapesníky! Vše, o čem jste básnili, se naplno zhmotnilo až ve hře Mass Effect (2, 3, jednička je ještě horší než Unreal).
Že Unreal někoho dožene k slzám, to by mě nenapadlo. Já zase řval u Kváka! Celou dobu!
@Jo_Do (31.07.2015 20:40): No, vzhledem k tomu, co Legendi udělali ještě dříve s Return to Na Pali, tak mě spíš překvapuje, že jednak vydrželi tak dlouho a druhak, že jim Epic znovu dovolil hrabat na značku "Unreal". V tomhle ohledu mě jejich konec ani v nejmenším nepřekvapil, natož jakkoliv rozjitřil. Pravda však, že taky nic jiného jsem od nich v ruce neměl.
Legend Entertainment to mělo prostě těžké. Vydalo výbornou perfektní hru a hráči na ni jen plivali (a někteří dodneška plivají).
Tak místo toho vydalo komerčně zinženýrovaný průměr, aby se na něj chytnul i mainstream a zase nic. Dělat průměrný spotřebák pro masy, se kupodivu taky musí umět, viz Bethesda, nebo Blizzard.
Tak místo toho vydalo komerčně zinženýrovaný průměr, aby se na něj chytnul i mainstream a zase nic. Dělat průměrný spotřebák pro masy, se kupodivu taky musí umět, viz Bethesda, nebo Blizzard.
@Guldy (komentář): Pokud vím, tak multiplayerový U2XMP vydali také Legend Entertainment, ale jako volně dostupné rozšíření do hry a to později po vydání hry, byť to byla jedna z posledních věcí, co Legendi kdy vytvořili, než studio skončilo.
http://games.tiscali.cz/recenze/unreal-i ... player-recenze-51304
http://games.tiscali.cz/recenze/unreal-i ... player-recenze-51304
@MartinezZ (30.05.2015 21:10): Hele když jsi ty tak chytrej, tak si stáhni trainer na zpřístupnění všech misí. Dej si to třeba na plochu a rychle na to klikej. V posledním odstavci si jde aspoň trochu všimnout cíle souboru. Jo a s tím nastavením to tam je určitě zároveň.
Teďka tu hru mám zase rozehranou jsem v misi Hell. Stáhnul jsem si potom trainer, dal jsem to do hry. Trainer jsem otevřel, potom jsem spustil hru. Tam byly všechny mise. Potom jsem zkopíroval svůj User.ini zpátky, pak jsem to spustil, a jako poslední mise byla Hell (tak jak to mám teďka rozehrané).
Klidně si to vyzkoušej, jestlli mám pravdu.
Teďka tu hru mám zase rozehranou jsem v misi Hell. Stáhnul jsem si potom trainer, dal jsem to do hry. Trainer jsem otevřel, potom jsem spustil hru. Tam byly všechny mise. Potom jsem zkopíroval svůj User.ini zpátky, pak jsem to spustil, a jako poslední mise byla Hell (tak jak to mám teďka rozehrané).
Klidně si to vyzkoušej, jestlli mám pravdu.
@Ultron (30.05.2015 20:37): Bože, to je takový problém si najít, jak se ty savegame fajly ukládají? INI je soubor nastavení, tam se může ukládat leda tak prd. Uložené pozice se ukládají do souborů *.USA, většinou do Unreal2\Save\:
http://www.nicouzouf.com/en/?id=unreal2theawakening
Pokud máš jinou než původní DVD (CD?) instalačku, může být ukládací cesta jiná (GOG, Steam). Jakou verzi (odkud) hry máš nejde nevědět, tedy odpověď "Já ani nevím" je nesmysl.
Dej si ve složce se hrou nebo ve složce s tvým profilem systému (Documents & Settings) vyhledat soubory s příponou *.usa. Nejsi-li si jist postupem, požádej někoho z kamarádů ať ti pomůže.
http://www.nicouzouf.com/en/?id=unreal2theawakening
Pokud máš jinou než původní DVD (CD?) instalačku, může být ukládací cesta jiná (GOG, Steam). Jakou verzi (odkud) hry máš nejde nevědět, tedy odpověď "Já ani nevím" je nesmysl.
Dej si ve složce se hrou nebo ve složce s tvým profilem systému (Documents & Settings) vyhledat soubory s příponou *.usa. Nejsi-li si jist postupem, požádej někoho z kamarádů ať ti pomůže.
Mám to. Ty levely, o které mi šlo. Se ukládaj do (C: Unreal2 System User.ini)
@Ultron (30.05.2015 00:07): Vlez do nastavení a skontroluj, či tvoj súborový manažér (explorer/průzkumník) zobrazuje skryté súbory. Chlopi ti poradili dobre, ale podadresár VirtualStore má atribút hidden a s defaultným nastavením ho neuvidíš. ^^
@Garret (27.06.2013 23:21): jo jo presne tak, ten konec me taky dostal. Hlavne jsem kvuli tomu hodne touzil po po kracovani, ktery jsem pod nazvem 2004 videl a koupil, ale bohuzel uz s pribehem nemelo dal nic spolecnyho..
@Ultron (30.05.2015 10:39): Tomu moc nerozumím. Instaloval jsi hru z původních CD nebo jsi ji koupil digitálně (GoG/Steam)? Jak píše leebigh, krom složky Users (tu používají sedmičky) se podívej do Documents and Settings (tu používají XP). Případně v Total Commanderu (nebo čemkoli podobném) zkus vyhledat soubor Save0.usa, to je první save Unrealu 2 (stejný název používají i starší díly).
Nebo si prostě uložit hru a dát hned vyhledat (např. v Total Commanderu) všechny soubory, které nejsou starší než 5 minut (a odfiltrovat adresáře, ať je to přehlednější). Jinak myslím, že 99 % her bude ukládat savy do následujících míst: buď do složky s hrou (pokud tam mají přístup) nebo do AppData/Local/VirtualStore (pokud to složky s hrou přístup nemají). U novějších her pak buď do složky s dokumenty (standardně Users/názevuživatele/Documents) nebo do AppData/Local nebo AppData/Remote.
@Ultron (30.05.2015 10:39): Zkus kromě složky Users i Documents and Settings. A je třeba prozkoumat i v Průzkumníku skryté složky - Data aplikací apod. , kde mnohdy savy jsou.
@Phoenix (30.05.2015 07:39): Já ani nevím. Jenom vím, že se hra instaluje na místní disk (C:Unreal2).
@Ultron (30.05.2015 00:07): Je možné, že na nových operačních systémech se pozice uloží do C:Users (nebo steam verze do složky Steam). Jakou máš verzi? CD, GoG nebo Steam?
@Phoenix (29.05.2015 23:00): Ono je totiž problém v tom, že se mi tam žádná taková složka nezobrazí. A když hru spustím, dám nahrát hru, tak se tam ty uloženě pozice zobrazí.
@Ultron (29.05.2015 21:19): Měly by být ve složce se hrou v podsložce Save A mám je se stejnou cestou zálohovány z posledního hraní
Kam se ukládají ty savy? Nemůžu je vůbec najít.
Tak je to tady - dabing od FenixProDabing je venku! Pokud si tedy někdo chce tuto hru zahrát, může teď komplet v češtině! Velké díky autorům!
http://www.fenixprodabing.cz/unreal2awakening.htm
http://www.fenixprodabing.cz/unreal2awakening.htm
Už za dva dny by měl konečně vyjít český dabing pro tuto hru: http://www.youtube.com/watch?v=lFwYB2P-dHc ;-)
Jo, nepruďte. To bych chtěl vidět Vás, jak to vymyslíte:)
finální scéna byla hodně emocionální (na fps), tak nepruďte! :-)
@RNDr. Gunár Pavel (27.06.2013 20:38): Chtěl jsem ti dát plusko, žádné tu není, tak máš smůlu. Jinak souhlasím :)
@Všivák (27.06.2013 20:37): To mě taky, k slzám vzteku z jeho debility. :)
Mě se nejvíc líbil příběh. Ke konci mě doháněl k slzám.
@MartinezZ (27.06.2013 13:42): U2 je velká škoda, pořád je to solidní kus, ale nic proti tomu, jaká hra to mohla být. Je to něco úplně jiného než jednička a sekvence na lodi jsou totální content filler. Na druhou stranu samotné mise jsou velice různorodé (stran prostředí a nepřátel) a zbraní je 13 (plus minus jsem používal všechny). Takže jsem nakonec dohrál hru 2x.
Ad. český dabing: Heh, o těchhle lidech jsem jaktěživ neslyšel a ai když to ze začátku znělo všelijak... tak až to vyjde, tak si to snad dám znova, a že zrovna U2 moc nemusím :)
http://www.fenixprodabing.cz/unreal2awakening.htm
http://www.fenixprodabing.cz/unreal2awakening.htm
Misie sú oproti jednotke viac uzatvorené, väčšinou sa odohrávajú v dlhých koridoroch alebo v malých, izolovaných oblastiach. Hra sa tentokrát zameriava viac na jednotlivé súboje, než na objavovanie rôznych zákutí a tajných skrýš na mape. Škoda, že je to celé príliš krátke, pokojne by som prijal aj trojnásobne viac misií.
No mě druhý Unreal seděl daleko více než ten původní. Prostředí jsou sice možná ohraná z jiných SCI-FI, ale vše je nádherné a hra se hraje perfektně, takže myslím že si zaslouží pozornost.
ještěr: (ak este posledny Jedi dovoli) ... Joseph, nechal v Edmontone postavit na stadione nad tribunou take hniezdo pre hedikepovanych, kam mohli chodit vozickari ocumovat jeho vykony. Okrem ineho je fanda Stephena Kinga (na maske ma bernardyna z jeho knizky a zaroven prezyvku Cujo). Na imdb som Curtisa nasiel, ako scenaristu nejakych beckovych hororov a tak. Pohybuje sa vo sferach, ktore su mi velmi sympaticke. A to nehovorim o tom aky bol brankar.
Kazdopadne tato diskusia nie je o hokeji, takze by som na tuto temu koncil. :)
já jen vím, že v Detroitu se celkem zle rafal s Haškem (dva kohouti v jednom brankovišti), pod Gretzkym v Phoenixu mu též pšenka moc nekvetla a pod Keenanem v Calgary by si teď jako dvojka moc nezahrál, tak uvidíme, co zpátky doma v Torontu... nelze mu prostě v těch jeho 41 letech nepřát úspěch :)
on bol nejakym predstavitelom nejakej charity spolu s Trevorom Lindenom.. ale ako hraca som ho nikdy nemal rad, parkrat som ho videl dostat kraasne jasle :)
nikdy jsem si nevšim, že by byl CuJo nějaký extra charakter (možná jsem se jen málo díval), ale za Leafs mu to opravdu seklo, hokejové karty s Josephem byly vždycky top stuff :)
to jester: heh dik... Cujo bol a je moj vzor ako clovek, aj ako sporotvec...navyse jeho maska farebne ladi s databazou :)
ecce, Le Chuck, jeden z mých oblíbených CSFD komentátorů... hele proč máš v avatárku Curtise Josepha? :)