Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

They Need to Be Fed

73
17 hodnocení Platformy
Žánr:
akce > plošinovka *
Forma:
freeware
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
31.03.2010 PC
Vývojáři:
Oficiální stránky:
http://venbrux.com/work/268
Po Maru, je They Need to Be Fed další plošinovka od Jesse Venbrux, která staví na 360° gravitaci. Tentokrát je v sázce existence prastaré a pěkně vyhládlé civilizace. Vžijete se do malého černého tvorečka, který procestuje 6 světů (dohromady přes 40 krátkých levelů), aby nakrmil podivné žrouty.

Jak to tak v 2D hopsačkách bývá, úkol je to nebezpečný. Kromě toho, že se většina plošin pohybuje, vaše plány vám chtějí překazit různé pasti (každý svět představí jednu novou). Smrt vaší postavičky je řešena návratem na nejbližší obsazený checkpoint bez žádných dalších omezení. Nové světy se odemykají sbíráním drahokamů, které jsou roztroušené po úrovních.

Hra je vytvořená pomocí programu Game Maker a zúčastnila se pátého ročníku soutěže YoYo Games, který vyhrála. O hudební doprovod se postaral Jake Almond.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 80
Jsou hry, na které se podíváte, a hned Vás napadne: "To je ale blbost!" A přesně takovou si připravil Kwoky v rámci turnaje DH Masters. Nejprve jsem nechápal, proč nás něco takového vůbec nutí hrát. Jednoduchá skákačka, kdy musíte v rámci každého kola splnit své životní posláni a nechat se sežrat. člověk si hned připadal jako sameček od kudlanky...

Jenže za jednoduchou premisou se skrývá skvělá práce s gravitací, překážkami a designem. Po pár kolech už jsem neproklínal Kwokyho kvůli tomu, že zvolil tuhle hru, ale své prsty protože nezvládaly mačkat klávesy dostatečně přesně a já zoufale vyhlížel každý checkpoint. A to tuhle hru vyzdvihuje z průměru - nikdy nefrustruje dlouho, a i pokud se zaseknete na delší dobu, dobře víte, že za tu chybu, která vás nutí příslušnou stále část opakovat můžete jen a jen vy. A nikdo se přece nechce nechat porazit takovou jednoduše vypadající hrou...

Pro: Jednoduchá a líbivá grafika

Proti: doplněná o lobotomickou hudební složku.

+17+17 / 0
  • PC 80
Tahle hra prakticky vzala téměř vše, co se mi líbilo v Maru a ještě přidala. Úrovní je více a obtížnost je vyšší, více způsobů, jak vás zabít, více způsobů, jak se pohybovat po herní ploše. Základ je ale stejný. Vyskakujete a gravitace vás přitahuje k objektům, které se nacházejí ve vaší blízkosti. Kulaté, čtveraté, oválné, otáčející se, pohybující po trajektorii... Šest světů, každý svět je v jiné barvě a se skládá ze sedmi úrovní, přídavkem je potom bonusová úroveň, ve které dostanete příběhové zakončení. Není příliš uspokojující, ale snad i tím se mi líbilo.
Plus musím dát i hudbě, která mě kupodivu neštvala ani po těch cca 2 hodinách ve hře strávených (samotné dohrání mi zabralo necelou hodinku, pokud se ale snažíte některé úrovně projít co nejrychleji nebo například sbírat všechny diamanty, určitě se zdržíte déle).
Ještě k obtížnosti hry, v některých úsecích bylo opakované umírání lehce frustrující, nenašla jsem ale nic, kde by mě hra vyloženě trestala, aniž bych si to nijak nezavinila. Takže pomalý přístup a pár vteřin na promyšlení lepší strategie vždycky situaci uklidnilo. :) ;)

Pro: délka, obtížnost, super nápad, hudba, příběh

+15+15 / 0
  • PC 60
Když už jsem se účastnil turnaje DH Masters, kde bylo potřeba v této hře co nejrychleji proběhnout první 3 světy, řekl jsem si že to zkusím rovnou dohrát celé. A co čert nechtěl, 4. a 5. svět jsou už celkem výzva. A to je dobře, aspoň má hra co nabídnout, alespoň na pár (desítek) minut. Jinak to neurazí, ani nenadchne. Hudbu ale z hlavy nevyženu.

Pro: hrátky s gravitací, hudba

Proti: hudba.. dam.. dadadam.. dadadam... dum

+14+14 / 0
  • PC 75
They Need to Be Fed je pokračování plošinovky Maru od vývojáře jménem Jesse Venbrux. Princip hry je téměř totožný jako u předchůdce, kdy mým úkolem bylo dostat panáčka přes svět plný létajících tvarů. Na ty s panáčkem skáču a on se na nich drží pomocí gravitace, takže ani nevadí když je hlavou dolů. Cílem je přeskákat po těchto tělesech až do tlamy jakéhosi černého žrouta, který má asi velký hlad a já mu sloužím jako potrava. Tím ovšem podobnost s Maru končí.

V They Need to Be Fed se obtížnost zvedá rychlým tempem každý level. Některé pasáže jsem opakovala snad 100x, o čemž svědčí více než 400 smrtí, kterých jsem nakonec dosáhla. Trochu jsem u toho i nadávala, protože když jsem musela přeskákat úsek, kde se tělesa točí, okolo nich poletují jakési koule, kterých se člověk nesmí dotknout a ještě k tomu na něj létají rakety ze všech stran, tak je to o nervy.

Hra mě velmi bavila, byla dostatečně dlouhá i obtížná a klidně bych si zkusila další kousky od tohoto vývojáře.

Pro: délka, obtížnost

Proti: některé úseky jsou frustrující

+12+12 / 0
  • PC 70
Po měsíci od vydání Maru jsem s okatým tvorečkem dostal nový úkol v They Need to Be Fed. Musel jsem projít šesti světy, nakrmit v nich zubaté jedlíky a při tom sesbírat co nejvíce drahokamů.

Na připravených pastech jsem zemřel nesčetněkrát a byl jsem rád za každý nový checkpoint. Všechny úrovně jsou nápadité a moc se neopakují, takže je stále co překonávat. Celou hrou mě provázela líbivá hudba, která sem seděla náramně.

Pro: nápadité úrovně, hratelnost, hudba

Proti: krátké

+10+10 / 0