Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 80
Jsou hry, na které se podíváte, a hned Vás napadne: "To je ale blbost!" A přesně takovou si připravil Kwoky v rámci turnaje DH Masters. Nejprve jsem nechápal, proč nás něco takového vůbec nutí hrát. Jednoduchá skákačka, kdy musíte v rámci každého kola splnit své životní posláni a nechat se sežrat. člověk si hned připadal jako sameček od kudlanky...

Jenže za jednoduchou premisou se skrývá skvělá práce s gravitací, překážkami a designem. Po pár kolech už jsem neproklínal Kwokyho kvůli tomu, že zvolil tuhle hru, ale své prsty protože nezvládaly mačkat klávesy dostatečně přesně a já zoufale vyhlížel každý checkpoint. A to tuhle hru vyzdvihuje z průměru - nikdy nefrustruje dlouho, a i pokud se zaseknete na delší dobu, dobře víte, že za tu chybu, která vás nutí příslušnou stále část opakovat můžete jen a jen vy. A nikdo se přece nechce nechat porazit takovou jednoduše vypadající hrou...

Pro: Jednoduchá a líbivá grafika

Proti: doplněná o lobotomickou hudební složku.

+18
  • PC 80
Tahle hra prakticky vzala téměř vše, co se mi líbilo v Maru a ještě přidala. Úrovní je více a obtížnost je vyšší, více způsobů, jak vás zabít, více způsobů, jak se pohybovat po herní ploše. Základ je ale stejný. Vyskakujete a gravitace vás přitahuje k objektům, které se nacházejí ve vaší blízkosti. Kulaté, čtveraté, oválné, otáčející se, pohybující po trajektorii... Šest světů, každý svět je v jiné barvě a se skládá ze sedmi úrovní, přídavkem je potom bonusová úroveň, ve které dostanete příběhové zakončení. Není příliš uspokojující, ale snad i tím se mi líbilo.
Plus musím dát i hudbě, která mě kupodivu neštvala ani po těch cca 2 hodinách ve hře strávených (samotné dohrání mi zabralo necelou hodinku, pokud se ale snažíte některé úrovně projít co nejrychleji nebo například sbírat všechny diamanty, určitě se zdržíte déle).
Ještě k obtížnosti hry, v některých úsecích bylo opakované umírání lehce frustrující, nenašla jsem ale nic, kde by mě hra vyloženě trestala, aniž bych si to nijak nezavinila. Takže pomalý přístup a pár vteřin na promyšlení lepší strategie vždycky situaci uklidnilo. :) ;)

Pro: délka, obtížnost, super nápad, hudba, příběh

+15
  • PC 60
Když už jsem se účastnil turnaje DH Masters, kde bylo potřeba v této hře co nejrychleji proběhnout první 3 světy, řekl jsem si že to zkusím rovnou dohrát celé. A co čert nechtěl, 4. a 5. svět jsou už celkem výzva. A to je dobře, aspoň má hra co nabídnout, alespoň na pár (desítek) minut. Jinak to neurazí, ani nenadchne. Hudbu ale z hlavy nevyženu.

Pro: hrátky s gravitací, hudba

Proti: hudba.. dam.. dadadam.. dadadam... dum

+14
  • PC 75
They Need to Be Fed je pokračování plošinovky Maru od vývojáře jménem Jesse Venbrux. Princip hry je téměř totožný jako u předchůdce, kdy mým úkolem bylo dostat panáčka přes svět plný létajících tvarů. Na ty s panáčkem skáču a on se na nich drží pomocí gravitace, takže ani nevadí když je hlavou dolů. Cílem je přeskákat po těchto tělesech až do tlamy jakéhosi černého žrouta, který má asi velký hlad a já mu sloužím jako potrava. Tím ovšem podobnost s Maru končí.

V They Need to Be Fed se obtížnost zvedá rychlým tempem každý level. Některé pasáže jsem opakovala snad 100x, o čemž svědčí více než 400 smrtí, kterých jsem nakonec dosáhla. Trochu jsem u toho i nadávala, protože když jsem musela přeskákat úsek, kde se tělesa točí, okolo nich poletují jakési koule, kterých se člověk nesmí dotknout a ještě k tomu na něj létají rakety ze všech stran, tak je to o nervy.

Hra mě velmi bavila, byla dostatečně dlouhá i obtížná a klidně bych si zkusila další kousky od tohoto vývojáře.

Pro: délka, obtížnost

Proti: některé úseky jsou frustrující

+12
  • PC 70
Po měsíci od vydání Maru jsem s okatým tvorečkem dostal nový úkol v They Need to Be Fed. Musel jsem projít šesti světy, nakrmit v nich zubaté jedlíky a při tom sesbírat co nejvíce drahokamů.

Na připravených pastech jsem zemřel nesčetněkrát a byl jsem rád za každý nový checkpoint. Všechny úrovně jsou nápadité a moc se neopakují, takže je stále co překonávat. Celou hrou mě provázela líbivá hudba, která sem seděla náramně.

Pro: nápadité úrovně, hratelnost, hudba

Proti: krátké

+9