Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Theme Park

75
50 hodnocení Platformy
Žánr:
strategie > budovatelská strategie *
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
1994 PCAmiga3DO
1995 SNESSegaMDSaturnJaguar
září 1995 FMT
01.10.1995 PS1
20.03.2007 DS
06.11.2008 PS3PSP
28.08.2012 Vita
Vývojáři:
, (DS verze), (PS1 verze, PS3 verze, PSP verze, Vita verze, Saturn verze)
Staňte se majitelem jednoho a později celého řetězce zábavních parků po celém světě a postarejte se o prosperitu a výnosnost s cílem uspokojit tisíce malých dětiček ve vašem parku.

Originální hra od Bullfrogu s budováním zábavního parku, začínáte na prázdném území s nepříliš tučným kontem a musíte vybudovat prosperující podnik na zelené louce. Na výběr jsou desítky budov od atrakcí jako dům hrůzy, gumový hrad, závodní dráha, jízda na kládě, kolotoče přes stánky s občerstvením, hranolkami, cukrovinkami po detaily jako záchody, koše a lavičky. Můžete ovlivňovat množství cukru či soli v jídle, čímž způsobíte např. větší odbyt nápojů či to, že roztomilé děti budou zvracet všude, kde to půjde, musíte postavit důmyslný systém cest, přijímat zaměstnance na úklid odpadků a horších pozůstatků návštěvníků, na opravu atrakcí, zajistit dostatečné platy a odvrátit stávky a mnoho dalších funkcí. Celá hra je vytvořena ve stylizovaném barevném zpracování se svérázným humorem, jak je u Bullfrogu zvykem.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 95
Pro mě hra, která mě dokázala zabavit na dlouhé chvíle, opět mám většinu zkušeností z hraní na Mega Drive, kde je grafika podle mého o dost lepší než to co jsem pak viděl na PC. Atrakcí je celkem dost od těch běžných, pro ty malý fakany už nudných po ty nejlepší jako horská dráha, jízda na člunech po celém území parku nebo závodní dráha. Vždycky jsem volil strategii ty malý caparty přežrat hned na začátku a pak je pustit na atrakce, celkem to fungovalo, když tu se začnou ozývat zvuky zvracení, prdění a personál nestíhal uklízet ta kvanta zvratků a hov.n, kterými mi ti hajzlíci dláždili drahocenné cesty. I když tam člověk nasázel spousty košů a záchodů, stejně tam bylo naděláno jak v chlívku. Ale park prosperuje, děti se hrnou v prodloužených autobusech, já vesele koriguji množství surovin v pití, jídle a strategicky tak přežírám návštěvníky parku přesolenými hranolkami, aby pak víc utráceli za přeslazený pití, však oni to uklízeči už uklidí:) S odbory jsem se vždycky nějak domluvil jen s minimálními náklady, s dodavateli také. Celou stavbu parku jsem si vždycky užíval, vše pěkně úhledné a upravené, vodní dráha nebo horská dráha po celé ploše parku, prostě paráda. Peníze se jen hrnuli a já mohl zkoumat další a další atrakce a krámky, kterými zabavit ty hajzlíky:) Jediné co bych asi mohl vytknout a co mě napadá je, že z mnou nepochopitelných důvodů se vždycky uklízeči sdružovali na jednom místě, třeba na čtvercovém okruhu mých cest jich bylo třeba dvacet a na zbytku prostoru tak tři, takže tam čisto jinak všude pěkně naděláno a to mě vytáčelo je pořád přemisťovat ručně jak idiot. Dál bych asi vytknul otravnost některých melodií u několika atrakcí, vyvolávalo to nebezpečné záchvaty:)

Pro: nápad, atrakce, grafika, většina hudby, prachy, prachy a prachy

Proti: sdružování uklízečů na jednom místě, otravnost některých melodií, zahnojené cesty od kakajících a zvracejících dětí:)

+3