Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Pokud si dobře vzpomínám tak Diablo II má těch znamení deset, flákónky má taky, 7 odlišných postav a narozdíl od Geralta tu jsou použitelné nejen dva meče různého kovu ale i střelné či házecí zbraně.
@Ebb (20.11.2012 14:18): Však si to zkus, skládat komba není o určité...frekvenci klikání, je to o reakci na situaci...a pak je jedno, jestli mačkáš tlačítka myši nebo kroutíš klávesnici....
@Say (20.11.2012 14:31): Já vím. Popravdě, nečekal jsem takhle těžkou kritiku mé recenze...A chápu, že někdo potřebuje ovládat boj celou klávesnicí a skládat komba na vykloubení prstů, jinak je ta hra okamžitě špatná. Behold, Skyrim, boje clickfest jako když vyšije, a kolik se ho prodalo....
@Ebb (20.11.2012 14:18): No však to samé můžeš tvrdit o Force Unleashed, kde se komba tvoří taky kombinací kláves. Ve Witcherovi to pojali jinak a komba se tvoří správným kliknutím, žádný click-fest ala "o něco málo promakanější Diablo", lolotrololo=)
Ještě se tu dozvíme, že Witcher je vlastně takové Diblo=)
Zaklínač ale nebol čistokrvná klikačka, nebláznite. S používaním znamení sa súboje stávali celkom pestré a zábavné, okrem toho zvládal Geralt aj skoky, saltá či otočky.
@Isair (19.11.2012 23:16): Sorry, revenanta sem fakt nehrál, ale u Zaklínače musíš ty kliky aspoň časovat, ne jen jeden klik=jeden sek...nehledě na vyšší obtížnost než easy se do boje zapojují lektvary, třeba bez regenerace toho moc nezmůžeš....
a vůbec, když ti hry nejsou v bojovém systému dostatečné, začni dělat šerm :-D
@Say (19.11.2012 23:49): Podívej se prosím pěkně ještě jednou na to video, které jsem ti níže poslal. Nahradil jsem jej takovým, které se výhradně věnuje combatu bez magie (možná si shlédl ještě to původní před editací).

Zatímco veškerý soubojový systém v Zaklínači je založený na neustálém klikání ve správný čas (ať už jedním tlačítkem na klávesnici či myši), v Revenantovi je potřeba stisknout několik tlačítek v určitém sledu podle toho, jaké kombo chceš zrovna použít. Jednotlivá komba tě postupně učí mistr boje ve městě, kde si je zároveň můžeš i trénovat. Souboje se tak rázem stávají mnohem zajímavějšími a variabilnějšími, třebaže vypadají vizuálně podobně.

To je fantastické, ty jsi to ani nehrál a už víš jak se to ovládá... well, k tomu již asi není co dodat.

Jen ještě jednou podotýkám, prvně si to vyzkoušej (!!!), nežli tu budeš zaslepeně vynášet rozsudky;).
@Say (19.11.2012 23:22): Prvně si to asi vyzkoušej;), systém v Revenantovi je založen na používání komb a kombinaci kláves (ovládání převážně klávesnicí a kupodivu hned několika klávesami!;)... žádný klikfest myší se nekoná).

Třebas hard, se kterou jsem odehrál celou hru hned napoprvé?;) Jinak by to při všem tom zjednodušování ani nemělo smysl (jako koneckonců u většiny dnešní RP produkce).
To je to samé, co Witcherovi, jen si musíte dát jinou obtížnost, než easy ;)
S tím popisem si to trochu přehnal, po těch předchozích komentářích opačný extrém.
@Hokarul - "Bojový systém je jeden z nejlepších, co jsem v RPG viděl." - máš na mysli i ty rpg s tahovými souboji? Protože mě fakt přišly ty souboje bídné i na realtime.
@Eru (09.10.2012 16:46): On si prostě chtěl rýpnůt (asi je jedním z těch co majů problém s tvojím přístupem k hodnocení komentářů). Neuvědomil si, že komentáře hodnotíš podle komentářů... a ne podle toho jaké kdo dal hodnocení, co napsal v diskuzi a pod.
Když mě se momentálně nic psát nechce. >_>

@Eru (09.10.2012 15:05): Zdaleka nehodnotím jen modifikaci. Jak jsem napsal, zážitek to "pouze" umocnilo tím, že to doždímalo herní potenciál na max. No a ten potenciál už tam byl i bez modifikace, že. :)

A stejně, rozdíl je to jen pět bodů. Z percentuálního hlediska bych ale řekl, že to tu hru ... obohatilo o takových min. 30%. -_-
@HolyMeatball (09.10.2012 14:10): To jsem rád, že se na tom 100% shodneme ;)

Jen se teda snažím hodnotit základní hru (pokud jsem hrál) a modifikace začnu vypisovat do komentářů, včetně hodnocení hry s nimi. Jo, tak to bude lepší...
@Eru (09.10.2012 15:05): bez originálu by nevznikla modifikace :)

Já bych řek, že džejkólinktůbed prostě hodnotil to, že se dá hra modifikovat, což už je relevantní měřítko.
Tak dohráno dohromady potřetí, poprvé s tím FCR, který ten zážitek opravdu umocnil natolik, že ač to nemám ve zvyku, to hodnocení jsem prostě musel zvednout na absolut.