@
leebigh (17.07.2013 21:39): Hraji to s tímhle lostepis.WAD PFEnh.PK3 DoomHDv03.PK3 pal_plus.WAD Dynamic Lights test.WAD DoomHDMusic v4.WAD, viz instalačka Master Levelů na tvém blogu. Tahle grafická podoba se mi zdá v GZDoomu nejideálnější, ale musel jsem loni pořádně štělovat i textury a odstíny barev v nadstavení, aby to vypadalo tak, jak má. K celkovému dojmu z té palety barev přispívá nejvíce ten Pal Plus WAD a ta dynamická světla.
Mapa 4 v této epizodě stále nepřekonaná. Líbila se mi svou komplexností, tím, co jsem včera popisoval ve spoileru, a hlavně nebyla ani nijak jednoduchá. Respektive ve srovnání s ostatními mapami v této ztracené epizodě. Navíc dobře sedne stylu hry, vzhledem k tomu, jak končila mapa předešlá. Jj, ten respawn tam byl, venku se vždy odněkud vzalo pár potvor a uvnitř taky. A slepých odboček jsem si také všiml, některé tam byly jen na oko, jiné doopravdy. Tudíž jsem se jim vyhýbal.
Osmá mapa byla hodně podobná jednomu úseku v Master Levels for Doom 2. Opět dost nepřátel, ale i dostatek zbraní a nábojů. Takže se to dalo ustřílet v poho. Zaklínači vypadali jinak, barvou podobní fialovým Impům ve Knee-Deep in the ZDoom. Na jejím závěru čekal Mastermind, po jehož likvidaci se zobrazila vcelku dobře zpracovaná animačka.
Do tajné úrovně jsem se regulérně nedostal, ale nakoukl do ní cheatem. Dostatek itemů a zásob s teleporty, při dvaceti nepřátelích, kterým dominují především dva Cyberdemoni. Jednoho jsem zlikvidoval, ale už mi poté došly silné zbraně. A navíc jsem tam stejně v jedné slepé místnosti zkysnul. Přenesl mě tam teleport, ale už se pak nedalo odsud dostat. I tak ale poměrně dobrá epizoda.
Nejlepší mapy, třetí, čtvrtá, šestá a sedmá.