Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@USER47 (04.09.2013 15:56): Využívám, co se dá, ale nemám všeho habaděj. Beanbag brokovnici jsem přestal využívat poté, co mi přišlo, že ji neumějí využívat parťáci, kteří s ní v boji zblízka odkapávali jak mouchy, což se samozřejmě bodově také odečítá. Celkově mi přijde, že na rozdíl od počátečních misí to začínají být čím dál větší nemehla, kteří si bez mojí pomoci ani neškrtnou. Proto je radši nechávám pohromadě a nerozděluji je, protože to bych tam byl za chvíli sám. Myslím, že kdybych dal tuhle misi, do té poslední snad radši ani nepůjdu.

Ono když zkombinuješ omračující či plynový granáty, přečíslení, řvaní a blokování únikovejch cest, tak se vzdávaj snadno. Chce to prostě využívat nástroje, který ti hra poskytuje, pak je to celkem pohoda...Vůbec není od věci taky rozdělování týmu a vtrhnutí do větších místností ze dvou směrů, aspoň tam kde to jde.

Každopádně pokud ti dělá problémy bodování, nechápu, proč nepoužíváš beanbag brokárnu. S tou můžeš střílet jak zjednanej a neodečte se ti nic. Přitom nepřítele na pár sekund znehybní a pak už se obvykle vzdává v pohodě.
@JohnCZ (04.09.2013 13:15): Na normální, tj. na tu druhou z celkových čtyř. Ta předchozí a tedy nejnižší - snadná - se nehraje na body, kdežto ta normální už jo a vyžaduje dosažení 50 bodů. Na tu nejnižší ale hrát rozhodně nechci. Občas jsem sledoval záběry na YT a divil jsem se, jak se protivníci v pohodě vzdávají (to se to pak hraje!), ovšem mně, ať na ně řvu sebevíc, ani náhodou, nebo aspoň v téhle misi.

@PavelU (04.09.2013 14:00): Díky za tip, ale viz USER47.
Rainbow Six je úplně jiná hra...a řekl bych, že o dost těžší než SWAT, takže jestli se Chuck trápí už tady, chtěl bych ho vidět u R6.:-D
@Chuck (04.09.2013 13:10): Zkus si zahrát Rainbow Six 3, což by měla být podstatně zjednodušená verze SWAT 4. Protože na jakékoliv restrikce na konci mise si nevzpomínám. Prostě si měl v misi úkoly typu zabít všechny teroristy, zneškodnit bombu, zachránit rukojmí, dosáhnout výchozího budu a byl konec.

Kdysi vyšla Rainbow Six Gold Edition od Playmanu kompletně v češtině.
Tak se mi povedl téměř husarský kousek. Podařilo se mi najít a deaktivovat všechny bomby kromě poslední, kterou jsem zlikvidoval vteřinu(!!!) před koncem. Já i moje jednotka neměla ani škrábanec, což se mi nikdy v žádné misi nepodařilo. Když jsem sebral poslední zbraň teroristům, otevřela se mi finální tabulka s výsledky, u které jsem si zhluboka vydechl, že moje předposlední mise je za mnou. Moje radost ovšem trvala do doby, než jsem se rozkoukal a začal číst. Mise byla neúspěšná, jelikož jsem sice většinu teroristů zneškodnil a nezabil, ale měl jsem dvakrát nepovolené použití smrtící síly. Podle všeho proto, že jsem na pár teroristů nezařval a rovnou je oddělal. To, že by v takovém případě oddělali oni mě, hra zřejmě nějak neřeší.

Myslím, že bych se s tím konečně měl přestat trápit.
Ty časový limity jsou obvykle celkem benevolentní, když se nebudeš úplně flákat, měl bys to stihnout v pohodě.
@Kosi.. (03.09.2013 12:22): Fajn, budu se toho držet. ;-) Zatím jsem jen zmapoval situaci, takže až to zkusím načisto, je možné, že se k těm bombám několik dní ani nepřiblížím. :-D
@Chuck (03.09.2013 08:16): Časovej limit v hotelu se spustí až při nalezení první nálože. Doporučuju tak nejdřív pořádně vyčistit spodek kde bomby nejsou. Pak jsem nikdy s časem problémy neměl. Ty mi dělali spíš dobře vyzbrojení teroristi a nepřehledný prostory O:-)
@USER47 (03.09.2013 00:30): Já si tím chtěl trochu ušetřit práci. :-) Ale když jsem viděl, že za nepovolené použití smrtící síly mi strhnou 20 bodů, tak to je pro můj postup hrou docela dost. Rekord mám zatím 88 bodů, ale to se spíš hra nade mnou slitovala. Koukal jsem, že v tom hotelu je ke vší hrůze časovka, z čehož mi naskakuje husí kůže.
Snipery raději používej jen jako další oči. Střílení se pravděpodobně započítává do standardních statistik.
Nedalo mi to a pokračuji, ale s tím, že jednu misi jednu i několik dní, jako např. ten polorozpadlý barák v misi "The Wolcott Projects". :-/ Nějak prostě nechci skončit, zvlášť když mám před sebou 2 poslední mise. Jak je to vlastně s těmi body strženými za nepovolené použití smrtící síly? Netýká se to toho, když jako sniper někoho sejmu? Vypadá to, že ho nejspíš musím jen zranit a ne trefit do palice a uspat ho navždycky. :-)
Tak ubytovna konečně pokořena! Hojně jsem využíval stinger, takže podezřelí moc šancí na odpor neměli, přesto jsem ale přišel o jednoho kolegu. Prostě celá jednotka bez zranění se u mě rovná zázraku.
@Tulareanus (26.08.2013 22:51): Myslím, že tohle všechno využívám, jak se jen dá a je to čím dál horší. Nejčastější problém je vyřazení mých parťáků, zvlášť když je vybavím nesmrtícími zbraněmi. Nevím, jestli je to špatně, ale obvykle vcházím do místnosti mezi posledními a tak trochu spoléhám, že to tam načnou a já příp. dorazím. Klíny na dveře používám stále častěji, ale ať už využívám čehokoliv, stále častěji přicházím k názoru, že ač se mi hra líbí opravdu hodně, je nad moje schopnosti. Tu ubytovnu zdolávám s přestávkami od včerejška.
Z môjho pohľadu boli najťažšie misie v prestavovanom hoteli a potom v tom výskumnom centre. Tie kancelárie v šiestej misii, tam som to tiež párkrát opakoval, lebo to bola vlastne asi prvá misia, ktorá od hráča chcela, aby začal hru hrať vážne. Ja som napr. dosť používal tazér, vždy som mal len nesmrtiace zbrane, klíny na dvere všade, kde sa dali a dvere do miestností som 90% času otváral trhavinou, ktorá vedela ochromiť nepriateľov + pri väčších miestnostiach je základ, vziať si povedzme predný vchod a humbuk, zatiaľ čo moja jednotka vpadne nepriateľom do chrbta.
@Majkee (26.08.2013 15:28): Umím si to velice dobře představit v modernějším kabátě s přirozenějšími pohyby apod., ale samozřejmě hlavně s takovouhle vysoce návykovou náplní, akorát s trochu menší hardcore náročností.
@Kosi.. (26.08.2013 15:14): Bude to ale běh na dlouhou trať. Už jsem málem pokořil tu ubytovnu, nasbíral 67 bodů, jenže jsem bohužel jakožto sniper smahnul 2 civilisty. :-) Tak asi to, co drželi v ruce, přece jen bylo koště. :-)
Nějak mi to nedalo a po sobotní odmlce jsem se do toho znovu pustil. Kupodivu jsem zmákl tu problémovou misi, o které jsem psal a ještě k tomu pokořil další dvě, z toho údajně jednu z nejtěžších, kterou byla "DuPlessis Wholesale Diamond Center". Tu jsem kupodivu zmákl na druhý pokus a co jsem se dočetl, tak další - "Children of Taronne Tenement" - měla být po té předchozí oddychovka a s tou naopak marně zápasím. Říkám si, že by to chtělo kombinovat dlouhou střelnou zbraň s tou nesmrtící brokovnicí a na nějaké pistole a paralyzéry se vykašlat. Nejlepší bylo, že už jsem tu skoro pokořil a poslední 2 podezřelí oddělali mé 2 parťáky a zezadu se objevil další a ten smahnul mě. :-/

A ještě jedna věc - nemůžu si pomoct, ale pokud parťáky vybavím nesmrtícími brokovnicemi, tak minimálně o jednoho z nich většinou přijdu. Třeba teď jsem přišel o všechny. :-(
@Phoenix (23.08.2013 21:23): Moc se Ti nedivím. Tu misi jsem v podstatě nesplnil jen kvůli tomu, že mi byly nejvíce strženy body za vyřazení mého kolegy. Já jsem rád, když si při tom počtu různě rozmístěných nepřátel (a to je ještě v té rychlosti musím někdy stihnout rozlišit od civilistů) stihnu uhlídat vlastní zadek, natož abych se ještě staral o ten druhý.
@USER47 (23.08.2013 19:09): O to se ani nesnažím, navíc jedu na obtížnost Normal (sebevrah opravdu nejsem!), nicméně po dvou dnech(!) jsem dokončil misi "Red Library Offices" se 40 body, jedním kolegou vyřazeným z boje a celkovým hodnocením "Vyloučený", takže když už jsem konečně dorazil na úplný konec mise, můžu si ji kvůli požadovaným 50 bodům dát znova. Nejspíš to pohřbím, v lepším případě se k tomu někdy vrátím v době, až budu mít chuť na neutuchající adrenalin.
@USER47 (23.08.2013 19:09): Souhlas! Já to hrál na normal - to je totiž přesně hranice, kdy člověk splní, co má a neřeší jestli byl někdo zraněnej. Akorát postihy se do toho už nevlezou a to je dobře :)
Tak nemusíš mít v každý misi 100%, že ano...Pokud si vezmeš smrtící zbraně a nebudeš moc řešit ROE, tak je každá mise naprostá pohodička.
Moc toho téhle hře vytknout nemůžu, ale nerad musím přiznat, že ji asi nepokořím. Škoda.
Taky jsem často čistil místnosti s jedním týmem, zatímco druhej kryl případný ústupový cesty apod...

Nainstaluj si ten SSF mod, kromě zefektivnění AI parťáků navíc zvyšuje množství dveřních klínů, co u sebe můžeš tahat, čímž si to dost ulehčíš. Některý mise jsou pořád celkem tuhý, pokud jedeš na vysoký skóre, ale není to nic nesplnitelnýho...
@Chuck (22.08.2013 21:57): Jo já vím tím, že při každé hře jsou nepřátelé náhodně rozházeni to probíhat sám není příliš moudré. V menších místnostech jsem ale radši běhal sám pokud šlo o úzké prostory. Přišlo mi že tam ta AI spojenců vždy měla problémy.

@USER47 (22.08.2013 21:43): Ten mód asi někdy zkusím, vypadá dobře díky.
@MIGtheDRAGON (22.08.2013 21:12): To je diskutabilní, jelikož kolikrát nevíš, kolik podezřelých v té či oné místnosti je, takže ve dvou ten zákrok může být z početního hlediska neadekvátní. Jinak jsem v 6. misi "Red Library Offices" a je to docela záhul.
@Chuck (22.08.2013 21:06): Ono je někdy taky dobrý nepoužívat celý tým, ale buď dva nebo pokud to jde to tam vykosit brokovnicí sám. Už se mi stalo, že mi jednou celej tým lehnul u jednoho rohu, kde stál jen jeden týpek z brokovnicí. Ta AI není v tomhle zrovna perfektní.
@USER47 (22.08.2013 20:40): To jo, než někam vpadnu, určitě ten prostor zmonitoruji a uvnitř se pak pohybuji dost rozvážně, takže v tom problém nebude, to spíš u těch kolegů je problém a sice v tom, že pokud je vybavím těmi nesmrtícími brokovnicemi, tak sice podezřelé nezabijou, ale o to je větší pravděpodobnost, že někteří zákeřňáci připraví o život je, popř. je v tom lepším případě zraní. Proto mi přijde, že chtít mít nezraněné kolegy jednotky, které jsou vybaveny nesmrtícími zbraněmi, je skoro nereálné.
Musíš bejt prostě systematickej, brát jednu místnost po druhý, klínama omezit možnost, aby ti někdo vpadnul do zad, používat snake cam, flashbangy apod.

U tý brokovnice se střelbou nečekej, preventivně to napal do každýho zloducha, kterýho uvidíš, ať už se tváří kooperativně či nikoli:).
Úplně v klidu. Základem je vybavit všechny beanbag brokárnama a nešetřit s dveřníma klínama. Dveřní klíny jsou ve SWAT naprosto zásadní taktickej prvek, bez kterýho se v některejch misích neobejdeš.
Je vůbec reálné, abych misi dokončil bez zranění členů jednotky a bez úmrtí podezřelých?
Souhlasím, ale se skutečným SWAT zásahem už to nemá tolik společnýho (asi na ozbrojence s automatickýma puškama nepošlou policajty s pepřovejma kuličkama), jde pak jen o to pokořit hru na nejtěžší obtížnost.
@Kosi.. (20.08.2013 20:48): Práve naopak, dať si hard, nesmrtiace zbrane a ukázať, aký je človek macher v adrenalínovej situácii, kde sa nedá ukladať, len opakovať misia, to je to ta pravá atmosféra. Potom človeku už naozaj záleží na každom prevedenom úkone a ostražitosť je vyburcovaná na max. + človek musí už naozaj taktizovať.
Tohle se prostě musí hrát s ostrýma (aspoň jednu zbraň) a nesrat se s tím na hard - jinak to nemá tu atmosféru.

Samozřejmě, že postihy jsou nepřípustný, ale když nepřítel zabije parťáka, tak hurá brokovnící do břicha!
Dalo sa to v pohode dohrať na vyššiu obtiažnosť s nesmrtiacimi. Nejde ani tak o to, že začnú strieľať prví, ale o to, aby si ich varoval tým, že majú zahodiť zbrane a vzdať sa. Hra odčíta streľbu nesmrtiacimi, ak neboli varovaní. Mňa to takto bavilo. Ani jedného nepriateľa som nezabil. Drsný bol hotel a výskumné stredisko, ale na druhej strane tá challenge bola zábavná aj pri opakovaní vďaka tomu, že nepriateľov nie je vždy rovnaké množstvo a bývajú inak rozmiestnení. Príjemná zmena oproti klasickým rambo style FPSkám.
@Phoenix (20.08.2013 20:06): Mě tahle diskuze právě připomněla nějaký film, kde jeden člen týmů říkal, že právě dokud kolem nich nezačnou svištět kulky tak nesmí vystřelit. Jako prakticky bych řekl, že je to tak, že pokud na ně zamíří tak smí střílet a pokud před vstupem do místnosti hodíš flash a zasáhneš je s tím a pak po nich začneš střílet tak už je něco špatně. Je škoda, že tohle hra podle toho co píšeš nerozlišuje.

Jo a policajti musí vždy varovat, to je další hodně často zvlášť ve filmech omílané pravidlo policajtů. Nebo spíše než varovat musí křičet policie aby bylo jasné, že se musejí vzdát.
@MIGtheDRAGON (20.08.2013 19:54): Já jsem u žádného SWAT zásahu nebyl, ale pevně doufám, že neprobíhá stylem "Ty vole, Franto, hlavně po něm nestřílej, stálo by nás to deset bodů a zítra bychom sem museli znovu". Chápu, že jsem se svým názorem v menšině (to se mi stává poměrně často), ale zajímalo by mě, kolik hráčů trojky hodnotí čtverku lépe než trojku.

Krom jiného mi přišlo poněkud padlé na hlavu, že ozbrojeného útočníka nelze bez varování nejen zastřelit, ale ani postřelit. A "bez problémů" u mě znamenalo opakování některých misí na Normal několikrát dokola jen proto, že jsem dotyčné nevyřídil způsobem, jaký mi autoři nadiktovali.