Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mám koukám furt YOSE edici v inventáři na Steamu :D Už pěkných pár let... Kdyby to někdo ještě nehrál a chtěl by, tak podaruji.
Tak me by store ani tak nevadil. Pokud bych si tedy mohl zvolit cestu kam nainstalovat, lol. Ale ten win 10 me jako hodne sere.
Nedávno jsem četl, že u pár her se UWP už prolomilo, tak možná to MS donutí se na to vykakat.

Ale jejich pohled je celkem pochopitelný. Jejich exkluzivka, jejich store... Pokud mi to umožní hrát exkluzivky na Xbox tak ok. Mě by to ani nevadilo jen si chci dopr zvolit vlastní adresář pro instalaci. Mám rád pořádek. Zkoušel jsem to na Geasr of War a jinej problém s tím nemám. Jen mě sere mít na rootu složky WindowsApps, WpSystem a WUDownloadCache.
Teda ani jsem do toho neměl čas nakouknout, ale oceňuju začátek, kdy hra prostě začne. Žádný cutscény, nic, přímo tě to vrhne do akce.

Jinak včera jsem měl za to, že o tom slyším prvně a pak přijdu sem a vidím, že to mám ve "chci si zahrát"... už ztrácím přehled.
@Bodkin (08.04.2016 16:01): Tak to tady funguje taky. Donesu zásoby a všem se zvedne morálka, ale já bych chtěl aby jednotlivé postavy měly nějaké přátelské/nepřátelské vztahy a já to mohl ovlivňovat, když už je ovládám.

Každopádně jo, Dead State jsem už koumal, ale já na ty tahovky moc nejsem.. třeba tomu dám někdy šanci.
@TRIAn29 (28.09.2015 22:15): Jo já právě taky jen tunil základnu a nově příchozí. Ty úkoly se pak už jen opakují donekonečna. Ale ukončit se to da asi dost brzo. Příběhová linka je krátká.

@JohnCZ (28.09.2015 22:39): Mě se na tom právě ta beckovost líbila. Je to takové syrové. I použitá paleta barev je fajn.
@Cobot (28.09.2015 19:51): Stalo se mi, že jsem hru hrál (a nedohrál) a vrátil jsem se k ní po roce. Je pravda, že jsem se některé věci musel učit znovu, ale stačilo pár hodin hraní a člověk většinu věcí rychle pochytil zpět.

Jediné, co snad zamrzelo, byly po čase opakované výzvy typu "a friend in trouble", na které jsem pak začal kašlat úplně, protože se už začaly opakovat (a to dokonce na stejných místech, kde už jsem tu samou věc v minulosti udělal). To ale můžu omluvit tím, že jsem se maximálně vyhýbal plnění dějové linie a tunil si svou home base :)
No já to náhodou spustil včera. Hrál jsme to hodně loní (40 hodin). Zatím bez DLC. Schválně jsem to nechal před misí "opustit údolí" (asi poslední).

No mám trochu problém. Uplně se mi vykouřilo z hlavy jak se to hraje... :D Myslím managment základny.
Tak jsem se pro zajímavost díval na Steam a u State of Decay mám odehráno 97 hodin (včetně obou DLC). Nikdy bych nevěřil, že jsem u toho seděl tak dlouho :)
@Maximus (28.09.2015 07:49): Ono je to tak, to, co já můžu nazvat kladem, někdo jiný může nazvat záporem. Mně se líbil poměrně otevřený svět a i když je tu dějová linie a dějový postup, tak ho můžeš pokojně ignorovat a dělat si víceméně to své (to jsem dělal poměrně dlouho). Pak je to zábava, alespoň mě osobně to bavilo. I v těch méně záživných a nezajímavých situacích vždy dojde k něčemu, co odežene nudu, ale záleží na hráči, co baví mě, někoho bavit nemusí. Záporem může být, že přestože je všechno otevřené a máš tu nekonečně možností, tak postupně zjistíš, že ta otevřenost nakonec žádný zázrak nepřináší a tak po čase si člověk z toho svého Minecraftu přece jen začne všímat dějové linie (která mimochodem není nijak zásadně dlouhá). Za mě to určitě za zahrání stojí a neuděláš chybu, když si tam budeš dělat i to své :) Barák, upgrady, zásobování atd.
@Maximus (28.09.2015 07:49): ved tu máš tři slušné komenty :-) mně to po chvilce přestalo bavit, ale rozhodně tomu chci dát ještě šanci. možná jsem tehdá neměl ten správný čmuch. hodně jsem se na to těšil, to byl asi ten problém.
Môžete mi nejak zhrnúť klady tejto hry? lebo už to dosť dlhú dobu ignorujem a pritom to má dobré hodnotenia
Dohrano, nazor jsem nezmenil. Jeste doplnim - opakujici se questy. Mam otevrene svety docela rad, ale tady musi pomahat fantazie opravdu hodne.
Jestli jsi tomu dal 110 herních hodin , tak si nemyslím, že by to byl takový propadák. Gamesu jsem dnes koupil , tak snad v nejbližších dnech otestuju.
Ahoj , paříte někdo momentálně tuto gamesu ? používáte modifikace ? momentálně je hra v akci na steamu za 4e , papírově gamesa vypadá skvěle ...
Tak jsem tomu vcera par hodin dal a dojmy jsou spise rozporuplne, garazovy vyvoj z toho kouka v kazdem rohu. Grafika je nejaka rozmocena, jsou tam bugy v koliznim systemu, maly batoh me nuti porad se trmacet tam a zpatky, zatim je zdaleka nejucinnejsi zbran auto, auto se vzpina jak splasena koza...
Na druhou stranu kdyz se clovek dostane do prusvihu je to celkem zabavny adrenalin :) stale se vozim v rozbitem, kouricim policejnim autem bez dveri, coz taky neni v kazde hre.
@Bodkin (11.08.2014 11:00): No já myslel naporvé přejet.. Je mi jasný, že nějakou demage mu to dá, ale to jak se dvakrát pěkně odrazil a pak vstal.. Jsou tam takové pěkné "realistické detaily"..

Spostu serepetiček jako tlumič, budík, ohňostroj zatím vůbec nepoužívám. Což je ale škoda. Gameplay to asi oživuje. Zatím jsem jak tank - naběhnu - vymlátim. Žádnej stealth.. Musím víc blbnout.

Ok, naučim se raději střílet. Lefetime jsem teď koupil v akci takže už to mám komplet.
@Cobot (11.08.2014 10:55): Nu, ta začáteční vojanda s dobrou puškou složí Jugga do pár vteřin. Přejet jde, ale je to dost těžké (já ho střílel a místo posledního headshotu jsem ho parkrát přejel).
Také jsem byl naučen nestřílet, ale pak přišla Lifeline a kvůli nestřílení jsem přicházel o milion lidí.
Hlavně mít dost tlumičů!
@Bodkin (11.08.2014 10:35): u Juggernauta je super, že nejde přejet. To mě příjemě překvapilo. Je to fakt nebezpečné hovado. Včera večer už držel Eda za koule a snad v poslední chvíly jsem ho zachráníl a tu potvoru složil.

Zajímavé , že já skoro vůbec nestřílím. Hlavní (první) postavu Maxe už mám vytrénovanýho skoro na maximum, ale u střelby mám zatím jen jednu hvězdičku. Holt ruční práce je ruční práce.
@Cobot (11.08.2014 10:29):
1) Ne, vždy by ti to někde mělo říci, zda je dotyčný missing nebo co se s ním děje.
2) Počet outpostů je limitován velikostí tvé základny - minumum je 4, maximum 8. Cizí lidé ti do outpostů nelezou, mají jakoby vlastní.
3) Upgrade na chemickou dílnu ti neopravuje motory, jen kola a něco možná plus každá základna má jen několik míst na opravování, tj ne každé parkovací místo je i opravovacím místem, počáteční kostel má například jen jedno. Také je potřeba člověk s mechanic skillem.

4) Juggernaut a pár dalších nadzombíků je dobrý důvod na nošení výkonných zbraní.
Pustil jsem se mezi zombíky a až mě překvapilo jak je to zábavné. Hlavně atmosféra je super. Včera jsem se byl projet mimo první vesnici a ta rozhleshlost mě celkem zaskočila. Ale proč ne. Ten setting amerického venkova se mi líbí.

Měl bych pár dotazů:
1) Postavy jen tak mizej. Je to divné, ale občas se sníží stav populace ze 13 na 11 a místo, aby bylo napsáno, že jsou na misi tak prostě nejsou. Je to normální?

2) Je počet outpostů nějak limitován? Všiml jsem si, že v outpostech co jsem vytvořil jsou úplně "cizí lidi". Kde se vzali? Co když udělám otpost z každého baráku?

3) Dá se docílit "čisté" zóny komplet bez zombíků? Myslím jak jsou ty kruhy kolem baráků, tak jestli jde mít celou vesnici bez zombíků?

4) Jak funguje opravování aut? Upgradoval jsem dílnu na chemickou laboratoř. I v ní by ale měla být možnost opravovat auta. Myslel jsem, že bude fungovat přistavit auto na "vykládací flek", ale nic se neděje...

Jinak sotva člověk vyleze z vesnice tak mám pocit, že řádně přituhuje. Zombíků jsou mraky a i když to člověk nějak umlátí, tak už párkrát jsem měl namále. Mimochodem tenhle prvek "definitivní smrti" je fakt zajímavej. Už se mi párkrát stalo, že jsem něco vzdal a fofrem zdrhal pryč, abych neumřel. Zvláště když máte zkušenost jak vás Juggernaut chytne a roztrhne vejpůl. Nebo ten pocit jistoty když projíždíte hordou a najednou se vám převalí auto na střechu, vylezete a běží na vás druhá horda :D.

Dobré je to...
@smejky3 (01.06.2014 20:45): Breakdown jsem začal hrát až dneska, odehrává se na té původní mapě a je poněkud více freeformovitý, tj jen přežíváš a nemáš žádný příběh, vždycky musíš najít RV, načepovat ho benzinem a ujet pryč. A jak ho dohraješ, tak ho můžeš pustit znova ale na těžší obtížnost. Na začátku si vybereš s kým začneš a další 'Hrdiny' si odemykáš plněním 'ečívmentů', takže jestli chceš jen přežívat a nedělat příběhové mise, tak je Breakdown ideál.

Nevím jeslti za to může Lifeline, nebo už Breakdown, ale konečně mají i auta invetáře!
@Bodkin (01.06.2014 20:05): Teď jsem to hrál, máš pravdu, jen chodit za ukazatelem. Teď na mě šlo velká lavina zombáku a umřeli mi 2 lidi :D. Tak jsem to nachvíli vypnul, ale jako baví mě to. Hrál si Breakdown ten první dodatek? Co by jsi mi o něm kdyžtak řekl, je stejně dobrej jako tenhle. Každopadně jsem si myslel, že bude trošku lépe optimalizovaný a už se to nebude tolik sekat, což mě docela zklamalo..
@smejky3 (01.06.2014 19:05): Těžko říci, vždy jdeš akorát za ukazatelem, ale je tam spousta nových systémů, které by mohli být poněkud nejasné.

A taky by ti mohlo například utéct (stejně jako mě), že kolem města je tak 6 opuštěných stanovišť, které musíš outpostovat, abys dostal přístup k jejich schopnostem. Jsou tam dvě dělostřelecké, dvě Droidí a dvě žoldácké. Tedy, je jich tam možná více, ale našel jsem jen tyhle.

Jo a protip - ber sebou vždy dva další, je to tu levné (jen 20 bodů), na druhou stranu se rádi sekají pod rozhlednama. Lidí celkově je tu brutální nedostatek.
@smejky3 (01.06.2014 14:56): Teď to hraju a je to těžké jako sviň. V základní kampani mi v podstatě skoro nikdo neumřel, ale tady mi chcíplo snad 70 % lidí. Z nich naprostá většina při Obléháních, kdy na tebe v několika vlnách útočí zombies + pár speciálů. Pak to nejde uhrát bez použítí Dron, artilérek, snajprů a žoldáků... :/

O češtině nic nevím, ale asi to bude chtít novou, protože je tam úplně nová mapa + příběh.
Dah, ta obrana baráku v misi s doktorem je zlo. Ztratil jsem tam zrovna svou oblíbenou vytrenovanou postavu a potřetí se mi do toho už nechce...
Zřejmě se mi postup neukládá, měl s tím někdo problém?? ANi profil si nemůžu nějak zvolit nevím proč. Dal jsem normálně novou hru, hrál jsem hodinku, dvě pak jsem hru vypnul a postup uloženej nebyl. To nemá cenu hrát v tom případě :(
@Paul (02.03.2014 11:42): Pravděpodobně umřel. :) Během doby co nehraješ jdou věci dopředu (offline progression), přiznám se, že mě to zpočátku taky sralo, ale je to zábavnější. Pokuď máš dost surovin a všichni jsou v pohodě, tak by se po odlogování nemělo nic vážného stát (ale někdo občas umřít může).

Normálně hraju, nikoho mi nezabili, přepnu si postavu na Mayu. Vypnu hru.
Zapnu hru, a po nějaký době si všímám že Marcus...zmizel. Není v přehledu postav, není v základně, prostě...se vypařil.
WTF? To jako umřel když jsem nehrál ? Nebo je to bug?

A ještě k tomu mi dneska umřel Jacob když jsem ho nestihl zachránit. Chjo.
Sakra ono je to fakt dobrý. Skvělej design. Sice jsem tam musel narvat sweetFX kvůli SMAA, ale jinak paráda. Líbí se mi jak to působí organicky, žádný meganaskriptovaný koridory. Takový ambicióznější Last of Us.
@MarezCZE (30.12.2013 11:21): Sorry, všiml jsem si toho tvýho komentu teprve teď, diskuze, které zapadnou mimo hlavní stránku, nesleduju. SYARB jsem vypustil z hlavy, takže nevím, jak se momentálně vyvíjí.
Grafika vypadá jak průjem. Tak šílený kontrast jsem ještě neviděl...
Neví někdo, jak do hry narvat nějaký rozumný antialiasing a snížit kontrast? SweetFx je další sračka, kterou nemám zapotřebí úžívat.
Pokud vím, existuje mod zpomalující zombíky. Jinak nejde hrát s volantem? Třeba by to vyřešilo ty maximální otáčky :-)
@Majkee (23.12.2013 22:43): I s únavou se dalo docela v pohodě hrát a navíc já do té fáze málokdy dospěl, resp. když jsem do ní dospěl, tak jsem jednoduše skončil a dal si třeba hodinu nebo dvě reálného času pauzu a pak se ke hře vrátil. Nikdy jsem nehrál hodiny v kuse, málokterá hra mě dokáže zaujmout tak moc, abych ji hrál dlouhé hodiny v kuse, State of Decay se to trošku povedlo úplně na začátku, ale poté jsem stejně musel hru ukončovat pravidelně v určitých intervalech, protože ke konci hry ty příběhové mise nenabíhaly, dokud jsem hru nerestartoval nebo si od ní nedal pauzu.
EDIT: Teď jsem si ještě vzpomněl, že tak zhruba do půlky hry jsem měl možnost zavolat přes rádio tomu knězi, který mě okamžitě svou motivační řečí zbavil únavy. Navíc se dá ve hře nalézt plno doplňků stravy, které únavu taky eliminují (káva, energeťáky...)
@Le0nidas (23.12.2013 22:21): Za zhruba půl herního dne se postava unaví a pak ta stamina ubejvá o dost rychleji. Neumím si představit hrát solo s jednou postavou, musíš odpočívat, minimálně se dvěmi je to nutné imho. A to nemluvím o možném zranění nebo nemoci. Já mám tři postavy, za které hraju + jednu mrtvou, na které jsem si vymaxoval fighting + shooting, ale zombíci mě jednou zahnali do kouta místnosti a byl konec.

Já hrál tak do poloviny hry jen a pouze za hlavní postavu ze začátku hry, proto byl pro mě docela šok, když mi ji jen tak roztrhla vejpůl taková ta feral zombie, co běhá po čtyřech. No pak mi nezbývalo než dohrát hru za Eda, kde už jsem si dával větší pozor.
Včera večer jsem si to koupil na Steamu k Ježíšku, abych věnoval Valve každoroční sváteční porci ze svého příjmu, z Vánočních slev totiž toužím už jen po Skyrim legendárce a Terárii (a možná koupím i Sir, you are beeing hunted).

No k věci, sednul jsem k tomu večer v jedenáct a když jsem se pak podíval na hodinky, tak bylo půl čtvrté ráno. Prostě open world sandbox, kterej mi sednul. Označil bych to za mix Day Z a GTA, celkem zajímavý je permadeath jednotlivých postav, které sice nemají nijak zvláštní osobnosti, ale když si takovou postavu levelujete 3 hodiny a ona pak nátahne brka, tak to člověka naštve. Škoda, jen že se některé úkoly postupem času dost opakují. Souhlasím, že bugů, je tam fakt dost, zombíci občas normálně prochází dveřma nebo plechovými stěnami hal...

Právě ten survival pocit jsem z toho měl hlavně zezačátku, když jsem se ještě moc neorientoval v ovládání a soubojích, zničila se mi hned první zbraň a já neměl nic po ruce. Musel jsem nějakou chvíli hrát pouze pěstma, dokud jsem nenašel jinou zbraň. Ale je fakt, že čím dál hra postupuje, tím míň ''survival'' je.
Zombíci jsou možná v módě, ale co se her týče, tak všechno více méně slabota.
Tak jsem hru rozehrál a zatím se v tom dost špatně orientuju, hlavně v těch položkách pod klávesou TAB. Pochopil jsem správně, že postava si dovednosti vylepšuje sama, takže to já nemůžu nijak ovlivnit ?
Na steame za 9,49€ v 50% akcii. Laka ma to, ale mam toľko hier rozohratych, že by to aj tak muselo počkať. Možno na vianoce bude vačšia zlava.
Docela zklamání vzhledem k tomu, že už to není early acces na druhou stranu furt vycházej náký patche což je lepší než aby se na tu hru uplně vysrali .
@účet smazán (10.11.2013 19:54): To jsou parkour zombie, asi jim zůstala v genech nějaká inteligence a svalstvo a jediný co si pamatují je parkour :-)

To mě se kolikrát neotevřou dveře které mají nebo jsem nemohl lootovat a jednu z prvních misích jsem opakoval asi 5x, naštěstí ten save mi jde bez problémů.
@campbell (10.11.2013 18:28): Aspoň, že tak. No někdy vtipné jsou (dva lidi na žebříku se protínaj, sedící zombie se vmžiku vztyčí apod.), jindy se musíš držet, abys nevyhodil PC z okna.. Př. bežím za účelem vyražení dveří, hmm prdlajs, prolítnu zdí a zůstanu tam viset, hmm pěkný, vzhledem k tomu, že save se provede, jak se mu zrovna hodí, zpětný loading mě hodil x hodin nazpět. Fakt úžasný.. Jestli se mi to stane ještě jednou, končím. Nemám nervy na to misi opakovat sedmsetkrát. :D

btw. odkdy umí zombie parkour (přeskakovat metrový ploty), dyť sou zcela tupí. xD
@campbell (10.11.2013 14:01): Yop. Souhlas. Ale na první pohled docela překvápko. ;) Snad se to postupem nezvrhne ve stereotyp (viz Dead Rising), jsem zvědává na story linku (možná druhé TellTale The Walking Dead? Akorát akčnější a sandboxovější. Will see).

Malej dotaz, to mám za defaultního hrdinu černocha (jedu singleplayer) jen já? Nikde nevidím character maker (vlasy, rasa, pohlaví apod.)