Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@mvp23 (27.06.2015 16:52): Já jsem Space Hulk s Doom či Heretic vůbec nesrovnával. Jen jsem napsal, že jsme ho kdysi hráli. Tenkrát jsem těch her moc neměli. Vlastně bylo frajerství jen vlastnit PC. :-D
@Malignus (27.06.2015 16:34): No a zlepsilo to nejak vyrazne hratelnost? Asi moc ne, co? :) Me proste to srovnani tehle (nepovedene) hry vedle Dooma, nebo Heretica prijde nefer, ale jestli jste meli jen tyhle 3 hry, tak to potom jo :)
@Malignus (27.06.2015 01:55): tak znám je všechny, jedinné co jsem nehrál byl ten Space Hulk.
Jako byl to počertech dobrej nářez.

Ale to porovnání Star Wars: Empire at War s Imperiem Galacticou moc nechápu. Jak to myslíš?
@Crash (09.09.2013 12:40): Rebellion je v podstatě GOTY verze SoSE přidaná o nějaký ten obsah navíc (drobný, hodný zhruba průměrného dnešního DLC). Cílovou skupinou budou ti, co se s SoSE nikdy před tím nesetkali a teď chtějí mít vše v jednom balíku. Zbytečné pro ty, co už základní hru a datadisky mají.
@Say (06.09.2013 18:07): Ach, tak mě ta tvá poslední věta v popisu k Rebellionu natolik zaskočila, že jsem začal googlit abych zjistitl, že jsem za pravdu vydával to, co jsem si pouze myslel (tedy že Rebellion je pouze datadisk a ne kompilace) a což bylo samozřejmě blbě.

Sypu si popel na hlavu a omlouvám se NateLoganovi, měl pravdu.
SoaSE: Trinity na GG v akci, je to steamworks, takže stačí jen vzít klíč a aktivovat na steamu.

BTW - To Trinity je další standalone nebo je to 'complete' edice?
@Say (28.06.2012 15:38): ahoj, obsahuje i základní hru, je to samostatně hratelný datáč.

Řekl bych že po jeho instalaci pokud máš i základní hru, ti ji rozšíří a to jako v ostatních případech přes možnost přepnout si mezi základní hrou a datáčem v menu. Mě spíš zajímá jestli bude obsahovat i předešlé dataáče, jestli ne tak 100 % hru bude rozšiřovat.
Rebelion je stand-alone. Tzn. obsahuje už základní hru, nebo má jen obsah navíc? Popř. když mám základní hru, rozšíří se po instalaci Rebelionu?
@Caelos (10.09.2009 12:21): Já zas v tom nevidím problém, že tomu někdo dal 30 % i kdyby to nedohrál nic to nemění na tom jak hru ohodnotil, pochybuji že by po 100 hodinách hraní změnil názor, když se někomu něco nelíbí, nesedne tak to nesedne a argumenty typu, vsadím se že nemáš odehráno x tisíc hodin jako já pche, to není ani argument jen onanie vlastního ega. Zpochybňovat tímto způsobem váhu někoho tvrzení je pak ubohost sama.
@Morty (09.09.2009 16:32): Já jen tvé dodání více specifikuji, Národy nemají téměř žádné odlišné technologie, jen se mění jejich dostupnost, což tedy dává i podklad pro rozdílné chování národů. Příklad: vasarům jsou dostupnější od startu technologie na lepší těžbu surovin, Korporaci prezentované lidmi, zase obchod a rejžování prachů. V praxi to vypadá, tak že vasaři prodávají suroviny na černém trhu, jelikož mají nedostatek peněz, a lidé je zase z černého trhu kupují protože mají nedostatek surovin.
Až dodělaj kampaň rád si to zahraju... :-P Ba ne, ale nevím, proč mě to vůbec nechytlo, když mám tak rád MoO 2, GalCiv, IG apod....
@Hamster (18.06.2012 18:54):

@Marty McFly (18.06.2012 20:34):

Civilizace tě neuvítá intrem, kde se řeší příběhová linie konflitku, SoS nakusuje děj seznamuje hráče se třemi velmi specifickými frakcemi a pak ticho po pěšině :D. Jak říkám vím že spousta lidí to může odradit, já bych to spíše přirovnal jako k Command and Conquer bez kampaně, kde zbude jenom skrimish mód. Což v podstatě hra je. Naťukáš si nepřátele a hraje se.
Hmm, to máš pravdu. Neznám tedy všechny díly, jen Civ 1-2 a MoO 2, ale kampaň mi tam nechyběla.

Ta věta na wiki mě zkrátka znervózněla, asi zbytečně.
OK, takže něco jako v Heroes of M&M je kampaň, single player mapy a random, tak tady je jen "random" ?

Mě na wiki vyděsilo v sekci "reception" pasáž:
" Criticism has been focused on the lack of a single-player campaign "

ale tedy neznamená to že by vůbec nebyl single player, ale jen že není HOMAN styl kampaně (a zas ty Heroes :D).

Sakra, je dneska moc horko, špatně mi to myslí.
Já si myslím že Sins podle mě trochu poškozuje absence kampaně. To by určitě mohlo někomu chybět. Já jsem hrával za vasari, na vyšší obtížnost dokáže AI celklem dobře koordinovat útoky a ignorování diplomacie se stává pro hráče politickou sebevraždou. Není moc pěkné jak na tebe zaútočí koordinovaně tři útoky z jedné strany tlačí aliance dvou ras a ze druhé strany zaplacený nepřítel :D
:| Jakpak je na tom Sins když chci hrát jen single player, pořád dobré ? Slyším o hře mnohé, je mohutně vychvalovaná, ale single ? Nevím, tak se ptám.
Myslím, že jediná vada na kráse je absence "příběhové" kampaně. To ale nic nemění na tom, že se to skvěle hraje a naposledy mne takhle chytil Warcraft 2. Třicet procent je opravdu trochu málo, když už dávám dost odlišné hodnocení, tak aspoň napíšu proč.

Navíc dohrál. Tahle hra se prakticky dohrát nedá, pouze teoreticky a to tak, že zvítězím na všech mapách. To je ale věc tak na dlouho, že je to na stovky hodin, takže nevím jestli bych tak dlouho dokázal hrát hru, které bych pak dal 30%. Podle mě to onen zmiňovaný ani pořádně nehrál.
"Značnou vadou na kráse je absence příběhové kampaně a přítomnost pouhých tří ras za něž lze hrát. "

Len chcem dodat, ze vsetky tri rasy maju absolutne odlisny technologicky strom a rozdielne vesmirne lode...
Morty: To je pěkný, tak pak se ale nediv když někdo dá tomuhle 30%. Objektivní je tak možná výsledný hodnocení třeba u mafie, kterou hodnotilo 300 lidí.

A odkdy mají hry smysl? Já bych řekl že je to spíš o zábavě a je jedno jetli se ti líbí propracovanej simulátor nebo se vyřádíš u arkádové FPS
Je "subjektivnější"? To znamená, že můžeš dávat samé stovky i kravinám - hodně subjektivní :-)
A, popkec, ak si vsimnes, tak hry, ktorym davam vysoke percenta maju vraj ducha, ci su proste "plnotucne" ako napriklad SoaSE... 4X je typ strategii, najma tieto vesmirne, ktorych som sa nahral stovky hodin, pri MoO II dokonca tisicky... Takze si myslim ze hodnotenie z mojej strany pre podobne hry je "subjektivnejsie". A 100ky nerozdavam ako henten chlapik :D
CSko je odpad, to si nezasluzi byt ani medzi freewareovkami ktore sa tu potuluju... Je to moj subjektivny nazor... A moment, ako ze to vravi ESRB? Game experience may change during online play. Tak dajme tomu ze som daval na prdel ostatnym, ale zmysel som v tom nevidel...
Jak že to psávali v levelu? Hodnocení je subjektivní názor recenzenta a nevyjadřuje stanovisko celé redakce. :-)
Vzhledem k tomu že to dohrál tak nevím proč by nemohl dát 30%. Spíš těch 5% u countera je na facku xD
To len nejaky impotent mohol dat tejto hre 60 a menej :D ked niekoho nebavia 4x naco to omfg lmao omg :roll hraje
nate: "aktualizace: Tak se zdá, že sériová čísla na Sins of a Solar Empire došla."
Hmm, tak nic :)
Jab: Mně nic nepřišiješ. Já už jsem v háji na druhou, což je neprůstřelné alibi.
Malignus: Já bych jen rád zdůraznil, že za všechno může Hamster. Nechápu, že mu není hanba a nadále si z tebe ironicky utahuje. Tfuj teda.
Jab + Hamster: Dobře. Možná sem to nezhodnotil na první pohled správně, ale to ještě neznamená, že se mi můžete posmívat. Mimochodem, už sem si to (díky vám) naistaloval a chystám se začít hrát tutoriály.
Malignus + Hamster: Jděte oba dva do háje!

P.S. Teď už je to doufám v pořádku. :-)
Jak musí být člověk horká hlava, že se nasere i na někoho, kdo se ho zastane...
Jab: Lidem co ví o čem mluví se neposmívá. ;)

Poměřovat 4X strategii a base-to-base RTS (ať už je jakkoliv převratná) mi přijde asi jako po stránce konceptu poměřovat Fallout a Fallout: Tactics.
Hammer: osobně jsem si právě myslel, že budou Sins ještě "více" 3D než HW. Vzhledem k tomu, že se mi moc nelíbí vizuální stránka Sins a na ten příběh si docela potrpím, se do nich asi nebudu hned tak pouštět.

Každopádně hezky shrnuto :-).
Já sem to ještě nehrál, ale podle vašich komentářů a příspěvků si myslím, že by se to mělo srovnávat spíš s GalCiv, MoO, IG nebo EaW.
MCZ: protože Homeworld staví na kampani a na příběhu. Kdežto Sins jsou tak trochu "sandbox". Homeworld je fakt trojrozměrný a taky tomu má uzpůsobené ovládání. Sins jsou zase přehlednější. Tam jedna dimenze odpadá. To jsou dva nejmarkantnější rozdíly, co mě právě napadly, ale bude jich víc. Třeba správa kolonií vs. ochrana mothership a tak podobně. Obě hry se hrály jiným způsobem. Je tady sice podonost, ale obě se dost liší. Proto bych nesrovnával co je lepší a co ne.
I když jak si teď zpětně čtu tu diskuzi, tak mi zřejmě nedošlo, že je rozdíl mezi srovnáním a srovnáním co jsem právě napsal ;-)
Hm, že by u bitevníků byl maximální level 10? Můj KOL je právě na desátém a před chvílí sám(!) vyhladil pirátskou základnu a nic. I když je fakt, že poradí sám ničit planety i s celou obranou, to už by byl asi nepřemožitelný:)
Mi jen trochu mrzí, že to zatím nesrovnávají hráči Homerworldů atp. ;-)
Caelos: díky, každopádně jsem zvědavý, kdy ze mě Sins skutečně udělají nepřítele sánku :)
Hmm, vzhledem k tomu, že Impulse je (alespoň u mě) v háji, tak jsem Solar Empire odložil na neurčito :-/

I když s krabicovou verzí je také možné získávat updaty a podobně? Bez závislosti na Impulse?
Jab: Určitě doporučuji! Stačí si dát nepříliš dlouhé čtyři tutoriálové mise a jsi doma! Hratelnost je úplná paráda!

Hammer: Právě. I malou mapu, pokud se s tím člověk sere, jde hrát půl dne, ne-li celý!
Caelos: na velkou mapu si asi budu muset vyhradit víkend už od rána :) zatím tak nějak pachtím střední
Caelos: Tos mě docela navnadil. Nedávno jsem na nějakou dobu odložil Homeworld, než budu mít čas se naučit ovládání a dneska se i rozhodl, že Il-2 již budu hrát jen na nižší ("arkádovitou") obtížnost, abych se z toho nezbláznil (člověk přitáhne knipl k sobě a pilot začne hnedle omdlévat či co).
Poslední dobou, vzhledem k nedostatku času, už holt nemám chuť trávit přehršle času učením se základních pravidel hry (+ jak se to ovládá). Snad se to ještě časem zlepší. :-)
A myslím že po týdnu usilovného hraní už můžu hodnotit a neváhám jít na maximum!
Caelos: tak to mě překvapuje ještě víc, proč by vydavatel pouštěl hru, co má vysoké prodeje, budu muset zagooglit a přiučit se. Ale nakonec, může mi být celkem fuk, jak jí Score získalo.
Piráty jsem vypnul, když jsem se na prvních mapách učil. Teď je nechávám. Sice je to s nima obzvášť na začátku docela krušný, ale dají se i dobře využít. A pak samozřejmě jsou za ně zkušenosti :)

Malignus: já jsem sice dřív žádnou 4X hru nehrál, takže nemám možnost srovnání, ale pro tebe, když už máš za sebou tu řadu níž uvedených, tak asi ne. Ale dokud si něo z toho nezahraju, nemůžu posoudit, takže to budeš muset vyzkoušet sám :)
Nexus je zrovna ve schvalovaných hrách. Zkoušel jsem ho, ale je to moc složité. Kdežto u téhle hry bych nadšení přirovnal k prvnímu zahrání Warcraft 2.
Já sem si to koupil, ale ještě nehrál. Mám trošku strach jaký to bude. Ale myslím, že nic némůže překonat moje milovaný Imperium Galactica. Navíc se teď chystám na hraní SW: Empire at War Gold.

Jinak mám za sebou IG, IG 2: Alliances, Haegemonia: Legions of Iron, Nexus – Incident Jupiter, GalCiv a Masters of Orion II: Battle at Antares. Myslíte, že je to skutečně tak dobré, jako výše jmenované staré dobré kusy?
Tak já už jsem tuhle hru stíhal od jejího vývoje, byla hodně diskutovaná kvůli protipirátské ochraně, tuším kvůli tomu, že nemá žádnou. Diskutovaná hlavně proto, že i bez pirátské ochrany měla podle oficiálních čísel vysoké prodeje, vyšší než slavnější "obrněné" tituly. Ale hraje se to fakt výborně.

Vypínáš si piráty?
To jsem na tom podobně. Score se dušovalo spoustou devadesátkových hodnocení a tak jsem si ho koupil víceméně ze zvědavosti. To, co přišlo, jsem fakt nečekal. Hraje se to naprosto skvěle. Díky počátečnímu nadšení raději nebudu zatím hodnotit, ale za poslední 2 - 3 roky jsem snad nenarazil na hru, co by mě s takovou lehkostí chytla. To mě přivádí na otázku, jak se takový rok starý hit mohl dostat na cover DVD k časopisu? Malý hype, nezájem hráčů?
Ty jo, tohle je moje první vesmírná strategie a hned pomalu míří do mé TOP10! Co to vyšlo ve Score, tak jsem z vesmíru nevylezl.