Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Dnes krabky za 300. :) Jinak poslední recenze na Steamu už mixed (64%), lidi co to koupili o Vánocích v akci po tom třetím updatu si to pochvalují převážně. Škoda, že žádný nový update už 2 měsíce. Snad se furt něco chystá, ono to ještě zachránit půjde.
@Charllize (06.10.2023 15:28): Není to to samé. :D Zda by to někdo hrál nebo nehrál kdyby to nebylo v GP s tématem toho článku nesouvisí totiž. Já tady hodnotím čistě nulový přínos toho článku, nikoliv hru nebo službu samotnou.
@Fritol (06.10.2023 15:22): Vždyť to mas to samy. Proste hrajou to lidi protože to je v GP a jinak by to nehráli. Tyhle služby akorát dělají ve všem bordel a nic se nedá pořádně sumarizovat.
Ja bych to možná taky ignoroval a bral za stěžejní to za co se reálne platí. Tam je podle mně ten zájem o danou hru videt mnohem zřetelněji .
@Charllize (06.10.2023 15:18): Tady ale vůbec nejde o to, zda to sype nebo ne. Ten článek je o tom, že to prý dle autora nikdo nehraje, přičemž to nemá nijak podložené. Prodeje hry vůbec hodnotit nechci.

Je úplně jednoduchý způsob, jak svou novinářskou práci udělat pořádně, když už o tom chtěl autor psát, aniž by měl čísla od vydavatele. Mohl hru třeba 3x za den spustit (ráno, poledne, večer) a stopovat čas strávený v lobby, než najde spoluhráče. Vypovídající hodnota mnohem větší a nebyl by to jen okopírovaný zbytečný blábol od jiného novináře.
@Fritol (06.10.2023 15:06): Tam je otázka jestli čísla z GP mají nějakou skutečnou váhu. Nikdo neví kolik to ms sype a jestli by to něco změnilo. Klidně je možný ze kdyby to v GP nebylo tak by se vlastně ukázalo ze ty Steam čísla odpovídají jelikož z těch GP uživatelů by si to koupilo 5% lidi :)
Ale jinak Jo skoro všude na herních webech mas denně aspoň jeden clickbait. A úplně nejhorsi je ze všichni opisují jeden od druhého. O nějaký originální novinarine nemůže být moc řeč. Kolikrát i na první pohled originalní tematické články jsou upravené kopie odjinud.
@Paul (06.10.2023 14:57): Ti jsou dno taky, samozřejmě.

Celkově si všímám, že novináři, nejen čeští, rádi píší takové zbytečnosti jen na prokliky. Lidi strašně moc rádi hejtí špatné hry, kor když je od nějakého AAA korporátu, který nenávidí. Lepší terč než Bethesda už by snad mohla být jen EA. Článek úplně o hovně, ale lidi se na to slétnou jako supi, protože je příležitost si kopnout do mrtvoly. Já chápu, že se ty weby chtějí nějak uživit, ale tohle je smutné, pokud si chtějí říkat novináři.

A přijde mi úsměvné, že Zing potřebuje zdroj na to, aby si rozklikli veřejné statistiky na steamcharts...

Co se živosti hry týče, tak to těžko posoudit, pokud nedají info sami MS, nicméně pokud Starfield měl peak na Steamu 330k a celkový peak (GP a Xbox) byl 1 milion, tak to něco vypovídá o tom, že jen z čísel na Steamu se nedají vyvozovat žádné závěry.
@Fritol (06.10.2023 13:59): nedělal bych si iluze o tom, že je ta hra nějak extra živá jinde. A prvně o tomhle začali psát zahraniční pisálci (dokonce tam zing zdroj zmínil), takže ti jsou hádám asi taky dno.
@Ross (06.10.2023 13:36): Nějak jim v tom nadpisu vypadlo "na Steamu".

Udělat clickbait nadpis a v článku se pak dozvědět, že vycházejí z čísel ze Steamu u hry, kterou drtivá většina hráčů hraje nebo hrála přes Gamepass… čeští herní novináři jsou občas fakt dno. Článek s nulovou hodnotou.

Nedělám si teda naděje, že v GP je to nějaký hit furt, ale pochybuju, že je velký problém najít spoluhráče. Třeba je tu někdo, kdo to stále hraje a může potvrdit/vyvrátit.

No hate na tebe ofc. :D
@Tarhiel (01.06.2023 14:40): Jak se zdá, tak to byl právě sám Smith, kdo projekt tlačil, zatímco halucinoval o „Arkane magic“. Schreier připomíná „Bioware magic“, já si ještě vždycky vzpomenu na „We made The Witcher 3 – it'll work out“. Některý studia se rády opájí svou domnělou důležitostí, než padnou na hubu.
@BUMTARATA (01.06.2023 13:38): Kurva, to som nevedel... takže daľšie štúdio, ktoré som mal rád, je v prdeli...

Tak toto je škoda, ale dobre vedieť, že Arcane je už len prázdna značka. Som zvedavý, či a kedy to zapichne aj Harvey a nevytvorí si radšej malé štúdio, podobne ako Raphael Colantonio.
Redfall je ten slíbenej Anthem 2.0 :)
Máme oslavovaný singleplayer studio, co s ním uděláme? Multiplayer looter shooter přece, to nemůže dopadnout špatně!

Jinak já Redfallu dal tři hodiny, dál nešlo pokračovat. Absence atmosféry a nudnej gameplay/děj to zabíjí.
Zabili Arkane Austin.

Vynucená hra, kterou nikdo nechtěl dělat, a tak všichni odešli.

Morale at Arkane suffered. Veteran workers who weren’t interested in developing a multiplayer game left in droves. By the end of Redfall’s development, roughly 70% of the Austin staff who had worked on Prey would no longer be at the company.
Dal jsem tomu druhou šanci...po přenastavení té input response se to už na gamepadu dokonce i dá hrát. Ale po dvou hodinách fakt nechápu jak tohle může bejt hra od Arkane. Hrozně slabá atmosféra a sejří mě jak z upírů udělali takový otravný vši. Moc mě neláká pokračovat.
Haha, tak tu po Redfall, Godfall a Babylon´s fall máme Ashfall - jakýpak druh hry to asi bude a jakpak to asi dopadne? Hmmm :D
Mam dilemu, zda hrat nebo cekat na patche. GP mi konci na konci cervna a asi prodluzovat nebudu… Takze si rikam, ci to nejak podstatneji vylepsi v radu par tydnu.
@Paul (05.05.2023 22:23): To jo, mohlo by vyjít třeba In The Valley of Gods. :) Ale spíš bych to tipl na nějakou další VR hru.

Moc se nezadařilo ani s Dota Underlords. Teda minimálně dle rychle klesajícího počtu hráčů na Steamu. Nevím, jak na mobilech. Ale to asi byla taková hra na truc spíš, aby to nevypadalo, že se nechali podělat Epicem, když jim ukradli původní vývojáře toho Dota modu, jen tak bez odezvy.
@Fritol (05.05.2023 21:38): no co jsem četl nějaký insiderský dojmy tak kdo tam pracuje tak že se nikam nedopracuje, tak je do roka odejit :) Pořád je tam potřeba dělat na něčem co má nějakou perspektivu. A občas se nezadaří, nejen Artifact, ale třeba slavnej Ricochet...nebo Half Life 3...
Ale co tam maj kluky z Campo Santo, tak věřím že po Alyx vyjde nějaká další příběhovka.

Fallout bych taky viděl u Obsidianu rád, návrat do lokací z FO2 na nějakém tom Unrealu 5 (nebo aspoň Starfield verzi gamebrya) bych si nechal líbit..
@Charllize (05.05.2023 21:40): Hele úplně nejlepší by bylo, kdyby dělali nový Fallout. :) Od Bethesdy se ho stejně nedočkáme dřív, než za 10 let, takže to je ideální příležitost jim tu značku teď přenechat na jeden díl zas.
@Paul (05.05.2023 21:28): S tím Valve jsem to myslel spíš tak, že tam každý na něčem pracuje, ale nikdo se k ničemu nedopracuje. Pokud vím, tak tam mají doslova volnou ruku všichni zaměstnanci. Každý si tam může dělat co chce, jen musí na něčem dělat prostě. Kdy danou věc dokončí a zda vůbec už je ve hvězdách... Tohle si mohou dovolit jen díky Steamu. Nemyslím si, že by podobnou strategii mohl jet někdo jiný. Microsoft sice těm studiím dává volnou ruku (zatím), ale ta studia mají šéfy a nějaké deadliny. Nikoho asi nenechají kuchtit nějakou blbost 10 let jen protože zaměstnanci to tak chtěli. Jinak Valve taky vydalo Artifact. :D

U Obsidianu bych se nedivil, kdyby ještě stihli před Avowed vydat nějakou další hru (co nebude Outer Worlds). Netuším, kolik týmů mají, ale pokud na Avowed někdo dělá od oznámení, tak někdo musel dělat Pentiment, někdo Grounded a někdo Outer Worlds 2. Buď teď všichni dělají Avowed a nebo tam kutí ještě něco dalšího.
@Fritol (05.05.2023 21:11): Nevydali Valve náhodou jednu z nejlépe hodnocených her roku pár let zpět a nechystají teď další na kterou se třese celej multiplayer shooter svět? :)

Jako jasně, taky bych od nich chtěl víc singleplayer příběhovek, ale nepřijde mi že by se flákali. Steam Deck a neustálej vývoj Steamu taky zaberou dost času.

U Obsidianu jsem zvědav na Avowed, oznámili to snad tři roky zpět a kde nic, tu nic...snad něco ukážou za měsíc. Taky u toho byly nějaký rumory že se jim to docela sype pod rukama.
@HolyMeatball (05.05.2023 21:07): Tak samozřejmě pocit bezpečí bez tlaku může dopadnout jakkoliv. Někomu to svědčí (Obsidian) někomu vůbec ne (Valve), Arkane jsou buď ten druhý případ a nebo prostě s Redfallem jen šlápli vedle, neb chtěli zkusit něco nového a příště už pojedou na jistotu zas. Tady ta strategie Microsoftu, ať si každý dělá co chce, se myslím projeví naplno někdy za rok nebo dva, až všechna ta nová studia něco vydají. Když se každému bude dařit jako Obsidianu, tak v tom problém nebude, když ne, tak hádám Phil nastolí tvrdší ruku. A nebo jeho náhrada, eh.
@Fritol (05.05.2023 20:57): Ale já se však Arkane vůbec nezastávám, naopak mám za to, že to je čistě jejich práce. Věřím akorát tomu, že ta práce je důsledek pocitu pohodlného bezpečí bez tlaku. S tou zfetlou kravatou jsem se nechal unést, to jo, a samo reálně vím hovno, co všechno niterně v takovém vývoji spočívá a co se děje za zavřenými dveřmi studií a kanclů. S touhle teorií budu prostě usínat klidněji než s myšlenkou, že takto tu hru opravdu chtěli celou dobu. :)
@HolyMeatball (05.05.2023 20:35): "Já si myslím, že především Redfall je víc než cokoliv důsledek majkrosoftí koupě Zenimaxu."

Jo, jakože hra, která byla tři roky ve vývoji před koupí Microsoftem, se najednou stala špatná, když ji koupili.

"Pod vedením Microsoftu s ražením mentality "kvantita nad všechno, především kvalitu"

A kde přesně je ta kvantita od Microsoftu prosím tě? Ta hrstka her, které vydali, měla na opencritic velmi dobrá hodnocení. Jediné "špatně" přijaté hry jsou Redfall a Minecraft Legends (diskutabilní, 71 je vesměs průměr).

"bezesporu jen dychtivě vyhlížejí další zadání na další live service projekt, který pár měsíců bude vydělávat." 

A že jich Microsoft tuhle generaci má! Třeba Redfall a uuuuuh... eeeeeee.... hmmmm
Nebo ti snad Hi-Fi Rush, Pentiment, As Dusk Falls, The Medium, Tell Me Why nebo Grounded přijdou jako "hry dle zadání" nebo live service projekty? Tyjo, vždyť Microsoft je snad nejvíc "dělejte si co chcete" vydavatel na trhu.

"Krystalizovaný příklad té nejhorší stránky korporátní tváře herního průmyslu."

Jasně, korporáty jsou zlou, ale v tomhle případě mi přijde, že tak moc chceš na někoho svalit vinu, že si ani nechceš připustit, že by Arkane mohli něco jednou taky posrat sami.

Mrkni na Platinum Games. Když padl Scalebound, tak sami přiznali, že chyba byla na jejich straně, nikoliv na straně Microsoftu. Taky firma, která celou svou existenci dělala singleplayer hry a pak se rozhodla zkusit online coop a těžce se to nepovedlo. A pak to zkusili ještě jednou a nepovedlo se to znovu. Nenapadlo tě třeba, že Arkane mohli být to samé?

Nechci se tu s tebou o ničem dohadovat, ale ne za všechno vždycky může vydavatel. Někdy má studio prostě špatnou vizi a Arkane nejsou první ani poslední. Viz i tohle.

Každopádně na celém tvém příspěvku mě nejvíc zaráží, žes tomu dal 30% a nechals v tom 19 hodin. Chápu, že lidi maj OCD a chtějí hry prostě dohrát, sám to tak mám, ale tyjo... 19 hodin už je moc. To tě prostě muselo bavit, jinak bys to tam nenechal. :D
@HolyMeatball (05.05.2023 20:35): dobrej post, jen si nemyslím že zrovna za stav Redfallu může MS. Co jsem četl tak Zenimax furt běží jako víceméně samostatná firma, Arkane ani nejsou součástí Xbox Game Studios. Hra byla ve vývoji 3 roky před akvizicí a Arkane dostali ještě rok extra na vývoj.
Kupodivu dohráno, GP říká že za 19 hodin, nicméně kdesi v poslední třetině mi u toho příhodně chcípnul pad a zbytek jsem poměrně solidně speedrunnul na k+m. Souběžně touto cestou chci předeslat, že si neumím představit finálního bosse odehrát na padu.

Kdosi hlásal, že Arkane začal tvořit sračky po odchodu Colantonia. Já si myslím, že především Redfall je víc než cokoliv důsledek majkrosoftí koupě Zenimaxu. Dishonored i Prey musely být dobré, neb zavření studia v případě neúspěchu bylo velmi reálné riziko. Pod vedením Microsoftu s ražením mentality "kvantita nad všechno, především kvalitu" už jim to může být vesměs buřt, momentálně jim reálně nic moc nehrozí a v podstatě bezesporu jen dychtivě vyhlížejí další zadání na další live service projekt, který pár měsíců bude vydělávat. A který beztak bude v ještě horším stavu, než Redfall, u kterého věřím, že pár let zpátky ještě měl vizi a jen satan ví, jak dobrá to mohla být hra nebejt oné koupě Zenimaxu. Protože to bude další rychlokvaška rovnou do GP. A jakmile je to na GP, tak si minimálně PC hráči zas tak moc stěžovat nebudou, a ti ostatní, kteří neřeší fyzikální kopie, taky ne. Krystalizovaný příklad té nejhorší stránky korporátní tváře herního průmyslu. Spencer to na ozkoušenou hrál půl hoďky.

No a co Vám budu povídat, v druhé půlce na druhé větší mapě se všechno špatný jen ještě zhoršilo, i desáté navštívené upíří hnízdo ten čurák okomentovával jako to první, a proč by taky ne, když vlastně vypadalo a hrálo se úplně stejně, jako to první a těch dalších osm mezi. Od určitého bodu na Vás upíří bozi začnou posílat spešl bouřkaře. Jeho první příchod je legitimně fantastický a nepřeberně atmosférický. Těch dalších deset - neboť repetici museli holt namrdat komplet do všeho - už jen nasíralo, kór když hra vůbec neřešila, že jsem zrovna dodělal misi a souběžně přitom vylezl z hnízda, přičemž venku na mě čekala menší skvadra upírů a kultistů. Samo sebou ani při sólo hře to nejde pauznout, takže souběžně vyskočilo okno informující o splněné misi, mezitím jsem střílel co jsem byl schopný spozorovat na levé půlce obrazovky a čekal, kdy budu konečně moci PODRŽET čudlo na potvrzení a zavření potvrzovacího vokna, mezitím přistál i bouřkář, já dropnul ultimátku a všechno vykidlil, bouřkaře jsem stáhl dostatečně nízko během ultimátky, že i jeho zkameněla, stáhl jsem jeho HP na nulu, nicméně bouřkář se bugnul, hned odmrznul a krásně jednou dobře mířenou mě zabil. Respawnul jsem se u nejbližší cedule, bouřka přetrvávala a bouřkař nikde. U bouřky nelze fast travelovat. Takže jsem hezky pěšo běžel nějaký ten kilásek zpátky do základny nabrat novou misi, bouřkař se nespawnul a blesky metaly celou cestou. Po nabrání mise jsem se už byl na pohodu schopen fasttravelnout do blízkého safehauzu, jakmile jsem z něj vylezl, bouřka přetrvávala a bouřkař se konečně ukázal a konečně jsem jej mohl normálně zabít. Zajímavý, že jednou fasttravel šel a jednou ne. Možná bug, možná fiíčurka. Bouřkaře zrychleně vyvolává plnění vedlejšího obsahu, takže hra sama proaktivně tlumí motivaci se tomu nesnesitelně repetivnímu vedlejšímu obsahu věnovat. Opět, nezbývá než tleskat.

Ale je to opravdu škoda, příběh je ve finále fakt dobrej, jen je mizerně podanej skrz nudné čmáranice a z velké části velmi otravné collectibles. A při metodickém prolejzání konkrétních koutů mapy se opravdu jde do té atmošky ponořit a rochnit. Je v tom naprosto neomylně vidět ten základní koncept, který v tom musel už dlouho existovat, než přišla nějaká zfetlá kravata se vším zamávat, v důsledku čehož je to rozbitý, nedokončený, absolutně nevyrovnaný, a jen další live service polotovar na pár měsíců, pokud vůbec aspoň to.
Ta úpně základní atmosféra padající listí, městečko, hallouween, upíři je fajn.... a oni to vydají radši rozbitý už v květnu. To vlastně hovoří za vše.
@pajmič (04.05.2023 19:20): Tak nebyla by to první online hra, která se zvedla ze sraček po updatech. :D Ale jasně, tady je samotný základ asi dle většiny hráčů špatně, takže ta pravděpodobnost je nízká.

Já s tebou jinak v tomhle souhlasím, akorát jsem chtěl říct, že zavření Arkane je nepravděpodobné vzhledem k okolnostem. Nejsou nejspíš dlouhodobě proděleční, akorát nejsou ani výrazně komerčně úspěšní. Bethesda si nějaký ten průser dovolit může. A MS si zas nemůže dovolit zavřít studio, které nedávno koupili. Už tak jsou dost pod tlakem a tohle by na ně vrhlo horší světlo, než samotné vydání Redfallu.
@Fritol (04.05.2023 06:45): Jak se prodával či neprodával Deathpoop je vlastně irelevantní, tohle měla být jejich nová značka, velká zbran (mimo starfield) která měla konkurovat Sony a Nintendu. A dopadlo to prdelně. Nejhorší na tom je, že se to hovno budou snažit pozlatit skrze updaty a patche, což je totéž jako slepit dohromady havarovanej boeing izolepou. Měli by se na to vyprdnout a poslat Arkane dělat třeba na tom Starfieldu.

I jejich poslední hry, který se mi osobně vůbec nelíbily, měly nějaký unikátní koncept, nebo alespon nápad či dobrý aspekt, tudíž chápu proč je třeba takový Prey je zde vynášen do nebes. Leč Dreadfall nemá vůbec nic - není to pro Arkane fandy, není to pro coop hráče, není to pro casuály. Není to pro nikoho.
@SilentWolf (04.05.2023 06:41): Prey taky vzali Prey, značku s unikátním konceptem a vizuálem, udělali z ní generickou nudně vypadající pičičandu a řekli "hele, tohle je system shock 3, ale taky vlastně není, my vlastně ani nevíme co to je, ale naši fans budou squirtovat jak požární hadice". :D
@Korbitch (04.05.2023 18:27): V Deathloopu to aspoň bylo zřejmě by design, tady ale opravdu jen kroutím nevěřícně hlavou a pořád vlastně nevím, co všechno je takto napsáno a podáno úmyslně. Tady to asi má být zase divné by design, jako když na žádost kámoše šoupnete sentimentální suvenýr na hrob jeho bejvalky a hra Vám hned na to nabídne ho ukrást, nebo když Vás týpek prosí, ať zkusíte najít jeho bratra, kterého nejspíš unesli kultisti, a místo bratra najdete jen nahrávky jeho nářku a explozivní past, a onoho týpka to ve finále vůbec vlastně netrápí, a hlavně ty nekonečné samomluvné captain obvious hlášky ovládaného protagonisty...u Deathloopu jsem hned chápal, o co jim šlo, tady jsem zhola ztracen.
@HolyMeatball (komentář): Infantilní humor byl jeden z důvodů, proč jsem po šesti hodinách vzdal Deathloop. Očividně mají jakousi zvrhlou potřebu v tom pokračovat. Nezbývá než se modlit, ať Dishonored 3 dopadne lépe. Pokud ovšem vůbec....
Kinda Funny Xcast Ep. 137

Technickej stav sám o sobě zjevně není dobrej důvod k odkladu.

I know there are bugs (…) I look at crash rates (…) it’s not out of proportion for a game that has just launched. It’s kind of in the pocket of what we would expect…

Co se týče hry obecně, selhalo jejich interní hodnocení, mysleli si, že dostanou mnohem vyšší známky, kdyby věděli, že to bude taková bída, tak by s tím snad ještě počkali.

We would never strive to launch a game that we thought was going to review in the low 60s – it’s not part of our goals…

Takže nás čeká víc a víc rozbitých her v den vydání, pokud to teda recenzenti nezačnou zohledňovat ve známkách, o čemž mám svý pochybnosti (viz Jedi: Survivor).
Mám v tom 7 hodin a říkám si, že to přece už dohraju. Pak si vzpomenu, že v tom vlastně je ještě druhá, značně větší mapa s tím stejným obsahem, a že prej i když člověk udělá všechno vedlejší, stejně si nemá šanci k level capu přičichnout, a pro endgame je velmi žádoucí trochu v coopu grindit. Možná jen fabulujou, ale co když v tom fakt bude i nucený grind? Navrch všeho ostatního? Nechám se překvapit. Pokud to tedy vůbec znovu zapnu..
@Red (04.05.2023 10:54): Tak to je spíš podle preferencí, mě sci-fi moc nebaví, jsem spíš na fantasy. Ale kamarád to má naopak a ten zase nedá dopustit právě na Prey jako na vrchol studia :)

Obecně by mě zajímalo jak moc v tom má prsty MS a Bethesda. Všichni zúčastnění museli už dávno vědět, že to bude obrovský průšvih.
@pajmič (04.05.2023 00:46): Bethesda ale nezveřejňuje čísla prodejů ani u her, u kterých o komerčním úspěchu není pochyb. Viz Doom třeba. U Deathloop se pochlubili minimálně tím, že přesáhli 5M hráčů. A musíš taky brát v potaz, že vytřískali dost peněz od Sony za exkluzivitu a PS Plus, takže i když prodeje byly nejspíš podobné jako u neúspěšného Prey, tak finanční výsledky musely být mnohem lepší.


Ale jinak jo, Redfall bude průser. Tohle nějakými updaty zachrání už těžko.
@Widl (03.05.2023 21:46): @Fritol (03.05.2023 21:24):  Možná, viděl bych to tak, že bud to studio Bethesda pořádně zredukuje a většinu lidí rozešle do jiných studií. Jak se prodával Dethloop není známo, a pokud se vydavatel nepochlubil, tak to asi žádná sláva nebyla, dle čísel ze Steamu bych hádal, že si to na sebe tak sotva vydělalo. Každopádně tohle bude fifanční propadák jak prase.
@pajmič (03.05.2023 21:04): Myslím, že to bude v pohodě a přežijí to. Alespoň doufám, jejich hry mám rád, vždycky se snažili zkusit něco trochu jinak. Arx a Dark Messiah jsou pro mě sice nedostižný vrcholy, ale Dishonored a Prey byla taky skvělá zábava. Uvidíme co kutí dál :)

@Fritol (03.05.2023 21:24): Houby zle, měli by se vrátit k tomu co jim jde. Deathloop byl nakonec taky dobrý, ale už to na mě bylo zbytečně moc překombinovaný tím opakováním.
@pajmič (03.05.2023 21:04): Nemyslím si, že si Microsoft může dovolit zavírat studia v téhle situaci. :D Spíš je přinutí dělat další Dishonored ať chtějí nebo ne. Případně z nich udělají podržtašky pro vývoj nového Wolfa/Indyho.

Každopádně Deathloop byl nakonec nejspíš výdělečný, takže se nedá říct, že by dlouhodobě dělali průsery.
Jestli ani po tomhle Arkane nezavře vrátka, tak to bude pro mě překvapení roku. Vemte si všechno dobrý, co kdy v jejich hrách bylo, dejte to pryč a nechte jen ten sajrajt, co kdy v jejich hrách byl a máte Shitfall. Je to škaredý, hraje se to blbě, je to linerání, je to tupě nadizajnovaný, umělá demence je fenomenálně tupá, málo variability, příběh je hovadskej, do toho bugy a značná nedodělanost.

Nikdy jsem kromě Dishonored nepochopil, kde tohle tady bere ta adorace k tomuhle studiu.
Taxem tomu hodinku taky dal.  Nechápu tón, nechápu hiphopovej beat při levelupu, nechápu ty stealth killy, nechápu brutálně trapný samomluvný hlášky hrdiny. Ale nemůžu popřít, že ňáksi perverzně mě to takto, na GP, skoro i baví. Gunplay není taková katastrofa, jakou se z videí jevila býti, a mám chuť to město prošmejdit. Ale že je to ten nejslabší, nejmíň pochopitelný Arkane, to už po té jedné hodince opravdu je nad slunce jasné.
@Rapier (03.05.2023 14:40): jo

A na základě toho si Saber naivně mysleli, že se jim tam podaří dostat i Kingdom Come. Ale vzhledem k tomu že už jsou to dva roky od oznámení a informace nikde, tak dost pochybuju že se jim to povede.
@Rapier (03.05.2023 11:25): Mají hry pro všechny věkové kategorie. Na Switch vycházejí hry které Sony na svou konzoli nepustí kvůli cenzuře. Nevychazeji tam jen hry které hardwarově Switch nedává a z nějakýho důvodu vydavatel nemá zájem využít cloud verzi.
Navic, třeba Mária může klidně hrát dospělý a bavit se, nic tomu nebrání. Jsou tam hry od růžových poníků pro malé holky až po Crysis a polonahou Bayonettu :)
@Dunemaster (02.05.2023 22:10): zkusím to ještě jednou: jsou jejich hry vhodné více pro děti, nebo více pro dospělé, nebo jsou koncipované tak, že zabaví děti i dospělé? :) Samozřejmě hodnoťte jen exkluzivní Nintendo tituly.

Jejich marketingové materiály vypadají jako by konzole byla určena pro starší ale hry naopak vizuálně jako primárně určeny pro děti, proto ta otázka na koho Nintendo cílí.
@Charllize (02.05.2023 21:56): doopravdy by mě zajímalo na koho Nintendo cílí? Jsou jejich hry určeny pro děti nebo jejich exkluzivní hry jsou určené primárně pro dospělé? Jasně ve 100+ mil. prodaných konzolí najdou nejspíš kohokoliv ale určitě převažuje nějaká skupina co Nintendo volí? Zajímal by mě důvod proč Nintendo Switch, proč ne PS5 nebo XSX.

PS: nechápu jak Microsoft mohl dovolit vydat takovou sračku: 3/10 to mluví za vše :(
@Fritol (02.05.2023 17:31): zkuste mě někdo vysvětlit na koho Nintendo se Switchem cílí? Omlouvám se za OT, ale zajímalo by mě pro koho je vlastně Switch reálně určen.

@Fritol (02.05.2023 17:05): Forza Motorsport 8 vyjde letos (já v to věřím). Hra už je prakticky hotová, co jsem tak četl, jen to dolaďují.