Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Asi jsem udělal chybu. Hra baví, o tom žádná a nemůžu se dočkat, až se do ní znovu zítra pustím, ale z nepřátel už nemám snad žádný respekt. Hraju na Nightmare obtížnost, vyrobil jsem si weapon kity, vylepšil všechny zbraně na max a typhoony kosím hlava nehlava. Stungunem omráčím a dodělám 2-4 ránami z brokovnice. Dokonce i dříve obávaný technopath je teď jen malé zdržení. Co dělám špatně? :(
Btw, dokonce jsem si musel sundat čip na rozeznávání skrytých mimiků, protože s tím čipem byla ta super paranoia ta tam. :)
Btw 2, a to ani nepoužívám žádné typhoonské schopnosti. Zatím nebylo třeba. Tak si je nechám do druhého hraní.
Bylo tam vlastně řečeno, odkud se první Typhon vzal? Ve videu v Loby akorát řekli, že se s nim setkali rusové v 60. letech. V emailech jsem to neviděl a knihy jsem moc nečetl.
Hra super, ale asi se dostávám do chvíle, kdy mi některé aspekty už začínají připadat trochu otravné. Pavoučí smysly vyvolávají hlasitou hudbu i když nikde nic není, respawn nepřátel i když místem projdu opakovaně a pak data. Už si raději píšu kde sem jaké dveře neotevřel, protože se nedá procházet jinými lokacemi, než ve kterých člověk je a i tak to tam není vidět a fotím si i mapy s poklady, protože hrabat se v těch kvantech materiálů, to je za trest.
K té obtížnosti. Právě jsem vešel do místnosti kde byl emzák Technopath a dva další. Měl jsem s nimi dost co dělat. Poté mě to vedlo výtahem dolu do Lobby, dojedu tam, a tam byl Nightmare, Technopath, Weaver a Cystoidy. Jako vážně?! :D Tak si říkám, co je špatně, protože sbírám veškeré itemy, vylepšuji co se dá, plnim vedlejší mise ale tohle prostě nemám šanci dát.
@kuler91 (16.05.2017 15:17): ja hraju na druhou nejtezsi a obtizny (jak jsem cetl nejaky qq na redditu) mi to neprijde.. navic pak mas spoustu toolu, ktery dost obtiznost potlacuji, ano obcas umres, ale autosave mas skoro hned pred tim..

crafti hrac? vyuziva pomucky, ktery mu hra dava? Nebo je problem v tom, ze mainstreamovy hrac chce jenom probehnout hrou jak nuz maslem?
@Kwoky (16.05.2017 14:52): Problém Prey je spíš takový, že kdyby odhalili jeho pravou tvář, tak by to prodejně v dnešní době asi hodně propadlo, tohle lidi dneska moc hrát nechtějí, určitě je to jedna z obtížnějších her a to v mainstreamu moc nefrčí ..
Každopádně já té hře původně taky moc nevěřil .. :)
Marketing hry byl takový, že jsem před vydáním o hře vůbec nevěděl. A jak už někteří naznačili, bez DH a místních fanoušků by to tak zůstalo.

Běžný Franta Hráč si přečte recenzi, koukne na video a... zapomene na to, protože tam nevidí nic, co by ho zaujalo. A dokud do něj nezačnou hučet kámoši (a ti nezačnou, protože to sami nehrají), tak jde tahle hra úplně mimo jeho vnímání. IMHO ten trailer je naprosto nicneříkající, vůbec v něm není vidět, co je na té hře unikátní. Vypadá to jako další emzácká střílečka.

Za mě je to tedy chyba marketingu, že nedokázal vysvětlit, proč by si měl zákazník tuhle hru koupit. Dost by mě zajímalo, kolik hráčů ve věkové kategorii <18 vůbec zachytilo, že nějaká taková hra existuje. (Chápu, že není primárně pro ně.)
@M.a.t.t. (16.05.2017 13:09): Keď tak sledujem to nepochopenie, začína mi byť jasné, prečo SS2 svojho času finančne prepadol - situácia s ním bola iná, ale nie nepodobná - recenzie mal dobré, ale ľudia ho nekupovali.

Tu sú recenzie rozporuplné (práve vďaka tým spomínaným recenzentom), kedy ľudia polemizujú v diskusách pod článkami s recenzentami, no vyzerá to, že väčšinový hráč sa takej hre radšej vyhne.
@Tarhiel (16.05.2017 13:00): A k tomu ešte aj mnohí tí, čo ju dohrali, vrátane recenzentov, veľmi nechápu príbeh a v čom spočíva jeho výnimočnosť. Toto skrátka nie je hra pre bežný ľud, ale niečo, čo sa možno viac docení až časom.
@SilentWolf (16.05.2017 10:56): Já si troufám tvrdit, že od vydání Witchera 3 jsem lepší hru nehrál a celkově řádím Prey jako jednu z nejlepších her :) Opravdu málokdy se mi stalo, že bych po 30 hodinách hraní necítil už jistou únavu a stereotyp, hru si užívám od začátku pořád stejně. Jinak ta stanice je opravdu geniálně promakaná ...
Celkově mě celkem příjemně překvapilo to, že NPC jsou v rámci možností celkem ukecané... Pokud si vyberete nějaký objekt a spamujete dialogové tlačítko, tak má každá NPC v zásobě připravené poměrně dost informací, není to vůbec povinné s kýmkoliv kecat, ale většina NPC má poměrně co říct. V tomhle ohledu mě překvapil jeden vedlejšák, který jsem dostal až cca při "2-3" vyslýchání NPC a vůbec by mě nenapadlo, že mi daná postava může zadat vedlejšák :) Takových drobností je tam spousta ...
Mě ta hra přijde naprosto dokonalá, nechápu jak někdo může kritizovat tu akci, když jde na první pohled vidět, že na tom hra nestaví.. Mám odehráno 6 hodin a mám pocit, že jsem ještě nic neudělal protože ta stanice je obří a každý krok do neznáma je velmi opatrný..

Fantomové jsou atmosferičtí. A ty všudypřítomné pokroucené dialogy ať už jich, nebo "corrupted" robíků. Mám dost skličující pocit, už jen když čtu na PC email a ve vedlejší místnosti se prochází fantom.

A to ještě nezmiňuji ani příběh, který se zatím jeví jako jedna z nejlepších variant pro sci-fi. Očekávám nejeden mindfuck. Ti recenzenti podle mě hodně hru shazovali, nebýt Bodkina, tak bych to nekoupil.
@kuler91 (15.05.2017 20:06): Od originálu nic. Z toho co jsem četl Arcane tahá mechanismy z všeho možného. Včetně ze svého Dishonored a System Shocku, což není nutně špatná věc. Slovo ivonace bych do toho ale moc netahal :)

Udělal jsi chybu a zároven si potvrdil můj argument. Včichni budou mluvit o Arcane Prey, kdežto po původním pes bobek nehodí :)
V době vydání byla hra v některých našich eshopech dočasně vyprodaná, takže u nás to je asi trhák. Přitom na Steamu to má zatím jenom 200 tisíc, takže nebýt Čechů, tak to skoro nikdo nehraje :-)

Docela by mě zajímala analýza, kolik Denuvo stojí a kolik lidí si díky němu hru koupí. Dosavadní prodeje Prey ukazují, že Denuvo bude natuty ztrátová vychytávka, protože odhaduji, že 30/50 tisíc lidí to určitě nezaplatí.
Pirátění vás v roce 2017 ještě nějak rozvášnuje? Pirátilo se, pirátí se a pirátit se bude, pokud nás neobsadí Kim čong un. Nebo na nás nsepadne velký šutrák z kosmu. Denuvo už ted moc nezmůže. Můžou si to updejtovat jak se jim zlíbí, ale to jim je prd platný. Na několik let budou mít pírátíci pré, než distributoři přijdou s nějakou novou formou ocharany. Tak to bohužel jest.

A jen tak mimo. Je v tomto Prey alespon nějaký malý odkaz na původní hru? Plakát na záchodě, indiánská dýmka v baru, cokoliv? Nebo se na to Bethežda prostě vysrala s myšlenkou, že to budou ignorovat?
@Gordon (15.05.2017 17:58): Tak tomu neverim. Ale verim tomu, ze vetsina piratu by si tu hru stejne nikdy nekoupila, takze o prachy tolik neprijdou, ale logicky je sere, ze si jejich hry hraji lide zadarmo.
@Shoggot (15.05.2017 13:17): "Yeah, like the Mimic enemies early on in Prey -- Is that an example of a thing you tested, a creature that can crawl and hide and transform into objects? Where did that even come from?

Initially, it was just we thought it would be cool to have a creature that actually turned into things to hide because we have full ecology for our aliens and how they work and each of them have a role. So the role of the Mimic was to be a scout: it scouts around to gather energy, hides, turns into things. Turning into things came as a later idea. Like, "It hides."

"Okay, how does it hide?"

"Well, you know it goes into corners and it waits for you to show up and jumps you."

Okay, that's a cool idea. Then someone had an idea, I don't remember who. "What if it turned into objects? If it actually picked an object in that room and turned into the object?""

http://www.gamasutra.com/view/news/29142 ... _Fatalis_to_Prey.php
jsem musel zvednout hodnocení. Právě díky za ten závěr, protože to fakt je jakoby to napsal P. K. Dick. Což u mne znamená pochvalu největší.