Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@M.a.t.t. (14.05.2017 19:02): hah, stejný postřehy co jsem měl po dohrání taky :)
Ta december sidemise dost očividně napoví že se děje něco nekalého (simulace?),
ale to, že jsem typhon mě stejně příjemně překvapilo :)


Zinger nebudu ani komentovat
Z hľadiska záveru mi trochu vadí, že to, že ide o test napovie už konkrétny vedľajší quest, ktorý vedie k predčasnému ukončeniu hry a znovunahrávaniu pozície. Inak je to vymyslené naozaj výborne a vtipné je, že ten záverečný potitulkový twist nielenže dáva perfektný zmysel z hľadiska predošlého diania, ale ospravedlňuje aj mlčanlivosť hlavnej postavy a teoreticky aj to, prečo ju nevidieť zrkadle. Ale možno tam už vidím aj to, čo tam nie je :D

Inak zaujímavá recenzia na Zingu. "Za největší problém příběhu ovšem považuji fakt, že sice začíná zajímavě, ale ve finále se vlastně nic moc nestane. Celkově bych to přirovnal k nafukování balónku. Příběh se v podstatě z ničeho začne nabalovat (resp. balónek nafukovat) a začne slibovat různé záhady a velkolepé finále. Tak nějak to ale přežene a balónek prostě bouchne. Příběh se rozletí na kusy a vám to úsměv na tváři rozhodně nevykouzlí a jen zanechá pocit, že jste vlastně nic moc nedostali."

Hral vôbec recenzent tú istú hru? :)
@kuler91 (13.05.2017 19:54): To je podle mě spíš ideální jak to je, co by potřebovalo vydatně posílit a vylepšit AI (podle mě je buglá) je Nightmare a dát ji možnost se přemisťovat mezi lokacemi.
@Shoggot (13.05.2017 19:50): Jedu taky komplet člověka ... až na tu základní transformaci.
Jediné, co by se mi na té hře líbilo ještě o trochu víc, kdyby bylo míň potvor ... ono jich zas tolik není, ale klidně by se to mohlo zredukovat ještě kliďo na 1/2 a přidat jim ještě na síle.
@kuler91 (13.05.2017 19:43): Já si to dám asi znova rovnou, jel jsem výhradně build s lidskými neuromodifikacemi a krom kinetic blastu jsem neměl nic typhoonského.

Takže třeba právě tu schopnost mimiků jsem si vůbec neužil a vypadá to, že ta tomu ještě dává dost rozměr navíc.
@Gordon (13.05.2017 19:13): To je ináč hodne dobrý ukazateľ benchmarku kvality, na to sa nechytá ani Mafia, Andromeda, Dark Souls (snáď tam majú nejaké nuly predpokladám), GTA-čka....

@Shoggot (13.05.2017 19:14): NG+ je pre mňa irelevantný faktor, ale jasne chápem tie bugy, tie tam boli/sú, čítal som že teraz niekedy vyšiel nejaký "Major Patch". Je to smola, že dnes už v podstate neexistuje žiadna "100% day one hra".
@Gordon (13.05.2017 19:07): No ak je pravda čo píšu, tak sa automaticky jedná o novú "najlepšia hra akú kedy kto vyrobil", páč tento metál patril System Shocku, pričom ho neskôr prebral System Shock 2.

Preto ma zaráža to nízke hodnotenie 95% :-D
Dohráno. Brzo bude komentář, ale asi nejlepší -shock a -shock like hra, co jsem hrál.
@Paul (12.05.2017 20:44): CoD (nezajímá mě téma) a Halo (konzole) sice nehraji, ale za casual hry bych je nepovažoval - vzhledem k tomu, že jde především o multiplayer. Samozřejmě chápu, že "casual" je jedno ze slov, které co se her týče v podstatě ztratilo jakoukoliv informační hodnotu...

Co se mě (interně) týče, tak bych nejspíš řekl, že za casual považuji obecně zábavné hry, které se dobře/samy hrají a nevyžadují nějaké studium ať už mechanik, taktiky, strategie mimo samotnou hru. A nevyžadují ani nějaký extrémní "grind" nebo trénink (typu 10 hodin na poražení jednoho nepřítele). Samozřejmě se i "hardcore" hry dají hrát takovým způsobem (viz třeba Diablo 2 - co jsem vypozoroval, hodně hráčů třeba dokončilo hru na Normal a odložilo ji na polici zapomenutých her) a naopak se asi dají dotáhnout do extrémů i úplné hříčky, ale asi takhle.
@Paul (12.05.2017 03:01): No nevím, a co je Prey, když ne casual? Podezřele krátká hrací doba, žádné záseky...

Jinak ale - nebýt Bodkina, tak bych Prey zcela ignoroval. Kombinace nulových informací, nešťastného názvu (Prey byla fajn střílečka se zajímavými nápady, ale průměrným podáním a příběhem, navíc prostě další FPS) a neslavného konce původně plánovaného pokračování, řekl bych.

Očividně by to potřebovalo nějakou propagaci a hlavně "osvětu" - ve smyslu co to vlastně je za hru.
@Bodkin (12.05.2017 11:06): no však je to přesně tak. Navíc ještě u D2 zmastěná optimalizace, a u Prey zase fuckup s vydíráním indie developerům kvůli trademarku. U Deus Ex MD zase mikrotransakce, ne úplně satisfakční závěr, stupidní preorder schemes a taky blbej marketing. No Hitman zabit tou epizodičností, kdy si většina lidí řekla že když už, tak počkaj na plnou hru. A tu pak buď nekoupili, nebo koupili ve slevě.

Budiž to pro vás poučení že je potřeba kompletně všechno udělat bez chyb a stupidních rozhodnutí, easy ne ? :)
Nemůžu si pomoct, ale přišlo mi, že Zenimax odflákl marketing pro D2/PREY. To 'absolutní minimum' fungovalo pro Fallout nebo DOOM, ale značky Dishonored ani PREY neměli takovou sílu :/

Plus ten jejich debilní přístup posílání kódů pro review den před vydáním.
@Tarhiel (12.05.2017 09:49): to doufáme dva. Ale ta varianta že by Arkane dali Fallout aby udělali spin-off ve svém stylu by mi vyhovovala :)
A prodávalo by se to už kvůli jménu skvěle jako New Vegas.
@Paul (12.05.2017 03:01): To ma neteší, ale môže to byť "slow-burner" - malé, ale konštantné predaje v dlhom čase - práve ako SS2.

Ale je mi jasné, že týmto investorov nepotešia.
Fakt dúfam, že ich Bethesda nepotopí/nešliapne na krk.
@Tarhiel (12.05.2017 02:10): No na PC zatím prodáno 160 tisíc, na konzolích to bude podobné, takže dohromady tak kolem půl mega, což nejspíš ani z poloviny nepokryje budget. A pochybuju že by prodeje začaly nějak akcelerovat, tu hru prostě moc lidí nezná a není casual.
@kuler91 (12.05.2017 01:06): Arkane Austin založili 2006, ale až do roku 2013 pracovali Austin i Lyon na stejných projektech. Až po D1 Austinu greenlightli samostatnej projekt - Prey. A v Austinu je hodně lidí z Looking Glass Studios a ION Stormu, kteří teď dělaj v Arkane, což je znát.
@Paul (12.05.2017 00:04): To se asi nedávno rozdělili, ze? To je celkem fan, pokud bude od Nasekané vycházet 2x víc her ;) ...
Já do konce nespecham, 25 hod, ale hru si užívám furt stejně jako na začátku, což je u mě neobvyklé.

@Tarhiel (11.05.2017 23:53): Těžká závist, pokud si nedohrál 2. Máš před sebou minimálně 50 hodin pekelně zábavy v kombinaci Prey + Dishonored 2.

@Paul (12.05.2017 00:04): sice jsem si myslel původně, ze jsou to PR slůvka, ale uz Harvyemu verim když tvrdil, ze D2 je jeho nej hra, ale Prey je jedna z nejlepších co hrál ;) Já se moc nedokážu rozhodnout, co bych označil za lepší hru, ale mám takovej pocit, ze udělat Prey dalo určitě větší práci. ..

Každopádně, jestli jsem měl dřív Arkane hodně v oblibě, tak aktuálně je fakt zeru total... Už jen doufat, ze neskončí někde na dlažbě ...