Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Uplynulo 10 let od vydání Portalu 2. A jestli si myslíte, že to máte zmáknutý, vyzkoušejte kampaň v právě vydaném modu "Portal reloaded": odkaz 
Raději předem upozorňuji, že vám to dá zabrat :)
Tak jsem to dnes už poněkolikáté dohrál, tentokrát s dětma. Pořád mě to utvrzuje, že je to jedna z nejlépe napsaných her, co jsem kdy hrál. Design prvotřídní, dabing pánů Stevena Merchanta a J. K. Simmonse dokonalý a humor nezapomenutelný. I pokud vás nebavila jednička, tak tohle prostě aspoň musíte vyzkoušet. Jedna z nej her v mém žebříčku!
@Dlaha1 (10.11.2020 10:05): Zajímalo by mě, co vás zrovna na laboratořích Aperture Science kdesi v michiganském solném dole tak zaujalo? Kvůli různým výtahům a dalším krkolomným přesunům nejde skoro odhadnout, jak vůbec celý komplex vypadá. Nemluvě o těch nesmyslných nekonečných hloubkách v některých testovacích místnostech. Řekl bych že každý průměrný RPGčko má lépe vymyšlenej svět než zrovna Portal...
ta hra ma neco v sobe, protoze sem hral napr. Crysis 2 a Dead Island ale na ty si nevzpomenu ani den pote, u Dead Island jen funguje navykovost v dobe hrani, ale nic co by ve me zacnechalo nejakou vzpominku, ale u Portalu 2 mi celkem chybi ten svet i tydny po dohrani (teda spon kdyz to srovnam s hrami ktere sem hral naposled)
nevim no, tady me ty logicke hadanky moc nepasuji, libi se mi atmosfera a pribeh, podobne jako v System Shocku 2, treba ten uvod me vtahl ale jak prisly logicke hry v podobe prvniho dilu uz me to moc nebralo, resp. poratly me bavi ale jen v ramci pribehu jako je v 4. kapitole kde si skrze ne jen hledam cestu dal v tech industrialnich objektech
@Tommywise (16.07.2020 18:49): Ono je dôležité vedieť, že to má 2 úplne odlišne nadizajnované kampane - Single/Coop a ač nie som fanúšik logických hier, tak lepšiu coop-hru som nikdy nehral, možno Divinity OS v coope je na rovnakej úrovni zábavy.
@Tommywise (16.07.2020 18:49): První díl představí reálie, hlavní hrdinku, záporáka a laboratoře. Navíc ti asi lépe vysvětlí mechaniky, i když to pochopíš lehce i z druhého dílu. Celkově si však druhý díl víc užiješ, když budeš mít první dohraný. Je to prostě součástí jednoho velkého příběhu.
porad se tehle hre vyhybam a rikam si jak muze mit logicka hra tak vysoke hodnoceni? To fakt tolilk lidi bavi logicke hry? ale Garrett to rozhodl... Logické hádanky už nefrustrují a nejsou hlavní náplní hry. Jsou jen součástí příběhu, který mi tak trochu připomínal Kostku s Bioshockem. ...a kostka a bioshock je zrovna presne muj salek kavy :) Ja nemam logicke hry rad, proto ani nebudu prvni dil hrat,kdyz je zamereny na logicke hadanky resp. Navazuje to nejak na sebe? Je nutne hrat prvni dil abych pochopil dil druhy?
Rozehráli jsme to na PS3 ve splitscreenu a docela mě překvapilo, jak ta hra dobře vypadá a pěkně se hýbe i na téhle starší konzoli. Ani se nezmenšil obraz, jak to ve splitsreenech občas bývá.
@Voja (30.10.2019 09:53): spala asi 4,5 tisíc let. To přece člověk nemůže přežít.
Hibernační technologie.
Čím víc je danej člověk inteligentní, tím víc je inteligentní sen
Není pravda.
což by znamenalo že Chell je nadpřirozeně inteligentní, ale to pro nás teď není důležité
Není, logické hádanky ve hře zvládne i dítě.
To by potvrzoval jiný design kostek, dveří, výtahu nebo taky jader a GLaDOS. Taky to může vysvětlovat to, co jsem popsal v předhozim příspěvku, že v portalu 2 laboratoř působí úplně jinak
První díl je celkem graficky zastaralý, dvojku se snažily nadesignovat mnohem lépe, proto věci vypadají odlišně, hledáš a overbrainuješ věci, které jsou daný vývojářským designem.
Mozek si ve snu nedokáže vytvořit postavu, všechny postavy které máte ve snu jste museli vidět naživo.
To taky není pravda. Ve snech si běžně vytvářím postavy lidí, které jsem nikdy v životě neviděl.
V poslední době hodně sleduju kanál Game Theories. No a tak mě napadlo, není Portal 2 jenom sen? Podle ostatních teorií vím, že Chell spala asi 4,5 tisíc let. To přece člověk nemůže přežít. Asi všichni víme, že sny bývaj šílený. Čím víc je danej člověk inteligentní, tím víc je inteligentní sen (což by znamenalo že Chell je nadpřirozeně inteligentní, ale to pro nás teď není důležité). Ale i přes to sny nikdy nebudou dávat úplnej smysl. To by potvrzoval jiný design kostek, dveří, výtahu nebo taky jader a GLaDOS. Taky to může vysvětlovat to, co jsem popsal v předhozim příspěvku, že v portalu 2 laboratoř působí úplně jinak. Jenže je tu pak ještě věc, která mi tu nesedí. Mozek si ve snu nedokáže vytvořit postavu, všechny postavy které máte ve snu jste museli vidět naživo. Což by znamenalo že jsme Wheatleyho, Space core, Rick core a fact core museli už někde vidět. Je to možný, protože Chell je velice pravděpodobně dcera Cave Johnsna a Carolin.
@mazar1234 (08.01.2018 00:19): Nah, coop je tu dost fajn, ale jen jako přídavek k propracovanějšímu singlu, není nijak lepší.
A řekl bych že i puzzly jsou v něm jednodušší (jen je k nim navíc nutná ta koordinace, což je zábava)
Viete vôbec o tom, že v COOPe je to ešte o 300% lepšie?

Niekoľko rokov som hrával rôzne online/coop hry a nič lepšie ako Portal 2 som nehral, aj keď Divinity OS je dilema....