Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Pillars of Eternity - The White March Part II

16.02.2016
29.08.2017
08.08.2019
kompatibilní
77
34 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ne

Druhá část datadisku The White March pro RPG Pillars of Eternity pokračuje tam, kde první část skončila - hlavní hrdina, Watcher, a jeho družina otevřeli tajemné, dávno opuštěné sídlo trpaslíků Durgan's Battery a v něm našli legendární výheň White Forge. Tento objev sice pomohl vesnici Stalwart k prosperitě, ale přilákal na ni i nežádoucí pozornost skupiny žoldáků Iron Flail, kteří chtějí získat White Forge pod svou kontrolu. Watcher navíc sní o tajemné armádě stvůr bez očí, která hrozí zničením světa...

Druhá část The White March obsahuje klasická vylepšení, jako zvýšení maximální úrovně (na 16. úroveň) a nová kouzla, vybavení a schopnosti. Kromě toho sebou přináší přepracování systému správy vaší pevnosti Caed Nua - nově budete moci posílat své společníky na propracovaná dobrodružství, za které můžete dostat unikátní předměty a rozhodovat o sporech vašich poddaných.


Poslední diskuzní příspěvek

Na max level a se silnějším složením party už v pohodě všechno, holt je potřeba využít přednosti postav a strávit chvilku u vybírání co nejlepšího vybavení (a hlavně pochopit systém jak hra pracuje s buffy a debuffy, a se stackováním vlastností předmětů... a dát Cipherovi tři Blunderbussy), na hard to nejde procházet bezmyšlenkovitě a bez braní ohledů na neexistující level scaling.

I ti dva draci pak nejsou nijak nepřekonatelný problém - jeden z nich nemá imunitu na stun, takže Gaze of the Adragan a Silent Scream jsou nejlepší kamarádi, a druhého mezitím zaměstnají summoni.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 80
Ak sa mi na infinity engine hrách niečo páčilo, tak to boli questy. Také questy, ktoré by v niektorých prípadoch pokojne vydali na samostatnú hru. Stále si pamätám na quest v Icewind Dale II, kde bolo nutné vyriešiť jeden časový paradox a nebola to až taká jednohubka.

White march 2 je tento prípad, ale kto by ho hral pri hraní pôvodného PoE (ako napríklad ja), tak by si prakticky nevšimol, že hrá nejaký prídavok. Je to quest ako každý iný, iba sa ťahá trošku dlhšie a ukončuje príbeh z white march 1. Oproti WM1 je logické, že WM2 je ťažší a ponúka aj silnejšie zbrane, resp. loot. Do družiny je možné získať barbarku Manehu a vyriešiť jej problém so spomienkami na krutú minulosť.

Všetko funguje úplne rovnako ako v PoE a tak ani nie je čo viac napísať.
Povinnosť pre milovníkov PoE, ale kto nechce, ten o nič nepríde. Až na ten zaujímavý loot, náročné taktické súboje a nové silné kúzla. No dobre, aj ukončenie WM1 príbehu príde vhod.

Pro: nové silné zbrane a kúzla, príbeh White march je ukončený

Proti: "len" nová sada questov podobná tým z PoE, ale to vlastne nie je zápor - proste nič nové pod slnkom, ale hrá sa to dobre

+16
  • PC 75
Zvláštní rozhodnutí rozdělit White March DLC na dvě části. První část bez druhé není v podstatě příběhově ukončená, ale zároveň na sebe levely poměrně zvláštně obě části nenavazují. WM1 si hráč střihne okolo levelu 7, ale na WM2 potřebuje maximální level, a vrátí se k němu tedy mnohem později. Kromě toho dalších 5 % (oproti svému hodnocení WM1) strhávám za takovou podivnou "roztříštěnost." Zatímco WM1 byla kompaktní a ucelená (potřebujete otevřít trpasličí pevnost a přijít na její tajemství, k tomu cíli vedou i vedlejší questy a lokace), ve WM2 skáčete od jedné lokace k další a každá je úplně jiná. Samy o sobě jsou perfektní: Iron Flail Fort dává hráči obrovskou svobodu v přístupu, Abbey of the Fallen Moon vypadá nádherně a má zajímavý příběh, v dolech pod Stalwartem (a lokací pod nimi) by se atmosféra dala krájet, finále v Cayron's Scar je epické, bažiny a Concelhautova pevnost (i když ta byla možná už ve WM1) zase nabízí obrovskou challenge. Jenže celé to tak nějak nedrží pohromadě, člověk si odskakuje od jednoho k druhému a má pocit, že autoři měli sice hodně fantazie a nápadů, ale nedokázali jim dát nějakou jasnou ucelenou linku.

Jinak ale k samotnému DLC, když člověk překousne všechny ty věci okolo, nemám výhrad. Opět perfektní atmosferický zážitek v mé oblíbené lokaci na dalekém severu, skvělé questy, velká svoboda, další várka soulbound itemů a super lootu a oproti původní hře obrovský skok v obtížnosti (což je dobře pro hráče, který hledá extra challenge).

Pro: Atmosféra, level design, vysoká obtížnost

Proti: Roztříštěnost

+15