Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Minecraft: Story Mode - Episode 4: A Block and a Hard Place

16.12.2016
22.08.2017
kompatibilní
63
13 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Porážka, kterou nám The Wither Storm uštědřil, byla nečekaná a zdrcující. Mýtus neporazitelnosti The Order of the Stone vzal za své. Křehká slupka pohody a pozitivní atmosféry vyhasla stejně rychle, jako náhle vzplála. Krutá lekce vyžaduje razantní, ale hlavně strategickou odpověď. Odrazit se ode dna však bude vyžadovat výpomoc od někoho, koho upřímně Jesse nesnáší – od pátého "zvlčilého" člena TOotS.

Kromě toho ve světle nových okolností začíná na povrch vybublávat zapovězená a potíraná třináctá komnata TOotSu, pohřbená pod léty mlčení. Vztahy to pořádně zamíchá.

Jaký incident byl zameten pod koberec?


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 80
Osobně považuji čtvrtou epizodu za tu nejlepší, což není pro Telltale úplně typické. Většinou bývají spojovacím mostem mezi vrcholem děje a jeho ukončením, ale tady prakticky k ukončení děje dochází. Koná se finální bitva proti Witherovi, umírá se, přežívá se, ožívá se, cítíte dopad svých předchozích voleb (to je trochu nadnesené, protože zas tak výrazný ten dopad není, jako třeba u Life is Strange), a nadále rozvíjíte vztahy s ostatními postavami a poznáváte jejich charaktery do větší hloubky. Jen škoda, že některé postavy otočí své chování o 180 stupňů úplně bez důvodu. Klady i zápory zůstávají pro všechny epizody, a prakticky Telltale hry - délka je krátká, volby nemají zas tak zásadní dopad a interakce je opět minimální, ale příběhově to drží a to velmi příjemně.

Pro: Zakončení příběhu, bossfight, lokace, ozvučení, gradace, vývoj některých postav, epičnost

Proti: Délka, nesmyslné chování některých postav

+11
  • PC 75
Tohle je bezpochyby ta nejlepší epizoda z celé série (alespoň z těch prvních 4, co jsem zatím hrál). Je v ní všechno dobré z těch minulých a nudnější pasáže jsou omezeny na úplné minimum. Ano, kvalita epizody souvisí s tím, že jde vlastně o závěr příběhu se vším, co závěry normálně nabízí, tedy odpovědi na většinu otázek, důkladné odhalení všech postav, dokončení dějové linky, závěrečný boj a pak nějaké zakončení :)

Malinko přibylo akčních pasáží, což je sice jen mačkání kláves WSAD, Q a E, takže nic intelektuálního, ale je to často lepší než hluché chvíle a prokecávání postávajících kolegů. Putování po světě se mi tu líbilo asi nejvíc, hlavně jedna scéna kde parta postupně projela skoro všechny myslitelné biomy. Velmi dobře je zvládnuto "generační střídání stráží", kdy se hráč dokonce dozví, že původní parta si úspěch nacheatovala a nebyla plná hrdinů.

Závěrečný boj byl v rámci TellTale her určitě nadstandartně dobře zvládnutý, protože měl akci, spád, logiku a hrdinství. Přinesl i plno emocí, radost z vítězství mi dost zkalila smrt prasátka Reubena, které se zachovalo v poslední chvíli tak hrdinsky, že za to zaplatilo životem (když po jeho smrti zmizelo a objevil se flák masa, tak mi ale trochu cukly koutky, protože to bylo přesně podle MC zákonitostí), sám jsem z toho byl hodně dojatý.

No, jsem zvědavý, jak to bude celké pokračovat, protože sezóna je teprve v polovině a zdánlivě je všechno vyřešeno. Tak hurá na další dobrodružství.

Pro: zakončení příběhu, cestování, závěrečný souboj, prasátko Reuben

Proti: pár nelogičností a hluchých míst, parťáci se zbytečně moc spoléhají na hráče

+11