Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Hraji ještě DLC a teda musím říct, že Kšatrija nebyl vůbec špatná koncept hry... škoda, že to je poměrně krátké, docela by se na tom dalo postavit nějaké masivnější DLC, třeba 5-6 hodin hratelnosti :)
@Paul (03.09.2022 20:25): díky a díky za upozornění, opraveno :)... bohužel Exodus si dám až za pár měsíců, protože teď na to nebudu už mít čas... ale věřím, že to bude podobná pecka jako předchozí díly
@Bravewolf (06.02.2022 21:59): Já to teď taky hraju:)
Metro podle mého nikdy nebylo o té čisté akci, ale o té atmosféře. Nakonec kdybys většinu času bojoval, tak se víceméně nemáš čeho bát. Mně naopak oproti předchozímu dílu přišel lepší stealth, že je opravdu důležité zhasínat světla. V minulém díle jsem si tím nebyl moc jistej a i akce mi tam přišla míň vychytaná.

Jakmile ale nejsi lovec, ale lovený (boj mutanty), tak jde víceméně jen o to chaoticky pobíhat a pálit do nepřátel. Ono celkově jseš vždy ve stísněným prostředí nebo ti dochází kyslík, tak ani nemáš moc náladu dělat něco jinýho než střílet brokovnicí zblízka do hlavy. Sniperku zatím nemám, moc si její využití zatím představit nedokážu.

Zbraně mi přišly fajn. O zbraně se nezajímám a navíc mám všechny varianty s tlumičem:)
ale na druhou strany ty zbrane sou nektere perfektne deignovany v kontextu toho jaky mam pocit z drzeni zbrane, napr Kalach, kulickovka a automaticka brokovnice sou luxus, skoda jen tech zvuku, mohly byt daleko hlasitejsi a ostrejsi. Priste to budu teda hrat spis stylem ponoreni se do okolni atmosfery, pochopeni pribehu. TEd sem celou hru se snazil hrat z pozice strelce a byt za zbrani, coz se darilo prave jen v situacich kde sou prestrelky, kterych je minimalne a to jeste zalezi na okolnim prostredim, cim tesnejsi prostory tim vice muj zrak a soustredeni se odchaluje od pocitu drzeni zbrane. protoze mam tendenci pohledem vnimat okolni steny ktere sou moc blizko, Potom musim pridavat FOV a ten bohuzel u teto hry i prodluzu je zbran,resp. vzdaluje muj pohled od ni a prostredi okolo se tolik nevzdaluje, skoda.

@ntz (06.02.2022 20:48): ten problem se vyresil... hhned kousk od toho Aliena je na zemi maska kterou musim vymenit a pak uz maska funguje a muzu dychat, je to nejaky bug ktery melo vice lidi
jinak strasne malo akce, jedine kdy sem se do toho trochu dostaval byla prestrelka ke konci v jakemsi vlaku, ktera byla tak kratka ze musim jit s hodnocenim dolu, jinak je to spis same scripty a povidani
Hrál jste to někdo s radeonem? Nechápu, že mi funguje physx. A CPU jede tak na 10 %, tak nevím, jestli to jede přes CPU. A FPS kolem 90 :-O
Pavol je fakt best postava, viem, že zradí, ale normálne Pavlovi to odpúšťam, bodaj by si z takej postavy brali niečo aj RPG, napr predstavte si niečo ako Baldur's Gate v 3D s niekým ... Imoen segra nesegra ...
Kde v hre ste mali chlapíka čo Vám fakt zachraňuje *? A ho vlastne hľadáte, keď na Vás kričí?
2033 Redux mám za sebou a teď hraju tuto a zatím mě baví více.

Jediný nešvar je krom divných zvuků i hodně pofiderní fullscreen. Hraju hru a po dohrání hry ji vypnu a ve winech na ploše mám totálně přeházené ikonky...

Denně si tedy zahraju cca hodinu, pak to vypnu a opravuju umístění ikonek na ploše :D zajímavý rituál.
@DonSnake (26.01.2019 17:56): jestli hraješ na Ranger Hardcore, tak to myslím na HUDu není vidět a měníš to podle zvuku. podrž TAB a pohybuj s myší nahoru-dolů-doprava-doleva. pokaždé by tam měl být jiný zvuk
Zdravím, jak mohu přenastavit sekundární zbraně? Čili že místo nožů budu házet granáty. Nedaří se mi to nikde dohledat.
@Vodny (komentář): Někdy člověk narazí na sérii rozhovorů, která nebere konce a často je za svou trpělivost odměněn nějakou zajímavostí či vtípkem s pointou. Zrovna to taky hraju a tohle mi trochu vadí. Ty dialogy vážně neberou konce. Je trochu blbý vyčítat tvůrcům, že si dali práci nadabovat i tyhle dialogy, které jsou navíc leckdy opravdu zajímavé, ale já nemám trpělivost každý tři metry poslouchat pětiminutový historky.

Taky jsem si všiml, že když hraju se sluchátkama, tak to má právě těch přátelskejch lokacích dost debilní zvuk. Všichni mluví přes sebe. Střelba z testovací místnosti je o dvě místnosti dál slyšet stejně jako byste stáli na ní. Ale je to zatím jedinej bug na kterej jsem narazil.
@Redfield (komentář): Nějak nechápu výtku vůči nedomyšlenosti chybějícího HUDu. Právě to, že chybí a objevuje se jen, když je potřeba, je nádhera. Pro tenhle typ atmosférické střílečky naprosto správné řešení.
Mile mně překvapila přítomnost českých titulků i na Xboxu
(Metrox LLR je jedna z prvních her nainstalovaných v rámci Game passu)
Češtinu jsem vůbec nečekal...
Tak mně tak napadá, zda i Metro, které má vyjít příští rok bude s češtinou....
Naprosto nechápu Garretovi výtky. Ano, Last Light redux nepotřeboval, ale že by mi nějak blbnul, nebo že by se mi vyskytl jediný bug, který popisuje, natož aby si Arťom na voru sundal masku....no tak to fakt ne. Hýbe se to úplně skvěle na plno. Nevím, na čem to hrál, ale i ten radeon to dal naprosto bez problémů, ikdyž hra nepokrytě podporuje nvidii.
No tak jsem teda včera venku zdechl na udušení a nejlepší je, že se checkpoint uložil ve chvíli, kdy se už dusím... very najs...
@Tarhiel (02.06.2016 23:48): nepáčil, byl hůře optimalizovaný, víc padal a zamrzal a měl nevyváženou hratelnost s filtry. např. při DLC Developers Pack jsem už musel přejít na původní hru a divil jsem se, že to vlastně vypadá úplně stejně a hýbe se to mnohem svižněji.
Děcka jsou tu oproti předcozímu Last Light nějaké znatelné změny, alespoň tak velké jako u 2033?
@Korbitch (26.09.2014 22:32): Pokud se nepletu, tak hra navazuje na jeden konkrétní konec z 2033 (ten špatný). Je to i v popisku. Takže asi žádný přetahování dat, možná je tam na začátku nějaký repete..
BTW co se týče požadavků na dobré konce obou dílů mi přijdou spíš k smíchu. Chápu ty rozhodnutí se v určitých situacích, tam by neměl zaváhat nikdo, kdo není sociopat či psychopat, ale jak může rozhodovat, jestli naleznu, či nenaleznu nějaký předmět či zbraň...to mi přijde směšný.
@h4nek (09.09.2014 19:19): například nové Dead Rising 3 má uzamčeny FPS na 30 (konzolová kravina...), dá se to obejít přes config.
Když už mluvím o DR3 tak další konzolová kravina je locklý FoV na 47 na 16:9 monitoru...
Upřímně řečeno, ani tomu, že je to optimalizované pro 60 FPS, nerozumím :-D
"Vše běží v 60 snímcích za sekundu." Ehm cože? Co když na to nemáš výkon? Nějak to nechápu.
Řekl bych že zvlášť tohle vzniklo jako vedlejší produkt při převodu na "next-gen" konzole. Pro nové hráče je to dobrý.. Jinak bych si taky rád pro porovnání vyzkoušel časem obě verze (navíc tu jsou nový achievementy :D).
Šest stovek za krabicovou verzi obsahující obě Metra + všechna DLC ti přijde hodně? Mě tedy ne...
Až se k tomu za tři roky odteď dostanu a bude mě to stát pár korun, protože to bude zahrnuté do nějakého většího bundlu, přijde to k duhu, teď je ta cena skutečně loupežná a zda je to lepší, než původní verze, to je taky diskutabilní.
těch remaků, reduxů, remasterů a jiný rebirtů jsou dneska tuny. DLC už asi tolik nenesou.