Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Eru (11.10.2014 19:17): Pět.

@Say (11.10.2014 21:02): To jsem se obviously snažil. Jenže ono jich tam nebylo moc co by se mi líbily :D
Dialogy jsem ani moc neproklikával, pokud tedy vůbec postava říkala to co jsem chtěl, spíš s kým jsem se bavit nechtěl a nemusel jsem, jsem to zkrátka nedělal. Dialogy ostatně z 90% fungují tak že postavy si prostě odkecají svoje ať hráč chce nebo nechce, klasická, byť přerušovaná, cutscéna, a k tomu je možné jen se navíc zeptat na doplňkové informace, které ale jsou většinou úplně zbytečné.
každej, kdo dá minusku komentáři od Aliena je věčnej panic případně panna!
@M.a.t.t. (10.10.2014 20:55): Během těch dvou dnů už jsem se k němu samozřejmě dostal.

@Say (10.10.2014 16:40): Miranda je nesnesitelná kráva, mrzí mě že na konci neumřela (samozřejmě Geth na stejném místě nepřežil). A Jack mi samozřejmě na Normandy taky umřela, meh, no aspoň toho Jacoba jsem pak mohl na smrt poslat.
@Eru (10.10.2014 20:45): Ja v tom mám jasno, ale Alien písal dojmy po pár hodinách hrania s tým, že nevie či ma pokračovať ďalej a "Getha" hráč získa až vo výrazne pokročilej fáze hry.
Hm, tak když sdílíme dojmy, já jsem na mise chodil téměř výlučně s Garrusem a Mordinem. Přišli mi z celé té bandy nejsympatičtější. A Jack bych zrovna vůbec nevěřil, že mě nestřelí do zad nebo nevyvede nějakou jinou kravinu, ditto s Morinth, Zaeedem, Gruntem a možná i Thanem :-)
@AlieN (10.10.2014 16:19): Geth je fajnový, Kasumi je taky fajn, Thane je imo nejlepší postava vůbec. Jinak Miranda je takdy dobře napsaná. Čím víc ji budeš proti, tím lepší dialogy má=)
@Say (09.10.2014 07:32): Jo, Jack je aspoň snesitelná, občas dokonce zábavná, i když je i ten její charakter strašlivě povrchní klišé, ten její subquest je dost směšný. A Geth vypadá taky jako použitelná postava, takže chodím jen s nimi - hloupé že hra pořád před každou misí nutí hráče si tým z postav vybírat znovu.


@Red (09.10.2014 01:46): Ne, E určuje pozici sidekicka v boji. Je to hloupé, kdyby se sniperka dala víc odzoomovat tak je to výborná zbraň, všechny ostatní bohužel trpí tím debilním zvykem dělat všechny zbraně ve hrách nepřesné, aby pak akce byla co nejméně zábavná. Přitom co je na starých akcích nejlepší je právě jejich rychlost a důraz na skill, ne aby si hráč lehnul za buk a půl hodiny čekal, aby byl v krytu, doplnilo se mu zdraví, a ustálil zaměřovač na použitelnou míru.

Holt Callo of Duty styl - a právě Call of Duty sérii Mass Effect připomíná nejvíc, ta samá hra v podstatě, jen s mírně interaktivnějšími rozhovory a nelineárnějším výběrem misí, a tady naštěstí hráči do všeho nikdo tolik nekecá, takže je to ve výsledku i dost zábavná frenetická střílečka. Tedy když se nezdržuju krytím :))
Hmm, dojem po prvních pár hodinách hraní mám takový, že je to průměrná koridorová střílečka s nic moc pocitem ze střelby v celkem fajn prostředí pseudo Star Wars, se zcela zbytečnými dialogy, neexistujícím vývojem postavy, spoustou miniher které se asi extrémně brzo ohrají, a šestákovým příběhem jak z průměrně blbého blockbusteru... jenže ten průměrně blbý blockbuster skončí po dvou hodinách, kdežto tohle nejspíš ani po dvaceti ne.
Ach jo, proč když musí autoři her kopírovat hollywood, proč vždycky kopírují jen ty největší mainstramové blitky z něj :/

Bude to takové až do konce? A objeví se časem trochu zajímavější NPC?
Romance tu budou zjevně super-primitivní, ale klidně bych se do nějaké pustil, alespoň nějaký význam aby ty dialogy měly - jenže Mirandu bych nejradši umlátil klackem. A vůbec mám chuť chodit do misí sám, díky bohu aspoň za toho Garruse, který prostě jen střílí a nedržkuje tak blbě. A jde nějak NPC zabít, trvale? Třeba... ehm... Jacoba? :)

A ještě pár technických dotazů
- jak měnit zoom se sniperkou?
- jde nějak (editací configu klidně) změnit úhel záběru, když půlku z něj zabírají záda hlavní postavy?

Mno, zkusím ještě Gears of War, uvidím co bude lepší.
Posím, na které příběhové DLC člověk narazí nejdříve? Půlku jich mám ofic, půlku "dosehnaných" a nechtěl bych, aby mi utekly. Nebo dají se někde prohlídnout v seznamu jako v ME1?
@Say (20.09.2014 11:59): Jack by randit chtěla, Tali taky, ale já chtěl vzít na rande Mirandu a ta jaksi už nějakou dobu nereaguje, viz můj post níž, od té doby má pořád práci.
@Eru (19.09.2014 22:34): počáteční diskuzi z toho videa jsem měl, ale v poslední volbě jsem, myslím, místo "you are hard to compliment" dal "im sorry you feel that way", je to problém?
@musa (19.09.2014 22:05): Vztahy navážeš až v průběhu kampaně. Mirranda je v pohodě - je dělána jako ta nejočividnější volba pro vztah, takže není příliš náročná a jednou za čas s tebou pokecá. Nejhorší je Garrus - ten prakticky celou hru kalibruje a nemá čas.
dotaz ke vztahu s mirandou: jak s ní navázat vztah? splnil jsem její quest a pomohl se ségrou. když jsem se k ní později stavil, poděkovala, pohladila mě s tím, že mise je důležitější než vztahy a od té doby má pořád moc práce. zvoral jsem něco nebo ještě nepřišla správná chvíle?
Koukám, že tahle série se celá musí hrát aspoň dvakrát. Jedničku jsem hrál hlavně jako klaďák, tak tak budu asi pokračovat ve zbytku...a pak si to celý projedu ještě jako záporňák...na to se těším možná ještě víc :-)
@Dan9K (27.08.2014 20:59): Upřímně ti závidím první hraní Mass Effect série. Sám jsem to prožil před lety a bylo to super. Po pro mě rozporuplném 1. díle mě další další dva připomněli proč vlastně hraju počítačové hry. Co se týče DLC můžeš je hrát všechny v jakémkoliv čase.
Díky za info...takže zkrátka všechno, kromě Arrival, si radši stáhnout v průběhu hraní...(chci, aby se mi savy přenesly :-) ). Předpokládám tedy, že si ta DLC můžu doplnit, i když bude třeba už v půlce hry...

Akorát mě štve, že prej to nejlepší DLC Lair of the Shadow Broker si asi nezahraju...nebo možná by to mohlo fungovat, akorát si na Steamu přepnu jazyk?
@Dan9K (27.08.2014 17:55): Si v pohode, v dvojke a aj v trojke môžeš hrať DLC kedykoľvek po skončení hry. S výnimkou ktorú uvádza Sinister, aj v tom príde síce DLC môžeš hrať po skončení, ale save sa ti neprenesie.
@Dan9K (27.08.2014 17:55): Arrival je DLC, které se v podstatě odehrává po konci, ostatní DLC se odehrávají PŘED finální misí, ALE ME2, pokud sebevražednou misi přežiješ, můžeš hrát i po ní. Což je vcelku důležitá informace, nalož s ní správně ;)
Chci se zeptat, abych to zas neposral, jako u předchozího dílu. Všechna ta DLC ke dvojce jsou v rámci příběhu dvojky zakomponovaná, nebo na dvojku navazují a dají se hrát až po dohrání základní hry?
ME2 jsem dohral uz driv, ted jsem si koupil zbyvajici pribehova DLC a davam si je kratce po dohrani zbyvajicich DLC do Dragon Age: Origins. Ac mam casteji radsi sci-fi nez fantasy a jak tak koukam, tak jsem ME2 dal vic procent nez DA. ted mi spis pripada ME2 spis jako horsi. Strasne me nebavi boje a vubec cely ten pohled treti osoby... pochybuji, ze by moje roztrpcenost byla zpusobena jen (ne)kvalitou Overlorda...
dvojka jaks taks, trojka ubuden k smrti. Nic ale lautr nic novyho. Proste nemel jsem odhodlani kvuli konci vydrzet tu vatu. Takze si ji pustim na YT a hotovo. Mozek nezapojen behem tech dvou dilu ani jednou. Hele bedna schovej se, bude se strilet. Postrelbe pribeh, kterej bych si asi neprecetl, kdyby. Des ta trojka. I ta dvojka, ale dohral jsem ji, takze jsem se asi bavil. Jenze si to uz nepamatuju