Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Mass Effect 2: Zaeed - The Price of Revenge

Mass Effect 2: Zaeed - Cena pomsty

64
124 hodnocení Platformy
Žánr:
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
Forma:
freeware
Rozsah:
rozšíření
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
26.01.2010 X360
27.01.2010 PC
18.01.2011 PS3
Vývojáři:
Oficiální stránky:
http://masseffect.bioware.com/me2/info/cerberus/
Zaeed - The Price of Revenge je druhým větším stahovatelným přídavkem (DLC) pro sci-fi RPG Mass Effect 2 nabízený zdarma ke stažení, který do hry přidává nového člena týmu Zaeeda Massaniho i s jeho misí loajality. Na hráče čeká také nová zbraň - plamenomet Firestorm.

Zaeed Massani je jedním z nejlepších a nejobávanějších nájemných žoldáků a lovců odměn v celé galaxii, což prokazuje i jeho velmi zjizvená tvář a s tímto DLC se stane trvalým členem Shepardova týmu. Pro jeho plnou loajalitu ale musí Shepard ještě se Zaeedem vyřídit jednu nedokončenou záležitost - osvobození rafinérie na planetě Zorya od nadvlády žoldáků z Blue Suns.

Zaeed je vojákem tělem i duší a jako specialitu používá zápalné inferno granáty. Podobně jako u Kasumi nelze ani se Zaeedem vést interaktivní rozhovory.


Poslední diskuzní příspěvek

Me Zaeedovi pribehy ktere vypravi dole v podpalubi prisli super. A v prestavkach si muzete vyhodit bordel do vesmiru:)

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 60
Přiznám se, že Zaeed mě k srdci moc nepřirostl. V týmu mám daleko více oblíbenců, což ale neznamená, že je Zaeed postava slabá. V loajality misi si vedl velmi dobře a později s inferno granáty dokáže rozpoutat vcelku slušné peklo. Co mě mrzí, stejně jako u Kasumi (která mě mimochodem baví víc) je nemožnost interaktivních rozhovorů. Zaeed zareaguje na pár předmětů v místnosti kde pobývá a po misích většinou vypráví historky, které mě popravdě moc nezajímají :) Charakter postavy mě moc nesedl.

Co se týče loajality mise, čekalo na mě vcelku slušné, místy ohnivé, dobrodružství s kopou střelby. Člověka baví, ale na druhou stranu to není nic, co bychom v sérii ještě neviděli.

Stojí za zahrání? Asi ano, fanoušci série už beztak toto DLC mají. Slušných 60% s tím, že Kasumi u mě v "neinteraktivních" družinících vede :)

Pro: Nadprůměrná loajality mise, plamenomet :)

Proti: Chybí interaktivní rozhovory, charakter Zaeeda mě nudí, nic nového pod sluncem

+28
  • PC 45
Zaeed? Spíš No need. Asi je to prostě jen tím, že jsem tyhlecty typy nikdy moc nemusel. Navíc jsem vždy vyhledával společnost spíše těch emzáckých parťáků. NoNeed je drsňák, ale stejně tak Garrus, Thane nebo Grunt, nicméně jim na zajímavosti přidává právě jejich mimozemšťanství (to je teď oficiálně slovo), proto je tenhle nasraný děda dost všední. Stejně tak celé DLC s ním není žádná výhra...

Jeho loyalty mission je totiž téměř na úrovni lehce delšího vedlejšáku, který pochytíte vysíláním sond na planety. Nezáživné nudné souboje, nepřátelé nic moc, plus je to zatraceně krátké. A teda jako čekal jsem i nějaký boss fight, heavy mecci jsou už trapní. Jediná pěkná část je na konci, kdy jsem se musel ze všech stran vyhýbat těch mizernejm plamenům, tam to bylo celkem vostrý. Ale jinak... meh. Narozdíl od Kasumi tu nehraje ani žádná nová hudba, pouze okopčený track z Thanovo verbovací mise.
Oceňuju ale paragon/renegade dilema, na kterém zásadně záleží, jestli bude NoNeed nakonec loajální, nebo ne. Navíc v boji je celkem užitečnej, plus některé jeho hlášky během misí jsou fajn. S Kasumi přídavkem se ale tohle nemůže měřit ani náhodou. Celkově si i myslím, že tohle DLC může člověk úplně s klidem vynechat. Zatímco Kasumino DLC bylo originální, plné báječných nápadů, podívané a soubojů, tohle DLC z toho nemá ani polovinu. A to mám toho jeho dabéra rád.

Pro: užitečnost, dilema p/r, občas zahláškuje

Proti: Hrozně chabá l. mission, ne moc zajímavý charakter

+16
  • PC 65
Ačkoli mi zpočátku přišel Zaeed jako takový floutek/bandita, který nestojí za řeč a časté nasazování do akce, nakonec jsem si ho docela oblíbil. Ikdyž nelze vést interaktivní rozhovory, stačily mi jeho kecy v průběhu misí, nějak mi tam ten nabušenej žoldák seděl.

Mise loajality je sice krátká, přímá ale má docela silný náboj v podobě rozhodnutí. Myslím, že zpracování uvězněných a zoufalých kolonistů, není v ME2 nikde jinde tak podařeně zpracovaná. Zvláště pak, když člověk opravdu chce Zaeedovu loajalitu ale zároveň chce morální cestu.

65% - sice krátké ale dobré -Byl jsem potěšen, když jsem zjistil že loajalitu lze získat i při záchraně kolonistu a hlavně ten drsný způsob, jakým si ji Shep zajistí.
+13
  • PC 55
• Zaeed, bounty hunter, mě při prvním setkání zaujal především vypiplanou texturou obličeje a volbou dabéra, který z charakteru udělal vcelku zajímavého společníka.
• Podobně jako Kasumi je i Zaeed velice silným společníkem v boji. Opět je tu i nová dovednost navíc, kterou se Shepard může naučit.
• Zaeed má celkem slušně obsáhlou databázi hlášek během procházení misí (např. tahle).

∙ Mise loajality má hezky udělané prostředí (mix průmyslových zrezlých interiérů s exotickým pralesem), ale jeho náplň je dost slabá.

◦ Délka mise nemá víc, než hodinu.
◦ Opět zde chybí dialogy na Normandii. A jelikož mě Zaeed celkem zaujal, zase mě to o to víc zamrzelo.

Pro: Užitečný společník do boje | Volba dabéra a vypiplaná textura obličeje

Proti: Mise loajality vesměs nic nenabídne

+12
  • PC 70
Naprosto obyčejná loyality mise s rázným, ale čestným žoldáckým veteránem. Zaeed mě se mi z počátku nezamlouval, ale časem, po pochopení jeho motivů a minulosti jsem svůj názor tak nějak změnil. Bioware, umíte vůbec napsat postavu, která by se mi někdy nelíbila? Postava vyniká skvělým a skvěle padnoucím hlasem Robina Sachse R.I.P a velice detailní texturou obličeje a mimikou. Z bojového/herního hlediska už Zaeed tak zajímavá postava není.

Mise samotná je až na pár pěkných cut-scén a jedno rozhodnutí docela hluchá. Je zde mnoho akce a méně rozhovorů, což není pro ME úplně obvyklé.
Největším kladem je bezesporu level design a celkové ztvárnění planety. Džungloidní planeta vypadá velice působivě. Nasvícení, backroundy, rostlinstvo. Kvalita tu jasně předčí kvantitu, jelikož je zde jen jedna mapa (pokud nepočítám interiér). Toto DLC bylo také zdarma. Nevím jestli to pod paždí EA stále platí, každopádně i to je plus pro toto cca hodinové "dobrodružství" ze světa ME.
+11