Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 60
Přiznám se, že Zaeed mě k srdci moc nepřirostl. V týmu mám daleko více oblíbenců, což ale neznamená, že je Zaeed postava slabá. V loajality misi si vedl velmi dobře a později s inferno granáty dokáže rozpoutat vcelku slušné peklo. Co mě mrzí, stejně jako u Kasumi (která mě mimochodem baví víc) je nemožnost interaktivních rozhovorů. Zaeed zareaguje na pár předmětů v místnosti kde pobývá a po misích většinou vypráví historky, které mě popravdě moc nezajímají :) Charakter postavy mě moc nesedl.

Co se týče loajality mise, čekalo na mě vcelku slušné, místy ohnivé, dobrodružství s kopou střelby. Člověka baví, ale na druhou stranu to není nic, co bychom v sérii ještě neviděli.

Stojí za zahrání? Asi ano, fanoušci série už beztak toto DLC mají. Slušných 60% s tím, že Kasumi u mě v "neinteraktivních" družinících vede :)

Pro: Nadprůměrná loajality mise, plamenomet :)

Proti: Chybí interaktivní rozhovory, charakter Zaeeda mě nudí, nic nového pod sluncem

+29
  • PC 45
Zaeed? Spíš No need. Asi je to prostě jen tím, že jsem tyhlecty typy nikdy moc nemusel. Navíc jsem vždy vyhledával společnost spíše těch emzáckých parťáků. NoNeed je drsňák, ale stejně tak Garrus, Thane nebo Grunt, nicméně jim na zajímavosti přidává právě jejich mimozemšťanství (to je teď oficiálně slovo), proto je tenhle nasraný děda dost všední. Stejně tak celé DLC s ním není žádná výhra...

Jeho loyalty mission je totiž téměř na úrovni lehce delšího vedlejšáku, který pochytíte vysíláním sond na planety. Nezáživné nudné souboje, nepřátelé nic moc, plus je to zatraceně krátké. A teda jako čekal jsem i nějaký boss fight, heavy mecci jsou už trapní. Jediná pěkná část je na konci, kdy jsem se musel ze všech stran vyhýbat těch mizernejm plamenům, tam to bylo celkem vostrý. Ale jinak... meh. Narozdíl od Kasumi tu nehraje ani žádná nová hudba, pouze okopčený track z Thanovo verbovací mise.
Oceňuju ale paragon/renegade dilema, na kterém zásadně záleží, jestli bude NoNeed nakonec loajální, nebo ne. Navíc v boji je celkem užitečnej, plus některé jeho hlášky během misí jsou fajn. S Kasumi přídavkem se ale tohle nemůže měřit ani náhodou. Celkově si i myslím, že tohle DLC může člověk úplně s klidem vynechat. Zatímco Kasumino DLC bylo originální, plné báječných nápadů, podívané a soubojů, tohle DLC z toho nemá ani polovinu. A to mám toho jeho dabéra rád.

Pro: užitečnost, dilema p/r, občas zahláškuje

Proti: Hrozně chabá l. mission, ne moc zajímavý charakter

+18
  • PC 55
• Zaeed, bounty hunter, mě při prvním setkání zaujal především vypiplanou texturou obličeje a volbou dabéra, který z charakteru udělal vcelku zajímavého společníka.
• Podobně jako Kasumi je i Zaeed velice silným společníkem v boji. Opět je tu i nová dovednost navíc, kterou se Shepard může naučit.
• Zaeed má celkem slušně obsáhlou databázi hlášek během procházení misí (např. tahle).

∙ Mise loajality má hezky udělané prostředí (mix průmyslových zrezlých interiérů s exotickým pralesem), ale jeho náplň je dost slabá.

◦ Délka mise nemá víc, než hodinu.
◦ Opět zde chybí dialogy na Normandii. A jelikož mě Zaeed celkem zaujal, zase mě to o to víc zamrzelo.

Pro: Užitečný společník do boje | Volba dabéra a vypiplaná textura obličeje

Proti: Mise loajality vesměs nic nenabídne

+12
  • PC 65
Naprosto obyčejná loyality mise s rázným, ale čestným žoldáckým veteránem. Zaeed mě se mi z počátku nezamlouval, ale časem, po pochopení jeho motivů a minulosti jsem svůj názor tak nějak změnil. Bioware, umíte vůbec napsat postavu, která by se mi někdy nelíbila? Postava vyniká skvělým a skvěle padnoucím hlasem Robina Sachse R.I.P a velice detailní texturou obličeje a mimikou. Z bojového/herního hlediska už Zaeed tak zajímavá postava není.

Mise samotná je až na pár pěkných cut-scén a jedno rozhodnutí docela hluchá. Je zde mnoho akce a méně rozhovorů, což není pro ME úplně obvyklé.
Největším kladem je bezesporu level design a celkové ztvárnění planety. Džungloidní planeta vypadá velice působivě. Nasvícení, backroundy, rostlinstvo. Kvalita tu jasně předčí kvantitu, jelikož je zde jen jedna mapa (pokud nepočítám interiér). Toto DLC bylo také zdarma. Nevím jestli to pod paždí EA stále platí, každopádně i to je plus pro toto cca hodinové "dobrodružství" ze světa ME.
+12
  • PC 65
Ačkoli mi zpočátku přišel Zaeed jako takový floutek/bandita, který nestojí za řeč a časté nasazování do akce, nakonec jsem si ho docela oblíbil. Ikdyž nelze vést interaktivní rozhovory, stačily mi jeho kecy v průběhu misí, nějak mi tam ten nabušenej žoldák seděl.

Mise loajality je sice krátká, přímá ale má docela silný náboj v podobě rozhodnutí. Myslím, že zpracování uvězněných a zoufalých kolonistů, není v ME2 nikde jinde tak podařeně zpracovaná. Zvláště pak, když člověk opravdu chce Zaeedovu loajalitu ale zároveň chce morální cestu.

65% - sice krátké ale dobré -Byl jsem potěšen, když jsem zjistil že loajalitu lze získat i při záchraně kolonistu a hlavně ten drsný způsob, jakým si ji Shep zajistí.
+12
  • PC 70
Účelem tohoto DLC je přidat nám do týmu dalšího člena posádky. Zaeed je unikátní postavou, avšak o to víc vás bude mrzet, že s mím není možné vést normální dialog (pouze poslouchat jeho vyprávění bez možnosti odpovědi). Hodnotou částí DLC je Zaeedův loyality quest a jeho interakce během misí základní hry. Pár bodíků navíc si zaslouží i fakt, že se vám tato postava importuje i do ME3, kde pro ni plníte další úkol, popřípadě máte další možnost si s ní promluvit.

Pro: nová postava, import do ME3

Proti: nedostatečná interakce s postavou

+9 +10 −1
  • PC 55
Zaeed je typický žoldnier: zjazvený, xkrát zradený, chrliaci drsňácke hlášky a príbehy s kadenciou vlastnej vymazlenej zbrane. V tomto prípade to však poväčšinou znamená nudu. O to väčšiu, keď tak ako v prípade Kasumi je jeden rozhovor pri nábore, jeden na konci loyalty a popri tom už len také tie šteky o tom, koho, kedy a kde zabil. Relatívnym mínusom je aj jeho, nie príliš zaujímavá loyalty (ako keby sa hráč cez žoldnierov neprestrieľaval väčšinu hry) s relatívnym plusom v podobe Zaeedových reakcí na morálne "dilemy" v loyalty.

Pro: občas dobrá hláška, reakcie na hráčove rozhodnutia počas loyalty misie

Proti: osekaný team member bez dialógov, krátke, loyalty je neoriginálna

+6
  • PC 70
Nová postava do tímu, avšak málo prepracovaná, navyše bez možnosti rozhovorov, len s možnosťou si ho vypočuť. Žiadna misia na regrutovanie, čo je dosť škoda. Na druhej strane misia na získanie lojálnosti prináša asi najťažšie rozhodnutie zo všetkých týchto misií.

Ide síce len o jednu misiu, ale aj keď je postava málo rozpracovaná, je zaujímavá, a je zdarma, takže nie je nad čím uvažovať.

Pro: zdarma, ťažké rozhodnutie

Proti: krátkosť, malá prepracovanosť

+6 +7 −1
  • PC 55
Nová postava, mise loajality a těžká zbraň. To najdete v tomhle DLCčku.
Takže postupně.

Zaeed je člověk, který mi přesně pasuje do feelingu hry. Jeho komentáře k dění v různých misích jsou skvělé (obzvláště doporučuju kombinovat do příběhových misí s Gruntem - sluníčkoví lidé se budou cítit příšerně, to garantuju). Škoda jen, že není úplně plnohodnotný, protože si s ním nepokecáte - on vám leccos okomentuje, ale tím interakce hasne. No, u Zaeeda je to alespoň pořád pochopitelné, a oproti Kasumi to nepůsobí až tak nepříjemně nedodělaně.

Zaeedova mise loajality je... nuda. Jen těžko si lze představit nudnější prostředí, kde ji nechat proběhnout. Tropy trochu připomínají Virmir z jedničky a začátek se nevyvíjí nijak špatně (pravda, ani hvězdně), pak se octnete uvnitř jakési fabriky a je to v tahu. Nuda. Prostředí, způsob doplňování nepřátel a vůbec prakticky všechno.
Morální volba zhruba v půlce questu není žádné dilema, protože se v zásadě rozhodujete, zda napravíte, co Zaeed krátkozrace posral, nebo nikoli. Závěrečná řeč, pokud máte vyšší body ochránce, je jeden z nejkýčovitějších blábolů, co jsem kdy slyšel, a v kombinaci s charakterem Zaeedova ražení to působí opravdu trapně.

Plamenomet - v zásadě těžká zbraň kontaktního dosahu. Neužijete si s ním žádnou zábavu a vlastně neexistuje jediný důvod nebo výhoda, proč jej nenahradit prakticky čímkoli jiným z původní hry.

Pro: Zaeedův charakter, jeho komentáře v průběhu hraní.

Proti: Nudná mise loajality, k ničemu plamenomet, není možné si se Zaeedem interaktivně pokecat.

+6