Ve dvojce to bylo podstatně lepší, tak vypadlo jen pár lidí, remake byl kompletně kromě dvou herců, kteří se ale do hry přidali až mezi vydáním preview a finální verze, přičemž titulky už byly tehdy hotové. Ale ta jednička mě dlouhé roky tímto vytáčí... Prostě, zabilo by je tam napsat pár jmen navíc? :)
Diskuze
@Brasikona (09.05.2022 13:29): Hmm "additional voices" tam dát mohli.
@Brasikona (09.05.2022 13:29): To je ovšem solidní faux pas.
@BUMTARATA (09.05.2022 12:17): Není. Ani Milan Bouška jako Morello tam není. A Karel Richter je tam uveden jako Karel Rychter. Bohužel tam není uvedena většina obsazení... Takže ne, nevědělo se to. V titulcích jsou jen Tommy, Paulie, Sam, Salieri, Frank, Vincenzo, Luigi, Ralph, Lucas, Norman, Žlutý Pete a Sára, toť vše. Zbylých 20 dabérů naneštěstí ne :D
@Gordon (09.05.2022 12:07): No jasně, ale i tak bych čekal, že dabér Bastarda se štěstím bude zmíněn v závěrečných titulcích, a překvapivě tomu tak opravdu není. Čumim.
@BUMTARATA (09.05.2022 11:38): Jeho synka, ne?
@Brasikona (09.05.2022 10:41): Počkat, ono se nevědělo, kdo daboval Morella??
Já se prostě musím pochlubit... Naprosto zlomový okamžik – po letech beznaděje a snah o identifikaci konečně víme, kdo daboval Sergia Morella Jr.!
Byl to Vasil Fridrich... :))
Byl to Vasil Fridrich... :))
@Wolverine (06.01.2022 18:51): Možná jich je více, ale já už je tam prostě nejsem dost možná schopna vidět. Tenhle rozdíl mi došel až někdy loni, stejně tak fakt, že v první misi sedí Paulie a Sam opačně. Taky jsem si toho celé roky nevšimla, ale co jsem se tak ptala, asi nejsem jediná.
@Brasikona (04.01.2022 22:52): Taky zajímavý :-) Je těch změn někde více nebo byla tohle výjimka?
@Jumas (04.01.2022 16:24): kristmeister má pravdu, je to Jiří Valšuba :) Ale ještě raději mám "na shledanou" :D
Až na pět hlasů ti řeknu kohokoli ve hře, tak se klidně ptej :D
@Wolverine (04.01.2022 12:48): A víš o tom rozdílu v cutscénách, když si jdou Paulie s Tommym podat Johnnyho a Billyho? Koukni, jak Paulie míří pistolí v jednotlivých verzích :)
Až na pět hlasů ti řeknu kohokoli ve hře, tak se klidně ptej :D
@Wolverine (04.01.2022 12:48): A víš o tom rozdílu v cutscénách, když si jdou Paulie s Tommym podat Johnnyho a Billyho? Koukni, jak Paulie míří pistolí v jednotlivých verzích :)
@Jumas (04.01.2022 16:24): Zní mi to jako Jiří Valšuba :)
@Brasikona (03.01.2022 21:56): Když se tak vyznáš v tom českém a slovenském herním dabingu, mohla bys mi říct, kdo dabuje toho hlídače v bance? Vždycky, když tam vstoupím a on prohlásí "Dobrý den", tak se válím smíchy :)
@Brasikona (03.01.2022 21:56): Je zajímavý, že třeba v německé nebo francouzké verzi tyto dialogy nejsou vůbec. Ale v ruské verzi tyto dialogy jsou a taky jenom v angličtině :-)
V tom kostele kde je pohřeb Billyho tam je chyba dabingu. Chvilku tam někdo mluví anglicky. Co to řekl? See you in hell?
Závod na klávesnici jde blbě, to zas jo. S volantem na poprvé, s gamepadem by to asi bylo stejné (to jsem nezkoušel).
Co se týče přístavu, tam se dalo s většinou vypořádat z bezpečí náklaďáku, ne?
Co se týče přístavu, tam se dalo s většinou vypořádat z bezpečí náklaďáku, ne?
@Rapier (26.11.2021 22:02): Jo, to už fakt nevím, přece jen to bude tak rok a půl, co jsem to zkoušela :D Ale v GT jsem ani nestihla začít závodit, chtěla jsem mít holt celou autoškolu na 100 % :D
Občas ze srandy jezdím 1.0 závod, dokud neprohraju nebo mě to nepřestane bavit. Fakt mám ten závod ráda, je to zvláštní. A od vydání remaku si k tomu pouštím tu závodní skladbu.
Občas ze srandy jezdím 1.0 závod, dokud neprohraju nebo mě to nepřestane bavit. Fakt mám ten závod ráda, je to zvláštní. A od vydání remaku si k tomu pouštím tu závodní skladbu.
@Brasikona (26.11.2021 21:50): tak určitě, ale záleží zdali jsi si nechala zapnuté asistenty v GT nebo ne. :) Mě přišla Mafia jednodušší, dneska, tenkrát ne.
@Rapier (26.11.2021 21:16): A docela mi to šlo... Holt mě vycvičila ta Mafia! :D
@Brasikona (26.11.2021 20:32): co jsem tak vypozoroval, tak lepší hra než Gran Turismo Sport na PlayStation 4/5 stejně není. :)
@Luďa (26.11.2021 07:58): Jenže tohle mi právě nesedí. Já nikdy neholdovala závodním hrám. Mafii jsem prvně hrála v roce 2014 a v dětství jsem měla odehraných maximálně pár závodů ve Street Racing Syndicate a ještě jsme měly se sestřenicí FlatOut, ale pro nás to bylo jen o demoličním derby... A o tři roky později zajedu obávaný závod v Mafii, a ani trochu nechápu ty obavy. A vlastně dodnes se můj repertoár závodních her nerozšířil, tohle je vše. Vlastně by se dalo říct, že mým vrcholem závodních her je to Fair Play :D
Vlastně ne, když jsem si koupila PlayStation, pár hodin jsem strávila tréninkem v Gran Turismu, ale to je jinak opravdu vše. Připadá mi to prostě zvláštní :D
Vlastně ne, když jsem si koupila PlayStation, pár hodin jsem strávila tréninkem v Gran Turismu, ale to je jinak opravdu vše. Připadá mi to prostě zvláštní :D
Vtipné, já v závodech jako první předjížděl ty poslední...
@Luďa (26.11.2021 07:58): Mam herni klavesnici gamesir a ta ma na sobe gamepadovou packu pro tyhle ucely. Plus je tam nejaky prepinac, ze by se prave i ta klavesnice snad mela chovat jako gamepad.
odkaz
odkaz
@Brasikona (26.11.2021 01:28): vážně jo?! Tak o tom jsem nevěděl. :) Ale vůbec se jim nedivím. Dojet závod na klávesnici bylo velmi obtížné, co si tak matně vzpomínám. Jakákoliv chyba znamenala nenapravitelnou ztrátu.
@endura (26.11.2021 05:45): já tenkrát jezdil jak tu @Luďa: zmiňuje NFS sérii. Navíc jsem závod odjel jen na klávesnici, stejně jako zmíněné NFS. Závodní hry jako takové jsem začal jezdit o hodně let později, postupně jsem přidal gamepad a letos i volant. :)
Co se Ti vlastně na Mafia nelíbí, že hodnotíš jen 40%?
@endura (26.11.2021 05:45): já tenkrát jezdil jak tu @Luďa: zmiňuje NFS sérii. Navíc jsem závod odjel jen na klávesnici, stejně jako zmíněné NFS. Závodní hry jako takové jsem začal jezdit o hodně let později, postupně jsem přidal gamepad a letos i volant. :)
Co se Ti vlastně na Mafia nelíbí, že hodnotíš jen 40%?
Myslím si, že závod byl pro nás problém jenom když jsme byly menší a do té doby jsme hráli maximálně Need For Speed kde stačí v uvozovkách držet celý závod šipku dopředu bez brždění, sem tam zmáčknout nějaký směr. Když už člověk trochu ví, jak se chová reálné auto a hraje to na gamepadu/volantu, tak není problém. Na klávesnici je to trochu horší, člověk musí trochu simulovat ten analogový vstup rychlým mačkáním (ty povely plynu, brzdy a zatáčení mají trošku náběh, tak se rychlým střídáním zmáčknut/nezmáčknuto dá udržet nějaká "analogová" hodnota) a ne jenom držením klávesy (při brždění, zatáčení, rozjíždění,... jinak dostanete automaticky smyk, protože zmáčknutá klávesa na klávesnici = po nějakém menším náběhu je povel na max).
Dost by se mi líbila na hraní mafie klávesnice, co by měla analogový wasd a u sebe i analogový thumbstick, psal jsem o tom v Hardware a evidentně se nic takového neprodává i když by se to dalo využít u hodně her (existuje Razer Nostromo, ale nemá thumbstick, jenom digitální D-pad).
Dost by se mi líbila na hraní mafie klávesnice, co by měla analogový wasd a u sebe i analogový thumbstick, psal jsem o tom v Hardware a evidentně se nic takového neprodává i když by se to dalo využít u hodně her (existuje Razer Nostromo, ale nemá thumbstick, jenom digitální D-pad).
@Rapier (26.11.2021 00:07): Myslel jsem, že legendární závod v Mafii jedničce nepředstavuje problém pro hráče závodních her. Skromně soudím podle sebe :-)
@Rapier (26.11.2021 00:07): *pro hloupé Amíky a zoufalé recenzenty, kteří údajně volali do studia s tím, že nemůžou recenzovat :D
Zdejší diskuze ve mě vyvolala vzpomínky jak jsme Mafii všichni hráli (samozřejmě pirátskou kopií) a dostali se k onomu legendárnímu závodu. Kolega v práci to tenkrát nebyl schopen dohrát, tak někde sehnal save a pokračoval dál. Já to za 2 dny intenzivního ježdění dojel (o nějaké zkratce jsem tenkrát vůbec nevěděl), ale vzpomínám si, že to bylo o nervy. :) Každopádně hezký pocit satisfakce.
Až později vývojáři vydali patch pro hloupé amíky, protože prý brečeli že to nejde dojet. :)
Až později vývojáři vydali patch pro hloupé amíky, protože prý brečeli že to nejde dojet. :)
Pro mě to jsou to všechno pohodový mise. Mnohem horší byly mise, kdy se do křížové palby mezi mnou a nepřáteli tlačili Sam a Paulie (případně ten kasař).
@adam.kulhanek (25.11.2021 19:33): Když říkám, že nesnáším každou misi kromě Fair Play, tak pochopitelně vyšiluju i ze Smrti umění :D
@adam.kulhanek (25.11.2021 19:33): Tak samozřejmě Smrt umění není potřeba nějak komentovat!! To bylo též nesmírně těžké, chvílemi mi to připadalo, jak bludiště! Nevěděl jsem, kudy dále...
@CrisBenton (25.11.2021 18:49):
@Brasikona (25.11.2021 16:58):
JJ, přístav mi při prvním hraní doslova pil krev. Ale divím se, že tu nikdo nezmínil Smrt umění, u toho jsem taky slušně vyšiloval. :)
@Brasikona (25.11.2021 16:58):
JJ, přístav mi při prvním hraní doslova pil krev. Ale divím se, že tu nikdo nezmínil Smrt umění, u toho jsem taky slušně vyšiloval. :)
@Brasikona (25.11.2021 16:58): Přístav je jedna z nejhorších, to naprosto souhlasím! :D A trošku mě ještě žralo letiště! :D Jak honíš Franka! :D
@CrisBenton (25.11.2021 15:51): Atmosféra dobrá, ale já fakt nesnáším to nabíhání s brokovnicemi :D Ale jak říkám – nesnáším každou misi, takže bych něco takového mohla říct k úplně každé (právě až na ty závody) :D
Ale nejhorší ze všech je přístav. Navždy.
Ale nejhorší ze všech je přístav. Navždy.
@Brasikona (25.11.2021 15:49): Tak ten závod je taky dobrý záhul, ale nevadil mi! :D :) Mně se třeba nejvíce líbila farma... Díky té atmosféře, bouřka, déšť, noc... :)
Celá ta hra je o nervy, nesnáším každou misi, kromě Fair Play :D
Oběd v restauraci je ještě v pohodě, kam se hrabe přístav, ten jsem nesnášel...
@Laurona (25.11.2021 14:04): Počkej na oběd v restauraci... tam to chce tepr pevné nervy ;)
@Ria Kon (25.11.2021 13:09): díky :) mně zatím přišla nejobtížnější ta předešlá mise kde jsem musela dát za vyučenou grázlům, co obtěžovali Tomovu holku.. Jako ten společník, co tam šel se mnou, tak se mi jen pletl pod nohy :D to bylo nadávek, než jsem se tím prokousala.
@Laurona (25.11.2021 13:04): Držím palce :) Tahle mise nebyla nejjednodušší, ale hodně se mi líbila.
@Bursoft (25.11.2021 09:19): to mě taky napadlo ale vůbec se mi nechce potkat znovu toho chlápka s brokovnicí :D..uvidím, jak to půjde.
@Brasikona (25.11.2021 09:02): V podstatě to tomu odpovídá! :D Ale ano, souhlas! :D :)
@Laurona (24.11.2021 23:21): Pokud máš málo HP na střeše, je lepší zopakovat i hotel. Když víš, jak na to, půjde ti to líp. Střecha je dost těžká a HP se dají doplnit až na konci té mise.
@CrisBenton (25.11.2021 00:00): Jak v reálném životě, ne? :D
Musím se přiznat, že i když je toto má největší srdcovka, tak mě ta brokovnice vždy vytočila! Hlavně, takové to, když máš pumpovací brokovnici, nepřítel taky a ty ho zblízka mineš, tak si asi řekneš, že je po tobě, to se vždycky leknu! :D
@Laurona (24.11.2021 23:51): To je právě na ní skvělý. Nejlepší je ten pocit, kdy máte oba brokovnici a ty mineš:D
@CrisBenton (24.11.2021 23:38): @Red (24.11.2021 23:44): díky, tak snad se mi podaří je pozabíjet. Brokovnice je v této hře šílená. Na jednu ránu jsem mrtvá. Ještě, že ji nemá moc nepřátel :D
@CrisBenton (24.11.2021 23:38): Ano, úplně v tý první fázi od požárního schodiště vlastně stačí běžet.
@Laurona (24.11.2021 23:21): Asi jde někoho z nich na střeše jiného domu nechat žít, ale jednodušší je určitě je zabít než běžet. Obecně je dobrý ty nabíhající odstřelit zblízka upalovanou brokovnicí. Těm na jiné střeše často vykukují jen hlavy a málokdy jsou schopni tě trefit, tak na ně pistolí.
@Laurona (24.11.2021 23:21): Nemohu vynechat diskuzi o mé největší srdcovce... :) V té misi, kde jsou střechy, se dá utéct jen těm prvním policistům, co po tobě jdou po schodech, těm po střechách můžeš utéct, ale v pozdější fázi, kde je první policista s puškou, tak tam už se asi nevyhneš, tam musíš střílet no... :)
V té misi, kde musím vyhodit nevěstinec do vzduchu a pak utíkat po střeše před policisty.. Lze se policistům vyhnout nebo je musím pozabíjet? Mám málo životů, tak se mi to tam moc nelíbí :D
@Bursoft (21.09.2008 16:38): @Ajantis (21.09.2008 17:01):
Zrovna jsem pátrala na internetu a nejsem omylem skončila tady (hledala jsem samozřejmě úplně jiné hry), ale i když jde o 13 let staré komentáře, stejně si dovolím poznamenat, že dle dobového rozhovoru vznikaly obě verze odděleně (tedy jsou v podstatě obě originálem) a česká verze byla navíc první, jelikož se na ní začalo pracovat (plnohodnotně dabovat) na začátku roku 2002 a odevzdán byl 25. ledna, na té anglické až ve druhé půlce ledna začalo dělat :D
Zrovna jsem pátrala na internetu a nejsem omylem skončila tady (hledala jsem samozřejmě úplně jiné hry), ale i když jde o 13 let staré komentáře, stejně si dovolím poznamenat, že dle dobového rozhovoru vznikaly obě verze odděleně (tedy jsou v podstatě obě originálem) a česká verze byla navíc první, jelikož se na ní začalo pracovat (plnohodnotně dabovat) na začátku roku 2002 a odevzdán byl 25. ledna, na té anglické až ve druhé půlce ledna začalo dělat :D
@Ria Kon (17.11.2021 16:56): takovéhle záseky znám moc dobře :D každopádně super že se ti to nakonec povedlo dohrát. :)
@Ria Kon (17.11.2021 16:56): Dobře ty! :D
@Laurona (17.11.2021 13:33): Já sem se roky nemohla dostat přes tu první misi :D Ale nakonec sem to odehrála v pohodě a sekla sem se pak už jen asi 2x.
@Red (17.11.2021 15:20): No, přemýšlím, který z přístavů nesnáším víc. Zda ten v jedničce, nebo ten ve dvojce... No, nesnáším oba :D
@Red (17.11.2021 15:20): Aha, tak to snad budou menší nervy :)
@Kwoky (17.11.2021 14:39): aspoň se na to psychicky připravím :D
@včelka (17.11.2021 15:08): gratuluji! Snad se mi to taky podaří dohrát :)
@včelka (17.11.2021 15:08): gratuluji! Snad se mi to taky podaří dohrát :)
@včelka (17.11.2021 15:08): Dvojka má částečný autoheal a nastavitelnou obtížnost, na té nejtěžší obtížnosti je pořád o něco lehčí než jednička.
Haha, koukám, že nejsem jediná, kdo se letos pustil poprvý do Mafie. Některý mise mi skutečně daly hodně zabrat, ale nakonec jsem všechno zvládla :) K tomu mě napadá, jak je na tom co do obtížnosti dvojka - v porovnání s jedničkou?
@Laurona (17.11.2021 13:33): Navrhuji abys v klidu hrála a tady to teď nečetla, protože ti jsou lidi schopný půlku vyspoilerovat. Třeba to, jak HA! Klikla jsi? :)
@adam.kulhanek (17.11.2021 12:55): díky, mně už přišel těžký ten začátek, kdy jsem měla utíkat před chlapama, co po mně stříleli :D doběhla jsem s deseti životama.. To bude ještě legrace..
@Gordon (17.11.2021 13:15): tam je závod? Paráda! Doufám, že tam bude spousta zatáček a chodců, které nesmím zabít :D
@Gordon (17.11.2021 13:15): tam je závod? Paráda! Doufám, že tam bude spousta zatáček a chodců, které nesmím zabít :D
@John Mirra (17.11.2021 08:22): No to je ostuda, a to hodnocení! Shame! Inkvizici DH na tebe! :-D
@Laurona (17.11.2021 08:36): To jsem zvědav, jak zvládneš závod.
@Laurona (17.11.2021 08:36): To jsem zvědav, jak zvládneš závod.
@Laurona (17.11.2021 08:36): Držím palce, ať tě to baví. Některé mise jsou celkem těžké, ale stojí to za to.
@John Mirra (17.11.2021 08:22): díky. Zatím mi to docela připomíná L. A. Noire. Stejně jako tam bojuju s řízením auta :D Jsem ale teprve na začátku u první mise, tak uvidíme, jak to půjde.
@Laurona (16.11.2021 23:06): Hodně štěstí. Já to rozehrával asi 10x a nikdy jsem se nedostal přes 4. nebo kolikátou misi. Prostě mě to vždycky přestalo bavit :(
@Jumas (17.11.2021 00:06): Ano, nikdy mě ta hra nějak extra nelákala. Mafiánská tématika jde úplně mimo mě. Rozhodla jsem se to ale nakonec zkusit. :)
@Laurona (16.11.2021 23:06): Počkej, ty hraješ Mafii poprvé? :)
Ta hudba z intra je prostě skvělá. Tu si nejde nezamilovat. Když budu otrávená z některé mise, tak se vrátím zpátky do menu a prostě budu chvíli relaxovat u té hudby :D
@Kwoky (14.10.2021 20:13): A já si vždycky říkal, že s takovými auty stačí najet na obrubník a kolo urvané:)
Ahoj T-T-T-Tome. Mám tu pro tebe jednu bezva m-m-m-mašinku: odkaz
Takhle kdyby vypadaly závody v Mafii :)
Takhle kdyby vypadaly závody v Mafii :)
@M.a.t.t. (12.10.2021 10:31): V podstatě máš asi pravdu. Nechal jsem se unést po dohrání příběhem, s odstupem je mi to jasné. Ta struktura 20ti misí se prostě nedá přenést do filmu, navíc v Česku tohle natočit aby to nepůsobilo směšně a lacině je nereálné. Jediné čím jsme se přiblížili k Hollywoodu byl Tmavomodrý svět a i ten působil ve srovnání s Hollywoodem jako chudý příbuzný.
@M.a.t.t. (12.10.2021 10:31): Myslím si, že víc než film, by scénář Mafie fungoval jako serial, ale to už by to tuplem nebylo úspěšné.
@Han22 (11.10.2021 22:27): Asi úplne nerozumiem, keďže Road to Perdition a Gangy New Yorku sú na tom z hľadiska tržieb a zárobkov veľmi podobne. Ani jeden z nich nebol vyloženým hitom a ak zarátaš nutné náklady na reklamu, za príliš zárobkové sa nedá považovať ani jeden z nich. Oba majú spoločné akurát to, že štúdiám spravili dobré meno, keďže sú považované za kvalitné filmy - a čo si budeme nahovárať, bez ohľadu na tvoj názor, oba sú podstatne osobitejšie ako Mafia.
Na to, aby sa Mafia výraznejšie presadila, by ju musel skutočne spracovať niekto iný ako Česi, pretože takto robustný a výprávný mafiánsky epos by v našich končinách nedokázal nikto adekvátne preniesť na filmové plátno. No keby sa jej chopil niekto iný, potom by sa toho úspechu skutočne mohla dočkať. No i tak úprimne pochybujem, že by zanechala výraznejší dojem z dôvodov, ktoré som uviedol nižšie. Filmová a herná scéna fungujú na trochu iných úrovniach a to čo funguje v hernej podobe ešte nemusí rovnako dobre fungovať aj v tej filmovej.
Na to, aby sa Mafia výraznejšie presadila, by ju musel skutočne spracovať niekto iný ako Česi, pretože takto robustný a výprávný mafiánsky epos by v našich končinách nedokázal nikto adekvátne preniesť na filmové plátno. No keby sa jej chopil niekto iný, potom by sa toho úspechu skutočne mohla dočkať. No i tak úprimne pochybujem, že by zanechala výraznejší dojem z dôvodov, ktoré som uviedol nižšie. Filmová a herná scéna fungujú na trochu iných úrovniach a to čo funguje v hernej podobe ešte nemusí rovnako dobre fungovať aj v tej filmovej.
@M.a.t.t. (11.10.2021 13:28): Samozřejmě je to trošku utopická představa, protože bysme takový film v životě nenatočili. Nicméně kdyby ano, věřím že by Mafia uspěla. Možná by kritici vytýkali díry ve scénáři či neoriginalitu, ale pokud by to bylo akční jako hra s dobrou výpravou, kostýmy a sympatickými hrdiny, myslím že by to diváci sežrali i s navijákem.
A nesouhlasím, že nebyla doba. V roce 2002 sice propadly Gangy New Yorku jak finančně tak v box office (78 místo v USA), ale to taky nebyl mafiánský film. Byl to podivný mišmaš gangsterky, historického filmu, který mě v té době přišel jako absolutní blbost a od té doby jsem to neviděl, takže nemůžu soudit, ale propadáku se nedivím.
Nicméně ve stejné roce vznikla třeba Road to Perdition, pomalý mafiánský film z 30. let, který si na sebe vydělal, v box office byl na 25. místě a dalo by se říct, že propadák to rozhodně nebyl. Jistě, nemohl konkurovat Spidermanovi, Star Warsům, Pánu prstenů či Harry Potterovi, ale určitě se neztratil.
A Mafia by se taky neztratila.
A nesouhlasím, že nebyla doba. V roce 2002 sice propadly Gangy New Yorku jak finančně tak v box office (78 místo v USA), ale to taky nebyl mafiánský film. Byl to podivný mišmaš gangsterky, historického filmu, který mě v té době přišel jako absolutní blbost a od té doby jsem to neviděl, takže nemůžu soudit, ale propadáku se nedivím.
Nicméně ve stejné roce vznikla třeba Road to Perdition, pomalý mafiánský film z 30. let, který si na sebe vydělal, v box office byl na 25. místě a dalo by se říct, že propadák to rozhodně nebyl. Jistě, nemohl konkurovat Spidermanovi, Star Warsům, Pánu prstenů či Harry Potterovi, ale určitě se neztratil.
A Mafia by se taky neztratila.
@S4TW (11.10.2021 13:31): Přesně, filmová Mafia by byl takový sestřih zajímavých scén z různých filmů pospojovaných dohromady, to by díru do světa fakt neudělalo.
@S4TW (11.10.2021 13:31): souhlasím, film by byl jen další derivát ostatních klasik. Nicméně, třeba závod by mohla být skvělá podívaná, ale taky asi největší položka ve financích :)
@M.a.t.t. (11.10.2021 13:28): Souhlas, taky mi to přijde jako hodně utopistická představa... navíc Mafia 1 vykrádá taková ta klasická mafiánská klišé, která snad všechna ve výše zmiňovaných filmech dávno byla, takže ten film by reálně nepřinesl nic nového, jen další gangsterku a s českým budgetem by to bez nějaké velké shody okolností přes hranice nedosáhlo...
@Han22 (komentář): "na herní příběh je to fantastické a řekl bych, že kdyby tohle tvůrci natočili jako film, vznikne nejlepší český film roku 2002, který by měl úspěch po celém světě."
V roku 2002 slávil Martin Scorsese úspech so svojim atmosferickým gangsterským eposom Gangy New Yorku a aj to sa bavíme hlavne o kritickom prijatí. Z hľadiska diváckeho záujmu to bolo o niečo slabšie, keďže filmy tohto typu davy už v danej dobe až tak netiahli. Mafia slávila v hernej podobe úspech i z toho dôvodu, že toľko mafiánskych hier skutočne neexistovalo a kvalitné sa dali zrátať na prstoch jednej ruky. Vo filmovej podobe by však išlo iba o jeden z ďalších derivátov iných populárnych gangsteriek a len ťažko sa verí tomu, že by nejak otriasol svetom. Svojho času sa to príliš nepodarilo ani inak kvalitnému Príbehu z Bronxu, pretože v konkurencii filmov ako Krstný otec, Scarface, Kasíno, Mafiáni, či Carlitova cesta už jednoducho nepôsobil až tak originálne. Filmové spracovanie Mafie by bolo možno prijaté dobre (samozrejme, za predpokladu, že by našli ideálneho režiséra, hercov a hlavne rozpočet, ktorý by tu rozhodne nebol malý), len ťažko by však bolo bezvýhradne nadšené. Tam by totiž o to viac vynikli scenáristické nedostatky, ktoré s odstupom času pripustil aj samotný Vávra (s tým, že dnes by to už písal inak), či kopírovanie dejových schém Krstného otca a Mafiánov. Inými slovami, veriť tomu, že Mafia by ako český film slávila úspech po celom svete je rozhodne zaujímavá, no silne utopická predstava.
V roku 2002 slávil Martin Scorsese úspech so svojim atmosferickým gangsterským eposom Gangy New Yorku a aj to sa bavíme hlavne o kritickom prijatí. Z hľadiska diváckeho záujmu to bolo o niečo slabšie, keďže filmy tohto typu davy už v danej dobe až tak netiahli. Mafia slávila v hernej podobe úspech i z toho dôvodu, že toľko mafiánskych hier skutočne neexistovalo a kvalitné sa dali zrátať na prstoch jednej ruky. Vo filmovej podobe by však išlo iba o jeden z ďalších derivátov iných populárnych gangsteriek a len ťažko sa verí tomu, že by nejak otriasol svetom. Svojho času sa to príliš nepodarilo ani inak kvalitnému Príbehu z Bronxu, pretože v konkurencii filmov ako Krstný otec, Scarface, Kasíno, Mafiáni, či Carlitova cesta už jednoducho nepôsobil až tak originálne. Filmové spracovanie Mafie by bolo možno prijaté dobre (samozrejme, za predpokladu, že by našli ideálneho režiséra, hercov a hlavne rozpočet, ktorý by tu rozhodne nebol malý), len ťažko by však bolo bezvýhradne nadšené. Tam by totiž o to viac vynikli scenáristické nedostatky, ktoré s odstupom času pripustil aj samotný Vávra (s tým, že dnes by to už písal inak), či kopírovanie dejových schém Krstného otca a Mafiánov. Inými slovami, veriť tomu, že Mafia by ako český film slávila úspech po celom svete je rozhodne zaujímavá, no silne utopická predstava.
Headshoty fungovaly přece na jednu ránu...
A kvituji, že se nepřátele strefují.
A kvituji, že se nepřátele strefují.
@Paul (21.08.2021 16:56): no, datum vydání... první části, přičemž chystají čtyři další. snad ty další party půjdou rychleji, protože čekat další desítky let, to už se toho třeba Charllize ani nedožije!
@Charllize (21.08.2021 15:38): já to tedy jako nějaký "chlubení" nevnímal. Spíš prostě konstatování faktu "dělali jsme to fakt dlouho, a konečně je to venku". Jak je to propojený s tím koncem traileru, kde konečně vyjede datum vydání. A i kdyby to dělal dvacet let, tak co? Byl to koníček, nevykašlali se na to, a za to zaslouží respekt.
Vy dva pode mnou :)
Me je jasny ze to nedelali na plny pracovni uvazek a nezivili se tim, to nemusel ani psat jak to je. Navic si jako obvykle nerozumime a jako obvykle musim dovysvetlovat. Slo mi jen ciste o to ze se tim vzasade chlubi ze to delali 15 let. Pritom to nic k chlubeni neni. V tom traileru to je jako uplne prvni vec, co by jako mela zaujmout. Ja bych to radsi vubec nezminoval. A nejsou to jen moderi, to jsem taky psal a vy uspesne odignorovali.
Takovych tech prohlaseni, ja to delam ve volnem case, ja mam rodinu, nikdo mi za to neplati jsem slysel uz tisice..nemusite mi to pripominat :)
Ja taky asi 8 let tapetoval zachod, nebyl cas, nalada a podobne. A je to ostuda, az o tom budu delat trailer tak urcite tech 8 let zminovat nebudu :)
Me je jasny ze to nedelali na plny pracovni uvazek a nezivili se tim, to nemusel ani psat jak to je. Navic si jako obvykle nerozumime a jako obvykle musim dovysvetlovat. Slo mi jen ciste o to ze se tim vzasade chlubi ze to delali 15 let. Pritom to nic k chlubeni neni. V tom traileru to je jako uplne prvni vec, co by jako mela zaujmout. Ja bych to radsi vubec nezminoval. A nejsou to jen moderi, to jsem taky psal a vy uspesne odignorovali.
Takovych tech prohlaseni, ja to delam ve volnem case, ja mam rodinu, nikdo mi za to neplati jsem slysel uz tisice..nemusite mi to pripominat :)
Ja taky asi 8 let tapetoval zachod, nebyl cas, nalada a podobne. A je to ostuda, az o tom budu delat trailer tak urcite tech 8 let zminovat nebudu :)
@Charllize (21.08.2021 12:28): Nevím, jestli zase trollíš, nebo ne, ale je vidět, že jsi na žádném podobném projektu nikdy nedělal. Tyhle projekty o rozsahu plné hry je ve volném čase a v pár lidech nebo sám dost těžké dotáhnout do konce. Vymyslet ledacos umí kde kdo, ale opravdové schopnosti se ukážou, až když dojde na lámání chleba.
@Charllize (21.08.2021 12:28): přesně pro lidi jako ty tam dali FAQ
And just in case I wish to emphasize:
This mod is a hobby project.
Why on earth would someone waste so much time on an old mod like this?!
Well, because I don't mind to. Simple as that. Some people watch Netflix, others collect stamps, others play football, and some like to put a Titanic in a game they love. This mod has always been a hobby project. Sure, I wish I could've released this in Mafia's prime time. But I couldn't. So I just keep hobbying on it together with the people who have kindly helped me out with this over the years. Release dates are entirely dependent on our personal lives. And the latter always has priority.
And just in case I wish to emphasize:
This mod is a hobby project.
Why on earth would someone waste so much time on an old mod like this?!
Well, because I don't mind to. Simple as that. Some people watch Netflix, others collect stamps, others play football, and some like to put a Titanic in a game they love. This mod has always been a hobby project. Sure, I wish I could've released this in Mafia's prime time. But I couldn't. So I just keep hobbying on it together with the people who have kindly helped me out with this over the years. Release dates are entirely dependent on our personal lives. And the latter always has priority.
Mě fascinuje ze se vždycky z tehle roky trvajících projektu ( nejen moderi) děla skoro hlavní featura.
Srali se s tím 15 let a to má být jako něco k obdivovani? :)
Ale Titanic je peknej :)
Srali se s tím 15 let a to má být jako něco k obdivovani? :)
Ale Titanic je peknej :)
@Paul (20.08.2021 23:03): Wow. Vždycky obdivuju moddery, kteří dokážou u jednoho projektu vydržet deset patnáct let. Když si vzpomenu, že před patnácti lety jsem ještě tahal kačera (byl na nižším gymplu), tak si nedokážu představit, že bych něco takového realisticky koncipoval, natož dotáhl do konce.
@Paul (20.08.2021 23:03): Vau. :-)
@Bosper (20.08.2021 12:41): Za 650,- to od tebe vemu :)
Povedlo se mi sehnat big box edici mafie se vším všudy. Manuálem, průvodce, plakátem mapou a třema cd za 600,- :D nevíte za kolik se u nás dá tohle prodat? xD
Dohráno. No trvalo mi to, ale mně trvaj všechny hry... A hodně mě to bavilo. Mý hodnocení zdaleka nemůže bejt objektivní, jelikož v takovym žánru nemám odehráno prakticky nic. Takže z toho taky plyne, že mi to moc nešlo, hehe... a v některejch misích jsem fakt byla na nervy, ale přesto jsem si hru užila. :)
Tak jsem skutečně rozehrála starou verzi a docela to žeru. Takže vše je, jak má být :D
@Garret (07.05.2021 17:15): To je fakt. Jen pro ty, co přišli do diskuze později, bychom měli zopakovat, že existuje ještě modový remaster, který ovšem je totéž jako původní Mafie, tedy až na zvuky těch zbraní, přes které pro některé účastníky vlak nejede. Teď je otázka, jestli Fritol remakem nemyslel ten remaster, čímž by se to celé pěkně vyřešilo :).