Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Kingdoms of Amalur: Reckoning: Teeth of Naros

72
8 hodnocení Platformy
Žánr:
RPG > nezařazeno *
akce > bojová
Forma:
placená hra
Rozsah:
rozšíření
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
17.04.2012 PCPS3X360
Vývojáři:
, (sekundární)
Teeth of Naros je druhým příběhovým DLC pro hru Kingdoms of Amalur: Reckoning. Přídavek rozšiřuje původní hru o území Teeth of Naros, které obsahuje jedno velké vznášející se město s názvem Idylla, šest nových katakomb a více než dvacet vedlejších úkolů. Idylla je obývaná novou rasou zbožných obrů Kollosae. Právě odhalení tajemství jejich víry bude vaším hlavním cílem v tomto přídavku. Výtvarná stránka hry je inspirována starým Řeckem.

Hra obsahuje také více než třicet nových unikátních předmětů. Herní doba přídavku se odhaduje přibližně na dvacet hodin. Kingdoms of Amalur: Reckoning: Teeth of Naros je k dispozici pouze skrze digitální distribuci.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 70
Tajemné proroctví, invaze Bolganů, vznášející se město, nová monstra, nový národ, tuna nových úkolů, tuna nových předmětů,… Dává tušit velmi příjemné rozšíření. Byla ovšem naše tušení správná? Do jisté míry ano, avšak je zde několik háčků, s nimiž by si ani Óm nadsamec guru Jára sebezběsilejšími pánevními pohyby neporadil.

Začneme příběhem, ten zjevně nepočítá, že se k němu někdo dostane až po dokončení základní hry, což zjistíte už v samotném intru. Tomuto předpokladu podléhá nejenom příběh, ale i obtížnost. Nové území se nachází v jihozápadní části mapy, kam se hráč s velkou pravděpodobností podívá už v první čtvrtině základní hry a ano, monstra nejsou o mnoho silnější než ty v sousedních oblastech.

Jednou z předností Teeth of Naros by měla být i jeho délka, zvláště při plnění všech vedlejších úkolů, kterých je zde požehnaně a některé z nich jsou skutečně nápadité. Ovšem s postavou na konečné úrovni se jen těžko hledá motivace, aby si je člověk vyzkoušel všechny. Hlavní dějová linka zabere silnější postavě cca 4,5 hodiny. Je možné se dočíst, že vývojáři předpokládali, samozřejmě i s plněním všech vedlejších úkolů, herní dobu okolo 20 hodin.

Z velké časti má hra trochu odlišné výtvarné pojetí, než původní hra, což je vcelku osvěžující. Inspirace byla zřejmě čerpána ve výtvarném umění starého Řecka. Třeba onen nový národ, kterého se týká příběhová linie, vypadá jako rozpohybované antické sochy s modrými plamínky v očích. Avšak ty části rozšíření, které tomuto novému pojetí nepodléhají, jsou… nudné, nenápadité, vyloženě vatové.
+18+18 / 0