Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 70
Tajemné proroctví, invaze Bolganů, vznášející se město, nová monstra, nový národ, tuna nových úkolů, tuna nových předmětů,… Dává tušit velmi příjemné rozšíření. Byla ovšem naše tušení správná? Do jisté míry ano, avšak je zde několik háčků, s nimiž by si ani Óm nadsamec guru Jára sebezběsilejšími pánevními pohyby neporadil.

Začneme příběhem, ten zjevně nepočítá, že se k němu někdo dostane až po dokončení základní hry, což zjistíte už v samotném intru. Tomuto předpokladu podléhá nejenom příběh, ale i obtížnost. Nové území se nachází v jihozápadní části mapy, kam se hráč s velkou pravděpodobností podívá už v první čtvrtině základní hry a ano, monstra nejsou o mnoho silnější než ty v sousedních oblastech.

Jednou z předností Teeth of Naros by měla být i jeho délka, zvláště při plnění všech vedlejších úkolů, kterých je zde požehnaně a některé z nich jsou skutečně nápadité. Ovšem s postavou na konečné úrovni se jen těžko hledá motivace, aby si je člověk vyzkoušel všechny. Hlavní dějová linka zabere silnější postavě cca 4,5 hodiny. Je možné se dočíst, že vývojáři předpokládali, samozřejmě i s plněním všech vedlejších úkolů, herní dobu okolo 20 hodin.

Z velké časti má hra trochu odlišné výtvarné pojetí, než původní hra, což je vcelku osvěžující. Inspirace byla zřejmě čerpána ve výtvarném umění starého Řecka. Třeba onen nový národ, kterého se týká příběhová linie, vypadá jako rozpohybované antické sochy s modrými plamínky v očích. Avšak ty části rozšíření, které tomuto novému pojetí nepodléhají, jsou… nudné, nenápadité, vyloženě vatové.
+18