Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Od vydani se nemohu od tohoto stroje casu co me prenesl do cech 15teho stoleti odtrhnout...nikdy jsem nehral a neprozil nic lepsiho nez je KCD, diky!!! Kazdym dnem se neustale zlepsuji, lovim po lesich, kradu, vrazdim, bojuju s preisou a vitezim, ze zacatku jsem porad dostaval na prdel, zlepsuju se, zacinam byt vazeny rytir, diky Warhorse!!!!
@Bodkin (19.02.2018 23:18): :,(

Btw v tyhle hre me bavi i jen tak chodit. A koukat. Napriklad na nepravidelne kusy dreva ze kterych je zabradli, na paloucky, na lesiky. A hlavne se zatim perfektne orientuju, jak furt nemam pred ocima zadnou minimapu, tak se lepe sziju s lokaci.
Přijde mi zvláštní že v hlavním menu ve hře je jako první možnost "Nová hra"... děsím se, kdy na to omylem ťuknu :D
V hostinci Na Mytince jsem zasleh v pozadi zvuku rozhovor asi z ceske hospody o nejake rozlucce, docela vtipne :)
@ugraugra (komentář): "opravdu doufám, že budou pokračovat ve stopách Witchera a postupně se dočkáme ještě lepšího druhého a naprosto dokonalého třetího dílu"

To platí i u Gothicu!
Docela fajn pocit nasekat Bernardovi prdel v ostrém šermu ... jsem čekal, že dostanu alespoň nějaký achiev nebo že něco kvákne a on nic :(
@Tarhiel (19.02.2018 19:43): Bohatě stačí dát autosave po určité době a on exit, ne jen trigrovaný událostmi které v open world hře logicky nikdy nemusí přijít. Save-scumming to bude mýtit stejně, a přitom to z toho udělá normálně hratelnou hru (což teď už kvůli těm bugům fakt není).
Současný save systém je kokotina.
Po třech dnech se k tomu vrátím a první půl hodinu jen chodím kolem mlýna a koukám na potok, hájek, mlýnské kolo a tak :)
@ugraugra (komentář): Výborný komentár a toto:

"Postupem času se naučíte vařit sejvovici, což je lektvar, který zastává úlohu právě quicksavu. Ale do té doby se vám několikrát stane, že přijdete třeba o hodinový postup ve hře - ať už kvůli rodině (musíte rychle skončit a hra se prostě neuložila, protože jste nepostoupili v příběhu a jen sbírali houby), nebo kvůli bugu (zaseknutí se v nekonečném loadingu). Vývojáři to zdůvodňují tím, že chtěli vymýtit save-scumming, ale zadělali si tím akorát na problémy. Myslím, že by se hráčovi měla ponechat volba, jak chce hru hrát / ukládat."

Do kameňa tesať!

Warhorse, prosím, implementujte save anywhere (mimo boja, konverzácie a podobných, očividných vecí), kľudne ako nejakú položku, ktorú bude treba zaškrtnúť v Options ešte pred začatím hry a nebude sa to dať zmeniť (defaultne tam bude ten systém, ktorý je tam teraz, inak save anywhere) počas hrania hry, ale dajte to tam.
@Zbyisek (19.02.2018 14:48): No nevim, podle toho, co mluvil Vávra, tak se ti ten save po nahrání zase smaže. Takže to bude fakt jen na to, když budeš chtít hru vypnout, abys mohl kdykoli a nemusel utrácet sejvovici nebo jezdit do města se vyspat.
@Mirdaa (19.02.2018 13:58): Ve mlejně se to ukládá jen v té posteli, kde se probudíte.

Další patch bude mít 'Sleep & Save' tak to snad bude zřetelnější, která postel má savovat a která ne.
@Hoonza (19.02.2018 13:13): Schválně se vyspi v mlýně v Peškově posteli :) ..žádný save se neprovede ... nejhorší na tom je to, že si furt ty postele pletu :D Teprve včera jsem přišel na to, že musíš spát opravdu ve své posteli/zaplacené.
@Zbyisek (19.02.2018 13:09): To nejde. Ale vím 100 %, že vařím po 3 lahvičkách. A pochybuju, že mám nějaký perk. Takže leda že čím vyšší úroveň v alchymii, tím více lahviček na jedno uvaření?
@Zbyisek (19.02.2018 12:20): Mně příjde, že se to uloží vyspáním v posteli, která je buď tvá (např mlýn, talmberk...) a nebo v té, kterou sis zaplatil (hostinec). V cizí posteli se mi to nikdy neuloží. Jo a chce to spát aspoň 1h a nepřerušovat
Wow, Klekner ted kuti pro Warhorse? Si ho pamatuju jako kolegu z discmagu Totalgame co jeste v dobe internetovyho pralesa prikladali na Level CD/DVD. Pak delal v Tiscali pod JDem a nejakou dobu delal ministranta v kostele nebo neco takovyho. Zajimave jak se mi objevil na scene po 10ti letech :)
@StriderCZ (19.02.2018 12:44): Nebo prostě normálně save on exit + co 20 minut autosave. Ztráta progresu o hodinu je fakt na rage quit - zvláště když člověk pracuje a sedí u té hry denně třeba max dvě hodiny. :/
Je fakt, že na systém neukládání jsem už taky dojel.
Problém je, že někdy není autosave ani v očividném místě, jakým je třeba začátek hlavní mise!

Navíc někdy se dá uložit díky spánku, ale někdy ne! Máte někdo klíč k ukládání ve spánku? Musím spát v konkrétní posteli? Musím spát nějakou minimální dobu, aby se to uložilo?

Ten systém jako takový je fajn. Jen možná zlevnit Sejvovici? Třeba její cenu postupem v příběhu zvyšovat. Nebo aby se daly aspoň v alchymistické laboratoři uvařit 3 dávky Sejvovice najednou.

Počet aktivních uživtelů za posledních 48 hodin
Aktivní hráči/dnešní maximum


1,604,459 2,260,128 PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS
429,995 636,973 Dota 2
275,422 676,981 Counter-Strike: Global Offensive
61,623 125,454 Tom Clancy's Rainbow Six Siege
59,707 94,308 Grand Theft Auto V
41,729 67,784 Warframe
37,380 96,069 Kingdom Come: Deliverance
33,144 70,461 ARK: Survival Evolved
31,482 51,169 PAYDAY 2
29,674 60,269 Football Manager 2018

Pochopitelně se těším na systém save and exit. Třeba včera:
Dvě hodinky jsem jen tak sbíral kytky v okolí Tamberku... a pak hafo peněz utratil za sejvovici.
Když jsem viděl ty plantáže třezalky, sem tam šalvěj, heřmánek- nešlo odolat. Věčná škoda, že ve hře nelze sbírat smetánku lékařskou s ochmýřenými nažkami...


A že má hra chyby v AI? Na to se*e Bílý tesák. Bohužel žádná hra nedokáže implementovat takovou umělou inteligenci, jakou by si tvůrci přáli..
Pokud kvůli bugu nespadne hra , tak mi přijdou tyhle zaškobrtnutí nanejvýš úsměvné.


Jak se dělaly custscény
http://vizualniefekty.cz/jak-jsme-tvoril ... -come-deliverance-1/

"Když se na to vše podívám zpětně, je až neuvěřitelné, jak se prvotina nezkušeného českého studia dokázala dostat mezi AAA tituly a začít dominovat prodejním žebříčkům obchodu Steam. Samotný fakt, že ji mnozí hráči přirovnávají k americkému Skyrimu či polskému Witcherovi, je nesmírná pocta českému hernímu průmyslu. Ano, konečně je o nás zase slyšet ve světě – tentokrát naštěstí v dobrém. A přestože KCD provázejí nejedny porodní bolesti (bugy, bugy…), už teď se dá dílo Warhorse Studios označit za úspěch. A vy, drazí čtenáři, ani nevíte, jak moc mi z toho spadl kámen ze srdce."

:)
@kuler91 (19.02.2018 08:52): třeba když budeš dost nahlas plakat a řvát na twitteru, tak Ti Vávra slíbí, že s tím něco udělá a Ty budeš mít víc spánku :) respektive my všichni, protože s tím mám podobný problém.
Ano, jsou tam bugy. Vlastně si nepamatuju, které RPG by vyšlo v pořádku (BioWare, Obsidiani, i ta Bethesda – to je vždycky hned po vydání taky spousta stížností od hráčů, že se někde něco se**). Je to hodně komplexní záležitost, takže to chápu a kdo se toho bojí, nechť počká a koupí si až nějaku GOTY. Když vydali Fallout New Vegas, byla to tky technická katastrofa a dnes je to nejlepší Fallout. Dragon Age Inquisition BioWare defakto celou přestavělo. A to jsou zavedené firmy.

Ten přísný RPG systém i save se mi líbí dost a vlastně jsem si uvědomil, co bych dal za to, ho mít i ve Fallout 4. Původně jsem tomu moc nedůvěřoal, měl jsem hodně pochyb, ale přes všechny porodní bolesti je to fakt povedené.
Já jsem teda maximálně spokojený, trochu jsem KC víc jsem KC křivdil před pár dny ... tohle rozhodně AAA hra je :) ...
Mám 38 hodin, což je na mé poměry brutální hodnota a vůbec nevím, co dělat dřív, protože mě ve hře baví téměř všechno :) ... No hnát rozhodně nebudu, tohle si chci vychutnat celé. Fakt poklona kluci, tohle se fakt povedlo.
Doufám, že s tím savem nebudou moc manipulovat a udělají maximálně exit save a to páčení zámku je na KM úplně v pohodě, ale věřím, že na gamepadu to může být peklo. Kde bych viděl velký minus je to, že se od toho špatně odtrhává, chodit spát ve 2 a za 4 hodiny vstávat není zrovna příjemné :D
Tak jsem zase v HATE fázi. Během dneška jsem se nikam neposunul a právě naopak jsem se vrátil v savech před okamžik kdy jsem přijal sidequest "Hrátky s čertem" - zadává ho farář v Úžicích a doporučuju ho VŮBEC NEZAČÍNAT. Je to jeden z nejdebilnějších questů který jsem v životě zažil a popravdě mi naprosto kazí tu hru. Vůbec nechápu, jak se tenhle odpad mohli nechat ve hře.

Prakticky to probíhá takhle:
- Farář se bojí že místní bylinkářka je čarodějnice a navádá pár místních ženských k čarodějnictví.
- Dozvíte se, že jim jen dala nějakou halucinogenní mast a že ony samy chtějí pořádat nějaký "rituál"
- Dostanete z nich, že to chystají v noci v lese
- Sledujete je do lesa, kde je tajně sledujete se zfetovat a vyzívat Satana
- Vtáhnou vás do rituálu a pomažou, takže s nimi začnete obcovat, zatímco je vidíte jako koně, prase a slepici
- To celé je zpracováno tak, že je "páčíte" (lockpicking minigame) zezadu.... ha-ha-ha
- Pak se tam objeví dva "čerti" a začnou je zabíjet
- Sejmete čerty a upadnete do bezvědomí
- Ráno se probudíte, a zjistíte, že to byli nevinní lesníci co my mysleli, že útočí na čarodějnice.
- Sdělíte to farářovi a ten vás seřve...

NIC JINÉHO DĚLAT NEJDE!
- Nemůžete z fleku těm krávám zabránit, aby tu pičovinu nedělaly!
- I když se k nim během toho rituálu nepřiblížíte, takže "neobcujete" a hlavně nemáte ty halucinace, tak ti lesníci vypadají jako čerti a nemůžete jim normálně zabránit v tom útoku!
- Hra samotná po vás CHCE (je to quest goal!) abyste se toho rituálu účastnili a "obcovali"...
PROTOŽE TO JE JEDINÁ POINTA TOHO QUESTU - JEDEN DEBILNÍ VTÍPEK S "PÁČENÍM PRASETE/KONĚ ZEZADU"!


Já tu hru chci hrát dál a užít si jí... ale tenhle quest ji fakt KAZÍ! Hodlám to hrát aniž bych ho začal.
Kluci ve Warhorse by ho měli buďto:
- úplně vyhodit ze hry
- dokončit = přidat do něj alternativní řešení... třeba to, že plán těch ženských řeknete faráři a rychtáři a ti ty ženské seřvou a donutí se jít kát do kostela
Čím dál ve hře jsem, tím horší mně příjde. Co mě fakt irituje: špatně rozmístěné autosavy, zabití neozbrojeného NPC, který se snaží utéct a nabonzovat mě, je absurdně těžké (prostě máchám do něj mečem a nic to nedělá), nelogičnosti jakože stráže v pohodě prochází zamčenými dveřmi, od kterých nemají klíče (quest s vínem pro Ptáčka)... A jako třešnička na dortu - vynaložil jsem nějaké úsilí, abych se mohl přidat k lapkům v Přibyslavicích (sami mi to nabídli) a stejně se mi hra odměnila tím, že se mě prostě rozhodli zabít - co za kreténa to vymyslelo? Samozřejmě z tábora nešlo utéct, protože NPC mě umí shodit z koně i když jsou ode mě několik metrů daleko...