Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Kingdom Come: Deliverance


Diskuze

« Novější Starší »
@Gordon (19.03.2019 14:32): ta hra se da pomerne slusne modifikovat ... udelat minimod, ze vsichni nabiraji Jindrovo rate pig-status by nemuselo byt slozite :D .... to by byl bozi mod .. a navic spravedlivej
Zatím největší immersion breaker pro mě je, že Jindra ja zkurvené prase a trvá mu kolem dvou minut, než si i přilbu a košili umaže od bahna. To kdykoli člověk otevře inventář nebo mapu a nepozoruje ho, tak se ten retard válí v bahně?
Tak jsem se konecne dokopal to rozehrat. Zatim nejvetsi immersion breaker je neustaly pocit, ze bych ze vsech tech prochazek v desti mel nastydnout. Bugy jsou ale zatim snad nic zasadniho.

Mezi lovem s Ptackem a vysetrovanim masakru v Neuhoffu chybi nejaka mezera. >_>

btw mam v inventari fakeName item. Mam se tim nejak vzrusovat?
btw, vsimli jste si, jakej je popis (alespon v nejake recent verzi - ja jsem updatoval a mam 1.8.2) v cestine v pokrocilejch nastavenich grafiky pro `Rozmazani Pohybu' ?:

urcuje na jake strane stojis v hadkach na internetu ..
K soubojům v KCD: ještě že nevypadají takhle. Teda dost možná tomu nerozumím, ale ti šermíři mi tam připadali jak chlápci z hospody, kteří se mlátí klacky hlava nehlava.
@Paul (05.03.2019 09:06): jo teleportující kůň je smrt. Jsem rád, že RDR2 ukázalo, že to jde i jinak (i když taky to jde hodně hráči na ruku).

Mimochodem mnohem horší je, že na koně můžeš teleportovat předměty, což poměrně značně usnadňuje kradení :) ale to už je na hráči jestli je poctivej... teda, poctivej při hraní, ne při kradení!
@Paul (04.03.2019 20:35): stravil jsem velmi peclivej research co se tyce nastaveni, abych z toho vykopal co nejvic .. mam tohle nastaveni, ktery je bez vyraznych artefaktu a zaroven s relativne unosnejma dropama ve mestech a zaroven dobre vypadajici:

(Pisu to v cestine, hru mam cesky, poradi zachovavam jak je v settings):

at: SMAA 1TX
kv. objektu: vysoke
efekty: vysoke
svetlo: stredni
castice: stredni
fyzika: stredni
postprocess: vysoke
shadery: vysoke
stiny: vysoke
textury: vysoke
voda: stredni
volumetricke efekty: stredni
vegetace: vysoke
zobr. vzdalenosti: 16/20
uroven lodu: 10/20
zobr. vegetace: 5/20
rozmazani pohybu: Objekt

mam gtx 1050 , 4GB, tvoje karta bude lepsi, takze bych asi pridal castice (napr. rendering koure a jeho vzdalenost) + volumetricke efekty + svetlo
Tahle hra, to je ale hardwarovej prasák :) 2080Ti a 4K na very high preset vytlačí ve skalici 40-45fps.
Btw já stejně nechápu ten ultra preset. Když ho zapnu, tak framerate klesne ještě znatelně víc, a přitom ty stíny co zapíná v interiérech vypadaj naprosto otřesně - blikaj jak pominutý. A jinde je prakticky nemožný poznat rozdíl. Proč to do tý hry vůbec dávat?
Jo to zpomalení mě štvalo, hlavně ke konci hry, kde jsou souboje delší.
@Paul (04.03.2019 12:44): Já s ním souhlasím v tom, že to trochu narušuje Flow of Combat (hlavně ten slowdown) a že je to tak nějak mimo zásah hráče (skill samotný má na to imo větší vliv, než když to zmáčkneš v ten správný mikromoment), takže v hrajních případech lama vs master je to 'rozbitý', ale zábavnost soubojů to snižuje jedině tím, že nejsi schopen upižlat swordmastera, když jsi naprostá lama, takže když potkáš člověka, který ti vrátí každý tvůj úder, tak bys měl rychle zmizet, protože to je taky řešení kombatu.
@Bodkin (04.03.2019 11:30): však to tam (řekl bych konstruktivně) kritizuje

Masterstrike, on the other hand, is not counterable, and so it completely breaks the flow of combat, and makes it all about who strikes first. If you wait for your opponent to strike, and then perform Masterstrike, you get an automatic hit, while if you attack a high level enemy, you are almost certain to get hit yourself. This reduces the interactive and tactical nature of combat to a predictable and dull routine, and a sort of "I Win" button.

Pokud to snižuje zábavnost soubojů jak popisuje, tak je to imho validní kritika, ale z vlastní zkušenosti to samozřejmě zatím potvrdit nemůžu. Zajímaly by mě ale názory ostatních co to hráli.
@Paul (04.03.2019 09:26): Tak ono se to nejmenuje MASTER strike jen tak ze srandy. S dobrým palcátem a dobrým skillem můžeš běhat kolem a vypínat lidi jedním masterstrikem.

Když ale nemáš dost dobrý skill, dobrou zbraň nebo ses nenechal naučit masterstrike, tak to tak zázračná mechanika není.
Já jsem spíš zvědavej na jejich účetní závěrku za rok 2018 ... budu spájovat a pak dám info, jak se jim vedlo :D
Chudák Bodkin. Ten má už Kingdom Come plné zuby a Paul ho neustále týra pripomienkami toho, na čom všetkom ešte musí pracovať. Súcitím.
Mimochodem, psal nekdo z vas na ten inzerat a pujde k nam na brigadu? Jestli se teda nestydi priznat :)
@Garret (25.02.2019 20:21): to co píšeš je (předpokládám) sarkasmus. (Pokud ne, tak Frývaldský myslel vývojovej příběh KCD, ne "příběh příběh"). Už jeden mini shitstorm byl, když Tobi někde na německym streamu řekl že Woman's Lot je konec příběhu KCD, na redditu si to vyložili jako že dvojka už nebude navazovat na jedničku a nebude mít Henryho, a byl z toho shitstorm, přičemž Tobi tím jen myslel že Woman's Lot nebude navazovat na konec kampaně.
Etapa týkající se Kingdom Come se pomalu uzavírá. Asi už chystáte něco nového…

Začínáme pracovat na další hře, ale to je tak všechno, co k tomu mohu prozradit. Kromě toho dokončujeme poslední dodatek ke Kingdom Come. Do prodeje by měl jít během prvního letošního pololetí, a tím se příběh Kingdom Come uzavře. Co bude dál, to se uvidí.

https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/02/ ... ome-se-letos-uzavre/

Ach ty dvojsmysly.
docela by me zajimalo, jakou statistiku treba maji drm-free verze aka GOG ... ja steam nepouzivam z principu, proste NE (koupil jsem na nem historicky pouze 2 hry u kterej to neslo jinak - ta hlavni je uz ostatne ted na GOGu a ta druha tam brze bude) ...
Mě ztratil spíš tím, jak tvrdil, že na oslavy prodeje nebyl čas. Takovou uniformnost bych od nezávislého studia nečekal.
@Bodkin (21.02.2019 15:39): zase si nefandi, transcendentální superbytost je u vás smejki s vávrobocanem, ale od ceoa jsem to holt čekal taky

Tuhle perspektivu (donutit steam srazit revenue split) chápu a psal jsem to tu, otázka je, jestli si spíš epic nepodřezává větev. Na zákazníky (zvlášť enthusiasts) funguje líp cukr než bič. Ale prostě v tom rozhovoru vyzněl fakt...blbě.
@Garret (21.02.2019 15:28): No... ano. Vidí to ze svého pohledu a příjde mu, že ten výsledek (zkrocení steamu) bude lepší jak pro vývojáře tak hráče. To že metro nebude rok na steamu a lidi to sere je mimo jeho rozlišovací schopnost.

@Paul (21.02.2019 15:36): Jak píšu, zkrocení steamu je v long runu lepší pro všechny, MExodus je jen short term hiccup.

Ale chápu, pokud si myslíte že CEO má být transcendentální super bytost jako já, tak 1000% souhlasím. Leč to tak většinou není a je to supervzácné.
@Bodkin (21.02.2019 15:24): Myslím, že jeho překvapení nad hráči pramení z toho, že on a hráči chápají trh rozdílně. Hráči mají pocit, že jim někdo "uměle" vstoupil penězi do systému, kde nejlepšího dělají nejlepší služby, které jsou taky paradoxně cílem celého toho systému.

On to vidí zevnitř. Ví, že to funguje jinak, z toho vzniká vzájemné nepochopení. Asi nechápe, že hráči až v případě Epic Store jsou vlastně konfrontováni na kost s tím, jak systém funguje (a nejen ve hrách) a co všechno doopravdy vlastně boj na tržním prostředí obnáší.

Holt prolnutí jiných světů, které mluví víceméně podobným jazykem, myslí tím ale něco jiného.
@Bodkin (21.02.2019 15:24): no a to je jaksi moje (a Garretova) pointa, že jako CEO by se mohl oprosti od té limitované VLASTNÍ ZKUŠENOSTI a zkusit pochopit, proč konkrétně jsou hráči nasraní a že to opravdu není tím, že by chtěli bránit "monopol".
@Bodkin (21.02.2019 15:10): snaha démonizovat "zlé" hráče, protože se zastávají "zlého monopolního" Steamu už je opravdu únavná... dá se to pochopit u zdejšího osazenstva nebo u rádoby novinářů, ale od člověka v takovém postavení bych čekal větší insight. já chápu, že z toho je více peněz, ale on nechápe, proč to hráčům vadí...
@Paul (21.02.2019 15:12): Ale ano, on je to vidí jako byznys člověk a říká to v rozhovoru pro byznys člověky a to, že nevidí problém v tom, že hráči jsou naštvaný z 'dobrého' důvodu, neznamená že Z VLASTNÍ ZKUŠENOSTI nemá 'dobrý důvod' to vidět takhle.

Já nebráním ho ani jeho názor, ale nesouhlasím s tvou představou, že 'Steam není monopol a nikdy nebyl, dominantní postavení kvůli nabízení nejlepší služby není monopol' není 'povrchní ignoranství'.
Btw když jsem ten rozhovor četl, např. pasáž kde "součástí dohody byla nezávislost", tak jsem to chtěl postnout na reddit, ale když jsem se dostal k té pasáži o Epicu, tak jsem si to raději rozmyslel, protože je jasný jakej shitstorm by ta jeho reakce vyvolala. A proč asi? Protože je hloupá.
@Paul (21.02.2019 14:58): Kámo, kolik dealů se Steam a spol jsi domluvil ty, že v této problematice nejsi povrchní ignorant?

Já myslím, že to řekl nešťastně, ale chápu proč to tak vidí...
@Bodkin (21.02.2019 14:47): je to dvojí nepochopení - 1) Steam není monopol a nikdy nebyl, dominantní postavení kvůli nabízení nejlepší služby není monopol
2) hráči nikdy nebránili monopol, ale vyjádřili odpor nad umělou restrikcí na jeden (a zrovna druhej nejhorší, po MS store) obchod, kdy za stejně/víc peněz dostanou horší službu, a ještě se to dověděli chvilku před vydáním (plus vyloženej podvod s krabicovkama, kdy byly inzerovány na steam a v některých obchodech stále jsou). Od CEO bych prostě čekal krapet lepší náhled než povrchní ignorantství.
To není nepochopení, ale jiná perspektíva. Dívá se na ten 'problém' jako byznysman a ne jako gamer. Toť všo.
Zajímavej rozhovor s frývaldským
https://www.e15.cz/rozhovory/sef-warhors ... i-stamiliony-1356503

Pokud tady nelakuje, tak super:

"Co vás vedlo k tomu změnit majitele, přestat být nezávislým studiem? Chuť k divestici, pocit bezpečí na trhu?

Myslím, že nezávislí zůstaneme dál, což je součástí dohody o prodeji. "

....ale ta odpověď u Epic failu je velmi clueless, doufám že neznačí budoucí dementní rozhodnutí.

@SavageCZ (20.02.2019 00:01): jo takhle, já to pochopil tak, že jsi ve fázi shánění faráře pro vesnici. Pokud už ti odsouhlasil pomoc, pak je to tak - quest splněn a on bude trčet dál v Sázavě. Tady je blbě napsanej dialog, místo aby prostě řekl, že půjde, až tam budou hotový opravy, kasá se jak vyráží na cestu a pak prdlajs. Taky mě to mátlo.
@ntz (19.02.2019 11:36): Haha :-D. No ale není, teda já jsem ještě moc bugů neokusil, protože si to vždycky zapnu jen když je vydaný nový patch a jen tak zkusmo se probehnu tou Stříbrnou Skalicí, nebo jak se ta metropole se sviněma a slepicema na návsi jmenuje. Na tu pravou chvíli pro rozehrání ještě čekám :-D.
Já jsem teda zrovna před chvíli googlil, jestli se plynulost hry trochu zlepšila za ten rok a první topic.

"3 months ago
Performance is a steaming pile of shit that warhorse hasn't touched at all."

Achjo. Tak nevím, asi marné čekat a můžu to s klidným srdcem rozehrát.. :D