Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ještě bych dodal pro lepší vanilla zážitek (alespoň podle mě) modík MilitiaPlus či jeho verzi MilitiaPlusPlus (na nexusmods), který zvedá počet milicí, resp. přidává možnost mít milice i v přístavech, na které Legie útočí, dovoz žoldáků a zbraní z eshopu do všech přístavů a craft shop do Pantagruel.

V noci jsem nemohl spát, tak jsem přemýšlel a ráno na chvíli skočil do Mod nástrojů a tohle rychle spíchnul, ať se člověk nemusí zbytečně pomalu táhnout po mapě sem a tam kvůli každé prkotině a každému útoku kvůli doplnění milicí.

K tomu již zmíněné: Fog of War - vypnout viditelnost plánované cesty nepřátel a vypnout ikonu nepřátel či nastavit jejich viditelnost třeba na jeden nebo dva čtverce. Descriptive Chance to hit - ukazuje slovně pravděpodobnost zásahu, malé vylepšení, ale přesto to nejsou přesná %.  Smart overwatch - lze nastavit upřednostněné části těl plus režim střelby pro overwatch.
@veselykralicek (31.03.2024 09:16): Velký omyl, já se do JA2 zamiloval, už když mi bylo tak cca 13 let, to byl JA2 Unfinished Business na CD u Score, tuším. Následně jsem si na výšce obstaral klasický JA2 a dohrál a vloni jsem u toho taky proseděl zhruba stejný čas co teď u JA3 a dohrál, takže kolem 70 hodin.

Ale drsný jaký jsou už teď mody, třeba ze Steam Workshop jsem si stáhl a hodil do GOG verze GC-Militia / Militia Overhaul mod, který kompletně překopává milice, ty jde i přesouvat po mapě, kupovat jim výbavu, plus budování základen, zajímání vězňů a jejich výslech atd. Takže nepochybuji, že časem budou do JA3 totálně drsný komplexní modifikace.
@veselykralicek (30.03.2024 23:40): Já JA2 dohrál vloni a musím říct, že JA3 považuju celkově za lepší a to díky systému úkolů a perkům, díky kterým jde pěkně volit různá řešení. Díky tomu mě JA3 bavilo o to víc. Plus všechny ty moderní QoL, se kterými se to hraje líp. Třeba i ta průběžná časová osa, na které se vizuálně ukazuje, která akce bude kdy dokončená. A pak také modernější technologie, díky které je destrukce krytí a budov na daleko lepší úrovni než v JA2, kde šlo jen udělat bombou díru do zdi.
Ještě bych tu pro ostatní hodil malý tip, jak si vanilla hru lehce vylepšit: zapnout ukazatel krytu i mimo boj a zapnout všechny autopauzy, které jsou pro součinnost více týmů prakticky nutnost.
Mody: Fog of War - vypnout viditelnost plánované cesty nepřátel a vypnout ikonu nepřátel či nastavit jejich viditelnost třeba na jeden nebo dva čtverce. Descriptive Chance to hit - ukazuje slovně pravděpodobnost zásahu, malé vylepšení, ale přesto to nejsou přesná %.  Smart overwatch - lze nastavit upřednostněné části těl plus režim střelby pro overwatch.
Kdybych teď hrál hru znovu, tak určitě s těmito mody a případně rebalancem zbraní a pokročilou AI nepřátel. Jsem hodně zvědavý, co za mody vznikne.
@Atreides (30.03.2024 21:10): Já vloni sehnal doslova za pár kaček český krabičky Hammer and Sickle, dokonce i Denní a noční hlídku (ty jsem po hodince nebo dvou vzdal). Není to špatný, ale dělal to člověk mimo vývojářský tým, pokud vím, jen použil základ Silent Storm. Začátek byl hodně obtížný, ale dostal jsem se kousek dál, kde jsem se měl sejít s nějakou skupinkou převážející nálože, které jsem měl získat, ale pak jsem to nějak vzdal, nechytlo mě to jako Sentinels a obtížnost mi přišla přehnaná - prakticky jeden nebo dva zásahy = smrt. Než uloz.to zavřelo servery, tak jsem tam měl nahraný zip, česká distribuce nemá žádné DRM.
@veselykralicek (30.03.2024 18:38): Jakože vývojáři slibovali vydání už v první polovině roku vloni a najednou je datum neurčité, na druhou stranu lepší vydat hotové, než to pak dodělávat jako v JA3. Pořád mi nějak blbne zvuk, možná chyba u mě na PC, ale původně při vydání mi zvuk neustále vypadával a teď jsem rád, že jsem si zahrál o hodně vylepšenou a doplněnou verzi.

Jinak ti mechové v Silent Storm byli obvykle kritizovaní a jsou i mody, které je ze hry úplně odebírají. Pak je mod přidávající další nahodilé setkání (ten vřele doporučuji) a pak jedna komplexnější předělávka, která vypadá taky zatraceně dobře. Ale správa žoldáků a skladba misí byla o dost slabší, takže za mě osobně je JA3 současná nejlepší tahovka, pro mě osobně. Třeba v Xcom, který se mi líbil, mě vyloženě štvalo, že střela míjející cíl nikdy nezasáhne jiného nepřátele kolem, kdežto tady kolikrát střela proletí dvěma protivníky, zasáhne někoho vedle apod. Jednou se mi povedlo v úzké chodbě dávkou sejmout cíl a odraženými střelami dalšího protivníka za rohem. To jedinkrát za 70+ hodin.

Přes 10 let jsem natahovky nesáhl a pak jsem následně během posledních 12 měsíců prošel Xcom Enemy Within, Fallout 2, Fallout 1, JA2, Silent Storm, Silent Storm Sentinels a teď JA3. Ještě pokukuju teď po Wasteland 2 a 3.
@KRoman47 (30.03.2024 18:29): na Urban Strife jsem zrovna dneska koukal, jestli to nějak neusnulo. Jako Silent Storm souhlasím, že Sentinel s měli něco do sebe. Ale mě docela bavila i základní verze, ale ty vychvalovaný mechaobleky mě tam teda spíš pěkně štvaly.

I když bez nich to v závěrečných misích dalo dost zabrat..

A taky mi v Sentinels chyběly medaile.:-D
@Dono1964 (10.11.2023 14:51): Právě jsem po 72 hodinách dojel do konce, všechna políčka obsazená, ale pár úkolů mi uteklo. Třeba psa, co měl vyčuchat poklad, při souboji krochli. A do uprchlického tábora jsem naběhl naslepo, neměl žádný save, a tak mi následné komanda zabraly všechny města a doly, takže ani úkoly pro kemp a muzeum jsem nestihl dokončit všechny. Za mě až na pár chybiček či drobných nedostatků současná verze 1.5 totální pecka.
Já osobně bych ke zmíněným titulům vřele doporučil Silent Storm Sentinels (první bych možná i přeskočil, lineární postup skutečně nudil, Sentinels už měl alespoň nějaký management a možnosti voleb - oboje na GOG). Ten bych osobně označil za nejpromakanější tahovou taktickou RPG akci, kde se mi sakra líbila schopnost odposlechu nepřátel po sluchu a následná palba s pořádným kalibrem přes zničitelné zdi. No a pak se velice těším na Urban Strife, které snad už letos po odkladu vyjde.
@Longin (22.12.2023 22:39): mně teda ve vanille nefungoval moc nikdy. Nepřítel se stejně většinou otočil nebo odešel, i když mě neslyšel. Na jednu ránu jsem ho nesundal ani mačetou a na dvě už mi kolikrát nezbyly body.

Lepší bylo zakempit někde za strom / kámen / roh, poslat mu jednu včelku na uvítanou a pak čekat na interrupty, jak si začali nabíhat sami..
Tak jsem to rozehrál...
První věc, co mi fest nesedí, je absence zátěže, protože síla určuje jen množství políček v inventáři. Chybí tak vlastně plánování z dvojky, co který žoldák bude nosit do boje, aby se neunavil.

No a co mě sere. Prapodivný stealth-system, kdy merc dá úspěšný zásah nožem z krytu a místo očekávaného instant killu nepřítel spustí poplach a začne pobíhat kolem. :D
@veselykralicek (12.11.2023 15:31): Gears Tactics jsou hodne fajn, stejne tak ten Warhammer, ale tam nemusi kazdemu sedet ten setting a stylizace. XCOM 2 jsem jeste nehral, ale pokud je to vylepsena jednicka, tak to bude take super (musim si na to konecne udelat cas). Hard West jsem nehral, ale vypada to take fajn.
Ahoj, tak jsem podruhé po sobě dohrál JA3, napoprvé jsem neměl splněno dost úkolů a tak jsem si dal pak záležet. Za mě supr a opravdu důstojný nástupce JA2, který jsem taky dohrál a pak ještě Wildfire. Nebudu vypočítávat plusy a mínusy, už to tady bylo od jiných řečeno. Líbil se mi závěr, kdy dcera prezidenta zhodnotila vše a já tak věděl jak jsem si počínal. Tak a co teď... Po třetí se mi to nechce hrát, třeba někdy později, ale chuť na tenhle styl hry je, tak se ptám - jste tady "kovaní" hráči těchhle her, víte o něčem obdobném k zahrání? Děkuji za případně odpovědi.
Pěkný video o jednom z mých oblíbených aspektů JA3, sountracku. A taky dneska vyšel update 1.3 přidávající mimo jiné obchod Bobby Raye z dvojky.
Ahoj....po spuštění hry mám místo postav (všech), bílé rotující krychle...poradí prosím někdo?
Vlastně když se nad tím tak zamyslím, tak ten Bobby Ray je fakt zásadní věc. Vzhledem k tomu, že loot ve hře je generovaný náhodně, tak se prostě může stát, že na některé předměty hráč při průchodu vůbec nemusí narazit. Já měl první průchod fakt důkladný (strávil jsem v něm přes 100h) a stejně při druhém hraní nalézám nové předměty a naopak některé jsem ještě nenašel.
@Longin (05.10.2023 13:08): Ten Bobby Ray si vyprosila komunita a mohl by z toho být gamechanger :) Teď se prostě některá munice shání tak blbě, že to nutí hráče neplýtvat a craftění je zase vázáno jen na určité lokace a komponenty - za mě je celé to craftění největší kravina ve hře. Možná bych počkal - otázka je: jak dlouho? :D
BTW nakonec se mi toho Majora podařilo zlanařit, šel jsem prostě rovnou k němu do kempu s tím, že jsem obsadil co nejvíc outpostů a splnil pár klíčových questů, měl jsem s sebou i Pierra. Bylo to trochu o nervy, protože jakmile se hráč přiblíží na 2 políčka k Orlímu Hnízdu, tak se spustí ten veleútok armády, takže mi zbyl snad jen jeden outpost. Naštěstí to nakonec stačilo a můžu celou armádu vystřílet s Majorovou (Spikovou) pomocí, jako žoldák je totiž úplně famózní :D
Nemáte někdo zkušenost s tou češtinou, která se dá stáhnout v Odkazech? Češtinu jsem již několikrát nainstaloval, ale hra je pořád anglicky. Steam mám samozřejmě v češtině, ale ani v nastavení Steamu ani přímo ve hře nejde změnit jazyk na český.

A ano, samozřejmě jsem správně uvedl cestu instalace do cílové složky. Hra si ji vlastně sama našla. Ale i tak jsem to ověřil.
@styeer (27.09.2023 13:38): Já jsem sejmul Corazon jako první, chtěl jsem dostat zpět ten ostrůvek :) Majora jako posledního, ale stejně jsem jej mohl přijmout do party, i když hra v zápětí končí.
@Hoonza (27.09.2023 10:28): Podle mě hra počítá s tím, že Corazon máš nechat naposledy. I ten major myslím říká, musíme ji zastavit. Ale zase když v tom tvém popisku je "defeat Corazon 20", tak tomu už vůbec nerozumím :D
@styeer (26.09.2023 19:05): Nechat Corazon na konec mě nenapadlo :) Ale rád bych toho Majora měl co nejdřív, ať si ho užiju... Kdyžtak tohle jsem k tomu našel na netu, kdyby to někoho zajímalo:

 Here some data, extrapolated from the game files. You need 75 reputation to recruit the Major and 50 to get his evidence. Reputation gains: Time penalty: -5 or -10 (Defeat the major within 1 or 2 months) Take down outpost: 5/outpost (max 35) Kill Graaf: 10 Kill Bastien: 5 (might prevent recruiting Pierre) Recruit Pierre: 25 (or Kill Pierre: 10) Kill/Jail Elliot: 5 Complete right hand man: 5 Kill DrKronenberg: 5 Kill Chimurenga: 5 Kill Jackhammer: 10 Kill/Recruit Beast: 5 Kill/Recruit Flay: 5 Kill Colonel: 10 Defeat Corazon: 20 "You were a merc like us, Spike" dialogue option/skill check: 5 (Unlocked by rescuing Biff or having hired Len/Gus/Ivan and be present) "Your Legion could have performed better" dialogue option/skill check: 10 (Leadership >= 70)
Ahoj, potřeboval bych poradit :-) Hraju to teď podruhé a hrozně rád bych tentokrát zlanařil Majora do týmu. Nevím ale, ve které části hry je nejlepší to zkusit. Momentálně se nacházím ve fázi, kdy mě Corazon zve do urpchlického tábora, kde se odehaje "plot twist". Má někdo tip, kdy by bylo ideální zaútočit na Majora? Při prvním hraní jsem šel v pořadí Corazon, Major, Colonel a u Majora jsem vůbec neměl možnost ho rekrutnout.
@Hoonza (02.09.2023 11:39): ono se to nerozbije, že by to nešlo dohrát nebo tak nějak. Ale Colonel i Major ti říkají, jak za to může Corazon a jak ji zastavit, Major se k tobě i přidá, aby ji zastavil, ale ona už je dávno mrtvá. Navíc když na ní jdeš a máš proti ní důkazy (já je neměl), tak to evidentně má i alternativní konec.
@styeer (komentář): Třeba já šel na Corazon dřív než na Majora a pak Colonela a nic se mi nerozbilo, takže s tím hra nějak počítá. Ale občas jsem narazil na situace, kdy se questy očividně nějak bugly / opakovaly, nejvíc do očí to bilo s Biffem, kterého jsem zachránil, pokecal s ním a on jakože odešel a pak o X desítek dnů později se mi znovu objevil marker, že s ním mám pokecat a rohovor po jeho záchraně se najednou odehrál znovu (včetně odměn)

Každopádně tím, že je ve hře jakoby víc "final bossů" a nic nás nevede za ručičku, se může snadno stát, že průběh hry bude obtížnostně nevyvážený a trochu chaotický, což se přesně stalo mně :D
Můžu se zeptat, jestli se Vám někomu daří dělat screenshoty? Fraps absolutně nereaguje a hra sama taky neukládá screeny ani do dokumentu ani přímo do složky se hrou. Navíc mi nefunguje ani F12 přímo ve Steamu.

Jediná možnost je klasick PrintScreen a následně to vložit do malování, což je dost otrava..
Jediná sbírka umění o který vím je ta nakradená colonelem faucheauxem.
Podařilo se někomu nějak zjistit, kde má majitel obchodu v Port Cacao schovanou tu sbírku umění?
Tak ta krabicka celkom potesila, lepsie ako dratom do oka a lacnejsie ako digital :) a soundtrack na CD k tomu. Nie je to big box, ale je to fajn.
Tak take dohrano. Kvuli nize zminovanym bugum jsem nakonec dostal vsechny mozny endingy. :D Tedy ten, kde colonel utekl, kde neutekl, kde jsem nasel lek na red rabies, kde jsem ho nestacil najit... Vsechno mozny. Proti Corazon jsem nemel dost dukazu (fakt netusim, kde jsem co zase minul). No proste bordel. Ale celkove jinak parada.
@pipboy (28.07.2023 18:38): Mel jsem to uplne stejne. :) Maceta nebo The Thing maji dodatecny bonus ke zraneni ze sily, takze je tam vetsi sance, ze nepritele zabijes i kdyz ti nevyjde stealth kill, takze asi tak. :) Jako je to docela fajn videt Blooda pobihat mezi krokodily s macetou a porcovat je jednoho po druhem jakoby nic.
U Blauberta jsem tam nějak nahnal Smileyho i Maria zároveň. Nejdřív jsme Smileymu vysvětlili, že nic nebude, takže nakonec odtáhnul. Mario vs Blaubert jsem prohlásil, že s tím nechci mít co dočinění (nevím nic o tom co mezi nima je, věznici jsem čistil dřív, než jsem potkal Baluberta a dialogy s tím zjevně vůbec nepočítaj) ...

No chtělo to pár pokusů, bo tam pobíhá hodně borců s mačetama a musel jsem si udělat odstup, ale nakonec tam zůstala jen fňukající královna karnevalu v moři mrtvol. Teď by jí byl Smiley dobrej. Nasere, ale já si nezačal.


Tak mě napadá - je mačeta automaticky lepší pro stealth kills, nebo mám zůstat u nabroušený kudly? Úplně jsem ty mechanismy nezkoumal.
@marwel (28.07.2023 04:12): Outbreak tam má bug že i když ho splníš, tak se časem v questlogu zbarví do červena a jsou tam oba vzájemně se vylučující outcomes. Ale na hru to nemá vliv a na závěr taky ne, v ending slides jsem měl reflektovanej dobrej outcome. Laibach jsem splnil, taky jsem bitku inicioval v baráku, takže to šlo velmi snadno, ale na korektní pozitivní outcome je potřeba tam všechno zinvestigovat, objevit všechny informace. 

U mob bosse jsem se s radostí přidal k Blaubertovi a sejmul s jeho pomocí Luigiho (a získal The Thing). Smileyho jsem ukecal aby odtáhnul, že ho ta ženská nechce :)
@pipboy (27.07.2023 04:12): Jsem ted tu pevnost delal, ze vnejsku. Kokam podzemi tak se podivam, kam to vede pro pripadny druhy pruchod. The fuck? Tri sektory nad? :D Se nedivim, zes na to narazil nahodou. Kazdopadne z vnejsku to bylo docela zajimave. Ale se dvema tymy to slo vcelku v poho. Jen tedy se to jaksi prapodivne buglo. Colonel zdrhnul se sve lodi. takze mi vyskocila poznamka jeho armadu jsem porazil ale colonel utekl. Bug, spawnul se zase ve svym kanclu, tak jsem ho odpravil. :D 

A co tedy ten Outbreak, ten se mi asi take bugl nebo nevim. Napsalo mi to, ze jsem nasel lek, vyskocil mi i achievement ale v notes mam nesplneno, nasel jsem sice lek, ale ona to nezvladla, takze sorry, nemoc koluje dal. Zajimalo by me, jestli to jde splnit pokud bych stihl ziskat vsechny ty vzorky.

A ten Laibach ukol take dobry. Muzu se pridat na stranu fetaku, ale to mi asi sotva pomuze, vetsi cannon fodder jsem nevidel. Ta fuhrerova osobni ochranka je rozstrili behem jednoho kola a mi zoldaci maji tak debilni pozici, ze jsem se rozhodl to udelat po svem a odpravit je z baracku sam. Quest mam ale jako nesplneny a achievement tedy take ne, protoze situaci s Dieselem jsem jakoze nijak nevyresil, koluje dal mezi lidmi. 

Stejne tak ty mob bosse. Vsechny postrilet, quest tak nesplneny. A Smiley at si jde hojit sve bolave srdce zase do nejakeho jineho bordelu. Vetsiho ubozaka by clovek pohledat.
No, tak jsem dneska zkoumal nějakej bunkr a najednou koukám, že jsem uprostřed Colonelovo základny. No Za pokus nic nedám a skoro jsem až zklamanej, jak snadno dostali on a jeho slavná armáda na prdel.
@veselykralicek (25.07.2023 15:59): "scifi" prvek je tzv "red rabies" virus, kterej z lidí dělá zombíky, takže kromě vojáků budeš zabíjet i zombíky. A máš možnost tomu viru zamezit v šíření v rámci questů. A co se týče rekrutovatelnejch merců zadarmo, tak je jich myslím celkem šest, já zrekrutoval čtyři z nich. Občas to závisí na rozhodnutí v questu či jaké máš staty, případně co říkáš v rozhovorech. A btw když zrekrutuješ Larryho, tak ho můžeš vyléčit z drogový závislosti, zvýšej se mu staty, změní artwork, character model i dialogy. Super detail.
Prej tam není Bobby Ray a některé doplňky ke zbraním je si třeba vyrábět :-(
Já to asi dneska ukončím. Už jsem zachránil prezidenta a zrekrutoval Majora :)  V questlogu mám už jen dva nesplněný sidequesty, Beast a Voodoo People, a oba jsou asi nesplnitelný, protože jsem udělal něco jinýho před nima a tím se vyrušily.
Kazdopadne ted jak jsou na mapach silnejsi nepratele uz pocituji klasicke JA2 - tj, auto-resolve je efektivnejsi nez to hrat rucne. :) Ted jsem hral misi pul hodky, 5 zraneni a solidni loot. Zkusil jsem auto-resolve. Bez zraneni a lepsi loot. Takze jsem vlastne ztratil pul hodiny zivota. :D
@marwel (24.07.2023 15:15): no, na to jsem prošel už taky, že to funguje asi jinak. Ale je fakt, že jsem se s ní prostě ještě netrefil, takže se mi těžko odhaduje, jestli kdyby jo, tak jestli by to stoupalo.

V JA2 jsem zkusil i žoldáka s Marksmanship 35 a v pohodě. Díky tomu jsem mohl hodit Dexterity / Agility hodně vysoko, pak se připlížit k nepřátelům a střílet to z metru. Výhoda je, že až do nějaký hodnoty 65 se to zvyšovalo téměř po každým zásahu. Pak dojde ke zpomalení, ale na nějakých 75 se s tím už dá hrát, jen musíš víc mířit a mít dobrou zbraň. I tak jsem končil hru s Marksmanship 98 - 99.

Nakonec rozhodně lepší varianta než nastavit Marksmanship na 85 a Agility / Dexterity na 60 (Health a Wisdom vždy na 85 a nic na 0). Pak je ten žoldák obecně lempl a vysokej Marksmanship ho nezachrání. Navíc se právě Agility / Dexterity používáním trénuje dost pomalu.

Ale to zřejmě v JA3 nefunguje. Tam jsem si hodil poslední tři na 0, Marksmanship 40 a zbytek 85. Dávalo mi to smysl.
@veselykralicek (24.07.2023 13:17): To ve trojce neplati. Nejrychleji se prirozene zlepsuje Agility. Pro predstavu Livewire ma na konte 60 killu, nejmene v tymu, ale to se od ni ocekavalo. Ma Wisdom zaklad 95, tedy temer nejvyssi, ne-li nejvyssi zaklad ze vsech zoldaku ve hre. Marksmanship ma zaklad 62, tedy dost nizky. Presto ma po 60 killech Field Experience v Marksmanship jen +1. +8 pak trenink (ziskala tech +8 jednim dvoudennim treninkem). Takze davat svemu zoldakovi 40 Marksmanship je naprosta blbost pokud ho hned ze zacatku nekym nevytrenujes. Osobne mi prijde uzitecnejsi dat svemu zoldakovi 85 Marksmanship a 85 Leadership, Perk Teacher a naopak vytrenovat ty, kteri maji dobre staty ale nizke Marksmanship, jako treba Fox, Mouse nebo prave Livewire.

Docela by me zajimalo, jestli je tam nejaka penalizace, resp. zpomaleni pokud trenuje jeden trener vic zoldaku naraz. Btw. neni uplne k zahozeni, kdyz uz ma vas zoldak 85 Leadership, naucit ho i jine a pak se nechat zpetne vytrenovat nekym, kdo ma lepsi staty v necem jinem. :)

edit. Jsem to ze zvedavosti zkusil. Vytrenovat Livewire na 85 marksmanship s zoldakem ktery ma 85 leadership a marksmanship a perk teacher trva 8 dni. :) Kolik zoldaku trenuje je jedno, nema to na to zadny vliv, takze cim vic, tim lepe. Co je debilni ze nemuzete mit dve trenovaci operace v jednom sektoru naraz. Ani kdyz rozdelite tym. Musite druhy tym presunout do jineho sektoru.
@Paul (24.07.2023 11:56): No, zatím jsem to moc nepořeboval, tak asi budu muset přehodnotit. Marksmanship jsem nedával nikdy vysokej, to je vlastnost, která se zvyšuje nejrychleji. Jen tady jsem to nastavil asi jó moc nízko..
@veselykralicek (24.07.2023 06:40): psycho bylo potřeba jen v jednom sidequestu a i ten se dal vyřešit jinak. Jinak já tedy u svýho impa prioritizoval marksmanship a leadership a nelituju. A explosives jsou imho dost nutný, je tu milion pastí a spousta min kde se např. Barry strašně hodí. Plus ty jeho ultimátní granáty.
Tak u mě zatím taky taková klasika z JA2.

Ivan, Igor, Natalia, Livewire (místo Trevora), Fox (Thor se mi tady moc nelíbí). Na výbušniny jsem nikdy nehrál. Zatím mám za sebou úvodní ostrov a čekám, až se mi odemkne Shadow a Dcope, pak bude můj tým kompletní.

Akorát teda přemejšlím, že počkám nějakou dobu na nějaký patche a hlavní postavu pak asi vytvořím znovu. Někde jsem četl, že některé questy je snad možné dokončit jen když máte v týmu někoho s postavou Psycho, což nemám. Hlavní postavě se mi to dávat nechce (kor když je to Leader), ale zase nechci přicházet o ty questy.

A asi nebyl dobrej nápad nastavit hlavní postavě Marksmanship na 40 - v JA2 jsem dával Natalii vždycky nízký trefování, protože to byla vlastnost, která se strašně rychle zvyšovala, takže se to podle mě ošidit, ale tady se snad netrefila ještě ani jednou. Ani když je nepřítel jedno políčko ode mě. Ale na Stealth je dobrá.

Ono toho hra ve výsledku dost málo vysvětluje, takže počítám s tím, že rozehrávat znovu budu ještě několikrát.
@pipboy (23.07.2023 17:52): Takova temer klasika z JA2 - Ice, Blood, Red, Buns a pak Livewire a PC (ciste bojove nastaveny, plus Leadership). Druhy tym pak Ivan, Vicki, Raider, Raven, Thor a Fidel - poradne drahy tym a uplne na hovno. :D I ty jejich povahy. Ivan mluvi vecne rusky, Fidel ma strasne otravny hlasky, Raider zase priserny vysoky hlasek. Vicki a Thor jsou ok, ty jsem v JA2 take casto hral. V prvnim tymu pesimisticky Red je nejlepsi.

Ted jsem delal Refugee camp. Jak tenhle event ovlivnuje questeni? Koukam totiz, ze uz u neobsazenych outpostu nelze snizovat obranu temi eventy kolem.

Stealth je hodne silny. I v prubehu boje, kdyz do nej muzete vstupovat jakmile jste out of sight jen za 2 akcni body. Osobne casteji volim stealth a posetreni si AP s take cover nez overwatch. I kdyz overwatch s temi utoky nad ramec akcnich bodu je take mega silny. Plus machineguny, to je kapitola pro sebe. :D

@Paul (23.07.2023 19:04): U me to Biff nedal. Ale zaslouzil si to, stoji uprostred ulice jako uplnej kokot a necha do sebe sit i z minometne palby. :D Opakovat ten boj se mi kvuli tomu nechtelo. Refugee camp take komplet vypaleny. Nevim, jestli kdybych si pospisil, tak by to nekdo mohl prezit nebo to takhle je proste dane.
@pipboy (23.07.2023 17:52): zrovna asi před hodinou jsem konečně zachránil Biffa a pak šel do refugee campu. Hned po něm jsem šel za tím ex-CEO Adonisu pro špínu na Corazon, a pak pomstaaaa šel na tu základnu kde je zakempenej ten francouzkej "punchable face" colonel. Vymlátil jsem ten kemp, ale když už mi zbejvalo zhruba jedno kolo abych sejmul i colonela, tak se pustila cutscéna a ujel na lodi. Docela by mě zajímalo jestli to bylo scripted, nebo jsem ho mohl sejmout a byl příliš pomalej. 
Jinak main team je IMP (leadership, marksman), Fox, Livewire (hacking), Kalyna (ta je prostě skvělá), Grizzly, Barry. Koukám že až na steroida a livewire máme stejnej tým :p
Včera jsem se dostal k incidentu v uprchlickém táboře (úplně teda nevím co tuhle linku spustilo) a následující události byly docela cool - příjemně jsem se nasral na nepřítele a šel ho vyčistit. Čímž jsem teda nějako skončil u toho, že jsem nakopal prdel té bábě od Adonisu, což úplně nevím, jestli jsem tam nezaklepal na dveře moc brzo. (btw nedostal jsem možnost zabít. Je to normální? Já si šel pro odplatu a nebylo to zrovna snadný a hra se mnou takhle vyjebe?) Akorát teda mi teď přijde, že SMGčka už dál budou asi celkem na hovno a budu těm dvěma co je používaj muset vybrat regulérní AR, se kterou se nebudou prát o munici...

Jinak teda jak máte týmy?

Můj hlavní squad:
Já - sniper, lockpick/hack (nechal jsem stats cca jak vypadly z testu, takže to není zrovna ideální merc)
Fox - medic, assassin
Barry - explosives. Ty jeho shaped charges jsou pecka. Terazky jsem mu pořídil granátomet, ale mám do toho v podstatě jen flashbangy... Plus teda mám čerstvě minomet, ale na to asi budu muset někoho specializovat.
Steroid - Assault s AR + má na starosti páčidlo a kleště (Což mi připomíná, párkrát jsem mu zkusil dát brokovnici, ale přijdou mi tu úplně nakokot?)
Grizzly - HMG. A nemusím díky němu přeplácet Fox pro blbý kecy na Steroida.
Kalyna - původně jsem ji najal jako separé jednotku pro trénink milicí, ale nakonec mi dělá secondary snipera. No asi ji nahradím minometčíkem... Jenže zas snipeři jsou docela OP, tož dilema.

Trenéři a delivery service:
Larry - je zadarmo, účel splní.
Hitman - mám asi půl míče a akorát mi stoupla obtížnost, tak jsem si řek, že najmu lepšího trenéra. (btw ad ten event co zmiňuju nahoře - nepřítel právě obsadil všechny přístavy, ale taky celej úvodní ostrov. Takže hra se mě na nic neptala a rovnou vyslala jednoho borce s pistolí doprostřed nepřátelskýho území plnýho elitních jednotek.)

Plus teda přibral jsem mod na víc věcí (materiálů) ukládaných do společného inventáře + aktivní pauzu, ale už jsem si nějak navyknul hrát bez ní.... což se teď možná změní, když mám silnější nepřátele, ale než došlo na dějovej zvrat, tak jsem se stealth ani nějak moc nenamáhal. (Ty kurvy stejně viděj mrtvoly i tam, kde by je vůbec vidět neměly.)