Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Chuck (16.10.2016 17:05): ten procák se dá přetaktovat o 1Ghz, RAM stačí a jak píše Paul podemnou, lidi se teď hodně zbavují 970ek. taky jsem tady jednu nabízel. popř. trochu našetři a jdi do 1060ky, zase tak velký rozdíl v penězích to není...
@JohnCZ (16.10.2016 12:53): A třeba to zkusit se zavřenýma očima! :-) Jo, bez kvalitního HW mi těch možností moc nezbývá. Ono to bohužel není jen o grafice, ale postupně i o dalším upgradu. :-/
@Chuck (16.10.2016 10:48): 760ka není úplná katastrofa, ale zase nemůžeš čekat, že si na tom zahraješ nové hry na vysoké detaily. za pár měsíců našetříš a pak to sfoukneš i s DLC... ostatně, tu Mafia III taky bráchovi vracet nebudeš, že jo ;)
Jak je to v současné době s optimalizací? Jede to na "středně slušném" kompu plynule? Problémy jako u Mafia III doufejme nejsou.
@Matthias (01.10.2016 20:59): já mám chytré 3D akce nejraději ze všech žánrů a Deus Ex je nejlepší hra na světě, ale zavírat inventář escapem, když ho vyvolám jinou klávesou, resp. ho zavírat myší kliknutím na tlačítko, je jako škrábat se na noze přes hlavu. vzhledem k tomu, že ten inventář otevřu tak 5x za 10 minut...

btw, zajímalo by mě, jestli Jansen musí dobíjet baterky, i když píchá nějakou ženskou.
inventář vyvolám tabem, ale zavřít ho musím escapem? holy shit, noční můra z W3 pokračuje...
Hm, dostal jsme tuhle hru od CZC jako dárek k novýmu PC :)

Ale vůbec se v nových hrátch nevyznám - jako wtf, o co tam jde? :D Jak to, že je všude milión nepřátel a TÉMĚŘ žádná munice nikde? Snaží se mě ta hra snad donutit ke sthealth nějak? Protože je mnohem snaží se udělat neviditelný a proběhat mezi bedničkama, než třeba se snažit všechny postřílet kulometem :)
Snad to opraví v nějakém patchi, aby až to budu hrát v GOTY edici, bylo vše OK :)
Btw sidemise s vrahem augu z ulicky za domem. Kdo byl vrah jsem zjistil relativne brzo, bo jsem se mu byl podivat v bytě. Ale hra s něčím takovým nepočítala, takže se stopama v bytě nešlo nic dělat a musel jsem říct že nevim kdo je vrah, čekat na nějaký skriptovaný posun v příběhu a řešit to tak, jak to někdo naplánoval. Tohle by se JCmu nestalo >_>
.... Mankind Divided je jako Deus Ex hra jestě větší sranec. Zjevně to z kontextu není tak jasné, jak bych čekal.
Osobne nie som z doterajších komentárov múdry. Jeden hre vyčíta presne tie iste veci, ktoré boli aj v minulom dieli, pričom ich popisuje tak akoby tam neboli. Ďalší pre zmenu uznáva, že je to podobné, ale vďaka zakomponovaniu Prahy to odrazu vníma inak. A ten zvyšok, ktorému sa hrá páčila viac, sa okrem Micka na svojom blogu, zatiaľ nerealizoval :-)
Určitě je to super hra a vy jste všichni jenom zapšklí hateři! Musí to tak být :(
Terazky jsem zdrhal z Golema a uz jsem si celkem navyknul na ovladani atp., ale... Fakt ze co se mechanismu tyce, tak je to asi nejslabsi DX. A celkove je to takove nejake ze se ani nechci zdrzovat prozkoumavanim zbytku lokace a jen si udelam co je treba a zas vypadnu... bo zajimave to taky moc neni >_>
@Walome (06.09.2016 13:40): Sháněli se po spolubojovnících, prozkoumávali terén v reakcích na hráčovu činnost a celkové dění, takže když už si začal vraždit a jeden druhému se přestal hlásit, nehrozilo, že by všichni po chvíli upadli do letargie a vrátili se do předem nalajnovaných tras. Jakmile poté objevili mrtvého, vystřelili světlici, přivolali posily a lokaci pročesávali podle daných okolností. Přinejmenším to zamezilo tomu, že ses mohl úsek naučit nazpamět, protože situace se do značné míry měnila.
Tak taky dohrano. Oproti Human mirne zklamani. Prislo mi tam malo lokaci do kterych se cestovalo. Praha udelana dobre, hodne postranich ulicek, hodne veci na prozkoumani. CZ vs EN dabing samozrejme rval usi. Jeste jsem nezkoumal vsechny konce a nevim jak moc se lisi, ale prislo mi to hrozne uspechane. Vubec mi vadil jen jeden finalni boss oproti Human, kde byli 3. Bugy jako mizejici nabidka v intentari po nahrani loadingu, zaseknuty interface nebo volba u obchodnika. Nemoznost pretahovat veci z inventare do rychle nabidky mi prisly take jako krok zpet. Scenaristicky pribeh taky nebyl tak poutavy jako v pripade Human Rev. Urcite to ale znovuhratelne je.
Treba hodne chvalili inteligenci v MGSV, ale i tam sla dost očurávat. Tady spis bije do oci to ze pred straznym vyskocim na rimsu a prejdu tak to zakazane zony ale on to neresi protoze me vidi v oblasti kde jen mu to jedno.
@Paul (05.09.2016 16:32): mechanicky hra funguje vyborne, tam netreba nic vylepsovat - az na male detaily. Zas na druhej strane. Akoby to asi fungovalo blizsie k realite? NPC najde omraceneho kolegu, prebero ho, zavola posily, spusti alarm - vsetci po hracovi patraju. Hrac sa nenapadne odplazi niekam prec. AI stale patra a prehladava. Nic nenajde, zavola posily - viac prekazok na mieste. Hrac urobi znova to iste a znova AI objavi omraceneho...? Co potom? Bude sa to stupnovat? Dokedy?

Policajt sa neozvyva vo vysielacke. Posleme na miesto posily. Nikde - nikto. Hrac sa zbavi posil... Posleme posily znova? A znova a znova? Hra musi mat mechanicky nejake obmedzenia. Niekedy su lepsie, inokedy horsie zamaskovane. Ale imho je DEMD na tomto slusne.

Podstatne je, ze je to zabavne hrat. Vymyslat postup alebo len zblbnut cely system. :) Hlavne, ze to nie je nuda.