Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (05.09.2016 13:24): No to ale neznamena, ze by to v moderni hre nemelo bejt.

Vcelku jsem se na to tesil, ale to ze nezmenili od minule VUBEC nic je teda strasny. Co tech 5 let jako delali, kdyz je to uplne stejna hra jako Human Revolution.
@John Mirra (05.09.2016 13:19): se rejpete v základe stealth akcích. NPC všímající si chybějících strážných jsem potkal zatím jen v Blacklistu (a tam to nemělo valný smysl, protože ani nebyl vyvolán alarm) a v Desperados (kde NPC ztropil pěkný humbuk, dokud jsi ho včas neeliminoval). Jsou i jinde?
@MickTheMage (05.09.2016 11:58): Zatím jsem to tak zběžně projel, ale "Najlepším príkladom herných princípov je banka Palisády. ... Pokiaľ si dáte pozor, nikto si nevšimne miznúcich ochrankárov. ... Sú to herné figúrky, ktoré ste práve odstránili z hernej dosky."

přesně tohle šlo udělat i v HR třeba v policejní stanici, tam jsem takhle "odklidil" několik policistů a nikomu to moc nevadilo :)
@Cobot (04.09.2016 22:30): Mna to bavilo o 5% viac ako HR, takze ak veris mne chod do toho.
Ja som sa zabavil kralovsky, aj ked uplne na konci ma jedna vec neskutocne vytacala do nepricetnosti, ale mozno sa dala niekde vypnut to neviem lebo som to neskusal hladat.
HEX dal HR tusim az 90% a toto je este lepsie takze........
@mazar1234 (29.08.2016 20:54): tak exploitovat se dá cokoliv, ale přijde mi že se DX snažilo o víc simulation-like přístup k logice světa, oproti jiným fps hrám. Ale jasně, AI byla poměrně slabá atd.
Btw co mě v HR sralo byly ty third person "cinematic" takedowny co mrazí čas - je tahle demence i tady ?
@Paul (29.08.2016 20:45): "původní DX se tohoto snažil vyvarovat." - čože?
Veď tam si mohol exploitovať systém ako sa ti zachcelo, toto fakt nepoberám.
A to som prešiel aj GMDX mod na realistic difficulty.
@mazar1234 (29.08.2016 18:37): mě právě taky zaráží chválit zrovna to, že to má typickou dementní videogame logic. Zvlášť když původní DX se tohoto snažil vyvarovat. Ale ok, aspoň že je to zábava :)
@mazar1234 (29.08.2016 18:37): Co je zábavnýho na tom, když jednu místnost vystřílíš s poplachem pak přejdeš čáru a jedeš napoznamenán od nuly? Připomíná mi to ty scény kdy jdou dva vojáci, ty jednoho sejmeš sniperkou a druhej se maximálně dvakrát rozhlídne a pak se vrátí na patrolu.
Heh, ma odohranych cca 35 hodin a prave robim misiu cislo 9! Jak toto mohol niekto dohrat do 25 hodin (myslim, ze to nejaky recenzent spominal), to nechapem ;)
Me dneska v kasinu luxusne spotovali manici pres "zed". A pozdejs mi luxusne zustalo v menu viset "save is temporarily unavailable". Proste luxusna zabava.
Tak teraz sa kráľovsky bavím, keď v niečom Deus Ex exceluje tak je to práve skutočnosť, že sa jedná o hru.

Koncept ""we give you mechanics and you have to deal with them" je tu vyslovene luxusný.
Konkrétne prechádzam/čistím banku.
Tá kombinácia stealthu a shootingu na základoch mechaník ako je "koniec alarmu" a popdobne.... mega zábava, postrieľam robota a ochranku v nejakom sektore, zdrhnem cez ventilačku mimo zónu, spustí sa "everything is OK" trigger a zase si slobodne behám po banke, navyše vylootujem všetky tie mŕtvoly, čo som pred tým postrieľal cez okno kancelárie.

Proste luxusná zábava.

Momentálne mám pocit, že je to gameplayovo ešte lepšie ako Human Revolution.
@Bodkin (29.08.2016 11:06): Jo nejvýhodnější bylo opravdu všechny omráčit bez toho aby tě viděli. Tahle věc mi v HR vadila zdaleka nejvíc. Nemá to žádnou logiku. Když už se mají různě odměňovat tak podle situace - představuju si to tak že v některé misi budou chtít abych nepřátelé nezabíjel že je chtějí vyslechnut, jinde že se nemá poznat že jsem tam byl, jinde že nesmím zanechat žádné živé svědky. Ale takhle paušálně to bylo na pytel.

A když jsme u Dishonored tak to že zabíjení to ovlivňuje konec mě štvalo na stejný úrovni.
@Bodkin (29.08.2016 11:06): No právě ... čekal jsem něco alespoň ve stylu Dishonored. Každopádně stealth, možnosti Dishonored x MD se vůbec nedá srovnávat ... Arkane jsou dle mého trochu jinde.
@USER47 (29.08.2016 00:59):

@SilentWolf (29.08.2016 06:15):

Nebo je tady ještě možnost, že už jsem zdegenerovaný :D Každopádně HR jsem nehrál, což bude asi ten problém, že MD nedokážu moc ocenit.
Vaděj mi NPC, které vypadájí naprosto uměle a bez života, trochu mi vadí Adam a jeho dabing ( Na pivo bych s ním určitě nešel :D ) moc se s ním nedokážu zžít, ale pokud je to záměr v podobě půl člověk/robot tak fajn. Trochu se taky ztrácím ve všech těch postavách, protože někdo začne mluvit o někom ( pravděpodobně z minulého dílu ) a já vůbec nevím kdo to je, to samé různé korporace, organizac, což má za následek, že si to potom moc nedokážu pospojovat + místy trochu složitější angličtina a občas mám pocit, že bych se v tom ztrácel i kdyby to bylo v češtině, ale to spíš můj problém ...
Taky mi přijde přitažené za vlasy, jak moc se tam neustále řeší ten "bomb útok na nádraží" a co jsem tak pochopil, tak oproti údalostem z minula je to prd a tady z toho dělají pomalu 3 světovou ...

BTW : Může mi někdo vysvětlit jaký má obecně dopad lethal/non lethal způsob ? V čem se to projeví a jak to vlastně celé funguje ? Snažím se tedy o stealth, ale sem tam někoho odpravím a po těch pár hodinách jsem žádné narážky, či penalizace nezaznamenal, takže jaký má vlastně význam držet se daného postupu ? Díky
Ja jsem nadseny. Ta Praha...celkove ty huby jsou daleko lepsi nez open world. Pripomina mi to Vampire the Masquerade bloodlines, coz je ta nejvetsi poklona. Polovina augmentaci jen aby se dalo vsude dostat...bozi!

A mam dotaz. Ghost netoleruje ani kdyz nepratele budou zlutě? Jakoze nekam seskocim, nepritel rekne "huh?" A v te sekunde uz lezi na zemi. Je to ghost?
Zatím tedy nix extra, jsem v 8 pribehovce a moc z toho odvareny nejsem. Grafika se občas zasedla někde v roce 2005, ale občas se na něco kouká hezky, ale pokud to srovnam s U4, Rotr atd, tak podprůměrné. Combat je šedý průměr s tím, že na ps4 je trochu dojebana senska a nedaří se mi najít optimální sensituvitu ( U FPS her nemám s gamepadem problém). Hraju stejně lethal a vzhledem k tupé AI a tomu cover systému to taky není nic extra. No uvidíme, těšil jsem se hodně a asi jsem očekával víc, takže zatím trochu zklamaní.
@mazar1234 (28.08.2016 16:39): Fanoušci by jim to bývali byly přeložili i zadarmo kdyby je požádali. Už teď je na jejich fóru jedno celé vlákno pojednávající o chybách v českém překladu. Nechápu, že velcí vývojáři vůbec nevyužívají pomoc komunity při vývoji, která by to fakt udělala ráda a 100% lépe než google translator.
Jediná Bethesda to umí. Tam komunita dodělává celou hru :) JK
Prečo AAA+++ megahra s triliónovým rozpočtom používa prijebaný Google translator?

Stačilo dať pár jednotiek tisíc (možno aj stoviek) dolárov nejakému Čechovi s angličtinou a nebolo by to tak retardované.
Ale jasné, rozumie tomu nejakých bezvýznamných 15-20 miliónov ľudí v galaxii tak načo to riešiť že áno.
@John Mirra (27.08.2016 14:40): Ako nova kampan do Human Revolution s par drobnymi zmenami, cize dobre z hladiska gameplay.

Inac neviem kolko patchov vyslo od vydania, ale mne to na mojej sunke v High nastaveni vsetkeho (samozrejme bez MSAA ci Teselace) + zapnute depth a vsetky take veci (resp vypol som len debiliny typu Blur, Chrom. aberation a podobne nezmysli) ide uplne krasne plynulo bez akychkolvek dropov FPS bez ohladu na masovost sceny.
A potřebuje, za celou dobu na wc? já, takle lítat po Praze, tak jsou všude, vochcaný keře :) či zdi, domu..
A nějaký názor ciste na hratelnost, příběh? Zítra prilitam z Řecka a už mi to smrdí na poště (ps4) už bych byl nejraději doma.:D
@Walome (25.08.2016 14:24): Jsem váš obří, i když neviditelný stín! :-o No já si jen chtěl vrátit původní avatar a zase jít, ale když to tak vidím, asi se ještě chvilku zdržím. :-)