Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Deus Ex: Mankind Divided

80

Diskuze

« Novější Starší »

Jeeez, ta tutoriálová mise je meh a já na to už včera neměl trpělivost...

DOOM teď hraju a veškerá spojitost je jen na té nejnižší úrovni pohyb po mapě a ovládání. V DE mi právě přišlo, že hraju za vozíčkáře a MD si z nějakého důvodu ponechal tu podivnou necitlivou myš, kterou jsem nenáviděl i u jeho předchůdce.

No a Prey je teď král Im-sim žánru a nová DEčka se jejich velmi laxním přístupem to budou mít mnohem těžší, než když to vyšlo jako jediná hra uprostřed totálního sucha.

Ale jak říkám, je to jen ten začátek hry a chápu, že každá hra ho nemůže mít dobrý, no.

Třeba mě ty Bloodlines-like sidequesty donutí změnit můj pohled na moderní Deus Ex-like-liky...

@pajmič (19.05.2017 15:48): Busted! :)

Ovšem tie porovnanie veľmi neberiem, len nový Doom je tak diametrálne odlišnou hrou, že by ma v živote nenapadlo ho ani len spomenúť v jednej vete s niečim ako Deus Ex. Nikdy.

@M.a.t.t. (19.05.2017 15:18): Tým, že si reagoval si sa vlastne opýtal: D Myslíš si, že namajú nič spoločné pretože nemajú v popise rovnaký žáner? Ale no tak, Matte :)

Mnou jmenované filmy zahrnují akční složku (přestřelky, fyzické souboje). U každého filmu jsou jinak natočené, mají odlišnou choreografii na pozadí odlišného prostředí a tématu.
Stejné to je i s Deus Ex a Doomem. V kostce, Doom je akční hra s prvkami RPG a Deus je RPG s prvky akce. V dnešní době zaškatulkovat herní žánr je bláznivé. Každá velká AAA hra má zabudované nějaké RPG prvky at už je to progress postavy či vylepšování vybavení nebo dokonce úprava postavy. Ale máš pravdu, překvapen by si být neměl :D

@pajmič (19.05.2017 14:17): Aj by som sa opýtal, čo majú všetky tri tebou menované filmy spoločné (to je tak žánrový rozptyl, že sa to nedá vôbec porovnávať), ale nie, nespýtam sa :)) Nakoniec ani Doom nemá nič spoločné s Mankind Divided, ale mňa už asi nič prekvapí :)

@Chuck (15.05.2017 18:12): S češtinou choď do toho, bude sa ti to páčiť ;)

@Chuck (19.05.2017 08:53): Ale vážně, řekl bych, že odkazuje na plynulou a brutální akci Dooma a údajnou komplexnost nového Prej, přičemž Deus Ex MD uvízl někde uprostřed a proto ho ani akce, ani mechaniky/uvěřitelnost/Atmosféra nemohou zaujmout :)

Já to měl podobné ve filmové říši. Nejdříve jsem uzřel Undisputed 4 akční béčko s delikátní choreografií, dynamickou kamerou a skvostnými atletickými výkony. pak přišlo Don't Breathe, triller s originálním nápadem. A nakonec jsem viděl ztrážce galaxie. Skoro jsem u toho usnul. Nudná akce, nudná kamera, blbý scénář...pěkný vizuál. Kdyby jsem neviděl první dva filmy vypsané, tak bych se na Gunnův výtvor díval jinak :)

Fuck, jsem idiot, že jsem si to koupil.

Navíc to hrát po Prey a Doom je blbost nadruhou...

Ehm .. pokud tomu nebudeš rozumět, tak je to jenom debilní strílečka se špatným AI. Pokud jo, tak je to solidní hra ...

@Chuck (15.05.2017 17:05): Pokud si kupoval hru u XZONE, tak češtinu budeš mít coby dup ;-)

Vedoucí češtiny – Marek Tvrdý (14. 05. 2017 23:59:24):
"Programátor dneska večer opravil poslední zásadní chyby v instalátoru a já jsem pak dvě dvě hodiny kompiloval a testoval další verzi. Nejdůležitější testy prošly. Teď čekám na výsledky testování nového vedoucího projektu. Jakmile dostanu zelenou, zkompiluji veřejnou verzi a pošlu ji do Xzone pro další distribuci."

Chlapci, jak velký je problém moje špatná znalost angličtiny v téhle hře? Něco málo sice ovládám, ale bohužel toho pořád moc není. Nebo to mám radši vydržet a počkat si na český překlad, který snad někdy bude?

@Paul (04.04.2017 15:07): já to hraju na PS4. Je to teprv druhá hra, kterou od zakoupení v listopadu mám a nikde jsem u MD nenašel měřic odehrané doby. Odhaduju to tak na 30 hodin +. Ona je to zas slušná herní doba. Se mi to fakt asi zdálo jenom v porovnání s nekonečným Falloutem:). Co se kvality týče, tak to souhlasím hrál jsem i side questy, ale ne všechny. Hlavně ty detaily. Hodně to vtáhné do toho světa. Určitě si to dám ještě znova. Otevřela se mi taky New Game+ což nevím co znamená:).

@Feidias (04.04.2017 14:57): V Human Revolution jsou dva huby - Detroit a Hengsha - a oba jsou o dost menší než Praha. Pak je tam Montreal, ale to je jen separátní mise. Co se délky týče, tak jsem Human Revolution i Mankind Divided hrál stejným completionist stylem. Steam mi u HR ukazuje 45 hodin a u MD 70 hodin. MD mělo mnohem hustěji/detailněji zpracované lokace a víc (a lepších) sidequestů.
Ale je fakt že ten playtime u MD zahrnuje i dvě DLC mise, HR jsem hrál bez DLC (resp. Missing Link jsem hrál ze separátní instalačky).

Mě bavily všecky lokace, ale uvítal bych jich víc. Nevím jestli se mi to zdá, ale Human Revolution mi přišlo delší. I když už si přesně nepamatuju co tam všechno bylo. Pamatuju si úvodní Detroit, pak ta plošina to byla tuším Šanghaj a nebylo tam ještě něco třetího, kde se dalo pohybovat trochu svobodněji? Tady je z těch jakože měst kde se dá trochu svobodněji pohybovat Praha a Golem. Jsem fakt chvíli čuměl na ty titulky. Zas to není krátké a mají velký smysl pro detail (myslím byt a různé další interiéry), ale myslel jsem si, že dneska se hry dělají už obecně rozsáhlejší stejně.

@kuler91 (31.03.2017 23:17): po vypnutí MSAA je to (na PC, na konzolích nevím) optimalizované skvěle a opravdu to nevypadá jako PS3 hra. Nebo mi ukaž hru z PS3 co vypadá takto či lépe (pár mých screenů):
https://abload.de/img/dxmd_2017_04_01_00_20b3s1m.png
https://abload.de/img/dxmd_2017_04_01_00_29jmsat.png
https://abload.de/img/dxmd_2017_04_01_00_29u7scu.png
https://abload.de/img/dxmd_2017_04_01_00_26vvs4t.png
https://abload.de/img/dxmd_2017_04_01_00_25ezs5z.png

Co pokulhává jsou některé modely vedlejších postav a mimika.

Mě tato hra po stránce optimalizace připadá jako pěkný průser ... Občas umí vykouzlit pěkné pokoukání, ale z 90 % to vypadá jak old genovka z dob PS3 a to i po stránce hratelnosti, tohle se prostě měla být daleko větší pecka ...

@7c (31.03.2017 21:32): Já mám s MSAA posledních pár let jen špatné zkušenosti, žere extrémně výkon a přitom nevyhlazuje to co ruší nejvíc (shimmer při pohybu). Takže vůbec nepoužívám, jedu buď SMAA, TAA nebo TXAA. SMAA nemaže vůbec, TAA a TXAA trochu (občas hodně), ale když hraju na televizi tak jasně preferuju softer obraz bez aliasingu a shimmeringu než naopak.
FXAA je shit a byl to vždycky shit, ale furt lepší než nic :)

@Paul (31.03.2017 20:50): No, z mých (omezených) zkušeností jde často o nalezení konkrétního řešení pro danou hru. Už i v předchozím díle šlo myslím o výběr nejmenšího zla (všechny varianty měly nějaký problém). Rozmazání obrazu mi vadí snad i víc než nějaké zuby.

Určitě bych to negeneralizoval na to, že MSAA je špatné nebo zbytečnost. Mě osobně naopak nejvíc v poslední době zklamalo DSR - najít nějaké nastavení filtru, aby to nevypadalo rozmazaně (nebo zase hnusně) :-/

U některých her je zase vyladění obrazu otázka hodin nastavování v inspektoru (aby člověk zjistil, že to za ten čas stejně nestálo...).

Co se mě týče, tak naopak nejhorší varianta mi často přijde FXAA - i když někde se asi nic jiného použít nedá (viz třeba TSW, kde TXAA přidává opravdu extrémní rozmazání - které se zase může "opravit" přes SweetFX Sharper - ale tohle už je vážně padlé na hlavu).

@fak (29.03.2017 18:58): jo tak MSAA jsem měl taky vyplý, ten postprocess odvede svojí práci a nesnižuje framerate, MSAA je prasárna kterou dnešní enginy nemaj rádi, žere výkon a stejně nevyhladí to podstatný (shimmering při pohybu).

@Paul (28.03.2017 20:44):

@Garret (29.03.2017 15:20):

Vypnul jsem MSAA a jede to zatím bez pádu, jinak vše na max. Instalace nebyla možná, protože mi to hlásilo chybějící dll. knihovnu, takže to vůbec nešlo nainstalovat. Na YT jsem našel návod jak to obejít. Proces na 20 minut, prostě úlet. Až za tímto bodem šlo aktivovat hru ve Steam.

@fak (28.03.2017 20:04): nechci tě naštvat, ale mám taky GTX1070, pouze 8GB RAM, a za 70 hodin hraní mi to ani jednou nespadlo, žádnou hlášku o nedostatku paměti jsem neviděl, a hrál jsem to na max 1080p, kdy to jelo na 60fps většinu času. Jediný co jsem neměl na max byly stíny, kdy jsem měl high místo toho soft bullshitu kterej vypadá hnusně. Máš ve Windows zaplou virtuální paměť (swap file) ? Pokud ne, nebo malou, zkus nastavit třeba 8-12 giga, jestli ti to nepomůže.

PS: taky nevím co máš na mysli, mám krabici z xzone a normálně jsem do steamu zadal kód a hrál, žádný crackování nebylo nutný

PS2: loadingy jsou pomalý při přejezdu metrem mezi čtvrtěmi, jinde jsou mnohem rychlejší. Ale i to byl opruz, to jo.

Trošku mě ta hra začíná srát. Ne jen, že je to nesmyslně náročný na HW, ale ještě ke všemu mě to pořád padá hláškou o nedotatku paměti. Což je dost směšný, když mám 16GB RAM. Na nejvyšší detaily můžu s klidem zapomenout i s mojí novou 1070 OC, což je naprosto absurdní na to jak hra vypadá, jak jou zde malý lokace a co si hra musí pamatovat. Už mi to spadlo asi po dvacáté, takže su pěkně nasranej a musím to tady vyblejt, sry. Měl někdo stejný problém? Integrita hry, drivery atd vše ok.

PS: to jsem ještě zapomněl zmínit tu srandu instalací hry, kdy jsem musel podle YT návodu v podstatě "cracknout" svoji legální hru, na kterou jsem čekal 2 měsíce, protože krabicovka byla v Xzone vyprodaná.. Trochu moc fůra sraček na jednu hru, nemyslíte? :-)

PS2: O brutálně pomalým loadování se raději taky rozšiřovat nebudu, jinak by mě asi jeblo.

Je to dobré. Jsem rád, že zvolili Prahu. Jen mi to příjde krátké a konec přichází v nečekanou chvíli. Čekal jsem, že se ještě podívám do toho 3D printed města. Asi až příště:(.

@Paul (12.02.2017 08:23): Sorry, ja som Tvoj príspevok čítal až teraz - nie, nemyslel som to sarkasticky, len som sa obával, že príbeh neukončili - tak potom dúfam, že nejaká trojka (poprípade nejaké väčšie DLC) s uspokojujúcim záverom bude.

@Tarhiel (12.02.2017 01:04): si nejsem jistej jestli je ten tvůj post myšlen sarkasticky ve smyslu že je to prequel a už máme dvě pokračování :) Každopádně jsou tu ponechaná ne dvířka, ale přímo vrata pro završení Jensenovo příběhu. MD trochu působí jako třeba Mass Effect 2, interní story arc má vyvrcholení, ale overarching story vyžaduje třetí díl.

@Dunemaster (12.02.2017 00:46): díky :)

@Paul (komentář): "Mankind Divided u mne o kousek překonalo Human Revolution a velmi rád bych se někdy dočkal závěru této nové trilogie. "

Takže oni si nechali nejaké príbehové dvierka otovrené pre daľšie pokračovanie?

@M.a.t.t. (11.02.2017 19:29): no ne tak s tímhle souhlasím, že se škrtalo tam je poznat a je to škoda. Ale už takhle jim to trvalo 5 let... :)
Ale kdyby Squeenix byli co k čemu, tak daj to pokračování MD Obsidianu jak se původně plánovalo se samotným MD...by si mohli dělat svůj marvel bullshit a Obsidian by se už postaral :)

@Paul (11.02.2017 19:18): Tak ja to neposudzujem podľa epičnosti, napríklad zďaleka najkomornejší Dragon Age II mi príbehovo sadol z celej série najviac :) Skôr mi chýbali nejaké silnejšie zvraty a celé to vyšetrovanie prebiehalo tak štandardne. Naviac mi prišlo, že niektoré postavy asi mali mať väčšiu účasť v príbehu, no potom ich niekto zoškrtal a tak sa tam dá s nimi len tak bezcieľne pokecať (tí sektári v prízemí Jensenovho apartmánu, Aria...). To, že sa hralo za dvojitého agenta je samozrejme fajn nápad, ale podľa mňa sa z toho dalo vyťažiť viac. Ale už to znie, že viac kritizujem, ako chválim, takže musím brzdiť, nakoľko hra ma stále bavila ;)

@M.a.t.t. (11.02.2017 19:13): hm..příběh v HR asi byl "zajímavější" a rozhodně epičtější, ale mě ta civilnost prostě sedla. Taky se mi líbilo se mi jak tu Jensen hrál double agenta. The Fall jsem nehrál, ale možná až někdy budu mít fakt silnej absťák tak zkusím :)
A sice víme jak to bude pokračovat, ale nevíme jak dopadne Jensen, sakra :)

@Paul (11.02.2017 18:56): Síce mi (a viacmenej väčšine :) ) príbeh prišiel ďaleko menej zaujímavý ako v HR, takže ti tak trochu závidím, ale Praha je dobrá a hrateľnosť stále rovnako kvalitná. Len mi narozdiel od teba prišiel záver useknutý - no zase musím uznať, že finále je skvelé. Škoda niektorých zbytočných technických nedostatkov - optimalizácia nie je ideálna a tie loadingy sú ozaj hrozné.

Uzavretie trilógie by som si dal inak rád, tak ako aj pokračovanie The Fall a ideálne by bolo, keby to spojili do jedného dielu :) Ale keby sme sa ho náhodou aj nedočkali, hlavné je, že vieme ako bude príbeh pokračovať ďalej ;)

Jedna věc co jsem zapomněl zmínit, líbilo se mi, že to jakej člověk má konec tu bylo mnohem organičtější než v HR, už žádný mačkání tlačítka :)

Měl jsem závěr kdy jsem zachránil Browna a členy jeho delegace a zastavil díky tomu jammeru od Allison Marchenka aniž by odpálil ty mrakodrapy. Ale nezachránil jsem Millera :( Marchenka jsem omráčil takže přežil, a pokud vím tak jedinej člověk kterýho jsem za celou hru zabil, byl Radich Nikoladze...chtěl jsem aby Dvalům velel Otar. Líbilo se mi že tohle hra reflektovala v těch zprávách na konci.

@Nikdykde (06.02.2017 09:55): O té slevě jsem taky přemýšlel, ale 14,06€ mi stále přijde dost. Kór když jsem plnou koupil za 16,- €. Já ale asi počkám. Zatím to hrát nebudu a za tuhle cenu nebo spíš nižší už to bude při každy slevě.

DLC je zatím jen jedno a to System Rift. Druhé DLC Criminal Past vyjde tenhle měsíc. Ty ostatní "DLC" jsou odpad.

Ta sleva na steamu mne velice potěšila.
Seasion pass za polovinu, krása. Stačilo vzít ten bundle a Steam z něj odstranil co už mám v knihovně a se slevou nabídnul ten zbytek.
A že ta DLC vypadají dobře, i tady čtu že jsou povedený. Mám druhý vánoce :)

@Paul (05.02.2017 23:06): Ja som ich nakoniec splnil predsalen všetky predtým, než ma hra poslala do utulek complex. Zvyčajne to aj ja tak robím, ako píšeš, ale mal som už pri tých sidequestoch chuť aj na kus hlavného príbehu.

Sidequesty v Prahe treba splniť vždy predtým, než ma pošle hlavná misia mimo mesto, alebo sa dajú splniť aj po návrate?

@Paul (05.02.2017 00:48): Doufám, že tuhle hru lidi začnou brát trochu rozumněji a dostane se do zelených čísel, protože si to imho zaslouží. Snad jen, aby se System Rift co nejdřív dostalo slevy, abych si mohl opodstatnit její koupi.

Tak System Rift dohrán. Completionist style je to tak na 6-7 hodin. Já měl za to, že se to odehrává v té bance z hlavní hry, ale ono ne. Odehrává se to v Palisade Blade, což je ta modrá struktura visící nad Vltavou, takže to má vlastní unikátní, dlouhou a propracovanou, lokaci. A docela příjemnej příběh, bylo cool zas vidět Pritcharda a to jejich slovní přestřelkování.
Do hlavní hry je to zapojený dobře, pokud to člověk hraje po návratu z Golem City a po uložení u Jensena doma.

@Bodkin (03.02.2017 20:11): ne, není to nesmyslné fantasy RPGčko. Ale je to ještě víc založený na noncombat gameplayi v civilian oblastech (pražskej hub) než předchozí díly. Je tu tuna interiérů kam se dá vlézt a stalkovat, hezky výživný sidequesty atd.

@7c (03.02.2017 20:15): pro mě je ta Praha naprosto super i s tou lámanou češtinou, já Prahu rád a ve hrách je využívaná hrozně málo.

@kuler91 (31.01.2017 23:25): venku zima a v práci klid, takže je čas :) Horizon myslíš Zero Dawn? Sleduju to, uvidíme jak dopadnou recenze, Guerilla není historicky nijak úžasný studio, ale když jim tu pomáhaj lidi z CDP a Obsidianu tak by to mohlo být dobré. Akorát to znamená koupi PS4 Pro, což se sice stejně chystám, ale ideálně bych ještě počkal na nějakou slevu. Nijak na to nespěchám, vzhledem k tomu že mám hry už dopředu a navíc teď vyjde i ten Mass Effect a pak někdy Kingdom Come.

@Jab (31.01.2017 21:36): je to tak, tenhle typ her co maj otevřený, menší, ale přitom skvěle propracovaný lokace a distinktivní atmosféru moc není, takže si MD užívám :) Vampire mi svým DNA vždycky přišly docela blízko původnímu Deus Ex, podobnej styl gameplaye. Kéž by takových her bylo víc :(
Paradox by to už měl Obsidianu konečně zafinancovat.