Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Inak Pursuer v tej pôvodne Tutorial časti ma pobavil, nehovoriac o baziliškoch.
Niečo mi hovorí, že Pursuer tu bude pomaly za každým rohom ako bežná Zombie enemy.
Testoval som trošku ten upgrade Scholars of the first sin ale že by to mala byť jednoznačne "even better version of the game" to by som nepovedal. Miestami je to fakt preplácané nepriateľmi a hlavne bývajú zgrupený pri sebe aby bolo nutné bojovať s viacerými (3-5) naraz. Napr kde v pôvodnej verzii boli 2 vzdialenejšie skupiny 2-3 tak tu sú nadrbaný do hlúčika 5 a tak.... neviem no, že by to kvôli tomu bolo lepšie sa mi nevidí.

Ale čo ma pobavilo sú tie maličké prasce v Majule. Keď sa vyzabíja celý cyklus respawnu tak sa tam namiesto 3 maličkých objavia 2 väčšie prasnice a po ďalšom kill-cykle s tam objaví jedno veľké prasa, ale to už len raz a nerespawnuje sa.

Mě se ten trailer moc nelíbí. Což je divné. Zklamaly mě včera všechny videa. I Quantum Break. Nevím ani proč tomu tak je. Na Dark Souls 3 se těším asi nejvíc ze všech her.

Ale trailer je divný.
To že někdo kotouluje místo blokování, je jeho věc. Paradoxně Bloodborne nemá štíty a koulet se tam člověk už tím tuplem nemusí :D Ale to je věc každého hráče, taky v hrách od Bethesdy místo chůze skáču jako ko*ot. :D
Prý na tom dělá zase ten Miyazaki. Ten na dvojce nedělal a proto asi je taková.. horší. I tak vyniká nad 99,9% současných her.

edit: a i když si užívám zaklínače sebevíc a nedokážu se odtrhnout, ve chvilkách klidu přemýšlím stejně nad bloodbornem. Ty hry mají jakési kouzlo prostě.. :D
Ti z vás, kdo jste měli možnost hrát DX9 i DX11 verzi, kterou verzi byste doporučili, pokud jsem ještě DS2 nehrál? Myšleno DX11 vs DX9+DLC. Bez ohledu na grafiku, jde mi hlavně o rozmístění nepřátel či jiné gameplayové změny. Co jsem koukal zběžně na Steam recenze, spousta lidí na nové rozmístění nadává, spousta naopak chválí...
@Cathan (12.04.2015 00:25): umm....Stejně dobře, jako když budeš hrát jedničku bez dvojky. ._. Nebo ti jde o příběh?

Uniká mi důvod hrát jen jeden z dílů, ale když už, tak rozhodně jedničku. Dvojka je vedle jedničky docela pšoukovina. :)
Prosím, jak dobře se dá hrát Dark souls II bez toho, aniž by jste hráli jedničku?
@mazar1234 (09.04.2015 17:05): Aha, díky, už to snad chápu. Buď má člověk původní verzi Dark Souls II + případně nějaká DLC a za prachy si může upgradovat grafiku (což způsobí mimo jiné i drobné překopání hry). Pak bude mít jak DX9 tak DX11 verzi. Pokud koupí v krabici SotFS, tak bude mít pravděpodobně jen DX11 verzi.

Přijde mi to trochu přepatnáctěné, navíc grafický update za prachy, který má jako důsledek gameplay změny ... na druhou stranu je to asi nejlepší způsob, jak pořídit full dvojku, pokud ji člověk nemá. Což mi připomíná, že bych mohl kočně začít hrát jedničku, že :-))

@Crash (09.04.2015 18:09): +1 :-))
Koukám že pochopit jak vlastně funguje update je sám o sobě quest v duchu obtížnosti Dark Souls. :)
@Phoenix (09.04.2015 16:45): To prave neviem, ci ked to kupis v baliku SOTFS ci sa da spustit aj ako DX 9 ale asi nie skor tipujem.

Skor to asi bude tak, ze DX 9 verzia je skratka ta normalna DS 2 so separatne kupovanymi DLC.

Len teraz ked nad tym rozmyslam, tak vlastne v obsahu verzii nie je rozdiel iba v grafike takze potom moc nechapem tu nekompatibilitu svetov.

Akurat neviem ako vlastne ten patch vyriesil rozohrane hry, ci normalne natvrdo zmenil lokacie a prisery (co si moc dobre neviem predstavit) , alebo sa zmeny v obsahu prejavia jedine pri volbe novej hry.

"A jestli má tak smysl nejprve dohrát DX9 verzi a pak DX11 verzi kvůli rozdílnému hernímu zážitku." - asi teda nie, kedze rozdiel bude iba v grafike.
@mazar1234 (09.04.2015 16:11): jj, dvojku jsem zatím vůbec nekupoval. Šlo mi hlavně o to, jestli je v rámci SotFS možné pustit jak DirectX9 verzi, tak odděleně DirectX11 verzi a mít tak možnost hrát dvě různé verze hry (viz jinak rozmístěné příšery atd.). A jestli má tak smysl nejprve dohrát DX9 verzi a pak DX11 verzi kvůli rozdílnému hernímu zážitku.
@Phoenix (09.04.2015 16:01): Ano, akurat ze ak uz vlastnis povodny DS2 s DLC a nechces lepsiu grafiku tak uz de-facto SOTFS vlastnis cez free udate cize jeho kupa nema ziadny zmysel.

SOTFS je vlastne iba nazov pre balik DS2+DLC s tym ze ak chces mat vylepsenu grafiku tak si musis priplatit extra. Alebo ak DS 2 vobec nevlastnis a chces ist do toho tak si kupis rovno SOTFS a nie DS 2 a potom este dokupovat extra DLC.
Cize namiesto Dark Souls 2 GOTY to pomenovali SOTFS.
@HolyMeatball (09.04.2015 15:03): Nie, je to tak ze si kupis iba a len novu grafiku nic ine. Vsetky ostatne zmeny su vo forme free-update automaticky naroubovane na povodny DS2, takze vlastne uz povodny DS2 ako keby neexistuje a neda sa hrat v tej podobe ako bol.

Oficialne zo stranky Bandai:

What about the other content that I heard about? Additional Story NPC and elements, new item descriptions, improved online matching, improved game mechanic balance, etc.?

That content has already been made available via a free update to all current Dark Souls II owners in February. Visit Facebook.com/DarkSouls to read the full list of improvements!


a

If my computer cannot run DirectX11 and I already own Dark Souls II along with the DLC on Steam, is there any reason for me to purchase Dark Souls II: Scholar of the First Sin?

If you own Dark Souls II and the DLC on Steam, the content update in February has already upgraded you to the Scholar of the First Sin experience for DirectX9!


A navyse ta graficky upgrade verzia - DX 11 - version je NEKOMPATIBILNA s DX 9 verziou. Tym padom vsetci hraci, ktori upgradnu tak su potom v samostatnom svete a nedokazu sa uz pripojit s ludmi hrajucimi v DX 9 svete. Vzhladom na to ze su tam inac rozmiestnene prisery, predmety, NPC a podobne tak sa nemozu sucasne prekryvat tieto verzie.

Akurat neviem ako je spravene, ked si upgradnem a mam postavu este v rozohranej hre vo svete DX9, ci ju pojde loadnut a normalne hrat v DX 9 svete, alebo bude nutne hned dat NG + aby sa spustil novy svet, alebo to savegame uplne odignoruje a hrac strati postavu uplne (skor tipujem teda variantu 1 inac je to kurva shit).
@mazar1234 (09.04.2015 14:49): Whoa, what? To bych tedy spis chapal naopak - graficky upgrade gratis, to ostatni za priplatek. A hlavne dobrovolne, protoze se imho jedna o povetsinou hloupe zmeny.

Viz. video, na ktere odkazal sxg - Misto dalsiho rytirskyho obrika pred Starym Dragonslayerem nove vegeti wyvern tuhej jak prase; Pursuer se nove ze zacatku spawnuje na kazdym kroku; nove sochy nesmyslne blokujici puvodne pristupne oblasti (vetvicek ale ted clovek asi najde vic)...

Vnimam to tak, ze primarni zamer byl to osvezit pro ty, kteri maji zazitou dvojku. A mezitim to udelat tezsi s tim, ze ted clovek muze v offlinu vyvolat znacne vic fantomu. V prubehu ale totalne zajebali uz tak pokriveny balanc, a ony obtiznejsi useky jsou vic nez cokoliv lacine.

Jinak jsou zmeny opravdu jen kosmeticke, nekdy ani to ne. Navykove to je porad a trochu hezci to urcite je na prvni pohled. Framerate uz neni tak smooth, ale to bude beztak spis mou herkou, nez chybou hry. Akorat nechapu, ze ani po tom ruce furt nebyli schopni do toho vrazit klavesovy ikony, ale vem to cert.
@HolyMeatball (09.04.2015 01:01): Vedel by si to nejako konkretne rozviest?, velmi by ma to zaujimalo jakozto kandidata na kupu upgrade.

A druha vec, pred vydanim pisali oficialne, ze aj stary DS2 dostane zadarmo vsetok rebalanc/NPC/mechanics upgrade obsah a jedine co ziskaju navyse platitelia SOTFS oproti vlastnikom povodnej edicie DS2 je vylepsena grafika a vsetko suvisiace s grafikou.

Takze v zasade by sa malo stare DS2 prerobit (patchnut) na SOTFS s tym ze ostane povodna grafika, aspon tak som to pochopil z vyjadreni pred vydanim SOTFS.