Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

< >
@SilentWolf (02.05.2017 22:39): Plánuju si zahrát přes kritiku (i mou vlastní :-) ) původní verzi dvojky, ale trochu mě zatím odrazuje, že se nedá moc nikde koupit (a když už to není problém na Steamu, tak se zase nedá koupit bez DLC, která už mám v SotFS verzi a u původní hry je hrát neplánuju).
@Bodkin (02.05.2017 15:22): pokukuji po tom - protože bloodborne jsem hrál natolik, že ještě chvíli počkám. Dark Souls 3 jsem hrál naposledy a také už dvakrát. Dark Souls 1 znám jako své boty - ale DS2 mě stále přes to vše (pro mne nejslabší) láká. Ale díky DLCčkám právě.

Pak je tu ještě Nioh no, tomu už taky dlouho odolávat nedokážu.

Stejně ale nakonec skončím u třetího hraní DS3 za female a Friede Scythe build. Postavu už mám. :D

Ale jo, něco ta dvojka má fakt do sebe
@Phoenix (11.03.2017 23:17): Jo, to naložení - nějakou dobu jsem měl s Demon+Havel nad 70% a nechápal, proč je vše jak v bahně. Pak jsem snížil equip a šlo to. Bez 2nd dragon jsem nebyl schopný jít pod 70%, musel jsem i další Havel části odstranit.

Teďka jsem získal Malformed Skull a není to špatné, vylepšil na +10, protože to nežere Twinkling. A jak říkáš, budu střídat ručně - zdlouhavější, ale nežere to equip. Co mám trvale equipnuto v druhém slotu je Heavy Crossbow, když potřebuju okamžitě jednat. Váží zas jen 4 weight. Když jsem se pár dnů zpátky díval na seznam velkých kuší, tak tohle byla jediná dostupná. Ostatní se nacházely tam, kam jsem se ještě nedostal. Třeba už se to změnilo.

Jsem v Dragon Aerie. SotFS mám. Využívám služeb NPC, v některých levelech si je k bossovi natáhnu přes celou úroveň, jen abych tam měl 2 tanky. Někdy je boss na první pokus. Pak mě párkrát dal Demon of Song, tak jsem si napotřetí boostnul strength na 50, vzal Havel Shield a 1. sek, 2. sek, pak blok blok, on se schová a healnout se. A opakovat. Pak už to šlo. Tady byl NPC k ničemu.
Kde jsem umřel už asi 10x je Aava - ten tygřík. Nejdřív jsem na něj naběhl po vstupu do levelu. Chyba, pochopil jsem. Tak jsem oběhnul level (docela těžký), nakonec získal i item a měl i dva NPC k sobě. Ti jsou ale buď k ničemu, nebo je Tygr jiný druh bosse, ale dával mě furt dokola. Má být vulnerable to fire, tak jsem zkoušel fire bolts zdálky, ale žerou stejně jako mé standardní magic bolts - 70/zásah.

Tak jsem Tygra nechal být a vydal se jinam s tím, že se vrátím až budu moudřejší.
@Marty McFly (11.03.2017 22:17): Co se týče ovládání, souhlasím s mazarem1234, Dark Souls jsou přesně ten typ her, který se principielně hraje lépe na gamepadu. A to jsem stejně jako mazar1234 v podstatě PC Master Race K+M.

Jestli jsem správně pobral výbavu a staty, tak jsi s Demon's Great Hammer schopný se dostat na 59.9 % naložení a s Large Club na 49.1 % (vycházím z toho, že je nenosíš oba současně, ale vyměníš je ručně v inventáři). Equip load má důležitý limit 70 (pod kterým pravděpodobně jsi), pak je ještě podstatný výpočet iFrames (takže by možná stálo za zvážení další zvedání Adaptability nebo Attunement, ale samozřejmě dost záleží na stylu hraní a rychlosti Tvých reakcí, Lobos hraje z legrace i na fat-roll, že :-) ).

Nejlepší způsob, jak s Tvou postavou zvednout DMG, je kvůli dosažení softcap právě magie (věci typu Flame Weapon, Sacred Oath, Sunlight Blade a další). A pak samozřejmě obdobně fungující resiny. Předpokládám, že magii ses vyhýbal záměrně, ale možná by stálo za úvahu umět časem seslat alespoň jedno kouzlo.

Podívej se možná také na to, jak zvednout pravděpodobnost padání předmětů při farmení Twinkling Titanite, s Covetous Serpent Ringem je možné kombinovat další předměty.

Pokud jdeš na bosse s další postavou (ať už živým hráčem nebo počítačem řízeným pomocníkem), tak je boj řádově jednodušší zejména proto, že jakmile se boss věnuje společníkovi, tak jej můžeš mydlit poměrně bez obav. První průchod jsem dal komplet sólo (krom posledního bosse v DLC Crown of the Ivory King, který už přímo ve hře stejně není designovaný na to, aby jej člověk dělal sám), při druhém jsem u některých bojů vyvolával pomocníky a rozdíl byl obrovský.

Další věc, co mě napadá, je používání střelných zbraní, dlouho jsem se tomu vyhýbal a jako čistý bijec jsem měl na některých místech dále ve hře zbytečně velké problémy, když jsem se všechno snažil mlátit z blízka.

V Dark Souls 2 je jednoduchý respec, pokud máš pochybnosti o výšce nějakého statu, tak je to také cesta. A není problém zálohovat save a pak jej ze zálohy obnovit, kdyby člověk čekal nějaký velký průser (dá se to mírně zneužít u bojů s bossy, ke kterým vede dlouhá cesta, která se Ti nechce absolvovat stále dokola, samotný boj ale pořád třeba udělat celý najednou).

Ještě mě napadá, hraješ původní verzi nebo SotFS?
@mazar1234 (11.03.2017 22:32): Jo, to se u DS říká. Ale zasekl jsem se už u jedničky stylem "Jo tak vy Japončíci serete na PC ovládání? OK, zvládnu to navzdory". Prostě se snažit o to víc, masochismus a tak a dát to.
Ho ani doma nemám.

Ale DS1 jsem na K+M dal, tak dvojka by měla být stejná, ne?
Hraju to na PC a stejně jako jedničku na myši+klávesnici. První hodiny boj, ale teď mám třeba 40 hodin za sebou a je to lepší. Level cca 153.
@Phoenix (11.03.2017 21:18): Jsem zatvrzelej solo hráč, coopy mě už od dob Dead Island nechávají chladným. Nezjišťoval jsem si tedy, jak to ovlivní hru, jestli to je jako v Diablu 2, kde další hráč = více xp vykoupené silnějšími potvorami.

S tím Havel setem je to těžší, mám omezené množství Twinkling Titanite (to asi každý, že?) a tak jsem vylepšil Demon's Great Hammer na +5, pak Large Club na +10, protože se velice snadno rozbíjí, tak je v polovině mezi bonfire vyměním. Nosím zatím Havel chest +4 a rukavice +2, chvíli jsem Twinkling farmil dole v Shrine (takový ty white dragon clerics), mají prý dobrý drop rate. Ale ne moc a tak co najdu, to vylepším.
Pak mám Alonne Knight boty +8 a Gyrm Warrior Greathelm +10, neboli co dům dal - zatím je to lepší, než nevylepšený Havel.

Snažím se jet podle wiki, dorazil jsem na soft cap u pro mě důležitých statů (nedůležité = dex a magické věci).
V součanosti
VGR 30
END 26
VIT 49
ATN 5
STR 50
DEX 11
ADP 25
INT 5
FTH 5

na zádech Blossom Kite Shield co dává +stamina regen. Potěšily 4 sloty na rings, takže ten na pády, pak Royal Soldier Ring +1 (plus equip load), 2nd dragon ring a covetous serpent ring.
@Marty McFly (11.03.2017 17:37):

1) Máš na Havel Armor dostatečnou Endurance?
2) Samotný rolling a iFrame funguje ve dvojce jinak než v jedničce.
3) V čem přesně Ti přijde těžší? To není sarkasmus, mně přijde dvojka také těžší, ale dost záleží na buildu, na tom, jestli hraješ solo nebo ne a bohužel také na verzi hry (v průběhu patchování autoři například zásadně oslabili některé kouzla).
@Milfhunter (05.07.2016 17:27): Hmmm, ako sa to vezme.
Predava nejake sipy a nieco (samozapalovacie fakle) a navyse je to druhy vyrobca "Boss Soul Weapons" takze jeho smrtou prides o niektore mozne "Boss Soul Weapons", ktore sa daju vyrobit, ale nic kvoli comu by si si musel vyslovene trhat zily.

No kazdopadne je to horsie ako keby si ho nezabil :-D
Mam malou otázečku, jsem právě v Shaded Woods a omylem jsem kuchnul Ornifax je to duležitý NPC nebo ne ?
@sxg (07.05.2016 21:58): Retrospektivně musím dvojce uznat, že přestože hlavně po upgradu na SotFS level dyzajn značně zapáchal z hlediska umístění nepřátel a i některých předmětů, tak tvůrci rozhodně ukázali víc kreativity s lokacemi jako takovými. Trojka, to jsou vesměs samé kobky a katedrály. :)
Tak mě napadlo, jak se vlastně v DS dají zavírat dvojkřídlá vrata? Hrdina k nim přijde, do obou křídel se opře a s nemalým úsilím je otevře. Ale jelikož se u nich nepoužívá klika, tak je musel zavřít někdo kdo vždy zůstal na druhé straně :-)
@Bodkin (01.04.2016 22:44): Smrt pádem mě napadla, ale ty skvrny jsou rozesety všude možně (aspoň z mého pohledu), kde se ani spadnout z ničeho nedá. Ale tohle je asi jediné reálné vysvětlení, kostlivec a prasátka...
Víte co nechápu? Jak se mohou v Majule objevovat krvavé fleky po bolestivé smrti? Vždyť tam se přece nikoho napadat nedá nebo ano? A je jich tam všude plno...
@Bodkin (26.02.2016 10:53): Neprešiel si Bastillu? Tam je prvý, ale je fakt, že je skamenený takže ak nemáš Yore tak ho neaktivuješ.
V druhej časti mapy za Pharossom je aj druhý, ak si ho oslobodil v inej mape (pri baziliškoch v diere).

Ono vôbec v SotFS je pridaných viacero skamenelín blokujúcich niečo a oplatí sa pamätať (zapísať), že kde aby si sa tam vedel neskôr vrátiť a lootnuť to tam.
Díky.

Já se teď po pár měsících vrátil ke dvojce a vůbec si nepamatuju co mám dělat, kde jsem to prozkoumal a kde jsem sejmul bossy a kde ne.

A taky mě štve ten 'jedový' Trpaslík, kterého vždycky někde potkáma pak se k němu chci vrátit a prodat/nakoupit a on zmizí a je někde jinde (předpokládám že zase dál, nevrací se na místa kde už byl)...
@Bodkin (26.02.2016 00:22): Minimálne, oproti jedničke, ktorú som prešiel z 95% na štíte.
Ale to hlavne preto, že som išiel v DS2 Cleric (Faith magic) build, takže v pravej ruke som mal zbraň a v ľavej ten clerický "kúzlovač" takže mi chýbala tretia ruka na štít.

Ale na niektorých konkrétnych bossov som išiel jedine so štítom, no nebolo ich veľa.
@Bodkin (26.02.2016 00:22): Byly lokace, ve kterých jsem nosil štít na zádech, ale většinou jsem buďto držel zbraň v obou rukách, nebo měl dvě zbraně.
Naučit se útokům uskakovat je 100% lepší než mít zlozvyk všechno blokovat štítem. Z pohledu herního stylu se hráči otevře mnohem víc možností.
Dnes jsem furt četl o tom, jak DS 3 bude mnohem svižnější podobně jako bloodborne a tak mě napadlo... On někdo z vás hraje DS II se štítem?
Lidičky, když jsem zabil "smrtku" a vlezl si do kamenné kukaně a teprve potom sháněl 3 koruny králů podělal jsem konec hry nebo ne? Dnes jsem asi na 40 pokusů zabil Vendrika, ale nevím, kde najdu takového toho ohnivého kořena, jestli toho mám taky zabít nebo co vlastně teď mám udělat? Asi jsem to neudělal správně popořadě, ale nechci něco vynechat než pojedu NG+. Dík
Tak se mi podařilo nějak opravit tu rozmazanou postavu, jak jsem psal níže, ale optám se, jestli někdo nevlastní češtinu na edici Scholar of the first sin. Steamové češtiny jsou na původní verze, ne na tuto rozšířenou, a po instalaci se nic nezmění, vše je dál v anglině :-(
@Marcusss (09.01.2016 01:18): A ešte jedna dôležitá zmena, kvôli tomu Covenantu, ktorý je zameraný na priťahovanie hráčov do svojho sveta - čiže štandardní nepriatelia v lokalite budú na neho útočiť po jeho boku - je v týchto lokalitách nekonečný respawn enemy.
Krysácky level v studni a jedna časť Doors of Pharros (ako je tá veľká miestnosť s vodou).
Potom som našiel aj nekonečný respawn v jednej miestnosti Drangleic Castle, kde padajú zo stropu 2 "ninjovia". Pravdepodobne je to asi tiež miesto kde funguje moc Covenantu (len moja dedukcia).

Je to opatrenie, aby sa hráč v covenante nedostal do bodu, že po XYZ respawnoch mu tie príšerky hráči vybijú a on bude mať prázdnu mapu, čím by sa výhoda covenantu odpálila.

Jj NPC sú tiež trošku pomenené.
@Nikdykde (08.01.2016 19:46): Ine rozmiestnenie niektorych nepriatelov (a tiez niektori ini nepriatelia) v leveloch a tiez niektore predmety (prsten a pod.) su inde umiestnene.
Nejaky upgrade grafiky (DX 11 efekty).
Nerfnuty "life ring" - oprava nestoji 3000 ale 14 000.

Potom su nejake cisielka a hodnoty rebalansovane, ale to si vsimnes iba ked to vyslovene cielene porovnavas.
@Marcusss (08.01.2016 09:53): Jasne že malo, navyše sa jedná o úplne samostatný predajný produkt. Ja mám v knižnici na Steame 2 položky DS2 a DS2 Sotfs a môžem hrať ktorú verziu chcem. Navyše ani nie sú kompatibilné a nemôžeš si preniesť savegame postavy z DS2 do Sotfs.
Btw - nechybí nám to Scholars of the First Sin? To by mělo v databázi asi být samostatné, ne? Vzhledem k rozsahu změn...
Začínám touhle hrou trpět... a ne v dobrém...
Náramně jsem si užil jedničku (a předtím Bloodborne)... ale některé změny, které dvojka přinesla mě začínají pěkně srát...
Boj mi přijde míň responsivní (dlouhá časová prodleva mezi stisknutím tlačítka a útokem prostě bolí), kotouly žerou hromadu energie... a ještě jsem zbytečně zkoušel halapartnu, která má opravdu debilní R2 útok - i s plnou energií ji sežere všechnu, takže pokud soupeře nezabije, tak jsi prostě v prdeli...:(

A bleak atmosféra jedničky je taky v čudu...:/ Snad to nějak překoušu a zlepší se to...

(A taky mě trochu bolí to kloubení slohů, které to provádí - severské motivy check, conquistador motivy check, středověké motivy check... Vedle sebe to působí jako pěst na oko...)
Nestávalo se někomu to samé jako teď mně? Grafika okolí je pěkná, všechno vypadá skvěle, ale postava se mi hodně často rozmaže a nějak se nechce "zaostřit", někdy to po chvilce zvládne, ale většinou je rozmazaná dokud to nevypnu. Vše ostatní je perfektní, ale zrovna postava je rozmatlaná jako obrazy od nějakého potrhlého malíře :-( Nevíte někdo co s tím?
Jo a snažil jsem se naistalovat češtinu, proběhla prý úspěšně, ale hra je pořád v angličtině :-( To je zoufalost...
@SilentWolf (15.12.2015 22:28): Tak zrovna Belfry Luna moc tajna nie je. Na zaciatku cesty je Pharos Lockstone, ktory normalne vidis takze nie je to vyslovene skryte.

BTW som si teraz uvedomil , ze po Bastille uplne utali tych Pursuerov, zatial som ziadneho dalsieho nevidel a to som dosiel uz do Shrine of Amana (skoro uplne najopruznejsi level hry, ani nechem vediet ako to "upgradli" v SotFS). Nepocitam toho po Iron Keep Demonovi, ten bol normalne aj v starom DS2.
Mě to ale baví ty "tajné" místa. Ono jich je tam díky těm zdím požehnaně i pro druhé hraní. Ba i pro třetí když někdo negooglí. Zajímalo by mě, kolik hráčů v 1 našlo Ash Lake.
LOL tak je to Belfry Luna. Sam na sebe som sa musel zasmiat ked som zistil co sa stalo.
V skutocnosti som Gargyoly nezabil :-D, iba som presiel tu prvu cast veze a Gargyoly ma este strasne rozbili tak som si povedal ze ich odlozim na neskor.
Ale medzicasom som hral aj DS1 a tam som Gargyoly zabil takze sa mi do mozgu ulozila informacia "Gargyoly su mrtve" a potom ked som sa po dlhsom case vratil zase k SotFS tak som bol presvedceny o tom ze Gargyoly su mrtve. Najvacsia sranda je, ze keby sa mi neobjavila ta mapa celej hry po rozhovore s kralovnou tak by som na to asi ani do konca hry neprisiel.

Z toho vyplyva ponaucenie, nehrajte sucasne 2 hry, ktore maju rovnake nazvy nepriatelov/bossov.
@Bodkin (15.12.2015 13:04): To je normálne 5. Bonfire v rámci Bastilly - Straids cell.

@SilentWolf (15.12.2015 12:57): To práve vôbec netuším, preto zisťujem či tam niekto bol.

Googlenie mi zatiaľ moc nepomohlo. Niekte niekto hovoril niečo o bonfire pri Gargyolách ale ja som tam žiadne nevidel keď som tade prechádzal.
Prípadne tam skúsim večer zabehnúť a poriadne to tam popozerať.
No, v SotFS je mezi Bastilou a Sinners bonfire za zkamenělou postavou, ale ještě jsem to neaktivoval, takže nevím kam ve skutečnosti patří.
Čo je to za Bonfire oblasť vedľa Sinners Rise? Po prekecnutí s kráľovnou v hrade Drangleic sa mi zobrazili všetky bonfire oblasti v hre (nenavštívené sú začiernené) a vedľa Sinners Rise mám začiernené políčko s jedným bonfire vo vnútry, ale nevidieť názov (zobrazuje otázniky).
Teraz si nie som istý čo to má byť a či to bolo aj v pôvodnom DS2, tam som žiadnu neobjavenú oblasť nemal.

Napadlo ma, že či je nejaké bonfire v tej Bellkeepers veži, ale to už mám komplet prejdené (tzn. aj Gargyoly) a nikde som si tam vtedy Bonfire nevšimol.

Náhodou som našiel krásny obrázok, ktorý ma rozosmial Mimic Ladder. Paráda :-D.
@SilentWolf (08.12.2015 10:29): Tá nepovinná snežná časť je vôbec najotrasnejšie mega-peklo celej hry a nekonkuruje mu ani jediná DS1 lokalita.
Samotná cesta k Bossfightu je extrémne náročná a pred bossmi nie je bonfire, takže po smrti zase musíš ísť celú tu šialenosť znova a znova.
A aj keď to tam celé komplet vyzabíjaš do despawnu (čo bolo najhoršie čo som v Souls hrách kedy zažil) tak z dôvodu nulovej viditeľnosti ti cesta prázdnou krajinou aj tak trvá niekoľko minút.
Skrátka absolútne čisté peklo (zamrznuté). Leveldizajn by lobotomized retardet kokot.
@SilentWolf (08.12.2015 09:35): Ak si vytuhol na Aave, tak nepovinnú časť so snežnou búrkou ani neskúšaj hrať lebo zomrieš na infarkt.
Tam je na konci dvojica takých mačiek ako je Aava naraz a navyše v malej kruhovej aréne :-D. čistá radosť z hry :-D.
Jediný Bossfight z celej DS2+3 DLC, ktorý som nakoniec dodnes nedokázal vyhrať. Ináč som tam zabil absolútne všetko vrátane secret Bossa z Dark Covenantu.

Ale Aava mi prišla teda vcelku ľahká, mal som vyvolaného 1 pomocníka na distract a dal som to na 2. pokus.