Crash se po dvanácti letech vrací v úplně novém příběhu! Crash Bandicoot 4 ignoruje události Wrath of Cortex a všech následujících dílů a navazuje tam, kde skončil díl Warped. Tedy potom, co Neo Cortex, Dr. N. Tropy a Uka Uka zůstali opuštěni na vzdálené planetě. Po letech neúspěšných pokusů o útěk se těmto třem záporákům podaří utéct a přitom se jim podaří narušit časové kontinuum. Aby multivesmír neskončil špatně, musí zas a znovu přispěchat na pomoc Crash a Coco.
Po stránce hratelnosti se It's About Time věrně drží původní trilogie a nabízí tak řadu lineárních platformingových úrovní zasazených do široké škály prostředí a časových period. Crash a Coco tentokrát budou mít na pomoc nové pomocníky: čtyři kvantové masky (Quantum Masks), které hrdinům dodají nové schopnosti. Jedna z masek kupříkladu dokáže zpomalit čas, druhá zas obrátit gravitaci. V části úrovní si hráči vyzkouší i hraní za samotného Dr. Cortexe, Tawnu Bandicoot či Dingodila.
Uniklo mi něco a ta naprosto stejná část, která je jak na konci úrovně Cortex Castle, tak na konci Seeing Double, je nějak příběhově opodstatněná? Nebo si autoři jen řekli, že by bylo strašně super zrecyklovat nejtěžší část ve hře, ať si ji člověk užije dvakrát?
Jako vím, že Seeing Double je, pokud se nemýlím, dobrovolná, a více úrovní tak navazovalo, ale tady mi to opakování už dost praštilo do očí a vlastně mi to přijde zbytečné.
Jako vím, že Seeing Double je, pokud se nemýlím, dobrovolná, a více úrovní tak navazovalo, ale tady mi to opakování už dost praštilo do očí a vlastně mi to přijde zbytečné.
Pro: klasická bandicootovská hratelnost, inovace, 60 FPS na "vylepšených" konzolích
Proti: nutnost zapamatovat si některé pasáže, ne zcela vyřešené problémy s perspektivou a odhadem vzdálenosti