Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ta obtížnost je ale fakt brutální a mám dojem, že zvyšuje postupně vertikálně i horizontálně xD A to mě na začátku napadlo, že ten modern mode hráče rozmazluje :D
Uniklo mi něco a ta naprosto stejná část, která je jak na konci úrovně Cortex Castle, tak na konci Seeing Double, je nějak příběhově opodstatněná? Nebo si autoři jen řekli, že by bylo strašně super zrecyklovat nejtěžší část ve hře, ať si ji člověk užije dvakrát?

Jako vím, že Seeing Double je, pokud se nemýlím, dobrovolná, a více úrovní tak navazovalo, ale tady mi to opakování už dost praštilo do očí a vlastně mi to přijde zbytečné.
Tak rozehráno v PS5 verzi. Hra samotná je boží. Vypadá to hezky a zároveň je to slušná challenge. Jsem rád, že jsem to rozjel na tu "moderní" obtížnost. Dual sense zklamání, haptika vůbec nereaguje na nic, jsou tam obyč vibrace, teď jsem se dokonce valil v nějaké kouli, tak jsem myslel, že to bude stejný, jako v Astrovi a prd. Škoda. Ale jinak teda nelituju koupě, do konce měsíce je ve slevě na PS store.
@Fritol (09.02.2021 18:03): Na polygonu píšou 60 usd za ty current gen verze. Jako je to drahý, ale pro mě je Crash srdcovka, takže whatever.

Podle mě to už reflektuje ty nový posunutý ceny.. předchozích 40 usd bude nově 60 a nový AAA hry budou tuším 80, ne?
Switch, PS5 a XSX 12. března. PC někdy později, ale exkluzivně na Battle.net, takže zbytečný port. :D
@Moryart (23.06.2020 23:23): ja si myslím že to je dobře protože ty díly po warpedu a rancingu nebyly nějak moc dobré a hlavně by to nějak moc nedávalo smysl zatím co ted to pěkně navazuje na warped nebo aspon by mělo
Mě trochu mrzí, že 4 ignoruje zbytek her po warpedu/team rancingu. Na druhou stranu takhle zase mají volnější ruku s tím světem a třeba takovej N. Brio by možná mohl být klaďas v budoucnu.
@Charllize (23.06.2020 10:06): Já jsem celkově rád, že 3D plošinovky začínají být zas populární. Crashe musím ještě dohnat, ty remaky jsem ještě nehrál a trochu se toho bojím, protože jak se mi v dětství líbil Spyro, tak z těch remaku jsem zas tak nadšený nebyl a přišlo mi to příliš jednoduché ve srovnání třeba s Ratchet & Clank. Takže osobně se víc těším na dalšího Ratcheta, ale nový Crash vypadá suprově. Taky se mi moc líbí remake Spongeboba, který vychází dnes. :)
@Fritol (23.06.2020 10:01): Ale kazdopadne me tohle oziveni Ceashe tesi, mel jsem za to ze to uz ma tak zastaraly principy ze nikdo navazovat novym dilem nebude, ale jak vidno myslel jsem blbe. Byvaly Sony maskot (ne nepovedlo se to) ma zrejme jeste budoucnost pred sebou. Kdyby mi nekdo koncem devadesatych let tvrdil ze bude Crash na PC nechal bych ho odvezt k Chocholouskovi :D
@Charllize (23.06.2020 09:59): Jako v podstatě máš recht, asi to neni žádný zázrak. Na steamu to má 5k recenzí, což mi přijde málo teda. Odhadem k běžnému poměru recenzí a prodejů bych řekl, že prodali tak 100k. Aktivovaných teda asi bude podstatně víc, protože to bylo v monthly (tipl bych dalších 100k cca), ale otázkou je, kolik lidí si to zahrálo...

Ale kdyby Activision trápily prodeje jejich her na PC, tak to jde poznat dávno. Takové Walking Dead nebo Fast & Furious: Showdown muselo prodat 10 kopii v 75% slevě... :)
[neexistující příspěvek]: Prodeje na PC budou ok imo, data dohledat těžko, ale vsadil bych se že budou lepší než na Xboxu. Zatím nevydali na PC ani Team Racing, kde to prej dodnes solidně dojí a furt přidávají nový obsah a challenge a nějaké kraviny, takže tam to možná potrvá dýl. Ale jinak bych to viděl podobně jako u N. Sane Trilogy a Spyra. Po roce to pustí na PC (a případně Switch). Activision na nějaké exkluzivity nehraje pokud jim za to někdo nezaplatí. Za tohle si buď Sony zaplatili (protože PC je větší konkurence než Xbox) a nebo to dělají kvůli pirátství...

A nemaž příspěvky!! :D
Taky mi ho některé pasáže připomínaly, ale jelikož jsem fanda obou sérii, v knihovničce přibyde jak Crash, tak Ratchet. :D
@Bursoft (22.06.2020 20:41): V jistých chválách to vypadá jako nový Ratchet and Clang, zajílo by mě, zda použili stejnou technologii riffů při instatnt loadingu.
A dělají na tom tvůrci Spyro remaku, fajn, fajn.
Vypadá to peckovně, škoda jen, že na PC se dočkáme zase až po roce jestli vůbec. Zvlášť, když už Crash dávno neni Sony exclusive a když remake vyšel na PC, je toto fakt zbytečný.