Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Indian (10.04.2013 00:22): Jestli myslíš "bug" "nestihnu zavčas doběhnout k východu", tak to není úplně bug (nebo to minimálně jako bug většinou jen vypadá), tam je opravdu tak těsný časový limit, že je třeba běžet opravdu nejkratší možnou cestou, roli hraje i půlmetr
Je to pecka! Ale i když mam zaškrtnuto jako dohráno, musim se přiznat že jsem se nedostal přes ten bug na konci :-). Ale mám to v plánu rozehrát a dohrát at tu nemusim uvádět nepravdivý informace!
Nebýt těch fatálních bugů, tak je to jedna z deseti nejlepších her vůbec. Takhle k ní mám určité výhrady. Zážitkem se tomu podle mě ale i tak nic jiného nevyrovná.
Gamedesignově hůře provedenou hru těžko hledat, takže nepokořovat jen kvůli relativně povedenému začátku :).
Tak se chystám konečně pokořit tuhle hru. Zatím mám za sebou prolog, a další hraní si nechávám na večer.
Celkem mě překvapilo, jak grafika "zestárla" od té doby, co jsem to hrál posledně.
Já jsem to dřív hrál hodně, ale pak se mi smazaly savy (můj věčný problém). Ale teď si říkám, že bych to zkusil dohrát, protože jsem začal na Lovecraftovi trochu ujíždět. Začal jsem hrát Arkham Horror, pak jsem si koupil Hrobku a začínám pokukovat i po pokoření téhle hry.
Někdy si to budu muset taky zopakovat a snad to i dohraju, zejména kvůli úvodní pasáži v Innsmouthu, která je prostě fenomenální!
@campbell (23.08.2012 23:23): No tych kuzelnikov kym som presiel si spominam ze tam bolo straaaaaaaasne moc loadingov, ale tam len trebalo urobit nejaku blbost a ked to hrac zistil zze co a ako ma urobit tak to uz islo v pohode, ale kym som to cele pochopil a zistil tak to teda trvalo....

Toto bola urcite jedna z najtazsich hier ake som v zivote hral a to hovorim z pozicie MASTER PLAYER hry Metal Mutant co je synonymum ku slovu obtiaznost.
Po reinstalaci se bug na tom samém místě už nevyskytuje a já jsem se tak konečně dostal dál :-). Uvidím jestli od toho mám pokoj, nebo mě čekají další nepříjemné bugy.
Já měl bug jenom jednou když jsem měl sestřelit z lodě ty kouzelníky, ale stáhnul jsem si odnikud load a už to jelo.
Noo tak to som asi velmi stastny hrac, lebo na ziadny fatalny bug som tam nenarazil.

Bola tam jedna situacia zabugovana, ale nie fatalne... no v kazdom pripade riadny vopruz to teda bol. Konkretne v hoteli ci kde to bolo, sa tam zacnu dobijat do dveri enemaci a hrac musi utekat prec, zakliesnit za sebou dvere do druhej izby a utekat a utekat... bug bol na zaciatku, kde proste sa niekedy nedalo utiect z tej prvej izby, ale po niekolkych loadingoch po smrti to zrazu jeden krat islo podla skriptu tak ako to malo ist a dalo sa utiect a vsetko urobit tak ako sa malo normalne urobit. Ked ale doslo k smrti pred novym savegame a zase bolo treba utiect z tej izby tak zase to niekolko krat neslo a bol ten skript udalosti posahany... po niekolkych loadingoch to potom zase raz islo v poriadku.... takze islo to nakoniec prejst ale bol to otravny vopruz a bug tam rozhodne bol. Na nic ine si nespominam pocas celej hry.

Ale zda sa mi ze som na to nejaky patch instaloval, neviem ci official ci neoficial ale nieco som na to po instalacii daval.
@Kubulus (23.08.2012 21:33): Dík za info. No hra se mi hodně líbí (alespoň zatím), a tak to prostě budu muset přežít, ikdyž už teď dopředu vím, že mě to bude štvát. Tak hlavně ať hra stojí za to :-).
@Deymine (23.08.2012 20:29): Musíš mít velké štěstí. Jsou tam asi tři opravdu časté bugy, přes které se nedostaneš dál. Já stahoval savy, fixy, všechno možné, abych to mohl dohrát, a pořád jsem se kvůli tomu lopotil. A před samotným závěrem čeká úplně nejvypečenější bug, přes který se nedostává lehko. Budeš to mít holt těžké.
Taky máte ve hře bugy? Hra mi vždy spadne na tom samém místě a to je, když slezu ze žebříku. Dost mě to štve, hra vypadá opravdu zajímavě.
Tak téměř po roce jdu zase zkusit štěstí v Marshově rafinérii, kterou jsem posledně nemohl projít... :( a jak se dívám do návodu, tak je to dokonce jenom přibližně třetina hry, takže ještě plné dvě třetiny mě čekají, pokud teda tu proklatou rafinérii projdu... Snad to alespoň bude za to stát...
@JohnCZ (16.06.2012 18:34): Super wallpaper ;-) Nemáš ještě tip na nějaký podobný? Tenhle mě dost zaujal, už jej mám nastavený jako pozadí plochy. :)
@Hydr0gen (14.06.2012 17:56): Náhodou o tom vím, ale to je jen mulťák, ne?

edit: mrknu se :)

edit2: hm, to nevypadá špatně. Armu 2 jsem měl půjčenou a nainstalovanou a nedávno jsem ji smazal, klasika. Ale dík za tip - původně mě na té hře odradili zombie, říkal jsem si, zase další zombie akce a dál jsem to nečetl, ale určitě se na to mrknu. Z článku jsem získal dojem, že můžu jet i v singlu.
edit3: okej, už o tom vím úplně všechno. "lahev s vodou byla vypita" místo toho, abych musel založit zbraň a skutečně se napít. To mi stačí :)
Ale né, vypadá to dobře, jen musím smazat vzpomínky na armu jako takovou.
@Sinister (11.06.2012 19:28): K tomu ve sklepě, to určitě není chyba, spíš autoři chtěli, aby hráč byl znepokojený ještě předtím, než "oficiálně" zjistí, že něco není v pořádku.
@Bodkin (14.06.2012 14:55): To si zase nemyslím - dej jim tak deset, dvacet let. Až se prostřídaj kupní síly apod. Ačkoli já pořád doufám v ten konec světa (který samozřejmě přežiju), takže pak už nějaké hry nikoho nebudou zajímat.
Proč tak pesimisticky? Neřekl bych 'dlouho', vidím to spíše na 'nikdy'.
@Walome (14.06.2012 12:16): Nu, k moderním akcím se to moc nehodí (a ke kváku trojce též ne), ale představa nějaké sim-like, survival střílečky, kde bys musel manažovat vlastní zásobníky - vystřílíš poslední zásobník do samopalu, ale pořád máš ještě pár nábojů, takže je začneš ládovat do samopalu... natáhneš před tím jeden do komory? Nebo se někam schováš a pokusíš se tím prázdným samopalem někomu rozbít hlavu?

Fsck... to by stálo za hřích. Třeba budeme mít štěstí
@Bodkin (14.06.2012 12:05): Nemyslím unreal, že to nejde, že to nikdo neudělá. Já si před deseti lety myslel, že dnes budem hrát úplně jiné hry.

Jo, rychlonabíječ. Vždyť říkám, udělátko :)
@Walome (14.06.2012 11:55): Ano, bubínkáči jsou poněkud obtížnější, ale jde to... Rychlonabíječ, tak se tomu říká.

Jo, Flashpoint to měl, Red Orchestra to dotáhla ještě dál, tam ti to řekne jen: "New magazine is near empty. Your magazine is about half empty."

Nejlíp jsem si zastřílel v Orchestrách a... určitě ještě někde.

Houbel nereálné, vcelku "jednoduché"