Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Breath of Death VII

60
12 hodnocení Platformy
Žánr:
RPG > nezařazeno *
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
22.04.2010 X360
13.07.2011 PC
Vývojáři:
Oficiální stránky:
http://zeboyd.com/
Lidská nenasytnost nezná hranic. A tak při konečném souboji o zbytky nerostných surovin poražený stát použil zbraň nepředstavitelné ničivé síly a zabil tak vše živé. Válka je vskutku vždycky stejná. Na troskách dávno mrtvého světa začala prosperovat nemrtvá civilizace. Kostlivci, duchové, zombie, ghůlové, upíři. Jenže i jejich konec se možná nachýlil, jak se zlo přikradlo i do jejich světa.

A tak se nemluvný kostlivec Dem (chybí mu jazyk), spolu s duchem-historičkou (která umí číst myšlenky), geek upírkou (se slabostí pro velké střelné zbraně) a princem zombií (se slabostí pro nemrtvé ženské) vydávají na daleké a vskutku epické putování.

Breath of Death VII je klasická jRPG s neklasicky humorným nadhledem, klonící se místy až k žánrové parodii. Náhodné souboje jsou vcelku rozumně ošetřeny a soubojový systém je rozšířená klasika ADMI.


Poslední diskuzní příspěvek

Pff už je to zase v akci za €0.99 i s Cthulhu Saves the World. Ale jo, za tu cenu...

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 60
Kouzlu jRPG jsem nikdy nepodlehl. Nikdy jsem asi nehrál kvalitní vzorek. Emulace starých her mi nepřišla důstojná (čti - jsem na to líný a přijde mi to jako škoda výpočetního výkonu) a moře her vyvrhnutých RPG Makerem je stejně tak rozlehlé, jako se od sebe málo liší.

Jenže Breath of Death VII měl něco, co mě zaujalo. Parodovalo to nejen samo sebe, ale v podstatě celý žánr. Hlavní hrdina nemluvil, tudíž si každý mlel a myslel to svoje. Každá postava se vnutila do party. Proběhla tam násilná a zbytečná romance. Nechyběly ani různé meta vtípky, kdy se hlavní postava podivovala, co je x-box ovladač zač, hrdinové si uvědomovali, že jsou ve hře. Každé sejvování doplňovala informace, aby jsme prosím nevytrhávali HDD.

Největší nevýhoda jRPG ovšem zůstala zachována - náhodné souboje, i když je upravili do rozumné podoby. Na každé mapě či sérii úrovní, bylo počítadlo zbývajících soubojů a když dosáhlo nuly, nemusel se hráč ničeho bát. Ale i pak bylo možno souboje vyprovokovávat. Při nich také nezůstalo jen u tradičního Attack/Defense/Magic/Item, ale možností bylo o něco více. Při přechodu na další level si postavy automaticky nezvedly statistiky sami, ale mohlo se volit mezi dvěmi cestami či buildy.

Z grafické stránky hra není nikterak úžasná, což odnesly především postavičky, ale rozlišení je nativně dostatečně velké a rozhodně není jen roztažené přes celou obrazovku a ani '16:9' se hru zaskočit nepodařilo, což jsou body nahoru.

Příjemná, humorná, krátká a zábavná dávka ne až tak japonského jRPG.

Pro: Nadsázka, zajímavý nápad, příjemné souboje, krátké

Proti: Náhodné souboje, málo předmětů, graficky slabší a možná až příliš kraťoučké

+14+14 / 0
  • PC 75
Dlouho před tím, než se retro stalo opět cool díky PGA: Ep2, existovala tahle hra. Hra, ve které snad každé slovo je odkazem na některou z herních klasik - jen během kratičkého intra se hlasí k Mega manovi, Striderovi, Wastlands, Falloutu a kdo ví k čemu ještě. A tahle nálož herního blaha nevysychá - názvy měst a postav, jejich schopností, a nebo jen některá z nedbale utroušených hlášek - snad žádná z klasických sérií nebyla ušetřena.
A nahoru ještě charismatický hrdina, který toho řekne mnohem víc jediným pozvednutím obočí (pokud by ho měl) a to nejen proto, že je němý. A banda jeho neméně svérázných kumpánů mu zdatně sekunduje a tak věřím, že si svého oblíbence najde každý.
Jako hra má svoje mouchy: v soubojích se postupně stává repetitivní, finále je poněkud uspěchané a celkově je vidět menší péče v druhé polovině hry. Pokud se ale zvládnete přenést přes tyhle nedostatky, zjistíte, že těch pár hodin uteklo zatraceně rychle...

Herní výzva 2017, kat. 10

Pro: Buď Vás okouzlí během 5 minut

Proti: nebo to vzdejte.

+9+9 / 0