Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Blood: Plasma Pak

77
29 hodnocení Platformy
Žánr:
akce > 1st person akce *
Forma:
placená hra
Rozsah:
rozšíření
Multiplayer:
ano
Datum vydání:
15.10.1997 PC
Vývojáři:
Monolith Productions
Plasma Pak je oficiální add-on do hororové FPS Blood a na rozdíl od předchozího datadisku za jeho vývojem stojí přímo Monolith Productions. Do hry přidává zbrusu novou epizodu Post Mortem obsahující 9 levelů, 7 nových nepřátel a víc modů střelby pro stávající zbraňový arzenál. Multiplayer byl rozšířen o 3 nové mapy. Současně Plasma Pak funguje jako patch opravující několik drobných chyb.

Příběh Post Mortem navazuje na události z původní hry. Po poražení temného boha Tchernoboga se Caleb dozvídá, že kultisté se nevzdávají a spřádají plány na znovuobnovení kultu Cabal. Nový kněz se dokonce snaží vycvičit další skupinu Vyvolených. A v tom se jim Caleb rozhodne jednou provždy zabránit.



Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 95
Blood byla hra mého dětství, ale o existenci datadisku jsem se dozvěděl až někdy před rokem. To mi však nebránilo zahrát si tenhle skvělý přídavek.

No, zase tak skvělý není, moc nového tu nenajdeme, ale není o nic horší, než hra samotná. Pár nových nepřátel a vyšší obtížnost je zřejmě vše, co je navíc. Ale nejdůležitější je atmosféra, ta zůstala pořád temná a i nyní, když už nejsem dítě, jsem se místy hodně bál, co na mě vykoukne za příštím rohem. Neznám žádnou jinou hru konce 20. století, která by měla takovou atmosféru. Nádherné jsou zvuky, jak hlášky fanatických mnichů, tak skřeky všech příšer, tady cítím velký posun od her typu Doom, kde většinu zvůků "nadabovali" velbloudi. Malá ochutnávka.

Plasma pak se mi moc líbil a brzy si zahraju i poslední datadisk. Škoda, že se Blood II moc nepovedl (nebo neoslovil jen mě?) a dnes už se takové hry nedělají.

Pro: BLOOD, atmosféra, zvuky, nostalgie

Proti: malé změny, krátké

+19
  • PC --
Plasma pak dohrán v den, kdy jsem šel darovat plasmu. Jak příhodné…

Tenhle nášup se vyznačuje kvalitnějšími mapami, než disponovala původní hra. Už nejsou tak zamotané, oproti tomu jsou čitelnější a dávají větší smysl. To se ale podepsalo na jejich délce. A minimálně úvodní masakr v knihovně patří k tomu nejlepšímu z Blooda.

Oproti tomu finální level byl docela zklamání. Nejprve jsem myslel, že jsou všichni tři werewolfové teprve předvojem bosse, ale když jsem zjistil, že po poražení prvního už můžu mačkat tlačítko konce levelu, zíral jsem nevěřícně na monitor. Musel jsem si to zopakovat, abych vyloučil bug a poté ještě zkonzultovat s yt. Sakra, docela hořká tečka.

Ale jinak parádní zábava z dob, kdy ještě střílečky měly koule!

Obtížnost: 3/5
+18
  • PC 80
Už od první úrovně v tomhle datadisku dost přituhlo. Je jasné, že další epizoda je určena hlavně veteránům Blooda. Já třeba osobně moc nechápu, proč byl už v předchozím datadisku do hry zařazen respawn nepřátel. V původním Bloodu nebyl a neřekl bych, že to hru nějak pozvedlo. Tady je respawn taky.

Je fajn, že se tvůrci odhodlali přidělat pár druhů nových nepřátel. Hlavně model hlavních bossů je skvělý. Škoda, že nepřibyla taky nějaká nová zbraň. Design úrovní je opět skvělý. Občas to trochu ulítlo se zasazením nepřátel. Když na mě v nějaké třetí nebo čtvrté úrovni vylítnul šedý gargoyl, neměl jsem ještě Tesla kanón a Voodoo panenka byla vyplácaná. Vystřílel jsem teda na něj zbytečně všechny náboje a pak jsem stejně musel utéct. To samé jsem udělal i u jedné královny pavouků. Do té jsem ale v malé místnosti radši ani nestřílel.

Vtip s malýma Calebama ze zrcadla mě docela překvapil. Rozsekali mě jako nic. Je to prostě opět starý dobrý Blood. Super humor, hudba a zvuky. Nic moc grafika v podání zastaralého build enginu. Atmosféra je ale pořád perfektní. Za zvýšenou obtížnost jsem byl rád. Je to ještě kratší epizoda než v Crypticu. Možná mise ve vodě byli trochu vopruz. Střílení mnichů pod vodou je jeden velký očistec. Oni s tím naopak problém neměli.

V žádné jiné epizodě jsem nepoužil tolik dynamitu. Nepřátel je tolik, že ať ho hodíte kamkoliv za roh nebo do okna, vždycky někoho zabijete.

Pro: zvýšená obtížnost, nové variace nepřátel, opět design, opět humor a celková atmosféra

Proti: zbytečný respawn, vodní mise, krátké, žádná nová zbraň

+15
  • PC 90
Tento malý datadisk v podstatě svoji existencí nic nepokazil , naopak, každá nová (a dobrá) mapa se pro Blood hodí... Mapy jsou příjemné, stále se drží Blood atmosféry a vlastně jsou i docela veliké!

I když Cryptic Passage mi přišlo lepší, co se týče designu map :) Ale zase tady je pár nových monster (hlavně nový druhy mnichů a kytky, co plivou oheň nebo sliz, či co to je) a úplně nový boss (a když zjistíte taktiku, jak na něj - je to v podstatě úplně nejlehčí boss celé hry).

A ještě na jednu pitomost jsem si vzpomněl - když jsem rozstřelil zrcadlo, vyšlo z něho několik malinkých Calebů a chtěli mě zabít :)

Pro: +několik nových dobrých map k Bloodu

Proti: Mohlo jich být víc :)

+14