Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak dohrány všechny části co mě zajímaly (základní hra, druidi, paříž, pre-sequel quest Mirage, parádní questlinka s Kassandrou a final chapter).
Final chapter bylo trochu underwhelming, abych řekl pravdu. Takový rozloučení, ok, ale chtělo to trochu víc zatlačit na pilu. Přitom ten fated encounter s Kassandrou se povedl, bylo hodně příjemný jí zas vidět a sledovat interakci s Eivorem. Měli by z ní zas udělat protagonistku, třeba toho Hexe co se má odehrávat ve střední evropě 17 století.
Ani nevím, jestli se mi chce psát koment, tak jen zkráceně.

Když to vyšlo, tak jsem to rozehrál, celkem mě to bavilo, ale zabila mě moje touha mít ty oblasti vyčištěné od všech teček a během asi měsíce, kdy jsem byl cca asi v polovině hry jsem se v tom totálně utopil, že jsem neměl chuť hrát dál, jak to bylo repetetivní ... během té doby doteď, jsem to zapnul párkrát na pár hodin. Vrátil jsem se k tomu před cca 14 dny, abych si doplnil restík a už jsem jel v podstatě jen po příběhu, tečky mě nechávaly chladným.

A ten konec kdy jsem se místo Sigurda stal jarlem nebyl jako úplně zlej, kdybych potom ještě nemusel jít dodělat poslední lokaci vlevo dole a po posledním reportu Randvi mi hra nabídla, že je na mapě ještě spousta věcí ke zkoumání a konec ... prostě to asi mělo mít trochu jinak udělanou posloupnost, abych z toho měl nějakej lepší pocit ukončneí hlavní storyline :)

Nevím jestli to chci ještě zapínat, z toho co zbývá a trochu by mě lákalo nemám hotový "Order" a nebyl jsem u Stonehenge, takže minimálně kvůli tomu druhému to asi ještě minimálně jednou zapnu.
@Thellwin (17.03.2023 12:34): To máme podobne, mne to zabralo taky cca dva roky a skoro 300 hodin. Ten konec je samozřejmě wtf a nebýt toho nedávno přidaného post story contentu bylo by to ještě horší. Pěkne to ukazuje problém single hry jako služby, což Valhalla z nějaké části dva roky byla. Trosku tomu finále pomůže i dokončení toho, hmm, jak se tomu říká? Order od ancients?

Ale jestli UBI udělá dalšího open world asasina tak si ho zase dám, protože mně Valhalla i přes spoustu problému bavila.
Tak jsem to po více jak dvou letech dohrál (měl jsem přes rok pauzu) a tak divnej konec do prázdna jsem teda nečekal ...
Jsem rozkoukal The Last Kingdom a, god help me, mám zase chuť si zahrát Valhallu.. :)
@Blaiddtom (02.12.2022 10:38): Práveže by som povedal, že amatéri a to ako boli súčasťou vzniku indie scény prišlo relatívne neskôr. Hry na pc sú profesionálny biznis vyše 35 rokov. Ja som napr. vďačný za platformy ako steam, kde si viem patch nainštalovať jedným klikom, bez toho, aby som ho niekde hľadal (alebo kedysi v dobe, keď som nemal internet, aby som ostal smutný alebo musel ísť niekam, kde je internet a stiahnuť si to na disketu). Ale hej, pôsobí to, ako keby toto priemysel v súčasnosti zneužíval s tým, že však to odladí "potom". Aj keď sa deje menej situácii, že hra má kopec gamebreaking bugov, alebo časté pády ako kedysi pri quest for glory 4, pools of radiance alebo Fallout 2.
Na druhej strane tým, že pracujem v IT, si aj uvedomujem, že čím je hra väčšia a má viac premenných, viac ľudí na tom robí atď... tak je neskutočne ťažké myslieť na každú eventualitu a všetko čo sa môže stať v určitej kombinácii. No vzhľadom na zisky korporátov a to, že by malo existovať nejaké quality assurance oddelenie, tak by si to mali zabezpečiť tak, aby to minimalizovali. Obzvlášť v situácii, ako som písal nižšie, v ktorej prvý raz prechádzajúci z dx11 na dx12 a majú problém s enginom. To nie je maličkosť.
@Tulareanus (02.12.2022 10:26): Pri starych hrach sa to dalo este chapat a piratenie samozrejme tiez hralo rolu :D (hry robili este s laskou prevazne "amateri" a nie len koli biznisu) . Ale odvtedy herny priemysel vyrazne narastol a ide do neho mnohonasobne viac zdrojov. Sony ukazuje ze hry mozu vyjst aj bez nejakych vacsich technickych problemov, preco to je problem pri vacsine PC titulov poslednu dobu? Teraz som koli tomu refundoval Darktide a Callisto protocol ked vysli v nehratelnom stave.
Pri tej Valhalle som podozrivo nemal prakticky ziadne problemy ani na 1080ke vo full hd ani na 3080ke v 4k, ale mnoho znamych ich malo podobne ako ty.
@Blaiddtom (02.12.2022 08:41): Tak ono ten problém je historický, aj staré hry mali často bugy, aj tie gamebreaking, len kedysi sme viac odpúšťali, lebo sme boli mladší alebo preto, lebo sme hry pirátili a nevážili sme si ešte toľko svoje peniaze a voľný čas. :D Každopádne toto je prvý z úplne všetkých Assassin's Creedoch, kde zažívam výraznejšie technické problémy. Podľa diskusných vlákien aj na ofiko ubi fórach aj mimo zažívajú tento problém ľudia, ktorí majú hw a hru na nízkych nastaveniach, na stredných a ako aj u mňa na vysokých. Ja som tak trochu dúfal, že megakorporát by mohol mať tie zdroje a aj zodpovednosť (ha-ha, ja viem) na vyššej úrovni ako malé štúdio, ktoré to kapacitne alebo skúsenostne nedáva.

Cyberpunk je príbeh sám o sebe, ale tam vieme, že za zlý technický stav mohlo uponáhľané vydanie a zároveň snaha hru predať na PS4.

Neviem, ako to bolo v čase vydania na PC, ale z veľkých hier mi napr. príde výborne odladené Red Dead Redemption 2 alebo nové Doomy.
@Tulareanus (01.12.2022 20:34): Dnesne hry bezia na kazdom HW uplne inak. Pri Valhalle som nemal snad jediny problem, taky cyberpunk katastrofa. Kamarat s trochu inou zostavou to mal presne naopak. Rad by som vedel za co dnes platia testerov. Uz si ani nepamatam kedy som hral na PC (velku)hru, ktora mala bezproblemovy technicky stav.
Mňa by potešil skôr iný obsah zdarma - patche na tie ich bugy. :D

Tá hra stále padá, síce s nižšou frekvenciou, ale skúšal som už fakt všetko možné, jemne znížilo kadenciu padania to, že hru som nastavil na hranie v borderless window miesto fullscreen a že som zapol vsync na 60fps (hoci hra šla priemerne 80-90 fps), ale stále sa to stáva pri každom hraní. Čo som googlil a skúšal neúspešne (meniť grafické nastavenie, preinštalovať, overiť integritu súborov, drivery na gpu mám stále up to date, dokonca som skúšal aj mazať cache), tak to vyzerá, že sa to deje ľuďom hojne bez ohľadu na to, či majú silný alebo slabý stroj a názory sú, že je to spôsobené prechodom na dx12 ako prvý assassin's creed (Odyssey bolo ešte na dx11) a tým, že ten ich engine to nezvláda.
@Tolister (01.12.2022 20:01): Máš síce pravdu, ale stále je to obsah zdarma, pričom niet pochýb, že niektorí ocenia aj tie master challenge. Ja konkrétne nie, ale určite to nie je niečo hodné kritiky - keby za to chceli peniaze, to by bolo iné :)
Mě ty free contenty ve Valhalle teda přijdou hodně jako vaření z vody a za málo peněz. Spíš mi přijde, že si chtějí mermomocí udržet hráče. Třeba jak přidali ty Mastery Challenge, nula příběh, jen náročný gameplay na sbírání bodů nebo co to bylo. Přijde mi to jako přidávání beze smyslového prázdného gameplaye, s tím stejným furt dokola. Ten Last Chapter to sice celé uzavírá (konečně), ale působí to strašně narychlo odfláknuté.
@Tolister (30.11.2022 17:05): Ajo, Valhalla má cloud ukládání savu, mysleli na všechno.

Mimochodem Valhalla je takzvane dokončena. Včera přidali poslední free content update ve stylu ME Citadela nebo DA:I Tresspaser.
Musim říct ze jak se na ten UBI nadává tak tu nálož celkem slušného free contentu mimo placená dlc co do te hry přidali zaslouží potlesk.
Samozrejme je tak nějak známo ze Valhalla vydělala slušný balík peněz na mikrotransakcich za kosmetiku, takže evil v tom pořad mají ale jinak fajn.

220 hodin, konec v nedohlednu …
Tak to nechápu, nějak se stalo, že po tom, co sem přišel o hdd v ps4, tak sem myslel, že je s mými sejvy z Valhally nadobro konec,když sem ji pustil a nic tam nebylo. Po několika hodinách a x updatech a všech dalších contentů a dlc, sem spustil a hele, měl sem tam cloud autosave. Jen sem musel znova udělat poslední úkol v poslední misi, kterou jsem kdysi dělal. Vrátil se mi sejv 180h. To příjemně potěšilo. Zvláštní ale je, že s žádnou dalí hrou to tak zatím nemám. AC Syndicate musím třeba úplně odznova, a dokonce i AC Origins, u kterého sem si myslel, že běží na podobném principu jako Valhalla musím úplně odznova. Tak tomu teda nerozumím.
Jen bych ještě podotknul ohledně komentáře ze je dobre si všimnout ze zmínka o dveřích je trosku nadnesena jelikož obecne v posledních dílech prakticky žádné domy dveře nemají ale jen futra a dveře nikde. Najít obydlí s oteviratelnymi dveřmi je kumšt :)
Mám nainštalovanú hru na PC, HW požiadavky všetky presakujú (RAM a GPU až dvojnásobne) oproti odporúčanému HW, ovládač pre grafiku je najnovší (RTX 3060), windows 10 je tiež aktualizovaný, no hra pomerne pravidelne padá bez akéjkoľvek error hlášky počas hrania (nie počas loadingu) a niekedy aj zamrzne ako program (celý počítaš nezamrzne, dá sa prejsť do task managera a hru zavrieť). Nemáte s tým niekto skúsenosť alebo nepoznáte nejaké efektívne riešenie?

Aktuálne googlim, ale google je plný nič nehovoriaceho odpadu "skontroluj či spĺňaš požiadavky, preinštaluj hru, aktualizuj si ovládače".
Ahoj, mám trochu problém s rekou Severn v AC Valhalla. Projela jsem opakovaně všechny lokace, kde by měla být zbroj a pořád ji nemám. Mám stále 2 ze 3, které na řece mají být. Nějakej nápad? Vím, že to rotuje, ale mám kapacitu lodi na max a ani při přijetí všech lokaci, kde má být, tak nic :(
@Charllize (08.09.2022 21:00): Imo se žádný odklon zpátky reálně nekoná ale. Mirage pravděpodobně bude něco jako Rogue. Tedy takový "mezi-díl" pro starou generaci ještě. Už jen proto, že vyjde v první půlce roku. Vůbec bych se nedivil, kdyby Ubi měli na 2024 připravené to Japonsko nebo Svatou říši římskou, jak stálo v rumorech, a zas to bylo jako Valhalla.

Každopádně doufám, že se potvrdí, že součástí season passu bude remake prvního dílu, to by bylo úplně super.
@Fritol (08.09.2022 20:50): Já to chápu a plno fanoušků původních her jásá. Mne ten odklon k open worldum s rpg vyhovoval a díky tomu jsem AC začal hrát. I když i v nich je těch sraček plno.
Mirage pro mne nebude dle popisu, ale ještě se uvidí co vlastně ukážou.
@Charllize (08.09.2022 20:02): Těším se moc. Po osmi letech si zahraju AC nejspíš. :) A je mi uplně jedno jak dementně to působí. Jestli je na AC něco dementní, tak jsou to ty obrovské open worldy a "RPG" prvky. Návrat ke kořenům je to, co AC značka potřebuje.

Každopádně dle dalších rumorů se chystá i velký díl z Japonska. Tam ten open world a RPG prvky nějak přežiju, neb na Asii čekám už od Black Flag a furt ne a ne!
AC: Mirage
 Vyzkoušejte si moderní pojetí ikonických prvků a hratelnosti, které definují sérii již 15 let. Plynulý parkour městem a nenápadné likvidování cílů s více viscerálními atentáty než kdykoli předtím. Prozkoumejte neuvěřitelně husté a živé město, jehož obyvatelé reagují na každý váš pohyb, a odhalte tajemství čtyř jedinečných čtvrtí, když se vydáte do zlatého věku Bagdádu. 

Fanousci původních her jásají, já zvedam oči v sloup.
Dement v kapuci co hopsa po střechách a splynul v davu DVOU postarsich cinanek tak ze ho v tom bílým munduru nikdo nevidí, strikes again :D
@Adieu (23.08.2022 01:58): Valhalla má o dost nudnejsi setting než dva díly před ni. Egypt a Řecko působí o dost víc epicky než poměrně fadni a nudná stará Anglie. Ale i tak to je impresivni co tam dokázali udělat. Desítky obrovských měst, vesnic, zřícenin a tak dále je něco co se jen tak nevidí a v tom množství to působí i celkem detailně a živě. Ne ze by to ty dva díly před ni neměli taky. Pro mne je fascinující ze tohle někdo dokáže vytvořit a díky tomu ze v drevnich dobách hraní jsem si vždycky představoval jaký by to bylo mít ve hře detailně provedené megalomanske světy mne to dokáže uspokojit. Jen by do toho všeho mohli dat o něco lepší hru. Což je subjektivní, plno hráčů v tom tu lepší hru vidí. Těžko říct jestli je vůbec reálne možný UBI nějak kritizovat když ty hry si hromady fanoušků najdou a všichni z nich se nemůžou dočkat dalšího dilu. Já bych mohl hodinu mluvit o tom co tam je vsechno debilni a jak by to šlo udělat lip ale z obecného pohledu jim to proste funguje. Osobně jsem rad ze mi ty poslední tři díly víceméně sedly, což povazuju za progres UBI jelikoz predtim jsem tu serii nemohl ani vidět :)

Tuhle jsem si říkal jaká je skoda ze ty armády vývojářů nedokázali využít pro značku Might and Magic. Rpg z toho světa třeba z vlastního pohledu a někým kdo by to dotáhl k dobre hře by s temi jejich možnostmi tvorby velkých světu bylo možná dost super. Ale holt asasin jim jede tak co.
No tvůrci by opravdu mohli tu historickou látku zpracovávat sofistikovaněji. Ale podkopávalo by to gameplay a odrazovalo cílovou skupinu společnou s parkouristy a jinou zběří. A místo toho, abyste byli vděční, že vám tam v historii nehraje hip hop a nedostáváte do výzbroje obří dilda, tak ještě kafráte...
@Charllize (23.08.2022 00:54): Největší debilita série je, že absolutně nikdy nedokáže využít potenciál té historické látky; vezmou Leonarda da Vinci, Machiavelliho, Napoleona, Kleopatru, Caesara, a všechny je nabastlí do ufouní slátaniny, konspirační hovadiny pro malé děti. Ve dvojce, jak jeden po druhém skáče elita té doby včetně Kateřiny Sforza ze zvonice do vozu s kupkou sena, jsem zíral s otevřenými ústy a vydával ze sebe hysterické skřeky v záchvatu smíchu. Z Assassin's Creedů mi bývá fakt vyloženě trapně. Jinak teď hraju Origins, protože jsem měl právě taky chuť na tu estetiku, ale Valhalla je už taková fantasy sračka, že tu bych nikdy nezapnul.
@Walome (komentář): Já Credo Vragovo vždycky nenáviděl, už od prvního dilu který mi přišel děsně pitomej. Pak vyšlo Origins kde mě nalakal ten nádherné udelanej Egypt a od ty doby to hraju. Ty hry jsou v mnoha věcech hrozne hloupý ale plno věci mě tam baví.
Valhalla má dost slabej ten začátek ale po příjezdu do Anglie se to zlepší. Některé ty pribehove linky jsou docela v pohodě a průzkum světa taky dokáže zabavit. Je to ale silenej time sink kde je fakt na zvážení jestli to za to stojí. 
Ja tomu po vydání dal cca 100 hodin a do teď s různými přestávkami už skoro 200. Ta hra je svým způsobem fascinující a ten svět působí hodně dobre. Bohužel jak už to bývá u tehle serie opakujes tam dokola asi deset činnosti a to proste zájem bez přestávky udržet moc nedokáže, ani to nezachrání desítky celkem provedených dějových linii. Při mne to je taková hra kdy nevím co bych a tak to chvíli hraju.
Treba je strašně dementní provázanost s in game obchodem kde mas ty nejhezčí a nejlepší kousky vybavení, doslova desítky. Kdežto pěkných kousku ve hře je jen par. Sice se na to dá vydělat úplně v pohodě ve hře ale koupě je možná jen random přes takový otevřeny lootbox. Vidíš co se nabízí ake nemůžeš ovlivnit co ti daji.
Na jednu stranu si říkám ze možná skoda ze jsi tomu nedal víc času a na druhou ze jsi udělal dobre ze ses na to po hodině vysral.
Jinak já s tou hrou žádný technicky potíže neměl ale hraju na PRO, tak to je možná tím.
Kazdopadne co te tady tak čtu tak si myslím ze tvá ps4 by potřebovala servis, vyčistit a dat novou pastu. Kdybys o to měl zájem dej vědět :)
@Walome (komentář): Hele, díky. Možná ty jsi hodinu života ztratil, ale mně jsi ji tímto nejspíš daroval. Chtěl jsem už ze zoufalství toto AC vyzkoušet, ale ještěže ses za mě obětoval. Nevim, co mě to vůbec napadlo.
Dnešním patchem opravili tu rozdrbanou obtížnost. Tedy opravili, přidali několik dalších možnosti jak ji upravit, takže to jde nastavit stejne jako kdysi byla obtížnost very hard.
A taky přidali asi 60 novych policek do skill gridu, příprava na Ragnarok.
Odehrál jsem tu cross story s Kassandrou. Nic nad ramec běžné Valhally. A model Kassandry mi přišel trochu odbyty. Hlavně obličej a mimika. Působila tak nějak stare. Pěkná velká nová mapa s obvyklými činnostmi. Závěr byl celkem fajn, ale celkove nic moc. Vyluxovat komplet mapu zabralo asi 6 hodin.
Dalsi věc co tam UBI nacpal zdarma jsou challenge hrobky. Ty byli fajn, akorát ze to není asi ještě cele a získané artefakty nejdou použit, jsou tři a vypadá to ze jich je potřeba pět.
190 hodin a konec v nedohlednu, na dlc jsem ještě ani nesahl :)
@Campanus (06.02.2022 04:31): Pro me je Valhalla nejhorsi dil AC ktery jsem hral. Odyssey alespon melo docela pekne prostredi a relativne atraktivni zasazeni, Valhalla ma nudne prostredi a je to nejhorsi vikinska hra, kterou jsem videl.

@Fritol (10.02.2022 11:47): Nemusela by byt nutne uplne linearni, ale mensi rozhodne. Navrat k rozsahu AC2 bych ocenil.
Hraju druhý den a přece si musím rypnout. Valhlla je teda za mě totalní propadák. Co se týče pohybu, mapy, vylepšování, jeden velký zmatek. Jednička ze série byla velký stereotyp. Postupně úrověň AC stoupala. Ale toto co převedl Ubisoft ve Valhalle. No je mi na blití.
@Garret (20.01.2022 23:07): Jsem teď testoval tu obtížnost a ona je totiž cela nějaká zabugovana.
Kdyz nastavim Drengr tak se nastaví level scaling na Harder, což je 30 levelu nad hráčovy levelem úplně všude ve hře. To je v pořádku. Jenže když pak nastavim separatne level scaling na Default tak se základní obtížnost změní z Drengr na custom ale ta Drengr obtížnost se pod tím prepne na normal nebo easy. 
Takze není žádná možnost jak to hrát na Drengr a k tomu Default level scaling. 
Doufam ze to není úmyslně a je to bug, pac jestli jo tak vetsi demenci jsem snad neviděl.
Pred tím velkym patchem to normálně fungovalo.
tak už jsem přišel minimálně na jednu věc - já to pouštěl ještě než byl stažený patch, takže jsem tam neměl takový výběr, jako tam je teď. to je teda trochu fail, ale OK. teď tam jsou nové obtížnosti, resp. nové nastavení... trochu se v tom pohrabu, ale běda, jestli to bude taková ta umělá obtížnost ve stylu že já vydržím jednu ránu a ostatní budu pižlat minutu.
@M.a.t.t. (20.01.2022 15:40): Hra nezmení obtiažnosť okamžite, ale až po opakovanom načítaní uloženej pozície. Možno to bude ten dôvod.

@Charllize (20.01.2022 15:42): Hej, tú sa mi zatiaľ pokoriť nepodarilo. Inak už ten prvý drengr Ragnara Lothbroka, ktorého Eivor stretne ešte v Nórsku, mi dal spočiatku zabrať. Na nízkej úrovni som ho ani nezvládol. Musel som sa vrátiť neskôr.
@Garret (20.01.2022 13:36): To je čudné. Mám rovnakú skúsenosť ako Čárlí. Na najťažšej obtiažnosti je výzvou aj jedno divé prasa. Priamy stret si svorkou vlkov je okamžitá smrť. Rovnako otvorený útok na skupinu ozbrojencov. Lukostrelci sú až nepríjemne presní.
@Garret (20.01.2022 14:44):  Ubisoft bohužel na hardcore hráče ani trochu necílí. Ale jak říkáš světy umí dělat skvělé, snad proto mám pro jejich hry trochu slabost, i když jsou všechny podle stejné šablony.
@Garret (20.01.2022 13:36): No mas tam v nastaveni skalovani power levelu. Nevím, jestli jsi na začátku tak si už nevybavim jak těžký to tam bylo. Jen vím ze to proste často byl dost oser a ani v duchu by mě nenapadlo si stěžovat ze to je lehký. Mě teď na nejvyšší obtížnost a stejný power level daji dva lepší zbrojnoši na čtyři rány. A to mám vybavení na max a ten strom schopnosti a pasivu vzasade komplet. Tak se nediv ze se divím :)
@Garret (20.01.2022 13:21): Obtížnost si můžeš modifikovat dle libosti, jen se podívat poradně do nastaveni. Dřív to tam nebylo a nejvyšší obtížnost byla Draugr a bylo to občas dost peklo, obvzlast různý nepovinný bosove. Nedavno tam přidali ještě jednu těžší obtížnost.
Já mám teď power asi 400 a když dam nejvyšší obtížnost tak je to těžký jak kráva :)
Musis mít proste něco blbě když ti to přijde lehký, nebo jsi nadclovek :)
strážce mi řekl "wait a second". opravdu už tenkrát používali sekundy jako jednotky času? protože roky určitě neznali...

asi jsem to neměl rozehrávat tak brzy po Ghost of Tsushima. začátek je jeden velký WTF, souboje jsou naprostá tragédie, ani na Hard nejde umřít, nepřátele banda neškodných idiotů... přitom vyšší obtížnost by ubisofťárnám vdechla alespoň trochu toho hráčského uspokojení.
@Charllize (14.12.2021 20:33): Aby sme sa rozumeli. Herečka, ktorá nahovorila ženskú Eivor, má veľmi príjemný hlas. Stačí si ju vypočuť v úlohe matky hlavnej postavy. Tú nahovorila tiež. Výborne. Len u Eivor je cítiť, že to pre jej hlas nie je prirodzená poloha. Pôsobí to príliš nasilu. Snaží sa byť tak drsná, až sa to blíži k paródii.
@Charllize (14.12.2021 15:46): Mne nevadia, pretože ich ignorujem :) Vyskúšal som si druhý, ako doplnok to bolo ok, ale nič zásadné. A že narušujú prirodzený chod osady? Tak určite, ale to sú veci, s ktorým musí každý líder počítať a prispôsobiť sa :))
@Charllize (14.12.2021 13:47): Ja prejdem questy s festivalom spojené a potom už len čakám, kedy sa Ravensthorpe vráti do normálu. A aj tie sú priemerné. Bežná omáčka od Ubisoftu. Len dúfam, že konečne opravia ten sprasený zvuk.
@Charllize (13.12.2021 21:15): A patch 1.4.1, ktorý vyžaduje opätovné stiahnutie a reinštalovanie celej hry. Snáď aspoň opravia, čo rozbil patch 1.4.0 a Oskoreia festival. Aby to následne mohol rozbiť Yule festival, ktorý začne vo štvrtok. :)
@Charllize (12.08.2021 09:56): Jo, hrál jsem už včera po deváté hodině.
V druhém season passu má být podle dataminerů Muspelheim pro další linku s Odinem a pak severní Afrika, kde je nějaká oblast, kde kdysi spadl meteorit.
Huraaa, dlc Siege of Paris vyšlo :p
Zase velká mapa kde je plno žlutých teček, za použití asetu z Anglie. Ok, sem tam barák či strom co tam nebyl. Ale kdyby mi to někdo ukázal naslepo tak to nepoznám. A už chystají údajně další seasson pass, asi Maďarsko nebo NDR po vpádu Vikingů :)
Ale zahraju si to, z nějakýho zahadnyho důvodu mě to baví.
@Gordon (01.07.2021 14:02): Hele, ve Valhalla už 
muzes umřít když spadnes fakt z velký výšky. A tuším ze tam je jen skill který eliminuje část poškození při padu ale kompletne ne.

Jo a te vlk není default. Je to buď položka v tom jejich obchodě ( případne lze zakoupit za speciální ingame platidlo které je za daily questy a UBI launcher challenge) nebo volitelná součást když si měl ultimátni edici po aktivaci speciálním kódem.
Ve hře jsou tuším fakt ke koupi jen koně.
Jako leda ze by ho prodávali/ byl odměna někde kde sem ještě nebyl.