Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

To mluvíte o tom coveru, kde vlasatý jinoch stojí s mečem a stín mu zakrývá tvář? To mi až tak hrozný nepříjde...
@JohnCZ (22.06.2012 16:24): Byl bych pro to, aby mohlo ke každé hře být až 5 jejích původních (žádné zlevněné edice ovšem) coverů a ty by se střídaly s každým refreshem stránky, takže by se uživatel dostal ke špatným i dobrým.
Teda ne že bych "hrál" herní obaly ale cover tady je pěkně tuctovej. Naproti tomu tento německý považuji skvělý a vrátka papírové krabičky skrývala milé překvapení. Na druhém místě je pak solidní americký cover. Ale zde vystavená UK verze, to je jak od DVD za 50 z trafiky. Na DH už by se mělo zavést více coverů k jedné hře a nečekat s tím na konzole...

Celé mě to připomíná EU Demon Stone (fuj) a USA Demon Stone (miam)...
@Bodkin (22.06.2012 15:51): Škoda, že to mám již 3x (jako většina uživatelů, když to bylo pokud se nepletu u Levelu i Score).

Nicméně zítra je za pár šupů The Last Express, což je povinný nákup.
Najväčší hnus je, keď sa ten pavúk odlúpne od stropu a pleskne na zem, uach! >:-|
Kosť naňho netreba, vo vode kúsok od neho som tuším našiel akýsi mečík.
Ten pavouk, stejně jako ostatní, byli pohádka. Co teprv kreveta v chrámě, lichové, a samozřejmě Ylsidi. *slint*
Aha :) Někdy se do toho chystám, možná jsem si to i koupil na gog.

Aha, tak ne :( SHIT.
@ugraugra (01.06.2012 14:14): Na začátku? To snad ne :) Už jsem byl za nějakým tím gobliním (?) králem, kterému jsi musel způsobit sračku, abys mu ukradl nějaký klíč (nejlepší quest ve hrách ever).
@RNDr. Gunár Pavel (01.06.2012 14:01): Jo tak fun factor je v Just Cause na hodně vysoké úrovni :) Hlavně díky DLC, který přidává fukar, který rozfouká lidi, auta, prostě cokoli.

A Mesiáše mám, ale právě mě odradil hned ten úvod, ale NĚKDY snad...

To si radši někdy znova zkusím Arx Fatalis. Tehdá jsem se zasek kvůli pavoukovi, kterého jsem nemohl zabít. A ne, nebyl to žádný boss, jen obyčejný pavouk :)
@Walome (01.06.2012 13:45): Hey to by tě zajímat mohlo, pokud se ti DM úplně nezošklivil tou grafikou, poněvadž ta verze má celou bonusovou pouštní kapitolu "Prologue" navíc a překopaný systém skillů. :) Já už si svoji kopii Elementu koupil .D

Změna v enginu mezi dvěma Hitmany byla dost znát a taky jsem měl skoro raději ten starý. V Just Cause tvoří bugy s Havokem přímo "gameplay feature" a posilují "fun factor" :D

S Maxem musím někdy začít, nehrál jsem ani jedničku, ale Alan Wake mě přesvědčil, že bych si měl nejméně první dva díly opatřit. Trojka mě neláká, Payne tam vypadá nějak vyžile.
@RNDr. Gunár Pavel (01.06.2012 13:27): Ne, viděl jsem menu v Dark Messiah na pc, nezajímá mě, jak to vypadá na nějaké xkrabici :-p Ale jo, není to engienem, ale pak mi teda vadí, že to tvůrci nemění.

Podle mě byl engine hitmana nejlepší v jedničce, kde se hýbaly i listy květin a v těle zůstávaly rány po kulkách... sice jen chvilku, ale aspoň něco. Stopy po kulkách se vrátily v Blood Money, ale kytky jsou furt jak z kamene.

AC mi přijde okej, ten Havoc je horší třeba v Just Cause 2, kde kulometem můžeš chlapa vystřílet do nebeských výšin :) Ale těším se na Maxe Paynea 3 a tu jeho Eufórii...
@Walome (01.06.2012 12:44): Když jsme u toho meni, viděl jsi hlavní menu Dark Messiah Elements (2008) pro Xbox 360? To je port na Sourcu a to menu tam je něco diametrálně odlišného od PC verze, dynamicky se tam mění obrázky a má to dekorativní "vazbu". To, že napoprvé neměli pánové vývojáři ohledně menu fantazii neznamená, že za to může Source.

Se zbytkem souhlasím, jó bejvávalo, za Hitmana II byl jeho engine na vrcholu, stejně jako AC ve IIjce. :)
@RNDr. Gunár Pavel (01.06.2012 12:02): Jo ahá, tak to zase prr.

Např. takovej Havoc byl supr před x lety, protože všechno hezky lítalo do vzduchu apod., ale dnes už působí dost komicky (pokud není užit s citem, jako třeba u AC). Další engine, který bezpečně poznám, je "ten z hitmana", tam lítaj panáci jak na gumovým provázku.


U všem zmíněných poznáš na první pohled, že se jedná právě o tyto enginy, ale poznáš to až ze hry. U SE to poznáš už z hlavního menu. Kterej má dost ofiko styl a když ho pak prdnou do fantasy vypadá to blbě :/

@ugraugra (01.06.2012 12:27): Protože se to nedá sledovat :/
@Walome (01.06.2012 10:57): Za to v Gamebryu, v UE III se oči nikomu a ničemu nelesknou, že. :)) To jsou zrovna enginy, kde mají monstra oči často jak LEDky. To ti nevadí? No a z UE III si vem aktuálně třeba Singularity, tam je ženská, která má oči jak kočka domácí a ještě se jí hnusně lesknou. Kdyby to byl Source, tak by si to pořádně sepsul, jenže není. :P

No a zpátky k Sourcu, třeba tady se Alyx bulvy strašně lesknou. Nezáleží to spíš na světelným zdroji s tím, že když budeš někomu svítit do očí baterkou, tak tam odlesk bude ať nehledě na UE III/Source, protože bulvy mají být slizký? :D

V Sourcu podle tebe léta dřevo jak z papíru - v UE III nelétá vůbec, protože destrukční model zpravidla úplně chybí...

A ano Source v Bloodlines vypadá jak UE 2.5 z PS2, aneb hnusněji už to nešlo. To je jedna z těch Source dalších her co vypadá "stejně"?

Nj. ty prostě "nemáš rád", nikdo tě za objektivitu neplatí, takže tvou averzi beru. Nicméně nemáš pravdu, Source je před UE v řadě věcí napřed.

@Jack_Dark (01.06.2012 11:14): Učaroval mi Nosferatu: The Wrath of Malachi, takže nad tím upírovi vaz nelámu. :)
Gunár: To jako že si nehrál VtM:Bloodlines? To jako máš v zásadě dvě možnosti... Buď spácháš okamžitou sebevraždu nebo si to rychle zahraješ (... a dohraješ). : )
@RNDr. Gunár Pavel (01.06.2012 10:33): No tak Vampíři a Half Life a Mesiáš, všichni stejné menu (což mě sere asi nejvíc), všechno se to leskne a všem se houpou ty kozy :) A všechno dřevo lítá jak z papíru atd. atd.

Ve Vampírech byl Scource dost utlumen, ale lesk očí se skrýt nedá ;).
@Walome (01.06.2012 10:22): Pomoz mě si vzpomenou které se v Sourcu houpaly, dívám se ženám spíš do očí. ;) Jediné kde si tento feature pamatuji, tož to je Zaklínač, Trissiny melouny zkrátka nešly přehlédnout, ale to nebyl Source!

A mluvíš jako by byl UE III z roku 2006 něco nového. Navíc, Dark Messiah je snad jediná non-Valve hra, která v Sourcu vyšla. Navíc i rané UE III hry tuplem od stejného studia vypadaly "stejně" - GeoW, Unreal III, no a ani ten Bulletstorm pod dobrotivým dohledem opět Epicu nevypadá moc jinak... Nemůžeš říkat, že to vypadá vše stejně, když her na Sourcu vyšlo pět a půl, zatímco UE III už desítky.

@Jack_Dark (01.06.2012 10:27): Prostředí ano, ale chlapi vypadaj jak z muppet show. Když má být celá hra v takovém depresivním splínu, chce to tlačit na "HL2 realismus".
@Bodkin (01.06.2012 10:07): Spokojen, však u Messiaha nebyla jiná a když to tak celé vidím, Arkane skutečně ani v nejmenším neopustilo svůj oblíbený fantasy žánr. :) Jen nemuseli opouštět Source engine, hra by na něm vypadala líp. Co se mi moc nelíbí je ta epicbioshockovost postav, že vypadali v Dark Messiahovi lidi realističteji, měli normální kebule a neměli "medvědí pracky", to je na pováženou.
@hellhouse99 (21.03.2012 19:19): Jop, právě. Co se týče her, jednou jsem z aukra koupil kolekci za cca 1000,-. Bylo to asi 40 her a získal jsem za skvělou cenu několik dost dobrejch kousků, ale zároveň pár her (ale víc než 5 jich nebylo) bylo tak zdevastovaných, že nešly ani nainstalovat. A proto od té doby jen nové kousky...