Anomaly: Warzone Earth je tzv. reverse tower defense hra nebo jiným názvem také tower offense. Úkolem hráče je vytvořit konvoj vozidel a následně naplánovat jejich cestu přes ulice velkoměst. Tuto cestu znepříjemňují nepřátelské věže postavené všude kolem. Konvoj může mít až šest vozidel a jeho složení je kritické k úspěšnému dokončení mise. Na výběr jsou armádní vozidla jako APC, tanky nebo futuristické crawlery a generátory štítů. Každé vozidlo se liší účelem použití, palebnou silou a pancířem.
Hráč nekontroluje pohyb konvoje přímo, ale jenom naplánuje cestu a přihlíží. Ovládá pouze velitele, který má celkem čtyři speciální schopnosti - opravování jednotek, klamný cíl, kouřovou clonu a letecký útok. Jeho správné používání může kompletně změnit výsledek mise.
Příběh hry se odehrává v nedaleké budoucnosti, kde mimozemšťané obsadili několik velkoměst. Hráč dostane za úkol zjistit, co jsou nepřátelé zač a jaký je jejich plán. Zároveň musí prozkoumat anomálie, které mimozemšťané vytvářejí.
@leebigh (03.07.2016 21:47): Vypadá to dobře, kupodivu ovládání toho panďuláka/velitele mi nepřišlo moc špatné. Musí se vyhýbat věžičkám, ale stále být po ruce svému konvoji a během toho sbírat shozené "zásoby" a léčit a chránit. Na kliknutí se ubere daným směrem takže se mi tedy občas stalo, že musel odejít daleko a ztratil jsem přehled o tom, co se děje konvoji, nebo jsem se uklikl a tydýt zmigal zbytečně daleko nebo nějak zbytečně obcházel budovy a nestačil tak zasáhnout, ale kupodivu jsem ho vždycky měl, kde jsem ho potřeboval mít. V té 11. misi jsem končil právě proto, že věžičky byly docela silné, ze začátku není nikd moc peněz, takže si nelze nabrat silné jednotky a když už najedu k té znovuoživovací věži ,tak stačí oživit vše v okolí, co jsem zničil a to už nestíhám ubránit jinak, než spotřebováním všech zásob léčení, kamufláží a "mlh". To oživování mi už přišlo zbytečně náročné, jakoby nestačily věže z předchozí mise, které přinutily konvoj útočit na svého velitele, takže jsem se musel stále držet opodál a nebo se v jejich zájmu nechávat kuchat vlastními jednotkami.
Ale je fat, že jsem občas ztratil přehled o kurzoru myši, takže jsem někdy nevěděl, kam velitele posílám. I tak to ale nebylo špatné. Na nějaké to casual klikání to jen je ke konci trochu příliš složité a čas a nervy ubírající, bez čehož se dokážu obejít :)
Ale je fat, že jsem občas ztratil přehled o kurzoru myši, takže jsem někdy nevěděl, kam velitele posílám. I tak to ale nebylo špatné. Na nějaké to casual klikání to jen je ke konci trochu příliš složité a čas a nervy ubírající, bez čehož se dokážu obejít :)
Pro: Vzhled, menu a grafika obecně; jednoduchost a nenáročnost - casual blbnutí na krátké chvíle; online žebříčky a u některých misí i porovnávání s přáteli na Steamu; dabing a hudba
Proti: Nepříliš dlouhá hratelnost; v podstatě nulová znovuhratelnost; nápaditost vyprchává a spolu s jakousi nesmrtelností nepřátel ztráta chuti v tom pokračovat. Mohl bych se zakousnout a překonat to, ale ztrácet čas jde i jinde. Anomaly WE už svůj díl dostala.