@H34D (26.07.2021 08:33): Hrál jsem to po sobě, ale jestli mezi tím byla libovolně dlouhá pauza, si nepamatuji. Jednička mi přijde kvalitativně lepší.
Diskuze
Vám, co sledujete hru, se asi moc nezamlouvá, že jsem napsal, že potenciál Riddicka poměrně rychle vyčpí, že jo? :) Je zde někdo, kdo hrál Escape From Butcher Bay a Dark Athenu hned po sobě? Myslím, i bez např. jednodenní pauzy.
@Gordon (10.11.2019 11:09): Dark Athena obsahuje obe kampane, tak je to bezpredmetné.
@Gordon (10.11.2019 11:09): Ale ne k remasteru.
@JohnCZ (komentář): Escape from Butcher Bay tu má vlastní profil.
@JohnCZ (10.11.2019 10:37): To rád počujem. Verzia z Level DVD snáď pôjde tiež.
@PRIVATE MARTIN (10.11.2019 08:41): Krabicovku (česká verze, origo krabice - žádná edice klasiky, pokud to někdy v něčem takovém vyšlo). Nějaké DRM to asi má, ale akorát to chtělo zadat klíč a jelo to bez problémů i bez placky.
@JohnCZ (komentář): Ktorú verziu si hral? Čítal som, že krabicovky majú nejaké DRM.
@JohnCZ (06.07.2018 15:27): Jo krabicovku, dam ti v pondeli vedet.
@Fritol (06.07.2018 14:17): To nechci. :D
@Charllize (06.07.2018 15:25): Krabicovku? Pokud jo, tak to by bylo fajn. Dikes!
@Charllize (06.07.2018 15:25): Krabicovku? Pokud jo, tak to by bylo fajn. Dikes!
@JohnCZ (06.07.2018 14:16): myslim ze mame asi dva kusy za 198 korun, jeste to v pondeli overim z hlavy si uplne jsitej nejsem, kdybys mel zajem neni problem.
@JohnCZ (06.07.2018 14:16): ehm
Jo, není steam, sorry... ale vždyť to je jedno, ne? Hlavně že to jde koupit.
Jo, není steam, sorry... ale vždyť to je jedno, ne? Hlavně že to jde koupit.
Kurňa, na Steam už prakticky nesehnatelné a těch pár kusů v prodeji kdesi v hlubinách internetů je solidně cenově nadsazeno. Zatracené licence! :/
@Phoenix (13.05.2017 08:57): Sakra, já mám anglickou verzi... :(
@Gordon (13.05.2017 01:39): Trochu pochybuju, že vyšla nějaká extra neoficiální čeština, protože v u nás prodávané krabicovce byl od začátku český překlad a naopak bylo nutné mazat české contents, aby to člověk dostal do angličtiny.
Trochu blbý pocit když v Dark Athena jsou promakanější animace ksichtíků než v Andromedě... :D
Taky mám radost že tu konečně má riddick své karambity. :)
nevíte kde bych sehnal češtinu?
Taky mám radost že tu konečně má riddick své karambity. :)
nevíte kde bych sehnal češtinu?
Btw v novém pLEVELU oba Riddickové. Za ty dvě kila asi ne úplně špatná pobídka.
Asi těžko přenastavím vyklánění zpět na Q vlevo a E vpravo, když musím držet tlačítko a klávesy pro pohyb...a grafika odporná je, jestli to nevidíš, tvoje věc. Koukni na ten záchod, ve starém vypadá super věrně, v novém je všechno odporně žluté, rozmazané a nedetailní. Je to prostě krávovina a za ty prachy to nestojí, radši koupit starý EfBB. Toto jsou vyhozené prachy za odporný paskvil.
Jo a na lag ovládání si tu stěžoval už někdo přede mnou, kompl mám asi 6 týdnů nový s předinstalovaným Win7 a veškerý SW tu mám legální, žádné pochybné bordely z netu.
A jelikož je to jediná hra, co tohle dělá, tak to asi nebude otázkou mého PC.Na plné detaily mi tu běžel i Crysis Warhead.
Jo a na lag ovládání si tu stěžoval už někdo přede mnou, kompl mám asi 6 týdnů nový s předinstalovaným Win7 a veškerý SW tu mám legální, žádné pochybné bordely z netu.
A jelikož je to jediná hra, co tohle dělá, tak to asi nebude otázkou mého PC.Na plné detaily mi tu běžel i Crysis Warhead.
@KRoman47 (11.07.2012 22:19): Libi se mi stupidni narazka na konzole. Butcher Bay (aka vsechny pekne textury) byl taky port z prvniho Xboxu.
Nezda se ti, ze vzhledem k tomu, ze to tady vetsina lidi (vsichni?) hrali na PC bezproblemu, ze chyba bude nekde u tebe? Nehlede na to, ze ty tvoje klavesy se samozrejme daji prebindovat?
Hra samotna je samozrejme slabsi nez puvodni Butcher Bay, ale zbytek tvyho knourani je spis saskarna, misto toho aby ses porozhledl, kde je co spatne :)
Nezda se ti, ze vzhledem k tomu, ze to tady vetsina lidi (vsichni?) hrali na PC bezproblemu, ze chyba bude nekde u tebe? Nehlede na to, ze ty tvoje klavesy se samozrejme daji prebindovat?
Hra samotna je samozrejme slabsi nez puvodni Butcher Bay, ale zbytek tvyho knourani je spis saskarna, misto toho aby ses porozhledl, kde je co spatne :)
Tak u toho radši zůstaň. Příběh Dark Athena nestojí absolutně za nic, a grafika Butcher Bay je úplně doku*vená, všechny pěkné textury nahrazené hnusnými mazanci (díky portu z konzolí) a všechno odporně přesvícené. Totální humus, nedá se na to ani dívat.
Však se podívej sám http://www.pcgameshardware.com/aid,68287 ... -comparison/Reviews/
Však se podívej sám http://www.pcgameshardware.com/aid,68287 ... -comparison/Reviews/
žeby som prvýkrát dačo kúpil na GOGu? pôvodného Riddicka som hral a bol som s ním nadmieru spokojný, hmm
Možná repost, ale stejně - GOGed. Já už koupil.
Ale nic to nemění na to, že to je úplná šaškárna, první díl byl super, tento po 4,5 hodinách hraní nemám absolutně chuť hrát dál a taky na to asi fakt hážu bobek. Vyhozených asi 7,5€.
@montana (03.07.2012 14:02): To jsi mně ale pobavil no, ovládání je totální šaškárna, na klávesnici se to pomalu hrát ani nedá, kdo má jako držet V pro vyklánění, do toho A nebo D a ještě když se chci skrčit, přebít nebo změnit zbraň držením Y v kombinaci se směrováním myši v tom kruhu, si mám jako zlámat prsty?
PC mám měsíc nový, všechno na tom lítá bez problému, ale pitomý Riddick s Vsync se seká jako prase, ambientní okluze způsobuje lag myši a inteligence je taky prostě otřes. K tomu ještě připočtu nějaký ten bug a vychází mi z toho totální šaškárna.
@montana (03.07.2012 14:02): To jsi mně ale pobavil no, ovládání je totální šaškárna, na klávesnici se to pomalu hrát ani nedá, kdo má jako držet V pro vyklánění, do toho A nebo D a ještě když se chci skrčit, přebít nebo změnit zbraň držením Y v kombinaci se směrováním myši v tom kruhu, si mám jako zlámat prsty?
PC mám měsíc nový, všechno na tom lítá bez problému, ale pitomý Riddick s Vsync se seká jako prase, ambientní okluze způsobuje lag myši a inteligence je taky prostě otřes. K tomu ještě připočtu nějaký ten bug a vychází mi z toho totální šaškárna.
@JohnCZ (03.07.2012 14:24): V pohybu vypadá Athena lépe, jen je znát, že práce s texturami, efekty atp. je více odfláknutá, proto určité oblasti vypadají divně. Ale celkově je rozhodně Athena o dost hezčí, vyjma těch několika míst.
@KRoman47 (02.07.2012 15:18): Já si nemůžu pomoct, ale z obrázků bych řekl, že Dark Athena vypadá graficky hůř. Někde o pár postů níže jsme se o tom bavili.
@KRoman47 (02.07.2012 15:18): To jsou ale chyby na tvym PC. Ja hral obe verze naprosto v pohode, jak s ovladanim, tak s grafikou. Grafickej rozdil je tam dost videt.
Mozna to ma problem s novyma kartama nebo ovladacema, zkus pohledat.
Mozna to ma problem s novyma kartama nebo ovladacema, zkus pohledat.
To ovládání je fakt otřes, přesně přenesené z konzolí, takže nepočítá vůbec s více tlačítky, vyklánění nepoužitelné, výběr zbraní debilní. A myš laguje jako prase s GTX560, ale po snížení ambientní okluze na střední lag zmizí. Jinak grafika mi nepřijde u EfBB snad vůbec vylepšená, stíny jsou jako z pravěku dynamických stínů, stoupnu si k mrtvole tak, že ji zastíním a je tam prostě černo, takže mrtvola nejde vůbec vidět, příšerné. I ty animace se mi zdají nějak horší, to jsem to kupoval snad za 7,5€. =/
@Borghal (15.04.2012 00:19): Hrál jsme to tedy už dýl a na W7 S nVidií. Nepamatuju jedinej problm technickýho rázu natož s myší.
@Garion (15.04.2012 00:57): Ve hře ne, a v Catalystu to mám tuším nastavené dle aplikace. Jestli ono to nebude tím, že se to snažím hrát na Windows s 7 s ATI kartou a novými ovladači :- /
Tak to nebudu srovnávat zrovna s CoD, ale s libovolnou jinou fps, to míření je tu tak či tak jedno z nejhorších co jsem zažil. Což bude ale patrně chyba mezi hrou a ovladači a ne feature hry,
Tak to nebudu srovnávat zrovna s CoD, ale s libovolnou jinou fps, to míření je tu tak či tak jedno z nejhorších co jsem zažil. Což bude ale patrně chyba mezi hrou a ovladači a ne feature hry,
@Borghal (15.04.2012 00:19): Nemas nekde zapnute AA/AF?
@Borghal (15.04.2012 00:19): Problem bude jinde. Ja hru dohral na mnohem horsim HW a to jsem dost alergicky na jakekoli problemy s mysi (a ze jich vidam mraky), takze pokud to bylo problematicke, ne natolik aby to bylo nehratelne. A odezvu mysi nelze srovnavat se hrou, ktera je v tom stale temer nejlepsi (byt je to asi jedina vec, ve ktere je tak dobra).
To ovládání je děsné... hraju to na stroji který si poradí se Zaklínačem 2 minimálně na střední detaily a u tři roky starého Riddicka musím všechno snížit na minimum, abych mohl mířit jakžtakž plynule a myš "neplavala" v prostoru. A stejně ta odezva myši pořád není tak přesná jako třeba v CoD.
Jo i mě to bavilo.
Ale furt brý!
Je to tak, na Butcher Bay to nemá. Hlavně ke konci je to už úplně jiná hra.
Je to jen můj dojem anebo Athena nesahá Butcher Bay ani po kotníky? Kde jsou dialogy, kde jsou nelineární pasáže, kam se po opuštění Atheny vytratil děj? Chodba, chodba, další chodba...
I na 8600GT? =-O Tyjo tak to bych si zahrál i na notesu, eh. Tak to asi koupím digitálně, i když Riddick by se mi líbil v krabičce, za tu cenu ale sotva seženu první díl. :-D
EDIT: Uff přes 10GB, no tolik volného místa v notesu teď opravdu nemám. xD
EDIT: Uff přes 10GB, no tolik volného místa v notesu teď opravdu nemám. xD
Na 8600GT to běží naprosto plynule.
Mohli jít ještě o nějaké to Euro dolů, takto přemýšlím, jestli nepořídím někdy později spíš v krabičce. Jelo by to vlastně na NVIDIA 9800GT? V nejbližších letech na upgrade mít nebudu.
NateLogan: Díky!
NateLogan - Mmm, pravda, zajímavé... Starbreeze engine... shlukuje všechny věci, které jsou hnusné na UE3...O_O Plastičnost, přehnaná lesklost, neschopnost vytvořit pořádný lip-synch (ok, některým hrám s UE3 se to povedlo... a poslední verze UE3 už vypadají docela dobře)...
Ještě že to na UE3 neběží :)
Jsem to teď rozehrál (EfBB jsem hrál kdysi předtím - nedohrál) a musím říct, že tahle hra je ukázkou toho, co nemám rád na Unreal Engine 3...
Místy mi přijde také původní grafika hezčí, nicméně jako celek se mi zdá nová verze atmosféričtější a temnější. Nicméně tenhle Doom 3 vzhled je poměrně času-odolný a stěžovat si tady zrovna na grafiku... Mno, každý máme asi jiné standardy ;).
Novou grafiku jsem viděl jen letem po instalaci, ale musim potvrdit, že i mě přišla starší grafika hezčí.
Já si nemůžu pomoct, ale jak koukám na ty screeny, tak mi původní grafika přijde hezčí.
Obě části v Atheně běží na novém enginu... Nebo tedy upgradovaném pro novou generaci konzolí. Jestli nevidíš ten grafický rozdíl, tak si buď slepý :), nebo ti nesedne ani jedna verze (což lze pochopit).
Ostatně na té stránce z mého předchozího postu máš screeny, které to jasně dokumentují (ten lepší se chvíli po kliknutí načítá).
Ostatně na té stránce z mého předchozího postu máš screeny, které to jasně dokumentují (ten lepší se chvíli po kliknutí načítá).
Beru zpět, zdá se že nějaká grafická změna vyrušila vše na minimum.
Už to vypadá opravdu lépe.
Už to vypadá opravdu lépe.
Bodkin: Asi špatně koukáš :). http://www.pcgameshardware.com/aid,68287 ... comparison/Practice/
Hmmm, ta dark athena je HD remake escapu, ne? Proč to tedy vypadá stejně hnusně jako starý riddick? Musí se to HD tam nějak extra zapínat?
Pokud tě baví stealth akce s trochu větším důrazem na tu akci, tak určitě. Je to jedna z nejlepších her podle filmů.
A stojí to za to?
Na Steamu přes víkend za 5€.
fak: Tak nějak bych to viděl. Teď přes léto pro mě není to správné hrací období.
Na dlouhé podzimní večery??
fak: Já jsem asi před měsícem rozehrál Butcher Bay a udělal na mě takový dojem, že si ho šetřím zhruba na podzim.
Tak Riddicka jsem si koupil na vánoce, ale přes hraní CoD4 jsem se k tomu stále nedokázal dokopat.. Ale řekl jsem si DOST!! a začal hrát. Samozřejmě od vynikajícího Butcher Bay a je to prostě pecka. Melancholie a vzpomínky na tehdejší hraní jsou okamžitě zpět a já nelituji koupě ani na vteřinu.. Strašně se ta hra povedla, předělávka grafiky je velmi povedená. Až na to, že mi to kapánek drtí železo v mém stroji.. :-)) Nu což, zatím to nevybuchlo.. A Diessela prostě žeru, je to kořeň jak sviňa.
Je to prostě stoprocentní ochrana úplně před každým. :-) Něco podobného jako stoprocentní ochrana před otěhotněním - nesouložit! :-))
Není nad to mít nějakou originální hru a kvůli jedné nejmenované ochraně být nucen na ní aplikovat crack...
Taky si myslím :)
I po Athene je to velice pekne :)
Butcher Bay bylo paradni, Athena svym zpusobem taky ... ale JEN Athena ... po konci hraní na Athéně (snad to neni zas takovy velky spoiler kdyz napisu ze si zahrajete i jinde nez na Athéně) to zacala byt sra*ka a nebyt kamose ktery mi to z chuti prosel ani nevim jak by to skoncilo
No vidis :)
montana - tu z filmu Chronicles of Riddick, prvy raz poznal v Pitch Black, a to uz mal za sebou Dark Athenu aj dalsie adventures :)
Ale dyt uz se znali, ne? Teda dlouho sem to nevidel, ale dal bych ruku do ohne za to, ze se znali...
Jo, zvlášť když potom člověk koutkem oka zahlédl její siluetu.... A ta holka na 95% není ta samá, jako pak ta slečna z filmů. V prvním filmu totiž Riddicka potkala poprvé, takže pokud neprotrpěla nějakou amnézii nebo pokud scénáristé neudělali trošku větší přehmat (jako třeba na konci EfBB s těmi brýlemi), tak to není ona :D
Ten prvni souboj s ni byl lepsi, probodnuti krku nemelo chybu :)
Hele a to dite, je ta pekna pani co byla pak v Chronicles of Riddick v tom vezeni? Se v tom svete moc nevyznam (neni moc v cem) a prislo me to takovy povedomi :)
Hele a to dite, je ta pekna pani co byla pak v Chronicles of Riddick v tom vezeni? Se v tom svete moc nevyznam (neni moc v cem) a prislo me to takovy povedomi :)
Mě na konci jenom štvalo, že Helena Cain - eh tedy pardon, Revas (jaké že měla křestní jméno?) - tam byla tak málo, zvláště na konci... V podstatě jeden trapný souboj. Ale na začátku to nemělo chybu :)
PS: Riddick zatím vede v žebříčku nej her roku 2009: odkaz
PS: Riddick zatím vede v žebříčku nej her roku 2009: odkaz
Tak dohrano :) Pekne postupne nejdriv puvodni a pak konecne novej dil... opet nehorazne dobré. Uz to sice nebyla hratelnostne tak osvezujici zalezitost jako puvodni hra, ale porad naprosto bozi :) 95% dnesnich strilecek se vubec nechyta...
konkurence musí být - 449
Na té akci CD Projektu jsem Riddicka splašil o 100 kč levněji :P
O vikendu bude Riddick za 599,- :) Asi jdu do toho i kdyz nejsou prachy...
CD Projekt pořádá multplayerovou soutěž v pražském Battlezonu.
Nate: revokace
Tak jsem se dokopal k reinstalaci Windows, jelikož toto není první hra, která mi nejede tak, jak by měla. Jenže problém, jak získám zpět tu jednu instalaci, kterou jsem využil pro nic za nic? Někde se k tomu CDP vyjadřoval, jen to teď nemohu najít.
A co když to zase nepůjde? Hmmm, bez revoke toolu se ze mě stane nesmírně naštvaný člověk :)
A co když to zase nepůjde? Hmmm, bez revoke toolu se ze mě stane nesmírně naštvaný člověk :)
Zase ta chyba s OpenGL 1.3, tentokrát i s originálem. A co teď?
CloisteR: a ten mínus mam jako za co?
NateLogan: Minulá sestava byla s kartou ATI a jelo to, možná to může být i tím...
fak: Já někde zkusim vyhrabat nějaký starý HDD a nainstaluju si stará Win XP... Alespoň uvidíme, zda-li je to problém sestavy nebo jen systému a jeho nastavení.
NateLogan: Mám stejný problém jako ty s BB. Nainstaluju, ale nespustím. Ani ovladače, ani openGL 1.3 na tom nic nezměnilo (viz moje sestava). Athenu chci koupit příští týden, tak mi ani radši neříkej, že mi to nepojede. Kr*klou verzi vůbec nechci, s BB jsem si toho užil dost. Na minulé sestavě jsem to kupodivu zahrál v pohodě, akorát se muselo přenastavit rozlišení v konfigu aby to jelo, teď už to nefunguje... Mimochodem někdo nějaké problémy tohoto typu u legal verze??
Riddick speciál na Tiscali - pěkné, jen to obsahuje spoustu faktických chyb.
Hral jsem to jen par minut, tak jsem to nezkoumal, ale jde nejak vypnout ta kravina, ze se rozmaze obraz, kdyz se rychleji rozhlednu? To je fakt k pobliti.
Ovladače jsou aktuální, stejně tak DirectX. Někdy kouknu na tu manuální instalaci openGL jak píše Vyrida... i když mi přijde divné, že by Vista 64bit neobsahovala takové základní věci. Ale konec konců za to třeba může i onen upravený spouštěcí soubor (což se mi ale nezdá).
NateLogan - tak s tímhle jsem se teda ještě nesetkal.Máš nejnovější ovladače?
Jinak teda asi co napsal Vyrida.
Jinak teda asi co napsal Vyrida.
Tak si ho preinstaluj... stahni si opengl 3.0. Pokud ikdyz je preinstalujes se objevi tato hlaska tak to rucne prepis ve Windows/system32/ ( radej isi zalohuj soubory kdyby se objevil problem )
http://www.stahuj.centrum.cz/?g[s]=opengl
http://www.stahuj.centrum.cz/?g[s]=opengl
Tak nějak uvažuji o koupi Dark Atheny (původní Buther Bay mi nefunguje kvůli problémům s opengl). Jenže mě silně odrazuje Tages a možnost, že mi Athenu neutáhne grafika... Tedy, zkusil jsem si opatřit anglickou verzi (ne zrovna legální) a ejhle, stejný problém jako u Buthers Bay, hra po mě vyžaduje opengl 1.3 nebo vyšší (geforce 8600GT jej rozhodně má): http://imgway.eu/get.php?img=9411. Nerad bych podruhé koupil něco, co mi nebude vůbec fungovat. S omezením na tři instalace odpadá i možnost experimentování s hardwarem či jinými PC. Nějaké návrhy?
PS: Sakra, proč nemohou vydat demo, vše by to hodně usnadnilo.
PS: Sakra, proč nemohou vydat demo, vše by to hodně usnadnilo.
Doufám, že máš pravdu, protože bych si to i monžná rád zkusil :-)
Ty to teď hraješ?
Ty to teď hraješ?
Ten svet vypada tak, jak mel vypadat uz v puvodni dvojce, ale nestihli to dodelat... tvoje vytky jsou v tomhle pripade dost mimo :)
No jo, ale i ten svět původní vypadá už trošku jinak. Samozřejmě tu jsou i nové úkoly a asi máte pravdu s tím, že to hodně vylepšuje, ale já jsem radši zůstal u toho původního - nic proti datadisku.
datadisk pro Gothic 2 není žádný remake, ale přidaný obsah v podobě dalších několika hodin zábavy! voe
Pivo - teda tím nehraním datadisku ke Gothic 2 přicházíš o parádní zážitek...v podstatě neodatadiskovanej G2 je taková "lite" vykuchaná verze..ten datadisk to dotahuje k dokonalost."Pár dalších misí", pche : ).
Ale tak když si zahraješ tohodle tak si vlastně zahraješ starýho + něco navíc ne?
Až se to slevní, tak jsem ochotný do toho jít. Toho původního ridicka to vylepšuje hodně nebo jenom graficky? Já si totiž radši zahraju původní hru a remaky moc nemusím. Leda, že by jediná úprava byla v grafice. Asi jsem divný :-) Ale ani datadisk ke Gothicovi 2 jsem nechtěl hrát kvůli toho, že se jedná o "vylepšený" remake s pár dalšími misemi.
4-6 hodin? Vlasně je stejně dlouhá jako většina dnešních akčních her.
Aha, ale tak to není zrovna moc na plnohodnotnou hru. Jenom nevím jak dlouhá může být ta nová kampaň.
Vsak jo. Dark Athena obsahuje puvodni hru v nove grafice + kratkou novou kampan + multak :)
To je remake? Já myslel, že remake je, když se udělá hra se stejným příběhem a novou grafikou, ale asi jsem se spletl...hm :-/