Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Všivák: to o tý strašný hudbě sem jakoby nečetl :-O. Jinak s tebou jak jinak souhlasím.
@hellhouse99 (31.01.2012 23:41): Já znám docela dost lidí, kteří to v katakombách vzdali, a to hned v té první části, ale vůbec jsem netušil, že by to mohlo být ze strachu. :-) Ono to hudební podbarvení tam dělá asi taky hodně, takže to stísněným dojmem opravdu působit může.
Jinak do té druhé a třetí určitě jdi! ;-) Pravda, v té první to na Tebe dýchá z těch Tebou uvedených her asi nejvíc. A to jsem hrál jen demo.
z komentáře kristmeistera:
"..příznám se že v misi katakomby, jsem se fakt bál, opravdu bál, má to pěkně temnou atmosféru a když mě poprvý sejmuly ty pastičky, málem jsem spadl ze židle."

Tak přesně tady jsem já hru ukončil. Při svém prvním hraní jsem se v katakombách tehdy opravdu lekal a bál. Kdoví jak na mě zapůsobí hra dnes. Musím si ji zkusit zahrát. Ale pozor, Strachu s velkým S! Jdu kupředu! Mám v zásobě Amnesii, F.E.A.R., Condemned a také oba díly The Suffering :-)
H34D: Taky si říkáš, že když je podle něho "výborně hratelný", že by mohl kapánek přidat? :-)
Kubulus: To jako nebylo myšleno jízlivě, ale já že si na ten příspěvek vzpomínám docela živě a teď čtu najednou tohle, tak proto ten dotaz. Samozřejmě, že mě ten druhý názor těší podstatně víc. :-)
Chuck: Oficiálně prohlašuji, že "mi" (MCZetovi jeho názor neupírám) připadne Wolfenstein výborně hratelný i dnes. Stačí? :-)
Kubulus: Takže ten Tvůj příspěvek z 07.03.2011 22:12:43 už neplatí?
Zaskočilo mě, jak vitální je RtCW i po všech těch letech. Opět dohráno, mlaskám si. Udivila mě lehkost; když jsem to hrál s tátou jako dítě, tak nám to přišlo setsakra těžké.
To jo ale Return to Castle Wolfenstein som si pred istým časom skúsil znova a stále ma baví. :) Možno však zohráva rolu aj nostalgia, ktorú k nemu prechovávam.
Holt se stává, že to, co Tě před lety nadchlo, Tě v současné době už tolik oslovit nemusí. Já, přestože jsem poznal spousty kvalitních her, bych tuhle mohl hrát pořád dokola. ;-) To je také jeden z důvodů, proč jsem si stůj co stůj chtěl opatřit originálku, kterou jsem předtím neměl.
Tak potom neviem kde je chyba ale mňa to až tak nenadchlo. Dĺžka je adekvátna, lokácie a nepriatelia rovnakí ale nedokázalo ma to až tak vtiahnuť a obtiažnosť mi nesedela. Aj keď na fanúšikovský počín je to asi fajn.
Nepřekonává, je to v podstatě ve všem stejné. Důležité je, že se člověk mohl po letech vrátit do velmi podobných lokací, bojovat se stejnými zbraněmi a nepřáteli jako v původní hře, zkrátka je to velmi příjemné zpestření a pro fandy hry přímo balzám. Těch 12 misí je akorát, takže to není nějaká jednohubka. :-)
Keď je toto najlepší add on, ktorý hrateľnosťou údajne prekonáva aj pôvodnú hru, beriem to tak, že tie ďalšie nemá ani cenu skúšať :)
Jezek: Já jsem to pochopil tak, že by chtěl nástupce toho nejnovějšího. :-)
2Marty McFly: Myslím, že budeš zklamaný. Z dnešního hlediska to nenabídne nic nového. Klasická střílečka, ale mě to pořád hodně baví. Spíše pro staromilce.
2Chuck: Tak to nevím, já to hrál se dvěmi železy a u obou jsem to měl stejné. Takže nepomůžu....
Asi si pořídim ps2 verzi co sem koukal tak tam je jako bonus prequel mise která předchází zajetí Blazkowicze navíc hledání pokladů má smysl jelikož si za ně dokupujte vybavení a vylepšujete postavu.
Oh yeah, těžko určit první (narozdíl od života), ale u her to bylo v takovém temném období, ze kterého není moc záznamů.

Našel jsem stránku, díky. Stejně tak jsem to musel udělat pro Deus Ex 1 (utilita), 2 (utilita) a Fallout Vegas (aby rozlišení okna vyplnilo obrazovku co nejvíc a ne jen z 4/5.
A pokud ještě vezmu v úvahu, že mezi hrami, na které asi dodnes vzpomínáš, patří Doom a Wolfenstein 3D, pak bych asi moc neřešil a těšil se na bezva zážitek. ;-)

Musíš vlézt do cfg a pak se to dá změnit podle potřeby. Někde ve starší diskuzi ke hře je odkaz včetně postupu, tak tam kdyžtak jukni.
To je ono, některé hry jsou nadčasové a rád objevím, že je to i tato-


Spíš taková technická otázka - jak je to s vyššími rozlišeními ? Spustím to na 1600x900 tak, aby to bylo 1600x900 a ne roztáhlé 1024x768 (jak to některé hry dělají) ?
Co Ti na to můžu říct zrovna já? :-) Ta hra podle mého názoru vypadá pořád pěkně, má solidní atmosféru, akci atd., takže...
Return mě tenkrát minul (špatná sestava a později zas přišli jiné hry). Stojí stále za si ho zahrát ? Hádám že ano, ale i tak se raději ptám. Proti starým hrám nic nemám, naopak.
Přesně tak, jde o ty tenké části, které chybí. Když jsem to hrál poprvé, tj. před čtyřmi roky, pamatuji si, že tam nebyly a po nějaké HW úpravě (nebo si to aspoň myslím, že to byl ten důvod) zas jo a teď tam zas nejsou. Přemýšlel jsem, jestli by to nevyřešil nějaký patch, ale většina vylepšuje hlavně MP. Ona to není žádná katastrofa, ale vrtá mi hlavou, co v tom může být. Změna rozlišení nepomohla.
On nikdy nebyl úplný, ne? Ta čára jdoucí shora nikdy nebyla až doprostřed.
JohnCZ: No víš jak, je to neverending story. ;-) Dneska jsem si zopakoval misi Assault, kde si na začátku suprově zasniperuješ a tak mě napadlo, proč to tuhle věc dělá. Ale možná na tom, co říkáš, něco bude, protože kdysi dávno mi to dělalo taky, pak jsem měnil grafiku na 8600GT a tím mohl o něco víc hýbat s rozlišením a ten kříž tenkrát byl úplný, takže v rozlišení by to být možná mohlo. Teď tam mám nastaveno 1280 x 1024, protože víc hra nezvládne. Resp. zvládne, ale musí se to upravit, takže pak jde i to nejvyšší. Drobnou nevýhodou je, že po té úpravě mi pak u úvodního intra nešel obraz, ale jen zvuk.
Copak? Dáváš repete? :)

Zkusím hádat, není to třeba rozlišením?
Netušíte někdo, proč se mi u zaměřovacího módu sniperky zobrazuje ten kříž neúplný, ačkoliv kdysi se zobrazoval v pořádku? Stalo se vám to někomu?
Souhlas s Bodkinem, tesla byla na nemrtvé a übersoldaty hodně dobrá. Nedávala moc damage, ale dávala čas. Heinricha jsem vždycky sejmul jenom pomocí ji.
Nikolivěk, jen mám myš s kolečkem a dovedu rychle měnit zbraně. Vím, že to není pro každého a někdo nemusí stíhat, ale což. Prostě jsem, kurva, dobrý.

Ale teď vážně, velmi mi pomáhala proti nemrtvým rytířům, protože jim nedovolila přiblížit se. I hlavňase jsem jí potrápil. A taky fungovala s těma dvěma übersoldáty u Stonehange. A i na ty ozbrojené nácky v laborkách se dala chytře použít.
Tak to je jasny. Bezne se cheatuje nesmrtelnost, naboje a tak dale. Pro Bodkina je tohle moc lame, on si cheatem odstrani nepratele :)
Bodkin: to jsi hrál asi nějakou verzi bez nepřátel se střelnými zbraněmi.